Kohujulkkis Amanda Harkimo purskahtaa itkuun peilikuvalleen

84

7664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi näitä pikkujulkkiksia.... Ihan saman näköinen on meikillä ja meikittä.

      • Anonyymi

        MIKÄ pikkujulkkis?!
        Tämähän on niin YTN superjulkkis, ettei ikinä voisi seurustella esim. bussinkuljettajan kanssa, suuri stara-julkkislady, korkeasti koulutettu, hienoa työtä tekevä ja erittäin rikas.
        Niin ja terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKÄ pikkujulkkis?!
        Tämähän on niin YTN superjulkkis, ettei ikinä voisi seurustella esim. bussinkuljettajan kanssa, suuri stara-julkkislady, korkeasti koulutettu, hienoa työtä tekevä ja erittäin rikas.
        Niin ja terve.

        Suoraan sanoen syvä huokaus!


      • Anonyymi

        Sirkuspelle sai ennen paksut huulet maalamalla, nyt nuoret naiset tekee itsestään Sirkuspellejä huulitäytteellä, itkettää se, kun ei oo botoksilla iha Täyspellen näkönen, heh heh heee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkuspelle sai ennen paksut huulet maalamalla, nyt nuoret naiset tekee itsestään Sirkuspellejä huulitäytteellä, itkettää se, kun ei oo botoksilla iha Täyspellen näkönen, heh heh heee

        Botoxia ei laiteta huuliin ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKÄ pikkujulkkis?!
        Tämähän on niin YTN superjulkkis, ettei ikinä voisi seurustella esim. bussinkuljettajan kanssa, suuri stara-julkkislady, korkeasti koulutettu, hienoa työtä tekevä ja erittäin rikas.
        Niin ja terve.

        Mikä on YTN?
        Ei kenenkään ole pakko seurustella bussinkuljettajan kanssa. Ei edes sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKÄ pikkujulkkis?!
        Tämähän on niin YTN superjulkkis, ettei ikinä voisi seurustella esim. bussinkuljettajan kanssa, suuri stara-julkkislady, korkeasti koulutettu, hienoa työtä tekevä ja erittäin rikas.
        Niin ja terve.

        Bussikuskit jonottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkuspelle sai ennen paksut huulet maalamalla, nyt nuoret naiset tekee itsestään Sirkuspellejä huulitäytteellä, itkettää se, kun ei oo botoksilla iha Täyspellen näkönen, heh heh heee

        Jep, joka saamarin "tosi-TV" ohjelmassakin täällä juudaan perukoilla (suomessa) on noilla "tyttärillä" ne helvatin "ankkahuulet" ne vaan näyttää niin saatanan omituisilta ( ne saatanan "pakolliset" botox=ankkahuulet pitää olla ) vaikka sen ylähuulen keinopullotuksen näkee 200m:n päähän, mutta pitää olla, ettei erotu ns. "trendiporukasta", olette te nuoret minä minä mulle mulle kaikki alasti näyttäjät, helppoja saaliita ns. alan pervoille, no ite päätätte ja ruumiinne näyttelette, en vaan voi ymmärtää, olen ns. alastonmalli taiteilija ja en saa naismalleja ollenkaan, miehiä kyllä riittää, mutta se ei ole sama.
        ps. kaikella on aikansa.


      • Anonyymi

        Ei ole pikkujulkkis vaan seurapiirikaunotar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on YTN?
        Ei kenenkään ole pakko seurustella bussinkuljettajan kanssa. Ei edes sinun.

        YLEMMÄN TASON NAINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKÄ pikkujulkkis?!
        Tämähän on niin YTN superjulkkis, ettei ikinä voisi seurustella esim. bussinkuljettajan kanssa, suuri stara-julkkislady, korkeasti koulutettu, hienoa työtä tekevä ja erittäin rikas.
        Niin ja terve.

        Ei ole korkeasti koulutettu, ei ole rikas, ei ole hieno työ ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pikkujulkkis vaan seurapiirikaunotar.

        Helsingin ns. seurapiirit koostuvat siitä jengistä, joka pyöri jo 1980-luvulla rahan, sijoitusten ja huumeiden, Kaivohuoneen ja purjehtimisen keskiöissä. Tunnen sieltä heikäläisiä ja sanoisin, että kannattaa ehkä pysytellä mieluummin heistä kaukana, kuin viattomista bussikuskeista. Koko väkisin väännetty konsepti on täsmälleen sama yhä nykyisin.

