miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, hetki meni jotenkin vinoon. Sanat eivät tulleet. Jäin vain tuijottamaan sinua. Me oltiin toisillemme niin paljon.
Tiedän, että sinäkin mietit sitä. Tiedän, että olin, olen sinulle tärkeä.
Olen miettinyt kauan
83
9844
Vastaukset
- Anonyymi
Noin pelkään, että omallakin kohdalla käy.
- Anonyymi
Jää nähtäväksi..
- Anonyymi
En minäkään tiedä miten reagoin. Paitsi että puhuminen on ainakin jollain tavalla vaikeaa. Voi olla etten saa sanaakaan suustani tai olen todella asiallinen. Ja koska voin huonosti ja tilannekin voi olla ongelmallinen, voi olla että tunteetkin menevät osittain lukkoon. Ymmärrän hyvin, jos hän on myös lukossa tai muuta vastaavaa. Uskon, että kaikki sujuu ainakin lopulta hyvin kunhan päästään halaamaan.
- Anonyymi
Näin kävi. Rakas.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Oliko tuo tilanne monta vuotta sitten?
- Anonyymi
Oli samankaltainen tilanne. Mietin vieläkin, mitä hän oikein halusi sanoa ja miten se tilanne menikin lopulta sellaiseksi, etten koskaan saanut tietää, miksi tarjosi niin kauniin hetken minulle ilman sanoja.
Sivusta - Anonyymi
On.
- Anonyymi
Silloin kun hän tuli minua vastaan niin kaikki vaan pysähtyi. Tuijotin vaan, kun oli niin ihana.
- Anonyymi
Mustatakkinen mykkä paska sanoi MOI, kaiken kuuluukin pysähtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustatakkinen mykkä paska sanoi MOI, kaiken kuuluukin pysähtyä.
😭😭😭
- Anonyymi
Etkö vihaakaan minua?
- Anonyymi
Oliko kysymys edelliselle vai aloittajalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle. Jos olisi edelliselle, vastaaja olisi lainannut edellisen viestiä.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen tapainen varmaan useammin tapahtunut kylän raitilla. Toki nainen ei juurikaan tervehtinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen tapainen varmaan useammin tapahtunut kylän raitilla. Toki nainen ei juurikaan tervehtinyt.
Aitko ny surmata hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et käy heppu täysillä..-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä, yleensä on syy tuohonkin. Ehkei vilkuttelu auta, jos suhteen e on päättynyt ikävästi?
- Anonyymi
Kyllä huomasin.
Jäin miettimään. ....
https://m.youtube.com/watch?v=LEdueySSo5o - Anonyymi
Exälle?
- Anonyymi
Onko sinulla todella näin., intensiivisiä tulkintoja tästä aloittajasedän rakentamasta palstatodellisuudesta? Huh huh..
- Anonyymi
Ymmärrän, että olet asiallinen, mutta olet juuri niin ihanan hurjan söpö juuri silloin, asiallisena sinuna ❤️
Toisaalta en tiedä minkälainen olisit hieman epäasiallisempana, minkälainen on sinun vapaa-ajan persoona.
En mene lukkoon, en todellakaan, pystyn kyllä keskustelemaan ihan suoraankin, mutta toki saatan jännittää, punastella, ääni ja kädet vapista;)
Olit ja olet edelleen tärkeä. Nyt on ollut jotenkin vaikea keskittyä mihinkään...
Harkitsin silloin sitäkin, että olisin lopettanut koulun kesken ja hakenut siihen kokonaan töihin… En tiedä, ehkä siinäkin olisi käynyt hullusti, jotenkin silloinkin olisi voitu savustaa ulos ja olisin jäänyt tyhjän päälle eikä me oltais kuitenkaan nähty enää tai ehkä he eivät olisi antaneet sitä työpaikkaa minulle, en tiedä… Olisivat pitäneet minua liian epäilyttävänä ja outona, että miksi ihmeessä haluan siihen.. en tiedä.
Olisi niin paljon kaikkea, joita haluaisin sanoa sinulle, jotain kaunista ja hellää..
