On niin paha olla

Anonyymi-ap

Tarviin jotain jolla turruttaa...
Kuka voi auttaa.

67

4042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä hätänä

• Anonyymi

Voi että... mistä paha olo?

• Anonyymi

Viina ja huumeet on se yleisimmin käytetty tuohon tarkoitukseen muutoin huonoa sanoa mikä pahanolon turruttaisi

• Anonyymi

Ei viinaa eikä huumeita. Kuuntele vaikka musiikkia.

• Anonyymi

Pääset yli pahasta olosta. Ota tää halaus 🫂.

• Anonyymi

Silloin kun minulla on paha olla, annan kaikkien tunteiden tulla ja itken. Itku helpottaa jossain kohtaa ja tulee rauha. Uskon johonkin, jota kutsun Jumalaksi. Mutta ei se ole mitään sellaista, minkä jostain kirjasta voisi oppia. Vaan itseäni suurempi voima, joka pitää huolta kun pyydän kauniisti ja vaikka rukoilen. Tunteiden turruttaminen jollain, vaikka päihteellä, siirtää sitä tunnetta mikä pitäisi tuntea. Toivon että saat nukuttua ja uni parantaa olisi.

• Anonyymi

*olosi

• Anonyymi

Kaikista varmin tapa on meditaatio, se hälventää vilkasta ajatuksenjuoksua päässä vähitellen ja pää selkenee ja keho pääsee lepäämään ja rentoutumaan, päinvastoin kuin huumeilla.

• Anonyymi

Joko olet aloittajaäijä omaan todellisuuteen soveltanut?

• Anonyymi

Miten olisi laastarisuhde? Siitä voisi kehittyä ihan loppuelämänkin suhde.

• Anonyymi

Kulta pieni...

• Anonyymi

Nolo yritys olla alentuva tämän palstaäijän avautumisen kautta, golden boy eow

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nolo yritys olla alentuva tämän palstaäijän avautumisen kautta, golden boy eow

Voi tämä toki olla myös joku passiivisaggressiivinen angorapuserotätikin. T naiselta lisäys

• Anonyymi

Miksi oli paha olla?

• Anonyymi

Jopas on huomionhakuista kun palstalle pitää tuollainen tulla ilmottamaan.

• Anonyymi

Niin ja sinö tötterö emäntä olet karhea tälle kateuden kohteellesi tämän palstaäijän aloituksen alkuperän kuvitellen päin mäntyä. Hanki nainen omanarvontunto. T naiselta ps hyvää antiableististen korulausekolumnien väsäillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sinö tötterö emäntä olet karhea tälle kateuden kohteellesi tämän palstaäijän aloituksen alkuperän kuvitellen päin mäntyä. Hanki nainen omanarvontunto. T naiselta ps hyvää antiableististen korulausekolumnien väsäillä

Tai haastisten antamista burn outista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai haastisten antamista burn outista.

Aamun paras lisä! :D
        -alasivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamun paras lisä! :D
        -alasivusta

Hän on parempi kato kaikessa asiantuntijuudessa kokemus- ja muu hän päihittää yksäri on kaikkeuden ruhtinatar. Ei sillä että täällä olisi kukaan muu ku palstasetä eli aapee (sinä just siinä) mitään nk ruikutuspäiväkirjaa pitänyt. Tee

• Anonyymi

Jeesus on auttanut minut läpi kaikista vaikeuksista. Rukous toimii. Ei aina niinkuin itse haluaa, mutta toimii.

• Anonyymi

Olen ahdistunut,ruoilisitko puolestani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ahdistunut,ruoilisitko puolestani?

sansa.fi

Älkääkä sotkeko sivua mielipuolisuudellanne, etteivät lakkauta koko sivustoa.

• Anonyymi

Millään ei kannata turruttaa. Kirjoita paperille mitkä asiat ovat hyvin, oletko terve, osaat kävellä… jne. Kaikki on silloin mahdollista jos uskaltaa unelmoida ja tehdä niiden eteen jotain.

• Anonyymi

Työ elämässä oleminen auttaa monta ihmistä,mutta?

• Anonyymi

Suomalaisten suosima tapa on vetää viinaa.

• Anonyymi

One day to delay all the lamenting fellow

• Anonyymi

Olin 15 v kun join pullon vodkaa varttitunnissa,ja kävelin kotiini.

