Mieheltä kysyn.
Oletko varattu minulle?
360
12990
Vastaukset
- Anonyymi
Voin ehkä ollakin jos olet hän. m-n
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Aikamoinen tietäjä olet sitten.
- Anonyymi
En siis ole hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis ole hän?
Riippuu siitä oletko se oikea vai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain siitä oikeasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ainakaan mikään anonyymi irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ainakaan mikään anonyymi irl.
Häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain siitä oikeasta?
Sillä on sun puhelin numero sillä naiselle jonka omaisuutta olet. Piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Tarkoitin vastauksen tuohon "Kerro jotain siitä oikeasta" kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vastauksen tuohon "Kerro jotain siitä oikeasta" kysymykseen.
Joo, niin ymmärsinkin. En silti tajubnut.
- Anonyymi
Olen itsenäinen nainen enkä halua olla kenenkään varattu, olen menen ja kuljen pois vaikka paljain jaloin jos niin tahdon, mene pois kyttäämästä vanha lurjus roikkomulkku
- Anonyymi
Olinkin just tulossa kysymään, että oletkos sinä mies sinkku 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsenäinen nainen enkä halua olla kenenkään varattu, olen menen ja kuljen pois vaikka paljain jaloin jos niin tahdon, mene pois kyttäämästä vanha lurjus roikkomulkku
Aloituksen kysymys oli kohdistettu miehelle, joten turha tulla haukkumaan siihen, koska käännyt sinäkin myös jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on sun puhelin numero sillä naiselle jonka omaisuutta olet. Piste
Muuten ihan hyvä eipä pysty kukaan enään nyky maailmassa ihmistä omistamaan vaikka ostamalla heitä kuvittelevatkin omistavansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen kysymys oli kohdistettu miehelle, joten turha tulla haukkumaan siihen, koska käännyt sinäkin myös jne.
Ikäännyt eikä käännyt siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäännyt eikä käännyt siis.
En ole se kommentoija vaan aloittaja, mutta tuo on huono peruste, että kaikki ikääntyvät joskus. Nuoren naisen mielestä vanhat miehet voivat olla ällöttäviä siinä mielessä ja se on hyvin luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se kommentoija vaan aloittaja, mutta tuo on huono peruste, että kaikki ikääntyvät joskus. Nuoren naisen mielestä vanhat miehet voivat olla ällöttäviä siinä mielessä ja se on hyvin luonnollista.
Ihme juttu, että joku olisi sitten varattu sulle jos et varattu tahtoisi selvästi itsekään olla. Ja aivan yhtä lailla nuoren miehen mielestäkin vanhat naiset voivat olla ällöttäviä siinä mielessä ja se on hyvin luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme juttu, että joku olisi sitten varattu sulle jos et varattu tahtoisi selvästi itsekään olla. Ja aivan yhtä lailla nuoren miehen mielestäkin vanhat naiset voivat olla ällöttäviä siinä mielessä ja se on hyvin luonnollista.
Aloittaja haluaa olla varattu sille miehelle, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mutta tietysti vain yksi kelpaa ja osasta ketjun kommenteista näkee heti ettei kyseessä ole se tietty.
Olenko jossain väittänyt etteivät vanhat naiset saa olla ällöttäviä nuoren miehen mielestä? En tietääkseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja haluaa olla varattu sille miehelle, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mutta tietysti vain yksi kelpaa ja osasta ketjun kommenteista näkee heti ettei kyseessä ole se tietty.
Olenko jossain väittänyt etteivät vanhat naiset saa olla ällöttäviä nuoren miehen mielestä? En tietääkseni.Tuolla vähän ylempänä sitten ymmärtääkseen aloittaja sanoi "Olen itsenäinen nainen enkä halua olla kenenkään varattu, olen menen ja kuljen pois vaikka paljan jaloin jos niin tahdon, mene pois kyttäämästä vanha lorjus roikkomulkku". Joten ristiriitaista sanoa, että haluaakin olla varattu sille miehelle. Ja et voi tietää mun ikää, koska voin olla sua jopa nuorempikin sekä sulla voi tissit roikkoa enemmän, kuin mun mulkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla vähän ylempänä sitten ymmärtääkseen aloittaja sanoi "Olen itsenäinen nainen enkä halua olla kenenkään varattu, olen menen ja kuljen pois vaikka paljan jaloin jos niin tahdon, mene pois kyttäämästä vanha lorjus roikkomulkku". Joten ristiriitaista sanoa, että haluaakin olla varattu sille miehelle. Ja et voi tietää mun ikää, koska voin olla sua jopa nuorempikin sekä sulla voi tissit roikkoa enemmän, kuin mun mulkku.
Ei ollut aloittaja. Juurihan kirjoitin etten ole se kommentoija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla vähän ylempänä sitten ymmärtääkseen aloittaja sanoi "Olen itsenäinen nainen enkä halua olla kenenkään varattu, olen menen ja kuljen pois vaikka paljan jaloin jos niin tahdon, mene pois kyttäämästä vanha lorjus roikkomulkku". Joten ristiriitaista sanoa, että haluaakin olla varattu sille miehelle. Ja et voi tietää mun ikää, koska voin olla sua jopa nuorempikin sekä sulla voi tissit roikkoa enemmän, kuin mun mulkku.
Tissit ei roiku. Tämä tiedoksi, ettei vaan luule että olen push upeilla nostanut tissit häntä varten tyrkylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella vastenmielinen. Et taida itse tajuta sitä. 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittaja. Juurihan kirjoitin etten ole se kommentoija.
Se kommentoija olisi voinut fiksusti sanoa sitten olevansa sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella vastenmielinen. Et taida itse tajuta sitä. 🤮
Vastenmielistä on olla kirjoittamatta olevansa sivusta jos ei ole aloittaja, kun kommentoi kommentoijan kommenttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissit ei roiku. Tämä tiedoksi, ettei vaan luule että olen push upeilla nostanut tissit häntä varten tyrkylle.
