Aihe

Ai niinhän se meni

Anonyymi

Minä olen se sairas, tyhmä , typerä joka en mitään mistään ymmärrä. SORII, kaik eestään löytää ☺😙. On vielä ihan oikeesti asioita, jotka TODELLA tulet löytämään, minulla ei mitään kiirettä ole ☺😙

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noi on sun omaa kuvitelmaa, itse viljelet, teet ansoja ja odotat että toiset oikoo maailman. Ei musta ole ollut maailmaa oikomaan, vaikka tiedän miten se on. Mut on lähellä alas ammuttu tosiuskovien lappuheppojen toimesta.. Siksi kaipaan omaa elämää, omaa tietä, koska tilaa ei omassa kodissani minulle ole ollut. Ja sinun vuoksesi tietysti..

• Anonyymi

No huh 😁😁😁

• Anonyymi

Mun vuokseni ....apuaaa , mut jos näin on, tule sanomaan minulle suoraan ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vuokseni ....apuaaa , mut jos näin on, tule sanomaan minulle suoraan ☺

Itseni vuoksi ensisijaisesti. Rakkauteni vuoksi. Sinä olet se.

• Anonyymi

Mitä vitun ansoja ? ??? Voisitko sinäkin herätä ??? Hallooo, mitä kuuluu ? ☺

• Anonyymi

Kun tunne-elämältään 2-vuotiaat jääneet, alkavat täysi-ikäisinä elää elämäänsä, eihän siitä synny muuta kuin kaaosta. Mut so, ollaan vaan kauniita ulospäin, hyvinhän se sitten menee ☺☺☺☺☺☺😙

• Anonyymi

Näinkö se sykolokia sanoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö se sykolokia sanoo?

Minä en siittä mitään tiedä, mut hoitsut tietää ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en siittä mitään tiedä, mut hoitsut tietää ☺

Läheshoitajat, ovat hyvin oppineita, kaiken tietävät ☺. Lääkärit jäävät kyllä toiseksi näiltä ☺😙

• Anonyymi

Ajattelen, että on vaikea arvioida toista erikoisvuoden tapahtumien perusteella. Voihan sitä toki tehdä näin, mutta ei se kovin luotettavaa ole. Ihmisisissä on enemmän kuin se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      20931
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      675
      14808
    3. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      14542
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      622
      8802
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      674
      5455