Haistakaa jotakin
Töitäni minä teen. Aika rankkoja niitä. Palkkaa en saa, ei tarvii sitä kadehtii. Mut eestpäin kaikki löytää, mulle ei sitten tarvii tulla poraamaan, joku toinen on JUMALA ☺😙
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koittakaas nyt jotain kommenetoitavaa keksiä, ootte niin UPEITA yleensäkin kommentoimaan, kun kaikesta kaiken tiedätte ☺😙
- Anonyymi
Hei, kamaan naiset, nyt antaa paukkuu !!!!!!! Antakaa nyt jumalauta tulla !!!!! Sitä koko ajan harrastatte ....kamaan babet !!!!!!!!! Antaa tulla !!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, kamaan naiset, nyt antaa paukkuu !!!!!!! Antakaa nyt jumalauta tulla !!!!! Sitä koko ajan harrastatte ....kamaan babet !!!!!!!!! Antaa tulla !!!!!!!!!!
Vitun olemattomat, jos ette nyt tänne pysty 😁. Mut ettehän muutenkaan ole kuin takanapäin heittää paskaa 😁 ilove 😙😙😙
- Anonyymi
Voi mun ihana rakas, kiitos kiitos kiitos 😍 tänään tuntuu hyvältä jopa ihanalta.. Alan voida paremmin.. Kaipauksella❤
- Anonyymi
Kiitos rakas, kun irrottelet mua ja painelet mun nappuloita 😉😘 paljon on mussa työtä sulla ollutkin 😥 Kiitän kyllä sinua vielä sillä tavalla vaikka kuinka monesti, tiedät 😚 ja huudan sun nimeäsi ☺😘
- Anonyymi
Kovin ihanaa jos joku on painellut sun nappuloit☺, ei mee läpi, soriiiiiii ☺😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin ihanaa jos joku on painellut sun nappuloit☺, ei mee läpi, soriiiiiii ☺😙
No kuvainnollisella tasolla oli tapahtui tämä.. Valitettavasti 😌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2665810
Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?
Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko2093803Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki
Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris1573749