Ne hetket meni niin nopeasti. Kunpa olisin voinut tehdä tai sanoa enemmän. Ymmärrän, että on vaikea sen asiallisen roolin takaa yhtäkkiä lähteä sanomaan tai tekemään mitään.. Ehkä minun olisi vain pitänyt tehdä tai sanoa enemmän.. (?) En tiedä.. Voi kunpa voisi siirtää aikaa taaksepäin, nähtäisiin edes…
Hyvää yötä rakas ❤️ Tänä yönä taidan vain itkeä tyynyn märäksi..
n -> n- Anonyymi
Vieläkin enemmän olidi pitänyt nostaa ja pumpata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin enemmän olidi pitänyt nostaa ja pumpata
Menkää nostamaan rautaa ja leikkauttamaan lettinne
- Anonyymi
Minkä ikäiselle naiselle vuodatus meni? Itse nainen ja pattitilanteessa. Pitäisi selvittää onko nainen hetero vai ei. Kun ei kehtaa kysyä ja mietin pitäisikö itse ripustaa sateenkaarevaa ylle vihjeeksi. Puhuu paljon ja hymyilee. Ja sit mulla on se vanha ihastus mistä en tahdo päästä yli vaikka jumalauta se on varattu. Mä jotenkin unohdan sen. Naiset on niin vinkeitä otuksia. Etenkin mä🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää nostamaan rautaa ja leikkauttamaan lettinne
Tehty jo, kiitti vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäiselle naiselle vuodatus meni? Itse nainen ja pattitilanteessa. Pitäisi selvittää onko nainen hetero vai ei. Kun ei kehtaa kysyä ja mietin pitäisikö itse ripustaa sateenkaarevaa ylle vihjeeksi. Puhuu paljon ja hymyilee. Ja sit mulla on se vanha ihastus mistä en tahdo päästä yli vaikka jumalauta se on varattu. Mä jotenkin unohdan sen. Naiset on niin vinkeitä otuksia. Etenkin mä🫣
Eiks täällä oo teille ei-heteroille ihan omatkin palstat olemassa ja siellä varmasti paljon paremmat mahikset löytää oman suuntautumisensa mukaista keskusteluseuraa. Menee aika lailla harakoille täällä.
- Anonyymi
Milloin tämä oli? Kuulostaa niin tutulta. Täsmälleen samanlainen tilanne tapahtui minulle. Tulit vastaan, katsoimme toisiamme – sinä minua ja minä sinua. Jos olet hän, kesti hetken tunnistaa sinut . En saanut sanaakaan suustani. Lähdin vain menemään.
Harmittaa niin paljon. Haluaisin nähdä sinut uudestaan.
En minäkään tiedä, miten reagoisin, jos näkisin sinut uudelleen, mutta lupaan yrittää parhaani. Haluaisin katsoa sinun ihaniin silmiisi niin kauan kuin se on mahdollista. En halua sinulta mitään muuta, haluan vain nähdä sinut vielä kerran läheltä.
Ja olet oikeassa: olit, olet ja olisit aina minulle tärkeä ja rakas loppuun asti.- Anonyymi
Oliko noin 3v sitten?
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta tulee kaksi miestä mieleen, jotka voisivat ajatella aloituksen olevan minulta. Toinen heistä on kaipaamani mies. Sinun viestisi osuisi juuri siihen toiseen, jota kohtaan ei ole sellaisia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta tulee kaksi miestä mieleen, jotka voisivat ajatella aloituksen olevan minulta. Toinen heistä on kaipaamani mies. Sinun viestisi osuisi juuri siihen toiseen, jota kohtaan ei ole sellaisia tunteita.
Kohtaamisista tulee melko pian 3v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko noin 3v sitten?
Ei, se oli tänä vuonna heinäkuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa perin mielenkiiintoinen selonteko, palstaäijä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös heinäkuussa tunteet otti vallan. Kevät menty flirttaillen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli vähän vastaava tilanne heinäkuussa Tampereella mutta et varmaan ole hän ja mitä väliä sillä olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös heinäkuussa tunteet otti vallan. Kevät menty flirttaillen ❤️
Kuka olet? Osuu ja kovaa.
- Anonyymi
Olen ladannut akut 12 V
- Anonyymi
Eksäkin ladannut akkunsa
- Anonyymi
Seisahduin viimeksi, ja tuntui kuin ei luomasi katse ei olisi mikään poissaolon jälkeinen tervehdys, vaan jonkun sellaisen katse, joka on ajatellut minua paljon. .
- Anonyymi
Niin. Yllätit minut täysin, en odottanut sinua siinä hetkessä. Katseeni oli hetken aikaa paljas, ja olet aina lukenut minua kuin avointa kirjaa.