        Joidenkin yritysjohtajien lapset, yleensä entisten suomalaisten rahaperheiden jälkikasvu, arkkitehdit ja muu sakki tietenkin saivat omia lapsia. Koska kulttuuri on pelkkää sijoitusmaailmaa, ei sama populaatio uusiudu. Samat naamat kouluttavat lapsistaan menestyjiä. Näille isätyypeille on samantekevää mitä lapset tekevät, jos vakanssit ja virat ovat rahalla ostettavissa. Varsinainen hyväveliverkisto tietenkin hoitaa edut, saamiset, korruptiohyödyt omilleen, vaikka laittomasti. — Uskokaa tai älkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole korkeasti koulutettu, ei ole rikas, ei ole hieno työ ?

        Helsingin päättävä eliitti kysyy aina sukunimeä.


    • Anonyymi

      Ihan kiinnostava ohjelma, pitää tsekata. Omasta mielestäni suurin osa naisista on pääosin tai joskus kokonaankin meikittä niin paljon kauniimpia ja nuoremman oloisia. Harmi, miten moni ei itse itsestään niin koe. Toki nykyään on helppoa, kun voi laittaa kestovärit joka naamakarvaan ja vaikka tatuoida rajauksiakin silmiin tai huuliin...

      • Anonyymi

        "Ihan kiinnostava ohjelma, pitää tsekata."
        Mitähän kiinnostavaa mahdat nähdä? Paljon mielenkiintoisempaa katseltavaa on luonnossa. Tsekhaa!


    • Anonyymi

      En huomannut mitään eroa sillä, että onko Amanda meikattu vai eikö ole meikattu. Jokaisen oma asia, tuhlaako rahojaan meikkeihin vai sijoittaako nekin rahat vaikka pörssiosakkesiin. Osakkeissa rahat tuottavat enemmän sekä arvonnousuna että osinkoina. Kyllä muuten huomaa samannäköisyyden Hjallis Harkimon kanssa.

      • Anonyymi

        On se ikävää Hjallikselle olla Amandan näköinen.


      • Anonyymi

        Todellinen osakesalkun kantaja!
        Meni Possun osamaksut ulosottoon!


      • Anonyymi

        voi herranduudeli.vai hjalliksen näköinen.silloinhan pitäis olla kuminaama kuten hjallis on.
        tyttöhän on upea pakkaus,mutta huomionkipeä,liekö perua kasvatuksesta tuo itsensä
        esille tyrkyttäminen.


      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Amanda Harkimolla ja Harry Harkimolla?, onko Amanda Harryn (Hjalliksen) veljen tytär?, ei käsittääksni kuitenkaan Harry (miks vitussa pitää aina laittaa Hjallis, kun hän on se Harry )ole hänen isänsä?


      • Anonyymi

        Eipä ihmisessä ole paljon muuta ,kuin iso pää isot hampaat ja isot tissit,Eipä häntä voi kaunottareksi sanoa muut kuin Seiska lehti.Tyhjäntoimittaja tyrkky.


    • Anonyymi

      Paljonkohan iltapäivälehti tai seiska maksaisi minulle, jos ne tekisivät tärkeän, koko kansaa kiinnostavan uutisen siitä, kuinka minä katsoin peiliin ja pillahdin itkuun?

      Äijä 68 v.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys! Minua kiinnostaisi ainakin yhtä paljon!


