Aihe

Haistakaa jotakin

Anonyymi

Töitäni minä teen. Aika rankkoja niitä. Palkkaa en saa, ei tarvii sitä kadehtii. Mut eestpäin kaikki löytää, mulle ei sitten tarvii tulla poraamaan, joku toinen on JUMALA ☺😙

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koittakaas nyt jotain kommenetoitavaa keksiä, ootte niin UPEITA yleensäkin kommentoimaan, kun kaikesta kaiken tiedätte ☺😙

• Anonyymi

Hei, kamaan naiset, nyt antaa paukkuu !!!!!!! Antakaa nyt jumalauta tulla !!!!! Sitä koko ajan harrastatte ....kamaan babet !!!!!!!!! Antaa tulla !!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, kamaan naiset, nyt antaa paukkuu !!!!!!! Antakaa nyt jumalauta tulla !!!!! Sitä koko ajan harrastatte ....kamaan babet !!!!!!!!! Antaa tulla !!!!!!!!!!

Vitun olemattomat, jos ette nyt tänne pysty 😁. Mut ettehän muutenkaan ole kuin takanapäin heittää paskaa 😁 ilove 😙😙😙

• Anonyymi

Voi mun ihana rakas, kiitos kiitos kiitos 😍 tänään tuntuu hyvältä jopa ihanalta.. Alan voida paremmin.. Kaipauksella❤

• Anonyymi

Kiitos rakas, kun irrottelet mua ja painelet mun nappuloita 😉😘 paljon on mussa työtä sulla ollutkin 😥 Kiitän kyllä sinua vielä sillä tavalla vaikka kuinka monesti, tiedät 😚 ja huudan sun nimeäsi ☺😘

• Anonyymi

Kovin ihanaa jos joku on painellut sun nappuloit☺, ei mee läpi, soriiiiiii ☺😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin ihanaa jos joku on painellut sun nappuloit☺, ei mee läpi, soriiiiiii ☺😙

No kuvainnollisella tasolla oli tapahtui tämä.. Valitettavasti 😌

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      266
      5810
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      209
      3803
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      157
      3749