Olen keski ikäinen nainen, ja hyväksyin oman kiinnostukseni naisia kohtaan jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin elänyt heteroelmää, en asunut miehen kanssa mutta kävin treffeillä.
En ole varsinaisesti kaipaillut yhteistä elämää kenenkään kanssa - ikinä. En tiedä jos vallitseva korona tilanne rajoituksineen on syy siihen että koen olevani maailman yksinäisin ihminen. Haluaisin korjata tätä kunhan päästään eroon rajoituksista.
Miten koette tilanteen - voiko henkilö joka on keski ikinen ja “ikisinkku” olla sellainen jonka kanssa voisitte jakaa aikaanne/arkeanne ja ehkä mahdollisesti seurustella?
Elämäntilanne uusiksi
Anonyymi
2
134
Vastaukset
Hei maailman yksinäisin ikisinkku! Ei se mielestäni ole historiasta kiinni mitä seuraavaksi tapahtuu, jos tuntuu että elämässä ei ole tapahtumia/yllätyksiä voi kokeilla että unohtaa ei sanan ja vastaa KYLLÄ tuttavien ja kaverien ehdotuksiin. 😉 Minä olen esim. pyrkinyt poijes sitku elämästä. Helpottaa korvien välissä kummasti. ☺️
Hei ”ikisinkku”, älä vaivu masennukseen. Jos itse olisin sinkku, ei ikäisenäsi toisen seurusteluhistoria - tai sen puute - haittaisi, enemmän painottaisin yhteensopivuutta; tunnetasolla ja fyysisen vetovoiman tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850