Täällä olisi viriili ja varattu 32v nainen "kahviseuraa" vailla, joko ihanasta miehestä tai naisesta.
Jutellaan ja tutustutaan lisää vaikka sähköpostilla. 😘
Olisko täällä "kahviseuraa" joku vailla? ;)
19
984
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläkin olisi varattu mies Kahvi seuraa etsimässä
- Anonyymi
Kiinnostaa kahviseura itsekin varattu
Kahviseura kelpaisi [email protected]
- Anonyymi
Kirjoita mulle ja laita pari kuvaa itsestäs.
[email protected]- Anonyymi
Heinäkenkä heinänen pure poron palleja
- Anonyymi
Rakas mennään kahville ja naimaan 🥰😘
- Anonyymi
Haluiaisko viriili ja varattu nainen ostaa porkkanoita tai perunoita? 🥕
[email protected]
Sinne voisit postia lähettää- Anonyymi
Moi
Olet juuri sopivan ikänen daami.
[email protected].
Kirjoitellaan ja katsotaan mihin johtaa. - Anonyymi
Moi täällä varattu mies tarjoaa " kahviseuraa " itä-suomesta
[email protected] - Anonyymi
Moi! Laitahan postia [email protected] niin jutellaan lisää.
Olen varattu itsekin ja hyvinkin viriili😉 - Anonyymi
Toki kelpaa mutta kahvista olen hyvin tarkka mitä laatua... 😜
[email protected] SATAKUNTA 33v
Kik sammeli87
[email protected]- Anonyymi
Täällä ollaan
- Anonyymi
Mä haluun m53
- Anonyymi
Kerro lisää miten yhteyttä jne?
moimissäpäin.
Kyllähän kahviseura kelpaisi.
- Anonyymi
Aloittaja ei kerro missä päin maata vaikuttaa, silti useampi laitaa sähköpostiasoitetta. Minusta tuo on aika naurettavaa toimintaa.
Muutama sentään kertoi mistä itse on. Ja vain yksi halusi tietää mistä aloittaja on.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23468Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723221"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin462738IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542578Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.892397Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭281271Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä151190- 931145
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3371053Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14946