Nämä sinun päiväunelmat mitä tuotat aloittajaäijä näillä yksinkeskusteluilla on omiaan osoittamaan kuinka vieraantunut olet todellisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän kohtaa monologiasi totean aloittajaäijä vain, että hyvä sen on joskus roikkuakin niin pää saattaa pelata paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään näissä sinun feikkidialogeissa ei ole luonnollista, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielistä on olla kirjoittamatta olevansa sivusta jos ei ole aloittaja, kun kommentoi kommentoijan kommenttiin.
Vastenmielinen olet jokatapauksessa. Et vaan selvästikään itse tajua sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään näissä sinun feikkidialogeissa ei ole luonnollista, aloittajaäijä
Teikäläisen luulo ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielinen olet jokatapauksessa. Et vaan selvästikään itse tajua sitä.
Perustelutkin olisi hyvä myös olla, mutta niitä en ole nähnyt vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi mennä pois tästä ketjusta, kun et todellakaan ole se mies jota kaipaan? Jätä rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi mennä pois tästä ketjusta, kun et todellakaan ole se mies jota kaipaan? Jätä rauhaan.
Voin olla tai olla olematta niin varmuuden siitä saat irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla tai olla olematta niin varmuuden siitä saat irl.
No kun et helvetissä ole se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun et helvetissä ole se!
Yleensä ihmisistä puhutaan hän ja eläimistä se, joten en varmaan ole se jos eläintä ikävöit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ihmisistä puhutaan hän ja eläimistä se, joten en varmaan ole se jos eläintä ikävöit.
Et ole hauska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hauska.
Sitten sinun kannattaa varmaan lähteä pois tästä ketjusta ja siirtyä elämässä eteenpäin, koska tämä on ikävä eikä hauska/kiva palsta/ketju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa toi höpön jauhaminen,ei ihme jos väsyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetettiin jo aika kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten hoiban kanssasi asioita jos minulla ei ole puhelinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tavallaan ole erosin miesystavastani jokin aika sitten ja voi olla etta se haluaa taas minun kanssani naimisiin mutta minä en halua kun me erottiin jokin aika sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä joo kyllä. m-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ikävä eikä hassuttelu ketju/palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen tissit,Ootte sairaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen tissit,Ootte sairaita!
Mieheksiluulijalle tiedoksi vaan, että luulotautia sanotaan sairaudeksi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mies jota muka kaipaat ,on toisen oma!Olet gubbe kiusaaja!
- Anonyymi
Kenellä on varattu huijaamalla myytyjen kiinteistörahastojen varat??
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto#comment-137087485 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen vieläkin sinkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna puhelin niin paaset nukkumaan ja minä voin katsoa asintoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sinapelleilet taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tavallaan ole erosin miesystavastani jokin aika sitten ja voi olla etta se haluaa taas minun kanssani naimisiin mutta minä en halua kun me erottiin jokin aika sitten
Niilo 22?
- Anonyymi
Olen J varattu sinulle.
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂👍
Kenen toivoisit odottavan sinua? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen toivoisit odottavan sinua? 🙂
Juhan❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhan❤️
Osui! ☺️ Kukas kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhan❤️
Mikäli olet hän, niin sinun paikkaasi ei kukaan pysty ottamaan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osui! ☺️ Kukas kaipaa?
T-nainen❤️💍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen❤️💍
❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
sä höliset
- Anonyymi
Haluan elämän sinun kanssasi.
- Anonyymi
Kokeile Tukholman syndroomaa vaikka- ”rakkaudessa” kaikki keinot sallittuja eikö?
- Anonyymi
Minä olen k-naiselle varattu.
- Anonyymi
Onko joku joka ehkä kaipaa sinua eikä ole k?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku joka ehkä kaipaa sinua eikä ole k?
Ei tietoa asiasta.
- Anonyymi
Kiva kuulla, samoin minä sinulle. Kerro kolmas kirjain?
- Anonyymi
Sinä siis olet k-naisen omaisuutta? Paljonko se on sinusta maksanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama
Miksi ihan sama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko T-kirjain. Kerttu varmaan. OHO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko T-kirjain. Kerttu varmaan. OHO
T ei ole Kertun kolmas kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt viilailla pilkkua, Kerttu on mun naapuri kuten K.t kin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkai vaan ole nainen kirjan > pitäjä, nuttura tiukalla. Ihania ihmisiä mutta.. RAKASTAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkai vaan ole nainen kirjan > pitäjä, nuttura tiukalla. Ihania ihmisiä mutta.. RAKASTAN.
Ketä rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt viilailla pilkkua, Kerttu on mun naapuri kuten K.t kin.
Kuten kuka myös? K…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjanpitäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä rakastat?
Vähän kai tuulista ollut ja ottaa purjeisiin suoristavasti, kohtalaisesti, olen ainakin tykästynyt K.t naiseen. Vastapuolen tunteista haluan hauskoja uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjanpitäjä.
En minä sinusta tiedä. Minulla on ollut sellaisia kirjanpitäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kuka myös? K…?
Tämä oli K-naiselle jonka kolmas kirjain T, niinkuin naapurin Kerttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappuna sitä tippaleipää narskutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hassua😁 söpis mies eiku siis ..🙈 maailman komein❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä rakastat?
Tykkään sinusta. Ollaan varmaan yhtä vaikka vihattaisi toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sinusta. En tuota mainitsemaasi ole enää, mutta tunne on suurempi, laidasta laitaan. Hullut kai hulluja.
- Anonyymi
Minulla oli joskus Katja niminen kirjanpitäjä, tiukka kuin mikä. Myös ulkoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli joskus Katja niminen kirjanpitäjä, tiukka kuin mikä. Myös ulkoisesti.
Juu, ja mukava eläinlääkäri oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihan sama?
H, molemmilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sinusta. En tuota mainitsemaasi ole enää, mutta tunne on suurempi, laidasta laitaan. Hullut kai hulluja.
Right. And bitches be crazy too 4-ever- maybe it’s about an environment
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies esiintyy naisena,tää gubbe mies!vaihtaa vaan ruuhkaa molempiin päihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis olet k-naisen omaisuutta? Paljonko se on sinusta maksanut?
en ole kenenkaan omaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies esiintyy naisena,tää gubbe mies!vaihtaa vaan ruuhkaa molempiin päihin!