• Anonyymi

Välillä tuntuu, että ainakin läsnäolevaa välittämistä on tosi vähän. Tarkoitan sitä, että halataan ja on fyysistä läheisyyttä. Itsekin turrutan pahaa mieltäni juomalla 2 siideriä tai olutta. Kun paha olo vyöryy, niin se on sietämätön olotila.

• Anonyymi

ei kannata semmoinen ollenkaan

• Anonyymi

Eikä kannata tämä sinunkaan synkän mielen helpotus viisastella näihin palstaäijän aloituksiin. T naiselta parempaa jatkoa ja oma ei selvästi riitä ns. Kuvo oot

• Anonyymi

Jahas. Rutiseva runko-patjas "kavereittensa puolesta" kyselelemässä? ;)
      -sivusta

• Anonyymi

Sinä taidat laulaa näihin palstaäijän aloituksiin eniten itse itsestäsi

• Anonyymi

Jahas kutiseva kuuppajumi vetänyt taas vireeniä ja nyt tuntuu että on hyvä pöhinä päällä. Mitä nut vähän jo korppikotkat kerääntyy ympärille pahaenteisesti you smell like rotten, bro

• Anonyymi

Puhuminen auttaa ja asioiden käsittely! Mun mies turrutti kaikki ongelmansa alkoholiin ja puhumattomuuteen. No, mikä tilanne nyt, sama! Ei se mitään auta!

• Anonyymi

Kokeile sinäkin ulista palstalla ja vihjailla jonkun elämäntyyleistä tietämättä niistä yhtään mitään? T naiselta

• Anonyymi

Ja ilmeisesti myös muista vääräuskoisiksi koetuista kiintyvät ajatukset rullaten. Tuota voisi kutsua jo itsetuhoisuudeksi🤫

• Anonyymi

Mikä painaa?

• Anonyymi

Muista kysellä viimeinen sana tatti otsikossa palstaäijän aloituksessa, niin olet saavuttanut jotain

• Anonyymi

Kävely luonnossa, saunominen ja uinti.
      Hyvä terveellinen ruoka, ei alkoholia, ei mitään kemikaaleja.

• Anonyymi

Oletko sinä se kahelin oloinen tapaus joka on luennoinut myös muissa palstaäijän aloituksissa siitä ettei hyväksyisi kaivatulta (etova termi) edes kahvin juontia? Toivotaan, että joku löytyy pirttiisi kaappikellon raksutusta kuuntelemaan ilottomassa ympäristössä ”erityispiirteisen” kanssa

• Anonyymi

Minulle tuli hyvä olo kun tein smoothieita.Pääruokana niitä,ja välipalanakin käy.

• Anonyymi

Soita ambulanssi.

• Anonyymi

Eikö se oo nykyään muotia soitella muille niitä vinoutuneen pään takia- olen hänestä erittäin lähteistä tuttavasta niin huolissani. Sivusta tämä ohi sun itsepintaisen olan ko metateksti, älä liikaa käytä aikaa miettimiseen. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se oo nykyään muotia soitella muille niitä vinoutuneen pään takia- olen hänestä erittäin lähteistä tuttavasta niin huolissani. Sivusta tämä ohi sun itsepintaisen olan ko metateksti, älä liikaa käytä aikaa miettimiseen. T naiselta

Tai oikeastaan edes ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta.Taskuvihko.
        Pari.Kynää.
        Laita.Sänkysviereen.
        Lattialle.Vaikka.Ett.
        Kirjoittaisi.Mitään.
        Ota.Vihko,mukaan.
        Kun.Käyt.Haet.
        Aamupalaa.
        Lähi kaupasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta.Taskuvihko.
        Pari.Kynää.
        Laita.Sänkysviereen.
        Lattialle.Vaikka.Ett.
        Kirjoittaisi.Mitään.
        Ota.Vihko,mukaan.
        Kun.Käyt.Haet.
        Aamupalaa.
        Lähi kaupasta.

Paha yskä

• Anonyymi

En haluaisi satuttaa ketään yksipuolisesti ihastunutta hyvää tyyppiä. 🥹

• Anonyymi

Satutat enemmän roikottamalla epätietoisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satutat enemmän roikottamalla epätietoisuudessa.

