Olen keski ikäinen nainen, ja hyväksyin oman kiinnostukseni naisia kohtaan jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin elänyt heteroelmää, en asunut miehen kanssa mutta kävin treffeillä.
En ole varsinaisesti kaipaillut yhteistä elämää kenenkään kanssa - ikinä. En tiedä jos vallitseva korona tilanne rajoituksineen on syy siihen että koen olevani maailman yksinäisin ihminen. Haluaisin korjata tätä kunhan päästään eroon rajoituksista.
Miten koette tilanteen - voiko henkilö joka on keski ikinen ja “ikisinkku” olla sellainen jonka kanssa voisitte jakaa aikaanne/arkeanne ja ehkä mahdollisesti seurustella?
Elämäntilanne uusiksi
Anonyymi
2
162
Vastaukset
Hei maailman yksinäisin ikisinkku! Ei se mielestäni ole historiasta kiinni mitä seuraavaksi tapahtuu, jos tuntuu että elämässä ei ole tapahtumia/yllätyksiä voi kokeilla että unohtaa ei sanan ja vastaa KYLLÄ tuttavien ja kaverien ehdotuksiin. 😉 Minä olen esim. pyrkinyt poijes sitku elämästä. Helpottaa korvien välissä kummasti. ☺️
Hei ”ikisinkku”, älä vaivu masennukseen. Jos itse olisin sinkku, ei ikäisenäsi toisen seurusteluhistoria - tai sen puute - haittaisi, enemmän painottaisin yhteensopivuutta; tunnetasolla ja fyysisen vetovoiman tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki122354Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562120- 1082053
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702024Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen351999Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631354- 1251185
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241097- 55968