Onko entinen ruuhkatukka nyt kallo ilman nukka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kuka myös? K…?
Pimppi-timo
- Anonyymi
ai tont nou, en tiedä.
- Anonyymi
Se riippuu kysyjästä.
- Anonyymi
Jos aloittajalla on jonotusnumero, niin silloin hän automaattisesti on varauslistallani
- Anonyymi
Mistä saisin jonotusnumeron?
- Anonyymi
Ai joku oikeen tarvii odotuslistan kun ei ole tarpeeksi hyvää et voisi poissulkea muut.. ällöttävää!
- Anonyymi
M naiselle todellakin olen.
- Anonyymi
Aloittaja ei oie M-nainen.
- Anonyymi
Siis siihen Aasin virkaan. Jos ponisi tarvitsee turpa ja näköyhteyden, niin valmiita ollaan. Minä saan samalla myös kaipaamani näköyhteyden sinuun. Turpakosketuksesta haaveilen kuhan se ei tapahdu nyrkillä 👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kannattaisi pistää tuntomerkkejä itsestään ellei sitten ole tarkoituksena kalastella huomiota kaikilta palstan miehiltä 🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siihen Aasin virkaan. Jos ponisi tarvitsee turpa ja näköyhteyden, niin valmiita ollaan. Minä saan samalla myös kaipaamani näköyhteyden sinuun. Turpakosketuksesta haaveilen kuhan se ei tapahdu nyrkillä 👊
Ai ei vai. No en sitten ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kannattaisi pistää tuntomerkkejä itsestään ellei sitten ole tarkoituksena kalastella huomiota kaikilta palstan miehiltä 🙄🙄🙄
Aloittaja toi kylläkin tällä kertaa esiin itsensä miehenä, muuten hyvä neropatti. Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja toi kylläkin tällä kertaa esiin itsensä miehenä, muuten hyvä neropatti. Lol
Ja yleensä siis esiintyy hönöille naisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yleensä siis esiintyy hönöille naisena
Ei muuten tässä aloituksessa esiintynytkään miehenä. Nämä on niin yhtä puuroa ettei näitä erota eikä jaksa niin huolella lukea. T naiselta tämä, lämmin halaus ironisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten tässä aloituksessa esiintynytkään miehenä. Nämä on niin yhtä puuroa ettei näitä erota eikä jaksa niin huolella lukea. T naiselta tämä, lämmin halaus ironisesti
Transmanni o!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transmanni o!
Tarkoititko osta tunneteoria tokmannin alelaarista? T automaattinen mielivaltainen kääntäjä
- Anonyymi
Kuka M-naiselle varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka M-naiselle varattu?
M -mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka M-naiselle varattu?
Se jonka nimi alkaa samalla kuin omansi loppuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jonka nimi alkaa samalla kuin omansi loppuu
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna mulle sitten tupakat edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M -mies.
anna mulle ostoslista kauppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna mulle ostoslista kauppaan
menen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Kupilla alkaen ☕
- Anonyymi
☕️🩷
- Anonyymi
Ei kai kukaan voi olla varattu kellekään.
- Anonyymi
Minä ainakin olen varattu kaipaamalleni miehelle. Ei muilla ole mitään jakoja.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivuAloittaja on myös täysin varattu yhdelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on myös täysin varattu yhdelle.
Kannattaa sitten koittaa edistää sitä mahdollista suhdetta jotenkin, eikä vaan odotella kädet ristissä ihmettä tapahtuvaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sitten koittaa edistää sitä mahdollista suhdetta jotenkin, eikä vaan odotella kädet ristissä ihmettä tapahtuvaksi.
Tiedätkö että tämä sinun maanittelu, manipulointi ja käskyttäminen on todella vastenmielistä luettavaa mitä aloituksesta toiseen harrastat näissä palstaäijän aloituksissa. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivuEt voi olla,ku se mies on varattu ja naimisissa vaimonsa kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö että tämä sinun maanittelu, manipulointi ja käskyttäminen on todella vastenmielistä luettavaa mitä aloituksesta toiseen harrastat näissä palstaäijän aloituksissa. T naiselta
Jahas no eipä ollut mikään kovin suuri yllätys, että mieheksiluulija/inttäjä/väittäjä on nainen. -sivusta
- Anonyymi
Kuppiin korvamerkintä 🔖
- Anonyymi
Miten ois sulle semmonen kynä jossa on pirkko jolta lähtee vaatteet veks kun kynän kääntää alaspäin? Aloittajaäijälle chillatkaa toimistohiiret sun muut
- Anonyymi
Olen varattu S......e
- Anonyymi
Onko joku joka ehkä kaipaa sinua eikä ole se?
- Anonyymi
Sallalle?
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Sivusta - minäkin olen varattu sinulle tai siis ainakin hänelle joka tietää että olen varattu hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - minäkin olen varattu sinulle tai siis ainakin hänelle joka tietää että olen varattu hänelle
kuule mina olin joskus naimisissa yhben henkilon kanssa mutta sitten jostakin syystä erosimme
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuule mina olin joskus naimisissa yhben henkilon kanssa mutta sitten jostakin syystä erosimme
Hän ei ole ollut naimisissa enkä minä joten ohi
- Anonyymi
Aloitus ei ole sitten L-miehelle
- Anonyymi
Milehän kirjaimelle sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milehän kirjaimelle sitten?
Onko sinulla muille jotain todisteltavaa aloittajaäijällä kirjainta penäävä? Toisekseen sehän voi vastata mitä tahansa ja kolmannekseen yksi nimikirjain tunnisteena, no joo
- Anonyymi
Heti vaimon jälkeen, kyllä.