      • Anonyymi

        "Ei ketään kiinnosta 68v isoisän itkuun pillahtaminen", noita "Äijiä" on vaan niin saamarin paljon, mutta mä (isoisä 63V) toivotan kaikille isille/isoisille parempaa loppuvuotta, työyttömyys meinaa kalvaa mut hengiltä, vielä yritän jaksaa, jos luoja suo, niin muutaman vuoden ainakin toivon lapsenlasten mukana vielä maallisella polulla taivaltaa, mutta sen päättää "yläkerran herra" ja ilmeiseti hän ei kerro koska ja miksi on kenenkin aika mennä hänen tykönsä, kaikille hyvää ja iloista taivaallista meininkiä, nautitaan loppuviimeeksi vaikka seksistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ketään kiinnosta 68v isoisän itkuun pillahtaminen", noita "Äijiä" on vaan niin saamarin paljon, mutta mä (isoisä 63V) toivotan kaikille isille/isoisille parempaa loppuvuotta, työyttömyys meinaa kalvaa mut hengiltä, vielä yritän jaksaa, jos luoja suo, niin muutaman vuoden ainakin toivon lapsenlasten mukana vielä maallisella polulla taivaltaa, mutta sen päättää "yläkerran herra" ja ilmeiseti hän ei kerro koska ja miksi on kenenkin aika mennä hänen tykönsä, kaikille hyvää ja iloista taivaallista meininkiä, nautitaan loppuviimeeksi vaikka seksistä..

        Riippuu teoistasi ja siitä, onko välit yläkertaan kunnossa, minne menet, sitten aikanaan.


    • Anonyymi

      Ketä helvettiä kiinnostaa joku turha julkkis Amanda Harkimo?

      • Anonyymi

        Amanda varmaan itse tekee aloituksia itsestään jokaiselle palstalle, ei kai pitkäaikaistyöttömällä ulosotossa lojuvalla tyrkyllä ole parempaakaan tekemistä?


      • Anonyymi

        Ainoastaan Amandaa itseään kiinnostaa
        Amanda.
        Turhia julkkiksia alkaa olemaan jo liikaa Suomessa. Hemmoteltuja, kaiken elämässä saaneita kakaroita.


      • Anonyymi

        varmaan sinuakin,koska kuitenkin otat kantaa ja olet lukenut jutun amandasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amanda varmaan itse tekee aloituksia itsestään jokaiselle palstalle, ei kai pitkäaikaistyöttömällä ulosotossa lojuvalla tyrkyllä ole parempaakaan tekemistä?

        Hjallistyylisissä piireissä on perinteisesti aina karmaiseva kiire, pöhinä päällä. En usko, että Suomen kaikki turhimmat julkisuuden henkilöt olisivat normivöestöä katalampia ihmisiä. Heillä vain on keinotekoinen elämäntyyli. Sen sanelevat sponsorit, mainossopimukset, bisnes, kansainväliset kontaktit jne.

        Amanda ja moni muu ovat syntyneet Roger Talermon ja pappa Hjalliksen sukulaisiksi. Silloin ei auta muu, kuin olla tekevinään. Jos on itse tyytyväinen omaan turhanaikaisuuteensa ja mitättömyyteensä, on kai sama missä levyjään soittelee. On statusasia olla tyrkky ja turha julkku!

        Isukin 10 miljoonan euron vuosituloilla on kokonaan yks hailee missäpäin vaikuttaa. Oma ns. lähisukulaiseni ansaitsee 11 kertaa sen määrän rahaa mitä tavallinen suomalaismies vuosittain. En ole hyötynyt siitä senttiäkään mutta nousukassuvuissa on madeltava tienaajien vanavedessä. Otan turpiini ellen esitä rikasta.


    • Anonyymi

      Ma en kesta, on tama nyt ihan hirveeta.
      Amanda meikkaa/ ei meikkaa ja huomenna Amanda ajattelee/ vai eikö ajattele.

      • Anonyymi

        Amandan ääni yhtä kalsea kun on näkö naamassa ei jatkoon.tyrkky mikä lie ylimielinen käytös.


    • Anonyymi

      Ei taitaisi bussikuskit edes huolia tätä patjaa.🤣

      • Anonyymi

        Röyhkeä tyrkky nainen ,ei mikään kaunotar meikeillä tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röyhkeä tyrkky nainen ,ei mikään kaunotar meikeillä tai ilman.

        Kovat on luulot itsestään! "Mä haluan rahakkaan miehen"; onko varma, että kukaan haluaa hänet?? Sama lasten haluamiseen, onko varma, että saa lapsia, oli meikkiä, tai ei?!
        Aika säälittäviä nämä itserakkaat ja itsekkäät tyrkyt! Tekisi mieli varoittaa kaikkia miehiä tuollaisista naisista, leluiksi sopivat, muttei vaimoiksi, eikä äideiksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röyhkeä tyrkky nainen ,ei mikään kaunotar meikeillä tai ilman.

