Miksi poistettiin?

Anonyymi

Täältä on poistettu "vieraissa juoksevat naiset" - ketju. Miksi näin? Taitaa olla niin, että ongelman yleisyys taisi kalahtaa akkoihin.

48

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin. Onkohan ne päähenkilöt tehneet ilmoituksen ettei touhunsa tulisi julki.
      Viisainta ehkä näiden varattujen kohdalla jos joku tietää tuollaisesta niin ilmoittaa kyseisen naisen puolisolle asiasta.

    • Anonyymi

      Onhan tuo vähän erikoista, kun aletaan ihmisten nimiä kysellä tuollaisessa yhteydessä.
      Ei ole lainkaan sopivaa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Olen edellisen kommentoijan kanssa samaa mieltä.
        Ei ole asiallista kysellä kenenkään nimiä, ei edes nimikirjaimia. Koska sellainen toiminta on leimaavaa. Laittaahan se ihmiset hieman kiusalliseen asemaan, jos yksi jos toinen alkaa katsoa oudosti.

        En ole itse poistattanut kyseistä viestiketjua, mutta ymmärrän hyvin sitä, joka sen teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen edellisen kommentoijan kanssa samaa mieltä.
        Ei ole asiallista kysellä kenenkään nimiä, ei edes nimikirjaimia. Koska sellainen toiminta on leimaavaa. Laittaahan se ihmiset hieman kiusalliseen asemaan, jos yksi jos toinen alkaa katsoa oudosti.

        En ole itse poistattanut kyseistä viestiketjua, mutta ymmärrän hyvin sitä, joka sen teki.

        Minä laitoin ylläpidolle ilmoituksen, että viesti joutaa pois. Aivan tuossa edellä olevista syistä johtuen. Asiallisia keskustelunaiheita riittää vaikka kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen edellisen kommentoijan kanssa samaa mieltä.
        Ei ole asiallista kysellä kenenkään nimiä, ei edes nimikirjaimia. Koska sellainen toiminta on leimaavaa. Laittaahan se ihmiset hieman kiusalliseen asemaan, jos yksi jos toinen alkaa katsoa oudosti.

        En ole itse poistattanut kyseistä viestiketjua, mutta ymmärrän hyvin sitä, joka sen teki.

        Toisaalta, sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitoin ylläpidolle ilmoituksen, että viesti joutaa pois. Aivan tuossa edellä olevista syistä johtuen. Asiallisia keskustelunaiheita riittää vaikka kuinka.

        Pelkäsitkö että oma vieraissa käynti paljastuu?


    • Anonyymi

      Etköhän sinä nyt vähän liioittele "ongelman yleisyyttä.

      Onko hyvät aiheet lopussa? Vai eikö enää löydy parempia ja asiallisempia keskustelunaiheita?

    • Anonyymi

      ee sua huonoo esmerkkijä näättee pennuille. Vieraessa ee sua juosta vuan pittää istua nätisti paekallaan ja olla hiljoo.

      • Anonyymi

        Jokainen pitäköön huolen omista asioistaan. Jokaisen sukupuoli ja avioelämä on ihan oma asia. Eivätkä ne kuulu kenellekään muille. Asioiden levittely, tirkistely, juoruileminen, nimien levitteleminen ja tuomitseminen on huonoa käytöstä. Jokainen pitäköön huolen vain omista asioistaan.


    • Anonyymi

      uotte työ pöljiä, tiältä vaarasta vuan kyselen että eikö siili ole pöljässä

      • Anonyymi

        Puhu sinä vaan itsestäsi.

        Keskustelkaa ja ystävällisesti ja asiallisesti.


      • Anonyymi

        ee ku pöljä on siilissä. Ja on se Siilin kylännii nimi...


      • Anonyymi

        Sää joka täällä noita kommenttejas latelet, et ossaa oikeeta ja kunnon savvoo viäntää. Uotte ei ole oikeeta savvoo, vaan se pittää kirjottoo outte.

        Miks sää tänne ees tulet, kun et ossoo kirjottoo savoks.

        Yritä vaihteeksi vaikka kirjakielellä.

        Ite oot se, miksi joitakin haukut.


    • Anonyymi

      Ja entäs ukot.. Juoksoovat vieraissa voi ei. Ihan kauheeta..

      • Anonyymi

        Niin. Jos vieraissa juoksee nainen, se on hirveetä, kauheeta ja paheksuttava asia. Mutta jos mies tekee vastaavalla ja samalla tavalla, niin häntä taputellaan olalle ja jopa kehutaan. "On siinä miesten mies!

        Naisia moralisoidaan, mutta ei miehiä. Emme olla samalla viivalla, ja tasa-arvoisia vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos vieraissa juoksee nainen, se on hirveetä, kauheeta ja paheksuttava asia. Mutta jos mies tekee vastaavalla ja samalla tavalla, niin häntä taputellaan olalle ja jopa kehutaan. "On siinä miesten mies!