- Anonyymi
Voi kun tuntuu ihan meidän kohtaamisesta.
- Anonyymi
Niin toivon että olet juuri sinä , jota ajattelen joka hetki, mitä milloinkin teenkin, niin kuin tiedän kuinka paljon asioita sanottavaa on sinullakin ja kuinka sydämmesi lämmin sykkii minua kohtaan.Tämä hetki oli elämäni kaunein ,,, Heinäkuussa, seisoin siinä autoni vieressä , niin usein ,itse asiassa joka päivä kävin juuri niillä paikoin etsien juuri sinua, siinä kun seisoin yhtäkkiä olit edessäni , ajattelin kuinka kaunis oletkaan, niin toivon että olet juuri sinä jota olen ajatellut kovin kauan joka päivä. Samoin kuin sinäkin silmäsi kertoi kaiken , ne sinun silmäsi on niin kauniit ja sielukkaat, siinä kun katsoimme toisiamme, anteeksi kun en saanut suutani auki, tunteita kerrottavaa olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon, menin jotenkin lukkoon, oisin halunnut sanoa sinulle kuinka kauan olet ollut ja sydämeeni asumaan, Tiedän tämä on aitoa, Rakkautta toisiimme .
Toivon että tunnistat minut , haluan antaa sinulle tässä kun tein minun aloituksessani alussa sellaiset sanat...Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän ja sellainen vinkki, K-kello ,
H-Hallin kassalla katsoimme toisiamme syvälle silmiin.
Toivon todella että olet juuri sinä jota olen ajatellut kovin kauan, Ensi kohtaamisesta asti olet ollut ainoani, kultani kaunein ja rakkain.
Kuitenkin pyydän anteeksi, jos olen väärin ymmärtänyt.
Vastaathan minulle pian❤️
- Anonyymi
Lähelläsi en ehkä näe täysin selvästi mutta ymmärrän että tosiasiat voivat joskus estää näkemästä, mitä jonkun elämässä todella tapahtuu. Tarkoitan tuota lukkoon menemistäsi. Itse en hakenut mitään häiriötekijää elämääni vaan halusin sinun näkevän sotkun ja siitä huolimatta.
- Anonyymi
Tunnistatko itsesi noista vihjeistä mitä kirjoitin , kun mainitsit tuon lukkoon menemisestä ja olen samaa mieltä antaa asioiden mennä omalla painollaan ja toivon että olet juuri sinä, siitä olen varma, siinä ei ole epäilystäkään meidän tiemme tulee yhtymään, katseessa sielumme yhtyi syvälle sielujen suloiseen lämpöön, se kertoi meille meidät on tarkoitettu toisilleen ja tiemme jatkuu käsi kädessä kulkien suloiseen yhteiseen elämään.
Kerro olenko juuri se jota olet odottanut ja ajatellut ja oletko sinä jota olen ajatellut monia vuosia . Voi kunpa olisi sillä olen rakastanut sinua ja näin silmissä sun lämmön rakkauden,,,yksin olen vaeltanut ja elänyt ihan sinua varten nämä vuodet, Suo anteeksi jos erehdyin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistatko itsesi noista vihjeistä mitä kirjoitin , kun mainitsit tuon lukkoon menemisestä ja olen samaa mieltä antaa asioiden mennä omalla painollaan ja toivon että olet juuri sinä, siitä olen varma, siinä ei ole epäilystäkään meidän tiemme tulee yhtymään, katseessa sielumme yhtyi syvälle sielujen suloiseen lämpöön, se kertoi meille meidät on tarkoitettu toisilleen ja tiemme jatkuu käsi kädessä kulkien suloiseen yhteiseen elämään.
Kerro olenko juuri se jota olet odottanut ja ajatellut ja oletko sinä jota olen ajatellut monia vuosia . Voi kunpa olisi sillä olen rakastanut sinua ja näin silmissä sun lämmön rakkauden,,,yksin olen vaeltanut ja elänyt ihan sinua varten nämä vuodet, Suo anteeksi jos erehdyin.Heräsin juuri. Koska ollaan tavattu ensimmäistä ja/tai viimeistä kertaa? Osuu mobi asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsin juuri. Koska ollaan tavattu ensimmäistä ja/tai viimeistä kertaa? Osuu mobi asia.
Moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsin juuri. Koska ollaan tavattu ensimmäistä ja/tai viimeistä kertaa? Osuu mobi asia.
30.11.2007, 12.3.2025
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30.11.2007, 12.3.2025
Olin sivusta. En tuo jolta kysyit. Unohdin mainita. En saa millään päivämääristä kiinni. Kiitos kun vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisen kerran useita vuosia sitten, aivan liian kauan, Heinäkuussa viimeksi Sokoksen parkkipaikalle osuimme ja katsoimme toisiamme syvälle silmiin..Toivon että olet juuri sinä kultaseni.❤️
- Anonyymi
No kyllä säkin outoja mietit. Ole vain oma ihana itsesi äläkä anna minkään epävarmuuden mörön pelotella sua. Jos oisit hän sanoisin että mua ei kannata jännittää yhtään. Antaa asioiden mennä omalla painollaan 🪽🤍
- Anonyymi
Ei kannattais miettiä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannattais miettiä liikaa.
Juu, ei taida olla sun vahvuus, palstasedälle alentuvasti ja ontosti kommentoiva
- Anonyymi
Minulla oli Tämmöinen tilanne sillä erotuksella, että juoksin hänen perään ja koputin olkapäälle. - ettäs kehtaat ohittaa mun..loppu onkin sitten molempien tiedossa.
- Anonyymi
Toivon että yrityksesi oli rehellinen ja vilpitön. Koputellut ei aina riitä , jos asiasi oli tyhjää.
- Anonyymi
Harmi, ettei ole mulle tämä. Ikävä on. Olisin ollu onnellinen, En saanut kevään ensi kullasta itselleni.
- Anonyymi
Silmät puhuu
- Anonyymi
Näin viime yönä painajaista. Et ollut siinä, mutta jotenkin en tiedä enää haluatko mulle hyvää.kirjoitin kuin hänelle.
- Anonyymi
Miksi ei haluaisi sulle hyvää? Eihän kukaan tärkeälle ihmiselle huonoa haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei haluaisi sulle hyvää? Eihän kukaan tärkeälle ihmiselle huonoa haluaisi.
No niinpä. Olet ihan oikeassa.
- Anonyymi
Kerrotko missä kohtasimme,
- Anonyymi
Oletko se sinä johon ihastuin kuin salama kirkkaalta taivaalta. . Olen odottanut pitkään ja tuo kirjoitus on juuri sellainen ,kuin minäkin koin ja sinäkin , voisin sanoa sielumme syvimmän näimme kun katsottiin toisiamme. Toivon todella että olet juuri sinä jota olen ajatellut joka hetki ja kauan.
- Anonyymi
Samoin käynyt minulle. Ihan uskomatonta miten joitain ihmisiä ja kohtaamisia ei vaan voi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin käynyt minulle. Ihan uskomatonta miten joitain ihmisiä ja kohtaamisia ei vaan voi unohtaa.
Niin toivon että olet juuri sinä , jota ajattelen joka hetki, mitä milloinkin teenkin, niin kuin tiedän kuinka paljon asioita sanottavaa on sinullakin ja kuinka sydämmesi lämmin sykkii minua kohtaan.Tämä hetki oli elämäni kaunein ,,, Heinäkuussa, seisoin siinä autoni vieressä , niin usein ,itse asiassa joka päivä kävin juuri niillä paikoin etsien juuri sinua, siinä kun seisoin yhtäkkiä olit edessäni , ajattelin kuinka kaunis oletkaan, niin toivon että olet juuri sinä jota olen ajatellut kovin kauan joka päivä. Samoin kuin sinäkin silmäsi kertoi kaiken , ne sinun silmäsi on niin kauniit ja sielukkaat, siinä kun katsoimme toisiamme, anteeksi kun en saanut suutani auki, tunteita kerrottavaa olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon, menin jotenkin lukkoon, oisin halunnut sanoa sinulle kuinka kauan olet ollut ja sydämeeni asumaan, Tiedän tämä on aitoa, Rakkautta toisiimme .
Toivon että tunnistat minut , haluan antaa sinulle tässä kun tein minun aloituksessani alussa sellaiset sanat...Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän ja sellainen vinkki, K-kello ,
H-Hallin kassalla katsoimme toisiamme syvälle silmiin.
