Vanhempi mies

Anonyymi-ap

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana.

Olit mun unessa viime yönä. Näin sinut rakkaani.

Oot aina mun sydämessä.

-minä

28

1606

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Nuorinainen sekään ei paljon kerro.
      Pitäisi olla jotain tunnisteita sanomisia mitä vain kaksi tiedämme.

• Anonyymi
        UUSI

Hän on mua 25-vuotta vanhempi. Enkä minäkään nyt enää ihan nuori ole. Olin silloin, kun tutustuttiin, siitä on jo reilu vuosikymmen.

• Anonyymi
        UUSI

Minun aloituksessa on yksi sana, joka yhdisti meidät aikoinaan, siitä hän minut tunnistaa 100%.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on mua 25-vuotta vanhempi. Enkä minäkään nyt enää ihan nuori ole. Olin silloin, kun tutustuttiin, siitä on jo reilu vuosikymmen.

Mikset aloittajaäijä runoile vaan sitä omaa ikääs..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kumminkin nuorinainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset aloittajaäijä runoile vaan sitä omaa ikääs..

Asshole juttuja sinulla. Olen 66 ja rakas 28 repikää siitä, toinen rakas on 43. En ole tuo aloitttaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asshole juttuja sinulla. Olen 66 ja rakas 28 repikää siitä, toinen rakas on 43. En ole tuo aloitttaja.

Eipä taida olla hyvin sinunkaan laitasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida olla hyvin sinunkaan laitasi.

Meinaat että papsilta puuttuu suhteellisuudentaju? No ai jaa ja moneltakin

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuinka kirjoitit ihanan viestin jollekin. Aurinkoista sunnuntaita! ☕✝️☀️

en tiedä osaanko elää niin hyvin
      että pääsen taivaaseen, j
      jossa Jeesus viimein pyyhkii ikävänkyyneleet
      mutta olen kiitollinen että sain edes kerran kokea miltä rakkais tuntuu

• Anonyymi
        UUSI

Ahistaako sinua palstasetä joku kun on niin hengellistä taas?

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää sunnuntai päivää ap sinulle ja kaikkea hyvää päivääsi.

mies

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkea hyvää. Sillähän on helppo kuitaka kaikki aina.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se ole helppoa, se on hemmetin vaikeaa, mutta eikö se kumminkin ole tyhjää parempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole helppoa, se on hemmetin vaikeaa, mutta eikö se kumminkin ole tyhjää parempi.

Vähän vaivaannuttavia nämä pakerruksesi kyllä onkin, aloittajaäijä

• Anonyymi
      UUSI

Nainen mua nuorempi sinä myös usein unessa kanssani🌺🤜🤛

• Anonyymi
      UUSI

Kävinkö niissä hyvinkin nuorentuneen oloisena? Tai oliko näkö liikaa?

• Anonyymi
      UUSI

Uskon että ihmiset ovat oppineet elämänsä aikana tämän. Kun ikää tulee, vanheneminen ei tosiaan ole tasaista ylämäkeä, vaan missä iässä tahansa voi tulla myös jyrkkiä ylämäkiä ja alamäkiä. Ihminen voi alkaa kukoistamaan missä iässä tahansa. Monet naiset ovat sanoneet löytäneen parhaan seksielämän yli 50-kymppisenä ja se tavallaan kertoo totuuden. Kiihottaminen ja halu tapahtuu korvien välissä, ei ole mitään väliä kuinka paljon spermat roiskuu, kyse on puhtaasti sen hetkisestä saatavissa olevasta seksuaalienergiasta, joka voi vaihdella ihmisillä tosi paljon, myös omassa elämässä eri ikäisinä.

• Anonyymi
      UUSI

Hei ihanaa. Voin hyvillä mielin siis unohtaa sen vanhemman papparaisen ja ottaa tuon nuoremman😁ja kiltimmän

• Anonyymi
        UUSI

Siitä vaan. Nuoruus ei ole tae mistään, ehkä pienemmät tulot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan. Nuoruus ei ole tae mistään, ehkä pienemmät tulot.

Raha ei merkkaa minulle yhtään mitään. Sillä ei saa oikeata rakkautta. Ennemmin köyhä ja miel työtönkin mies😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ei merkkaa minulle yhtään mitään. Sillä ei saa oikeata rakkautta. Ennemmin köyhä ja miel työtönkin mies😁

Sopii.

• Anonyymi
      UUSI

olen jo haudassa.

• Anonyymi
      UUSI

Mäkin olen hautausmaa öäöö döäöö bääö pööö yäk kiäh plöh äh jyskis ala Hectorin loistava biisi aikoinaan kun olin vielä nuori, kaunis ja niin kovin kilpailun ihailtu young ñan yeah.

• Anonyymi
      UUSI

Voi sinua.
      Rakkaus on joskus tuollaista.
      Itse vanhempana miehenä olen vuosien jälkeen tajunnut, että haen rakkaudesta välittämistä ja huolenpitoa - ja mahdollisuutta myös vastavuoroisesti antaa sitä toiselle.

Ja kaikkea, mitä välittämiseen, rakkauteen ja kosketukseen liittyy.

-Mies Linnunradalta-

• Anonyymi
        UUSI

Näin minäkin ajattelen. Aikaa toiselle❤️❤️‍🔥koko sydämmestäni antaisin jos sellaisen kultakimpaleen löytäisin. Raha ei siinä paina hevon häntää

• Anonyymi
        UUSI

Olet pirun oikeassa. Nuorempana sitä elää niin pinnassa, ettei edes tajua eikä halua miettiä mitään syvällisempää. Jossain vaiheessa elämää tajuaa, että ihmisen sisin huutaa aitoa välittämistä. Välittäminen tarkoittaa sitä, että jos jotain saa, vastavuoroisesti tajuaa myös antaa, luonnollisesti, pyyteettömästi, tasa-arvoisesti, tasapuolisesti, ettei suhde ole mitään valtataistelua vaan pyritään kehittymään ihmisenä siihen suuntaan, jossa osataan asettua toisen asemaan ja elämään, pois täysin itsekeskeisessä ajattelumallista.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä ihmettä? Tuohan oli minulta vain muutaman sanan kirjoitus ilävästä.

Rakkaus on paljon enemmän ja etenkin se, mitä häntä kohtaan tunnen. En vain tänne enää enempiä useinkaan kirjoita.

Ei tarvi voivotella 😄

-minä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pirun oikeassa. Nuorempana sitä elää niin pinnassa, ettei edes tajua eikä halua miettiä mitään syvällisempää. Jossain vaiheessa elämää tajuaa, että ihmisen sisin huutaa aitoa välittämistä. Välittäminen tarkoittaa sitä, että jos jotain saa, vastavuoroisesti tajuaa myös antaa, luonnollisesti, pyyteettömästi, tasa-arvoisesti, tasapuolisesti, ettei suhde ole mitään valtataistelua vaan pyritään kehittymään ihmisenä siihen suuntaan, jossa osataan asettua toisen asemaan ja elämään, pois täysin itsekeskeisessä ajattelumallista.

Itsekeskeistä, kun kirjoittaa, että on ikävä? 😅

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3326
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      70
      3027
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2645
    4. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      102
      2472
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2134
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1918
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      26
      1555
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1549
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      57
      1121
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1050
    Aihe