En roikota ketään tarkoituksella epätietoisuudessa. En edes tiedä ketkä ovat mahdollisesti minuun ihastuneita. Jos jostain tyypistä tulee sellainen intuitio, niin ei sitä kehtaa mennä sanomaan, että ”oletko muuten kiinnostunut, minä en ole sinusta”. Minulta saa kyllä rehellisesti kieltävän vastauksen jos kysyy asiasta irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En roikota ketään tarkoituksella epätietoisuudessa. En edes tiedä ketkä ovat mahdollisesti minuun ihastuneita. Jos jostain tyypistä tulee sellainen intuitio, niin ei sitä kehtaa mennä sanomaan, että ”oletko muuten kiinnostunut, minä en ole sinusta”. Minulta saa kyllä rehellisesti kieltävän vastauksen jos kysyy asiasta irl.

Eli luulet jonkun olevan ihastunut? Miksi edes kiinnität huomiota asiaa? Oletteko siis tekemisissä enemmänkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli luulet jonkun olevan ihastunut? Miksi edes kiinnität huomiota asiaa? Oletteko siis tekemisissä enemmänkin?

Yksi on vaikuttanut siltä. Minä huomaan aika helposti merkkejä ja hän on ahdistavassa asemassa minuun nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa, tietämättä tilannetta. Rajat täytyy pystyä vetämään tai sanomaan, jos sille on tarvetta eli vaikuttaa jotenkin sinun elämään. Lisäksi, ihastuneen kanssa ns. Hengailu(jos sellaista on) antaa ihastuneelle jatkuvasti turhaa toivoa. Miettisin siis myöskin, että mikä loppujen lopuksi loukkaa tai satuttaa.
        Parasta tietysti, jos voi keskustella avoimesti, että nyt minusta tuntuu, että sinulla on enemmänkin tunteita... Olenko tulkinnut oikein? Sellasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa, tietämättä tilannetta. Rajat täytyy pystyä vetämään tai sanomaan, jos sille on tarvetta eli vaikuttaa jotenkin sinun elämään. Lisäksi, ihastuneen kanssa ns. Hengailu(jos sellaista on) antaa ihastuneelle jatkuvasti turhaa toivoa. Miettisin siis myöskin, että mikä loppujen lopuksi loukkaa tai satuttaa.
        Parasta tietysti, jos voi keskustella avoimesti, että nyt minusta tuntuu, että sinulla on enemmänkin tunteita... Olenko tulkinnut oikein? Sellasta.

Minä pystyn vetämään rajat, vaikka sitten puukon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pystyn vetämään rajat, vaikka sitten puukon kanssa.

Ei kuulosta kauhean terveeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta kauhean terveeltä.

Jos on pakko niin olen valmis mihin vaan ettei r*******.

• Anonyymi

Kun et kerro mistä kiikastaa niin turha odottaa mitään empatiaa tai
      sympatiaa täältä.Kerro asiat loppuun tai soita auttavaan puhelimeen.

• Anonyymi

💕💕

• Anonyymi

Mistä johtuu. Rakastan sua, jos olet hän.

• Anonyymi

Alkaa syksy ja tuuliset ja synkät ilman alat.Melankoliaa ilmassa. Luonto vaipuu horrokseen .Vaikuttaa huomaamattomasti ihmismieleen.

• Anonyymi

Miksi tunteet pitää turruttaa?

Soita tuonne.
      MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111

Heti. Älä jää yksin.

• Anonyymi

Voimia! Rukoile Jeesusta avuksi. Tämä ei ollut siis mitään naljailua, vaan ihan oikea neuvo. Voi hyvin!

• Anonyymi

Ootappa hetki, otan tuosta vaan mun turbo turruttaja kuustonnisen.

• Anonyymi

Jeesus Kristuksen nimissä, toivon että KOKO Suomi ja ihmiskunta huolehtivat sinusta ja lähimmäisistäsi kuin kukkaa kämmenellä, NYT, on sen aika, 🥳🥳☺️☺️😍😍 sincerely Jeesus Kristus

• Anonyymi

Ainpastaan sinussa on muutos ja apu. Sitä on turhaa itsensä ulkopuolelta etsiä. Jos elämäsi on mennyt päin männikköä,niin aina voi ja on suotavaa tehdä täysi käännös. Sinä olet oman elämäsi seppä ja sydämmesi kertoo mitä sinun tarvii tehdä omaksi parhaaksesi. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Viuna tai huumeet ne on helpoin ja nopein tapa tippa ei tapa mu tipasta voi tul tappava tapa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      72
      4712
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      58
      2555
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2160
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1360
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      77
      1173
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1160
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      34
      1106
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      1024
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      74
      939
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64