- Anonyymi
Luuletko että hän odottaa sinua ikuisesti? En olisi niinkään varma. Sivusta
- Anonyymi
Toivottvasti hänellä ei ole vaimoa
- Anonyymi
Ohho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että hän odottaa sinua ikuisesti? En olisi niinkään varma. Sivusta
En olis varma että tällä kaskuilijalla on sellaista saattaa olla aloittajaäijä
- Anonyymi
Olen varattu sinulle rakkaani...💗 Olen niin onnellinen 😊
- Anonyymi
Ei voi olla onnellinen, jos minua kaipaa. Tilanne on niin surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla onnellinen, jos minua kaipaa. Tilanne on niin surkea.
Voi olla surkea mutta ei toivoton. Kumpikin jännittää mutta samalla tietää että me molemmat tykätään toisistamme...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla surkea mutta ei toivoton. Kumpikin jännittää mutta samalla tietää että me molemmat tykätään toisistamme...
On paljon muustakin kyse kuin vain jännityksestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon muustakin kyse kuin vain jännityksestä..
Kertoisitko vähän niin ymmärtäisin paremmin mitä tarkoitat? Olet niin söpö kun tietyllä tapaa joskus hymyilet minulle saat silloin aina sydämeni sykkimään... 😊💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko vähän niin ymmärtäisin paremmin mitä tarkoitat? Olet niin söpö kun tietyllä tapaa joskus hymyilet minulle saat silloin aina sydämeni sykkimään... 😊💗
Ei sovi minuun ja häneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi minuun ja häneen
Vaikka ei olisikaan minulle niin kommentoin vielä että eihän kenenkään suhteet kuulu kenellekään. Ei meidän tarvitse sitäpaitsi kertoa kuin niille keille halutaan ja silloin kun halutaan tai jos ylipäätään halutaan kertoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ei olisikaan minulle niin kommentoin vielä että eihän kenenkään suhteet kuulu kenellekään. Ei meidän tarvitse sitäpaitsi kertoa kuin niille keille halutaan ja silloin kun halutaan tai jos ylipäätään halutaan kertoa...
Minä haluan kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan kertoa.
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️ jos olisit oikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi hymyilin sulle? Uskallatko kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin siellä koivujen luona hymyilit niin kauniisti... Se on jäänyt mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silloin kun yhdessä etupihalla käveltiin en kyllä voinut edes katsoa sinuun, en tiedä miksi pelkään katsoa sua silmiin😍🥹en tiedä mitä tapahtuisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silloin kun yhdessä etupihalla käveltiin en kyllä voinut edes katsoa sinuun, en tiedä miksi pelkään katsoa sua silmiin😍🥹en tiedä mitä tapahtuisi
Piti vielä laittaa: Siitä on jo kauan.. siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain melkein hymyn tiistaina. Edellisestä vapautuneemmasta hymystä on hiukan pidempi aika.
-kaukaa sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain melkein hymyn tiistaina. Edellisestä vapautuneemmasta hymystä on hiukan pidempi aika.
-kaukaa sivustaNo sitten sinä olet ehkä sellainen kiva poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-kaukaa sivustaSanooko sinulle mitään tiistai ilta klo,17 H-Hallin kassalla katsoimme toisiamme syvälle sielujen suloiseen yhteyteen , se sama katse toistui S- marketin parkkipaikalla, koivujen luona TV. Rakastuin sinuun kauan aikaa aiemmin työpaikalla, K-kellossa
- Anonyymi
Millä hinnalla olet varattu, ostaako sinut joku?
- Anonyymi
Toteutatko sinä sexuaalisuuttasi tai jotain näillä hönöillä kysymyksillä mitä aloittajaäijälle esität? T naiselta
- Anonyymi
T miehelle varattu nainen
- Anonyymi
Aloittaja ei ole
- Anonyymi
😊❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊❤️❤️
Minkä pituinen T nimesi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taisit lukea tämänkin aloittajaäijän monologin sakean mielesi mukaan, miksi muuten kyselet ns tältä palstasedän emojilta, etkä esim kun äijä satuilu taas jostain T miehestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 kirjainta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 kirjainta...
Aika monellakin on neljä kirjainta nimessä- haluatko kertoa ketä yrität tänne tarrakirjaan liimailla ja ennenkaikkea miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taisit lukea tämänkin aloittajaäijän monologin sakean mielesi mukaan, miksi muuten kyselet ns tältä palstasedän emojilta, etkä esim kun äijä satuilu taas jostain T miehestä?
ei ole enka haluakkaan
- Anonyymi
Tykkäisin jos se nainen omisi minut, mutta ei hän välitä minusta varmaan. En tiedä mitä tekisin, niin olen tekemättä mitään ja olen yksin. En voi sanoa olevani varattu, kun en tiedä haluaako nainen minua edes. Mutta tämä asia selviää ajan kanssa.
- Anonyymi
En halua sinua missään nimessä, painu helvettiin ja on synti ja rikos olla yksin jokaiselle luotu on yksi vain ja siitä vain valitsemaan omasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sinua missään nimessä, painu helvettiin ja on synti ja rikos olla yksin jokaiselle luotu on yksi vain ja siitä vain valitsemaan omasi
En tykkää sinusta. Olet joku tuntematon ja ilkeä ihminen. Mene itse pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ninii, aloittaäijällä alkoi taas tämä ns karismaattinen kouristeluosuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän teemalaulu viimeinen päivä taivaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salakka on sukunimeni
- Anonyymi
Myös varattu aineisto kiertää laina-aika ei liian pitkä.
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Joo olen varattu
- Anonyymi
Jollekin toiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollekin toiselle?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Kuka se on jonka uskot aloittajan olevan..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Sanoisitko sen alkukirjaimen jota et halua ja joka kaipaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisitko sen alkukirjaimen jota et halua ja joka kaipaa sinua?
En tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä
Jäi vaivaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi vaivaamaan
Varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti
Jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on jonka uskot aloittajan olevan..?
Gubbe se o!
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Toivon että haluaa minut..
- Anonyymi
Haluan sen miehen ehdottomasti.
- Anonyymi
Miksi epäilet ettei haluaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sen miehen ehdottomasti.
...........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...........
Hienoa polpotiikan toimittaja, että löysit tämänkin palstaäijän ketjun. Mihin se typerä silmänvinkkaushymiö jäi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa polpotiikan toimittaja, että löysit tämänkin palstaäijän ketjun. Mihin se typerä silmänvinkkaushymiö jäi?