        Naisia moralisoidaan, mutta ei miehiä. Emme olla samalla viivalla, ja tasa-arvoisia vieläkään.

        Nyt puhutaan varattujen naisten petturuudesta. Whataboutismisi on säälittävää. Ämmät pettää senku kerkiää ja se on aina miehen syy. Suksi femakko lähibaariin vaan jakamaan itteäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan varattujen naisten petturuudesta. Whataboutismisi on säälittävää. Ämmät pettää senku kerkiää ja se on aina miehen syy. Suksi femakko lähibaariin vaan jakamaan itteäs

        Jospa sinä tiedät sitten asiat paremmin! Lähdin oletuksesta, että molemmat voivat harrastaa syrjähyppyjä. Eihän se ole sukupuolesta kiinni? Vai onko muka niin, että vain naiset harrastaa sivusuhteita? Siitä tulisikin hyvä keskustelunaihe. Laitetaanko uusi, vain miehiä koskeva keskustelu pystyyn? Ja siihen vielä sama kysymys, että ketkä sellaista täällä tekee?

        Olisiko se sinusta asiallista, tai oikein?
        Pohdipa tätä asiaa edes vähän.

        Muuten, en käy koskaan baareissa. Enkä ole mikään jakorasia. Enkä siis näin ollen jaa itseäni kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan varattujen naisten petturuudesta. Whataboutismisi on säälittävää. Ämmät pettää senku kerkiää ja se on aina miehen syy. Suksi femakko lähibaariin vaan jakamaan itteäs

        En tarkoittanut kommentillani mitään whataboutismia. Pettäjiä on molemmissa. Eikä pettämistä voi syyttää toista osapuolta.

        En ole nainen. Enkä siis feministi. En kannata mitään ideologiaa.


    • Anonyymi

      Pettävät rouvat kokivat pistoksen sydämessään. Siksi halusivat että poistettiin. Jospa noilla rouvilla on sittenkin omatunto?

      • Anonyymi

        Keskusteluketjun poistaja ei välttämättä ole yksikään "pettävä rouva". Se voi yhtä hyvin olla joku mieskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteluketjun poistaja ei välttämättä ole yksikään "pettävä rouva". Se voi yhtä hyvin olla joku mieskin.

        Heh, rohkenen epäillä. Kyllä se ihan joku petollinen eukko oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, rohkenen epäillä. Kyllä se ihan joku petollinen eukko oli

        Mitä hyötyä on tuomita, tai jahdata tällä keskustelupalstalla siippaansa "pettäviä naisia"?

        Mikä sen tarkoitus on?

        Keskiaikaisista noitavainoajoista on kai sentään edistytty ja menty eteenpäin, ettei sellaiseen enää tarvitse lähteä mukaan.

        Parempaakin tekemistä on olemassa.
        Vaikka sitten kuunnella musiikkia, lukea kirjoja, tai mennä harrastamaan liikuntaa.
        Tai laittaa vaikka some vähäksi aikaa jäähylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, rohkenen epäillä. Kyllä se ihan joku petollinen eukko oli

        No, kyllä minä olen mies.
        Arvostan sitä, että keskustellaan asiallisesti palstoilla. Eikä kenenkään tekemisiä pidä palstoilla levitellä, ne ovat yksityisasioita.


    • Anonyymi

      Naikkosilla luonnollinen tarve pettää. Petollisemmaksi sen tekee se, että naiset esittävät niin prinsessaa ja pyhimystä edessäpäin. Miehet ovat rehellisempiä, eivät niin kaksnaamaisia.

      • Anonyymi

        Ei ole kiinni mistään sukupuolesta pettäminen nimittäin.
        Kumpikin voi tehdä sitä samaa.
        Se ei vaan ole asiallista kysellä tuolllaisia asioita somepalstoilla, tai keskustelupalstoilla nimiä, ei edes etukirjaimia.

        Miettikäähän nyt edes vähän aikaa sitä asiaa omassa mielessänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiinni mistään sukupuolesta pettäminen nimittäin.
        Kumpikin voi tehdä sitä samaa.
        Se ei vaan ole asiallista kysellä tuolllaisia asioita somepalstoilla, tai keskustelupalstoilla nimiä, ei edes etukirjaimia.

        Miettikäähän nyt edes vähän aikaa sitä asiaa omassa mielessänne.