        Just, tavallisen näköinen talitintti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on luulot itsestään! "Mä haluan rahakkaan miehen"; onko varma, että kukaan haluaa hänet?? Sama lasten haluamiseen, onko varma, että saa lapsia, oli meikkiä, tai ei?!
        Aika säälittäviä nämä itserakkaat ja itsekkäät tyrkyt! Tekisi mieli varoittaa kaikkia miehiä tuollaisista naisista, leluiksi sopivat, muttei vaimoiksi, eikä äideiksi!!

        Mistä näitä tyrkkyjä tulee, Eivätkö he ole saaneet huomiota lapsena riittävästi?
        Pilaavat itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on luulot itsestään! "Mä haluan rahakkaan miehen"; onko varma, että kukaan haluaa hänet?? Sama lasten haluamiseen, onko varma, että saa lapsia, oli meikkiä, tai ei?!
        Aika säälittäviä nämä itserakkaat ja itsekkäät tyrkyt! Tekisi mieli varoittaa kaikkia miehiä tuollaisista naisista, leluiksi sopivat, muttei vaimoiksi, eikä äideiksi!!

        Toisaalta. Miettikää kuinka hirvittävän ahdistavaa on olla turha julkkis, kenen elämä perustuu vain sille, että on julkkis, ilman että tekee mitään kovin ihmeellistä tai erityisen ansioitunutta.

        Miettikää kun täytyy koittaa pitää ihmisten mielenkiintoa yllä keinolla millä hyvänsä. Mahtaa olla väsyttävää. En kyllä itse ymmärrä miksi joku haluaisi julkkikseksi ihan vain siksi, ettei keksi mitään muutakaan.


      • Anonyymi

        Riippuu siitä, paljonko kyydistä maksaa! 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on luulot itsestään! "Mä haluan rahakkaan miehen"; onko varma, että kukaan haluaa hänet?? Sama lasten haluamiseen, onko varma, että saa lapsia, oli meikkiä, tai ei?!
        Aika säälittäviä nämä itserakkaat ja itsekkäät tyrkyt! Tekisi mieli varoittaa kaikkia miehiä tuollaisista naisista, leluiksi sopivat, muttei vaimoiksi, eikä äideiksi!!

        Samankaltaiset miehet heillä ovatkin. Jos ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röyhkeä tyrkky nainen ,ei mikään kaunotar meikeillä tai ilman.

        Eikös tämä nainen käyny Ruotsin BB:ssä naimassa heti ekaa joka jolla oli tarve tyhjentää pussukat.


    • Anonyymi

      Onks se kaalee, ainakin samannäkönen. Ei oo häävin näköne kampe

      • Anonyymi

        Miesten kipeänä pyörivät ja tarjoavat itseään. Miehet kehuvat varmaa saalista,ja näin noille jää ainoaksi ajatukseksi päähän, miten hyvän näköisiä he ovat. Siitä tulee pakkomielle, eikä millään muulla ole väliä!! NOLOA!!


    • Anonyymi

      Eipä ollut eroa naama pestynä. Samat värjäykset kulmakarvoissa, samat silmäripset ja meikkivoide kasvoilla. Samanäköinen oli treffeillä.

      • Anonyymi

        Luuleeko Amanda ja muut kaltaisensa olevan hyvä etu itselleen miesmarkkinoilla, kun koulutusta ei ole miltään alalta, mutta sen verran enemmän kokemusta sänkyhommista lukuisten eri miesten kanssa? Kuka normaali mies tuollaisen kanssa alkaisi esim. lapsia hankkimaan? Kodin- ja lasten hoito jäisi miehen vastuulle, tai ulkopuolisille "piioille".


      • Anonyymi

        Tuo onkin hupaisaa näissä meikittä"-kuvissa, kun on tekoripret, kestovärjäys kulmakarvoissa, ja sitten tullaan muka meikittä kuvaan. Amanda on kaunis kyllä, mut on ihan mitäänsanomattomia uiveloita, jos kaikki oikeasti riisutaan naamalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleeko Amanda ja muut kaltaisensa olevan hyvä etu itselleen miesmarkkinoilla, kun koulutusta ei ole miltään alalta, mutta sen verran enemmän kokemusta sänkyhommista lukuisten eri miesten kanssa? Kuka normaali mies tuollaisen kanssa alkaisi esim. lapsia hankkimaan? Kodin- ja lasten hoito jäisi miehen vastuulle, tai ulkopuolisille "piioille".