Ps ja sisällön puolesta, kudos kalju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi epäilet ettei haluaisi?
Epäiletkö sinä ns kyttäretoriikkaa käyttävä, että mikä tahansa näistä aloittajaäijän monologeista voi koskea jotain sinuun tai pakkomielteen kohteeseesi liittyvää? T osa-aikaisesti viranomaisvastainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiletkö sinä ns kyttäretoriikkaa käyttävä, että mikä tahansa näistä aloittajaäijän monologeista voi koskea jotain sinuun tai pakkomielteen kohteeseesi liittyvää? T osa-aikaisesti viranomaisvastainen
Mutta ei se sentään nääs niin..tulenarka asia ole. Jos ei naurata niin vika on sinussa, vaikka eihän sinussa mitään vikaa ole koskaan vai miten se meni? Itessä ei edes ”varttia” niin paljoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se sentään nääs niin..tulenarka asia ole. Jos ei naurata niin vika on sinussa, vaikka eihän sinussa mitään vikaa ole koskaan vai miten se meni? Itessä ei edes ”varttia” niin paljoa
Mutta jos hän kerran näkyjä yössä kesän näki niin onhan sen oltava näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos hän kerran näkyjä yössä kesän näki niin onhan sen oltava näin
Kuinka muuten Hön sattui vähintään kaksi kertaa (arvio) näkeilemään paikalle. Älä vaa mieti liikaa, ei oo selvästi sun laji
- Anonyymi
Eipä muut ole herättänyt kiinnostusta joten kyllä varmaan😘
- Anonyymi
☕️ Av‼️📢
- Anonyymi
Juu?
- Anonyymi
En halua olla kenenkään omaisuutta
- Anonyymi
En usko,naimisissa on!
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole :(
- Anonyymi
Hyvä juttu!
- Anonyymi
E en.
- Anonyymi
Onko hän hyvin koulutettu ja varakas?
- Anonyymi
Itseatäsikö ai jostain muusta utelet tämä palstaäijältä? Sellainen on yleensä katkerien ja pårsaukisten puuhaa. T
- Anonyymi
Mennään naimisiin vielä.
- Anonyymi
Toivottavasti. ❤️
- Anonyymi
Toivotaan….
- Anonyymi
Hän saisi kyllä pysyvän varauksen, jos vaan niin haluaisi. Ei ole halunnut.
- Anonyymi
Ei ole huomioinut tarpeeksi, vain vatkannut tarpeekseen, niin.
https://m.youtube.com/watch?v=w6J8wVYEhfE
- Anonyymi
Riippuu minusta. Mull on tällit en luutanaisen kaa. Sen luurankameuhkaajan. Oikeampi nimi päsähti mieleen just; Hungerlan Hulda.
Hulda ei petä, johnei sitä tielle jätä. Miehensä Jaska hoitelee enemmän naispuolisia lähtijöit.- Anonyymi
Niin niin eli hän on sellainen nk naisten ystävä? Täytekommentti aloittajaäijän jargoniin
- Anonyymi
Asia joka pitäs osata sopia kasvotusten sama koskee toisinäinkin si
https://youtube.com/shorts/twTcItiHZvA?si=EkdzZhNL5HfhM93_
mu eikö se aina ole niin että se mitä mieheltä vaaditaan siihen ei yksikään nainen edes pysty- Anonyymi
Kiusaajat taas asialla,eikö noille löydy mitään apua tohon suunsoittoon? Onko tropit jääneet ottamatta näinä muutamina päivinä! Tuohon naapuriin ovat taas tulleet ,ovat ahistaneet kiusatun kotiinsa!pelottaa noi kaks heppua"!
- Anonyymi
Ikävä kyllä ei ole teille kiusaajille mitään asiaa!enkä ole ymmärtänyt näiden yli kymmenen vuoden aikana,et mikä on saanut teidät tähän väkivaltaiseen kiusaamis ja satuttamis hommaan??Eihän toisten asiat oikeesti kuulu teille,ei eletä yhteistä taloutta tai muutenkaan!Olette menneet todellakin liian pitkälle tässä naapurien suoraansanoen rääkkäämisessä,ainakin naispuoleisen naapurin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ei ole teille kiusaajille mitään asiaa!enkä ole ymmärtänyt näiden yli kymmenen vuoden aikana,et mikä on saanut teidät tähän väkivaltaiseen kiusaamis ja satuttamis hommaan??Eihän toisten asiat oikeesti kuulu teille,ei eletä yhteistä taloutta tai muutenkaan!Olette menneet todellakin liian pitkälle tässä naapurien suoraansanoen rääkkäämisessä,ainakin naispuoleisen naapurin!
Yllättäen aloittajaäijä pääsi jotenkin mystisesti tälle metodologiselle tasolle. T naiselta
- Anonyymi
Hei, kyllä koska en pääse sinusta emotionaalisesti eroon vielä pitkään aikaan.
Mikään ei valitettavasti viittaa enää siihen että minut haluaisit.- Anonyymi
Mikään ei ole oikeasti koskaan viitannutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole oikeasti koskaan viitannutkaan.
No mitä sitten hait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten hait?
Käyttäydyn kuin olisin parisuhteessa, en ole edes flirttaillut muille. Jos olet joku mies, jonka kanssa minä olen ollut tekemisissä, olet ominut palstalta jotain kirjoituksia ja kuvitellut minun neutraalin käytökseni väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäydyn kuin olisin parisuhteessa, en ole edes flirttaillut muille. Jos olet joku mies, jonka kanssa minä olen ollut tekemisissä, olet ominut palstalta jotain kirjoituksia ja kuvitellut minun neutraalin käytökseni väärin.
Aloituksessa kysyt että oletko varattu minulle. Kerrotko nyt, että olet itse ”varattu” sille keneltä kysyt vai jollekin toiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa kysyt että oletko varattu minulle. Kerrotko nyt, että olet itse ”varattu” sille keneltä kysyt vai jollekin toiselle?
Olen itse varattu sille keneltä kysyin aloituksessa. Sinä taas kuulostit joltain muulta. Ainakaan minun kaivattuni sinä et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse varattu sille keneltä kysyin aloituksessa. Sinä taas kuulostit joltain muulta. Ainakaan minun kaivattuni sinä et ole.
On ollut käsiteltävää muissa kuin romanttisissa jutuissa niin ajattelen selkeämmin sitten kun jaksan ajatella itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut käsiteltävää muissa kuin romanttisissa jutuissa niin ajattelen selkeämmin sitten kun jaksan ajatella itseäni.
Sinä et ole oikea. Sanoin sen jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluasitko sinä keskenkasvuisia ihmisiä huuhaaketjuillasi viihdyttävä aloittajaäijä olla oikeasti nainen? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vähän luulen aloittajaäijä, että nämä typerät ja lapselliset yksinkeskustelut on se mikä pitää näitä samanmoisia otteessaan, aloittajaäijä. Misogynia ja myrkyllisyys on objektiivisuutta ja järjenkäyttöä vähentävä kombo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten hait?
Mitä sinä haet näistä palstaäijän monologeista- obsessionkohdettasi naista vai, jonka haluat nähdä mahdollisimman epäedullisen spektrin kautta? Hyi olkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚑⬅️⬅️🏥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚑⬅️⬅️🏥
Mee sinäkin jo terapiaan palstaäijän tekstien kautta infernaalista vihaa purkava piinattu sielu, olit sitten kumman sukupuolen edustaja tahansa, eli laitaoikean gepeton poika tai tämä pläskisarvinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea vaan sinullekin joka olet kerta toisensa jälkeen niin typerä, että alennut aloittamiehen höynäytettävissä ja kuvittelet näsäviisaiden kysymysten kautta itsesi varsinkin tuota naista älykkäämmäksi ketä teksteistä etsit
- Anonyymi
J-naiselle.
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Veikkaan vahvasti,että juhalta johannalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juhalta jennalle ❤️
- Anonyymi
Kaiken kirjoitusten jälkeen halukkuus on kadonnut sekä mielenkiinto edes luoda minkäälaista suhdetta, ei kaverillistakaan,
- Anonyymi
Jos olisi noin niin hyvä, että olisi selvinnyt ajoissa etten ole hänen tyyppiään. En kuitenkaan usko, että olet hän.
- Anonyymi
Minkä kirjoitusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kirjoitusten?
Sinun täytyy varmaan aloittajaäijällä kyselijä hieman yhdistellä mielivaltaisesti näitä aloittajaäijän eri kirjoituksia
- Anonyymi
Riikalle.
- Anonyymi
No Jeesukselle 😵💫🤯!
- Anonyymi
😍😍
- Anonyymi
Viasiin
- Anonyymi
Kauniille teinitytölle oon varattu.
- Anonyymi
Niinpä aloittajaäijä tietenkin. Tästä oli mustasusiketjussasi hieman jo ohimennen juttua. T naiselta padawaneille
- Anonyymi
Parisuhteet ei kiinnosta, vain lyhyet " keskustelut", koskaan kiinnostanut perheelämä ja siihen liittyvät asiat. Luotettavuus on vitsi.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla Jii mies
- Anonyymi
P-naiselle olen toki varattu.
- Anonyymi
Jonossa olen...jos tai kun? Irrottaudut nykyisestä😏
- Anonyymi
Olen valmis eroamaan nykyisestä, jos saan sitten sinut.
- Anonyymi
Olen varattu vain yhdelle miehelle ja aloitus on hänelle. Ei ole muita eikä tule muita.
- Anonyymi
En irrottaudu. Älä odota. Elä elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En irrottaudu. Älä odota. Elä elämääsi.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varattu vain yhdelle miehelle ja aloitus on hänelle. Ei ole muita eikä tule muita.
Oikein todella hyväperiaate.
- Anonyymi
Tämä J-mies on varattu J-naiselle. Odotan, kunnes olet valmis.
- Anonyymi
Laitahan vähän tunnisteita,tosta j miehestä,heitä on paljon täällä pudiksellakin! Olette taasen pitkälle yöhön uhkailleet,jopa verikostolla, näitä naapureita,kyllä luulen,että psykoosissa olette,joka vaatii hoitoa! Tiettyyn ihmisryhmään kuuluu noi tollaset,ei suomalaisille!
- Anonyymi
Älä odota. Elä elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä odota. Elä elämääsi.
Kiitos vinkistä. Valitsen vaihtoehdon, jossa teen molempia.
- AnonyymiUUSI
Enköhän oo jo valmis rakas❤️🤗
- Anonyymi
Riikalle edelleen;)
- Anonyymi
ei se kysymällä kummene.pitää panna varaus listalle nimi.Hyvällä miehellä on pitkä lista ! ja hyvät naiset menee listalla huonojen ohi.....
- Anonyymi
Itseään myy
- Anonyymi
Hyvä että sinullakin on näitä erittäin realistisia ja tervehenkisiä tulkintoja palstaäijän aloituksista tai palstasta ylipäätään
- Anonyymi
Yksi löytyi myy itseään
- Anonyymi
Aloittaja ei ikinä myisi itseään. 😅
- Anonyymi
Varattu mutta mahdollinen hänelle joka sai kumpparinsa oven väliin.
- Anonyymi
Kilpailutat siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailutat siis?
Suhde oli karilla ja kilpailu ohi siinä vaiheessa kun hän käveli ovesta sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhde oli karilla ja kilpailu ohi siinä vaiheessa kun hän käveli ovesta sisään.
Ota taas tostakin selvää. Varatuu, mutta mahdollinen hänelle. Kilpailu ohi, kun hän käveli sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota taas tostakin selvää. Varatuu, mutta mahdollinen hänelle. Kilpailu ohi, kun hän käveli sisään.
Ei minulta Älä murehdi. Sinun olen jo. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta Älä murehdi. Sinun olen jo. Sivusta
:-D kyselin ihan uteliaisuuttani, kun oli niin sekavasti ilmaistu.
