Olen keski ikäinen nainen, ja hyväksyin oman kiinnostukseni naisia kohtaan jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin elänyt heteroelmää, en asunut miehen kanssa mutta kävin treffeillä.
En ole varsinaisesti kaipaillut yhteistä elämää kenenkään kanssa - ikinä. En tiedä jos vallitseva korona tilanne rajoituksineen on syy siihen että koen olevani maailman yksinäisin ihminen. Haluaisin korjata tätä kunhan päästään eroon rajoituksista.
Miten koette tilanteen - voiko henkilö joka on keski ikinen ja “ikisinkku” olla sellainen jonka kanssa voisitte jakaa aikaanne/arkeanne ja ehkä mahdollisesti seurustella?
Elämäntilanne uusiksi
Anonyymi
2
123
Vastaukset
Hei maailman yksinäisin ikisinkku! Ei se mielestäni ole historiasta kiinni mitä seuraavaksi tapahtuu, jos tuntuu että elämässä ei ole tapahtumia/yllätyksiä voi kokeilla että unohtaa ei sanan ja vastaa KYLLÄ tuttavien ja kaverien ehdotuksiin. 😉 Minä olen esim. pyrkinyt poijes sitku elämästä. Helpottaa korvien välissä kummasti. ☺️
Hei ”ikisinkku”, älä vaivu masennukseen. Jos itse olisin sinkku, ei ikäisenäsi toisen seurusteluhistoria - tai sen puute - haittaisi, enemmän painottaisin yhteensopivuutta; tunnetasolla ja fyysisen vetovoiman tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819