Toivon todella että olet juuri sinä jota olen ajatellut kovin kauan, Ensi kohtaamisesta asti olet ollut ainoani, kultani kaunein ja rakkain.
Kuitenkin pyydän anteeksi, jos olen väärin ymmärtänyt.
- Anonyymi
jos mulle te ette saa millään kehuilla ette millään teoilla mitään hyvitettyä, ja haku saada, hakattua teiltä kaikkea ja, estettyä ja tehtyä samst jutut on helvetin suuri ja se vielä onnistuu. ja tulette katumaan saatanasti eikä menee enää kauan. hyi vittu tuimmoisia äijiä en ottaisi ikinä, hyi saatana.
- Anonyymi
Mielenkiintoista on, että tämä misogyyninen marina, jonka välillä kirjoitat tällaiseen teennäiseen miesvihamuotoon herättää mielenkiintoa ja tarpeita keksiä pyörä uudelleen vain silloin kun viittaat abstrakteihin miehiin tällä maailmanlopun messulla, palstaäijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista on, että tämä misogyyninen marina, jonka välillä kirjoitat tällaiseen teennäiseen miesvihamuotoon herättää mielenkiintoa ja tarpeita keksiä pyörä uudelleen vain silloin kun viittaat abstrakteihin miehiin tällä maailmanlopun messulla, palstaäijä.
Tili lilu lililu lii-tietäjät tietää
- Anonyymi
ja viillän alan vaihtoa ja, estettä kaikille teille 😈😜😜🤕😂ja kaikkea huonoa 😂🤕😜😜😈niin naisille kuin miehille, ja kotiin elämää, terveyteen, väkivaltaa ja pahaa. ei mitään hyvää sanottavaa. ja hyi vittu fn ikinä auttaisi, tai eläisi huonossa ja auttaisi teitä. hyi vittu turpaan voi vetää.
- Anonyymi
hakkaan kaikkea huonoa heille, ja estettä ja pilaamista joka asiaan.js jos yrittävät mitään alistetaan siihen samaan paskaan äläkä päästä elämään tai tekemään mitään.
- Anonyymi
ei me ole saanut vielä rahoja varastettua, estettyä tai vaihdettua paikkaan. ja hakkaan sitä Leenaa, jatkuvasti kuten muitakin, toivottavasti saa hekvetti loppuelämän. ikävästi yhtä paljon ei sille låskille päästä kostamaan mutta voidaan tehdä elämästä helvettiä. kuten heille muillekin.
- Anonyymi
Se Jenni ja muutama muu, sokeutuvat pian, eivät tee sitä mitä haluavat ja maksavat teoistaan, tulauksistaan.
- Anonyymi
Sittenkö olet mies ns sujut näiden ”ämmien” kanssa kuten tähän hurmokselliseen kerrontatyyliin usein kuuluu? T naiselta
- Anonyymi
Niin tiedän. ❤️
- Anonyymi
Seuraavalla tapaamisella me suudellaan ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Siellä on kuollut nyt jo 2 pahimpia estäjiä, viejiä ja jolle viety ja jotka yrittänyt alistaa siihen linjaan.
- Anonyymi
Ugh. Väärä ketju, voit varmaan etsiä toisen
- Anonyymi
Millaisia estäjiä, palstaäijä- ennaltaestäjiäkö?
- Anonyymi
Näin sinut (siitä on jo vähän aikaa), kun olin keskustassa kahvilla. Mietin että mahdoitko nähdä minut. Luultavasti et katsellut ympärillesi, vaan harpoit määrätietoisesti kohti kohdetta.
En tiedä mitä tekisin, jos olisi niin etten näkisi sinua enää koskaan.kaikki olisi muuttunut. Eläisin ikävässä loppuelämäni. - Anonyymi
Miksi et vain soita? Tai lähetä viestiä?
- Anonyymi
Ei pidä ottaa tosissaan tämänkään palstan kirjoituksia. Aina voi ohittaa.
- Anonyymi
Oletko jo soveltanut käytännössä, mitä tulee esim tähän palstaäijän avaukseen?
- Anonyymi
Mut savustettiin pihalle koska ihastuin.
S naiselta. - Anonyymi
Keltaisiin sadehousuihin pukeutuneena näen. Onnex en ole mies, ei herätä huomiota eikä näy ulospäin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602861Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472321Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611994Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3281522- 781336
- 641286
- 701157
- 631032
- 27996
- 79986