- Anonyymi
😜😚
- Anonyymi
Olen, soita minulle, numeron tiedät
- Anonyymi
Ei ole hänen numeroaan.
- Anonyymi
Hitto mikä mies 🤣
- Anonyymi
Sanos muuta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta 🤣
Ei pysty, sanattomaksi vetää jo meikäläisenkin 🤭👏🏻
- Anonyymi
Se juna meni jo. Unohda.
- Anonyymi
Miksi meni mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi meni mies?
Nöyrry nainen, laita se viesti, joka voi olla mahdollisuus. Toki minä vaadin sinulta rehellisyyttä ja uskollisuutta. Mieti sitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyrry nainen, laita se viesti, joka voi olla mahdollisuus. Toki minä vaadin sinulta rehellisyyttä ja uskollisuutta. Mieti sitäkin.
Eikö se ole tärkeintä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vinkki ykkönen silimää 🤪 nin suatan ottaakki yhd yksiä😂 mut sun pitää laittaa nyt ittes likoon. Muuten et saa mua😉😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se noin tervan juontia on jo omankin ajatukses tasolla, niin siitä voi aloittajaäijä tämänkin aloituksesi ”idean” päätellä, jos millään nääs kapasiteetti piisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten jollekin muulle kuin ap:lle. Ei ole kyse mistään nöyrtymisestä, vaan siitä ettei minulla ole koskaan ollut mitään tunteita. Rehellinen ja uskollinen olen tietysti jos olen parisuhteessa, mutta sinun kanssasi en tule olemaan koskaan. Tao tämä jo sinne paksuun kalloosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten jollekin muulle kuin ap:lle. Ei ole kyse mistään nöyrtymisestä, vaan siitä ettei minulla ole koskaan ollut mitään tunteita. Rehellinen ja uskollinen olen tietysti jos olen parisuhteessa, mutta sinun kanssasi en tule olemaan koskaan. Tao tämä jo sinne paksuun kalloosi!
Minä sain jo viestini.
- Anonyymi
Kenelle palsta Anonyymeistä tuo avauksen kyssäri oli tarkoitettu?
- Anonyymi
Eiköhän nämä palstaäijän avaukset ole ihan kenelle tahansa haaveilijalle tai myrkylliselle marisijalle tarkoitettu nk one size fits all -malli
- Anonyymi
Jos olet hän, hyvävartaloinen tuttu, itseäni vanhempi ihanuus ja lupaat että sitten saan suukotella, hyväillä, yhteistä nautintoa monella tavalla, niin vastaus on kyllä.
- Anonyymi
Lopeta nyt tuollainen haaveilu, minä haluan rehellisen ja uskollisen kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt tuollainen haaveilu, minä haluan rehellisen ja uskollisen kumppanin.
Rehellinen tunne on kyseessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen tunne on kyseessä...
Pystytkö edes sitoutumaan yhteen ihmiseen. En pelleilijään halua tutustua lähemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystytkö edes sitoutumaan yhteen ihmiseen. En pelleilijään halua tutustua lähemmin.
Mistähän mahtaa kenkä puristaa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jos et kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinun kenkä puristaa kun sinun pitää aina ängetä juontamaan näitä aloittajaäijän älyvapaita dialogeja itsensä kanssa? En usko että kenkies koko sillä kasvaa
- Anonyymi
Se olisi ihanaa. Odotan sinua. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan nyt edes vähän tietäisi, milloin...?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se, odotetaan yhdessä?
- Anonyymi
Riikalle olin,mutta en tiiä ennää,kun oon vissiin soppie hälle keitelly(kö)
- Anonyymi
Oon varattu, ja voin tulla sulle
- Anonyymi
Olisiko irstailevalle isoisälle miestä tarjolla?
- Anonyymi
Jonna ❤️ täällä uskallan tunnustaa että rakastan sinua vaikka oletkin toisen.
- Anonyymi
Sydän kuuluu sinulle mutta munat jollekin toiselle
- Anonyymi
Valtioko on takavarikoinut ku muuten olet sipissä ku tuulen huuhtoma prse, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Ihanaa nainen että otit yhteyttä, tästä se alkaa, rakkaustarina!
- Anonyymi
En ole. Jos näen hyvännäköisen miehen tänään ja hommat ottaa tuulta purjeisiin ns niin olen valmis jättämään palstan ja panostamaan häneen
- Anonyymi
Riikalle edelleen;)
- Anonyymi
Se riippuu siitä kuka ole? Jos olet kaipaamani nainen, totta hemmetissä olen. mies
- Anonyymi
sesanna tuo minullekkin puhelin tarvitsen sen maasta pois muuttamiseen
- Anonyymi
Löysin paremman.
Hän on miss world. Maailman ykkönen- Anonyymi
Anna olla jo, kun minua ei ihan oikeasti kiinnosta. Toivottavasti et oikeasti kuvittele, että myös miss world on ihastunut/rakastunut sinuun. 😅
- Anonyymi
Onko oikein miss Venetsuela kyseessä, aloittajaäijä? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla jo, kun minua ei ihan oikeasti kiinnosta. Toivottavasti et oikeasti kuvittele, että myös miss world on ihastunut/rakastunut sinuun. 😅
Aika piilovihaisen oloisia nämä järjen riemuvoitoille kyhäämäsi feikkidialogit aloittajaäijä. Teeltä
- Anonyymi
Kyllä jos nimikirjaimissasi on kirjaimet ksr oikeassa järjestyksessä.
- Anonyymi
Nyt kaikki Anonyymit kuulolla!
Oletko varattu minulle? Mieheltä kysyn.
t. Tomppa. - Anonyymi
Olen varattu sinulle 2 h
- Anonyymi
Ihanaa 🥰
- Anonyymi
En ole . Parisuhde ei ole minulle tavoite
- Anonyymi
En ole vaikka sä varaatkin itseäs mulle. Sori siitä.
- Anonyymi
Ei se mitään. Sitten niin.
- Anonyymi
Surulliseen, epätoivoiseen ja vähän luovuttavaankin sävyyn on todettava, että olen.