        Alkuperäisessä kyseltiin tuon ilmiön perään, ei niinkään henkilöitetty asiaa. Osoittaa melkoista kaksinaismoralismia jeesustella kuinka epäsopivaa joidenkin aiheiden käsittely on, samalla kun käsi vatkaa vieraan pyhimpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäisessä kyseltiin tuon ilmiön perään, ei niinkään henkilöitetty asiaa. Osoittaa melkoista kaksinaismoralismia jeesustella kuinka epäsopivaa joidenkin aiheiden käsittely on, samalla kun käsi vatkaa vieraan pyhimpiä.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäisessä kyseltiin tuon ilmiön perään, ei niinkään henkilöitetty asiaa. Osoittaa melkoista kaksinaismoralismia jeesustella kuinka epäsopivaa joidenkin aiheiden käsittely on, samalla kun käsi vatkaa vieraan pyhimpiä.

        Minä en vatkaa kenenkään vieraan "pyhimpiä kalleuksia"!

        Hyi sentään!


    • Anonyymi

      Eikö sais tietee jotta ketä niitä semmosii naisii on. Niin voisin käyvä ripittämässä.

      • Anonyymi

        Anna olla jo.


    • Anonyymi

      Joensuussa paljon enemmän "avioliittoonsa pettyneitä" naisia ... Muuttakaan sinne !! ...

      • Anonyymi

        mistä sie sen tiiät ukko tai akka


      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä! Tulee joillekin varmaan tuo tieto tarpeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä sie sen tiiät ukko tai akka

        Käyttäkää asiallista kieltä, sivistyneemmillä sanoilla ja ilmaisuilla.
        Kommentoikaa asiallisesti.
        Tehkää aloituksia, jotka ovat hyviä, ajankohtaisia, ja tärkeitä.

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäkää asiallista kieltä, sivistyneemmillä sanoilla ja ilmaisuilla.
        Kommentoikaa asiallisesti.
        Tehkää aloituksia, jotka ovat hyviä, ajankohtaisia, ja tärkeitä.

        Kiitos!

        Johan tänne tehtiin ja heti poistettiin. Sitähän tässä alotuksessa ihmetellään. Taitaapi kylän rouvilla puna nousta kasvoille. Tiedoksenne hyvät emännät: pettäminen on alhaista hommaa. Siinä loukkaa toisen tunteita syvästi. Hävetkää Siilinjärven emännät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tänne tehtiin ja heti poistettiin. Sitähän tässä alotuksessa ihmetellään. Taitaapi kylän rouvilla puna nousta kasvoille. Tiedoksenne hyvät emännät: pettäminen on alhaista hommaa. Siinä loukkaa toisen tunteita syvästi. Hävetkää Siilinjärven emännät!

        Se ei kuulu kenellekään, eikä muille, mitä toiset tekevät. Jokaisella on oma elämänsä.
        Eikö teillä ole mitään töitä, tai kotihommia, mitä tehdä?
        Eikö niissäkin ole tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tänne tehtiin ja heti poistettiin. Sitähän tässä alotuksessa ihmetellään. Taitaapi kylän rouvilla puna nousta kasvoille. Tiedoksenne hyvät emännät: pettäminen on alhaista hommaa. Siinä loukkaa toisen tunteita syvästi. Hävetkää Siilinjärven emännät!

        Meidän kaikkien hyvin tuntema juha nii poistattaa näitä viestejä.


    • Anonyymi

      Nämä jotka täällä vähättelee aihetta, saattavatkin olla niitä joiden kanssa ne naiset pettää.

      • Anonyymi

        Tai ovat juuri niitä pettäviä vaimokkeita


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Ainakaan minun kohdallani.

        Emme tunne toisiamme. Mutta ei pidä mennä tekemään toisista perusteettomia olettamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Ainakaan minun kohdallani.

        Emme tunne toisiamme. Mutta ei pidä mennä tekemään toisista perusteettomia olettamuksia.

        Olet pettävä vaimo. Siksi moralisoit ja näin puolustelet.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pettävä vaimo. Siksi moralisoit ja näin puolustelet.

        En ole vaimo, ole koskaan pettänyt, enkä petä ketään.
        En myöskään ole puolustanut, syyttänyt ketään, enkä moralisoinut.

        Joten mietipä niitä muita vaihtoehtoja, mitä jää jäljelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vaimo, ole koskaan pettänyt, enkä petä ketään.
        En myöskään ole puolustanut, syyttänyt ketään, enkä moralisoinut.

        Joten mietipä niitä muita vaihtoehtoja, mitä jää jäljelle.

        Olet siis valehtelija


    • Anonyymi

      En valehdellut.
      Käsittääkseni joku jo tällä palstalla kertoi poistaneensa kyseisen viestiketjun.

      Joten eikö asia ole jo loppuunkäsitelty?

      • Anonyymi

        eli sä JH


    • Anonyymi

      Ovatko siilin ämmelit seksuaalisen turhautuneisuuden uhreja? Tuo frustraatio ajaa heidät narsistiseen käytökseen ja pettämään?

    • Anonyymi

      Minulla kokemusta yhdestä, iältään 40-45v.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe