Juristi kumosi predestinaatio opin. Eikös Meller ole eri mieltä.
Juristi ei anna lupaa ihmisten ajaa pois demoneita vaan pitää rukoilla Jeesusta. Eikös vapaissa suunnissa ajeta demoneita pois saarnaajien toimesta.
TMV juristi vastaa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Odotahan vaan. Kohta joku poistaa tämän aloituksen. Olen tänään ja viikko sitten, 2 viikkoa sitten laittanut ko. ohjelmasta aloituksen ja se heti poistetaan. En ymmärrä, miksi? Sitä vastoin täällä saa kirjoitella jotkut ihan asiattomia, eikä kukaan poista niitä ketjuja.
- Anonyymi
Ihan luterilaista oppia.
- Anonyymi
Kumma jos poistetaan. Eihän tässä kun pohditaan asiaa. Onko tämä joku Patmoksen mainossivu. Terveisiä vaan. Patmos ja oikea media on kuulemma kimpassa. Oikea media ei julkaise ajantasaista tietoa.
- Anonyymi
Hyvä ohjelma oli ja hyvät vetäjät. Hyvä, että Patmoksen ohjelmissa on eri näkökulmiakin.
Itse voimme ja pitääkin Herran edessä kysellä näitä asioita.
Mietin vain, että mihin hävisi Meller, hänen piti olla ohjelmassa etänä jonkin aikaa, mitään ei enää sanottu hänestä?- Anonyymi
Joo. Ihan hyvä tyyppi. Mutta miten samasta Raamatusta saa eri opetukset.
Meller on jo iäkäs. 80v. Niin olen minäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ihan hyvä tyyppi. Mutta miten samasta Raamatusta saa eri opetukset.
Meller on jo iäkäs. 80v. Niin olen minäkin.Jokainen kai sitten tulkitsee Raamattua oman historiansa ja kokemustensa kautta, epätäydellisesti kuitenkin.
En usko että demoneita on, mutta jos sattuisin olemaan tässä kohtaa väärässä, niin totta Helvetissä sellaiset pitää ajaa pois keinoja kaihtamatta.
Jos muu ei auta, demonien riivaaman voisi polttaa poroksi, sillä poroja demonit eivät tiettävästi minkään lahkon mukaan riivaa.- Anonyymi
Mikä jumala se Meller on? Et kai luule, että saman yhteisön tai seurakunnan popula ajattelisi kaikesta koskaan samoin. Raamattu kehottaa rukoilemaan Jeesusta ja toimimaan Jeesuksen nimessä. Piste.
- Anonyymi
Tiit.1:10-11 Sillä paljon on niskoittelevia, turhanpuhujia ja eksyttäjiä, varsinkin ympärileikattujen joukossa; semmoisilta on suu tukittava, sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi. 1Tim.6:3-5 Jos joku muuta oppia opettaa eikää pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä sihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen, ja on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, josta syntyy kateutta, ritaa, herjayksia, pahoja epäluuloja, alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mielessään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen. Room.16:17. 2Tim.3:6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403376- 703057
- 1442655
- 1032571
- 1582134
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201918Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281616- 401549
- 571121
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To251060