- Anonyymi
Jos on noin, voisin auttaa sinua pari krt viikossa. Sun pitää vain rohjeta pyytämään apua.
- Anonyymi
Sinun apuasi ei kaivata.
- Anonyymi
Et taida olla sen arvoinen.
- Anonyymi
Olen oikein rakastava ihminen, mutta en sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikein rakastava ihminen, mutta en sinulle.
Ei minulle tarvitse vastata, en sinusta pidä enkä sinua lähesty.
- Anonyymi
Kyl sä tiiät..
Ota puhelin kätee ja laita mesitsii, tai tuut suoraa mun luo.
Lupaan sulle ikimuistoisen kesäyön.- AnonyymiUUSI
Kesä meni daiju, pidä mesitsisi!
- AnonyymiUUSI
En tiiä, enkä luota suhu.
- Anonyymi
Olen varattu M:lle (n).
- AnonyymiUUSI
😘
🫶 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😘
🫶Minä myös. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Todellakin !
- Anonyymi
M nainen ei kiinnosta mua yhtään, sorry.
- Anonyymi
Naisen raiskaaminen on oikeus jos miestä kiusattu ja mies armeijan käynyt
- Anonyymi
Oisin ollut omasi loppuelämän, jos et olisi torjunut aikanaan.
- Anonyymi
Elämä ei toimi noin. Elämä on tässä hetkessä, ei pysähtyneessä menneisyyskuvassa. Voi käydä niin, kun elää menneessä hänen kanssaan, samaan aikaan kun hän tässä hetkessä menee juuri ohitse sinusta huomaamattasi. Miksi jotain ei tapahtunut aikaisemmin, tiedät siitä vain omat syysi ja se on vain puolet syistä. Kun katsot taaksepäin, et voi nähdä eteenpäin ja ehkä uusia avautuvia mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ei toimi noin. Elämä on tässä hetkessä, ei pysähtyneessä menneisyyskuvassa. Voi käydä niin, kun elää menneessä hänen kanssaan, samaan aikaan kun hän tässä hetkessä menee juuri ohitse sinusta huomaamattasi. Miksi jotain ei tapahtunut aikaisemmin, tiedät siitä vain omat syysi ja se on vain puolet syistä. Kun katsot taaksepäin, et voi nähdä eteenpäin ja ehkä uusia avautuvia mahdollisuuksia.
Onneksi löytyy seurusteluun kykeneviäkin ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi löytyy seurusteluun kykeneviäkin ihmisiä.
Kirjoitukseni koski vaan sitä, että jos ihminen asettaa itselleen tiukkoja ehtoja tai lukkoja, tottakai se kaventaa mahdollisuuksia tutustua toisiin ihmisiin, koska naisen ja miehen välinen suhde on nimenomaan jatkuvaa toisistaan oppimista ja toisen arvostamista ja kunnioittamista.
- Anonyymi
muista joka, kerta kun estät rahaa, töitä, mitä tahansa, ja lainataan, hakataan teitä ja, estetään takaisin ja vaikka tapetaan.
- Anonyymi
joka kerta kun estät arkea töitä rahaa, hyviä juttuja, hakkaan takaisin teudl elämää ja ostan siihen kaikkea paskaa, jotta kärsitte ja kidutte.
- Anonyymi
joks potku tuo heille ikäviä juttuja joka asian ja projektin pilaamisesta, estämisestä, elää sabotoinisestakodeista ja muusta, ja hakataan takaisin ja myös niiden pentuja.
- Anonyymi
Well at least i think she can't speak Finnish. So no i'm not yours.
- Anonyymi
Vastasin tähän jo aikaisemmin.
- AnonyymiUUSI
Eiku, se on varattu sen ystävättärelle 😉
- AnonyymiUUSI
Nii onkii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii onkii
🤍🤍
- AnonyymiUUSI
Kuka kenelle mä en ole ainakaan varattu kenellekkään ei ole tarvetta mielestäni sille olen jo selvitelly omasta mielestäni että on olemattoman pieni mahdollisuus edes olemassa sille ettäkö mua yksikään nainen jaksaisi edes vuorakautta yleensä alkaa ai sillä vinkumisella etteikö mulla ole mikään muu mielessä kuin seksi tai pillu on mulla paljonkin mielen päällä mutta yleensä seksi ja pillu päällimmäisenä seuraavaksi tuleekin si se että on äidit niin hyvin opettanu tyttärensä valehtelemaan et turha vaiva mun pitäs olla ehdottoman rehellinen ja itse valehtelevat ja ulkonäköä pitää taas naiaella olla siksi että on se asia mikä näiden itsetuntoon eniten vaikuttaa ja muutenkin mä olen olin varautunu siihen että suurempi todennäköisyys voittaa lotoss kuin ettäkö edes vahingossa kohtaisin edes naisen josta voisin kiinnostua edes saatika ettäkö olisin edes valmis ottamaan riskiä
- AnonyymiUUSI
Vaikea sanoa kun ei tiedä kuka kyselee..
- AnonyymiUUSI
Moni varmaan ainakin toivoo niin, että olisi varattu kaivatulle.
- AnonyymiUUSI
Älä itseäsi turhaan pidä ” varattuna” jollekkin.
- AnonyymiUUSI
Jonkin aikaa on ok, mutta äärimmäisyyksiin ei kannata mennä. Tässä kolmen vuoden aikana on mennyt monta suhdetta ohi, kun ajattelen vielä liiankin lämpimästi eräästä naisesta. Jossain vaiheessa se alkaa haitata elämää. - mies sivulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin aikaa on ok, mutta äärimmäisyyksiin ei kannata mennä. Tässä kolmen vuoden aikana on mennyt monta suhdetta ohi, kun ajattelen vielä liiankin lämpimästi eräästä naisesta. Jossain vaiheessa se alkaa haitata elämää. - mies sivulta
Päästä irti vain. Ota joku niistä vastaantulevista vaihtoehdoista. Ei kannata jäädä odottelemaan.
- AnonyymiUUSI
joo
- AnonyymiUUSI
En.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151966
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.151471Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4231440En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1741348Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131278Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761103- 981059
Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.331012Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.901005En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92949