        En halua tuottaa pettymystä mutta Helsingin äkkirikkaiden ytimessä ovat vanhat arvot vallalla. Siellä miehet hyväksyvät naiset ainoastaan jos morsiamet ovat huippujohtajia. On vain pahaksi jos on turha korkeakoulututkinto ja liian älykäs. Köyhillä ei yleensä ole mitään mahkuja. Mahdollisimman rikkaasta perheestä, punaposkinen pullea vajokki menee aina alemman tason miesmarkkinoilla kaupaksi. Sairaanhoitajan tai lentoemännän koulutus on paras. Nämä miehet tekevät sijoituksen avioituessaan. Silloin on saatava samanlainen vaimo kuin omilla bisnestutuilla jo on. Saman naisparan on kestettävä kaikkea halki elämän ja kyettävä pomonsa yksityiseksi sihteeriksi, lopulta omaishoitajaksi. On jaksettava olla äiti.


    • Anonyymi

      Amanda alkaa näyttää ikääntyessään aina enemmän sedältään.

      • Anonyymi

        Kyllä on tosiaan luulot!! Ihan tuosta vaan, nämä tyrkyt luulevat saavansa miehen, kuin miehen!?
        Miten tuollaisilla on mielestään vara arvostella miehiä ulkonäön tai muun olemuksen perusteella? Itse ymmärtävät ainoastaan rahan, meikkien ja muun teennäisen päälle! Varokaa miehet tuollaisia naisia!!


      • Anonyymi

        Et kai vihjaile, että Hjallis ois ruma?! :)


    • Anonyymi

      Amanda ja muut tähtöset taitavat olla pohjimmiltaan heikolla itsetunnolla ja vääristyneellä kehonkuvalla varustettuja naisparkoja. Toki ohjelman formaattiin kuuluu itku, mutta se millaisen kuvan itsestään tuossa sarjassa antaa, on toinen juttu. Toivotavasti on henkinen ensiapu kohdallaan. Ja viritetty suora yhteys luottotoimittajaan, jolle voi jatkoitkeä sitten sarjan aiheuttaman tuskan ja ihmisten reaktiot.

      Kyllä ennen kaikki oli paremmin. Sanoo vm. 1965 setä. Joskus Ylellä oli niin sanottu kansaa sivistävä rooli. Nyt halpa naistenlehtihömppä tehnyt uuden aluevaltauksen. Nuoria tietysti tällaisella ohjelmalla kosiskellaan, mutta menikö ihan putkeen? Ei meidän nuoriso oikein innostunut tälle ohjelmalle, vaikka ikää kahdenkympin molemmin puolin.

      • Anonyymi

        Ei Amandan elämäntehtävä ole toimia pikku opettajattarena ja valistaa köyhiä. Hän haluaa bilettää, juhlia omiensa joukossa ja pyöriä lehdistön vakiosuosikkien kanssa. Mammona on luja panssari. Olen itse ollut samojen ihmisten joukossa. Siellä ei kuulkaa arvon kommentoijat pohdita koskaan ulkomaailmaa. Se on oma planeettansa.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinostaa kun kilo paskaa.. Ei turhempaa ohjelmaa voi olla..

      • Anonyymi

        Itsekkäitä, itserakkaita, maalattuja ja turvotettuja, joittenkin lellittyjä prinsessoja!
        En kyllä kadehdi vanhempia, enkä muita lähellä olevia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkäitä, itserakkaita, maalattuja ja turvotettuja, joittenkin lellittyjä prinsessoja!
        En kyllä kadehdi vanhempia, enkä muita lähellä olevia!

        Minä kadehdin heidän rahojaan.


    • Anonyymi

      taas yksi duckface..oinkoink sanoi porsas

      • Anonyymi

        Kyllä luonnollisuus on kaunista, joka paikassa! Älkää vain nuoret naiset ottako noista turhakkeista mallia!!


    • Anonyymi

      Ei, kiinkiinnosta. 🧝‍♀️🥱

    • Anonyymi

      Vanhenevalle iholle /nahkalle ei voi mitään . Niistä ei edes saapasnahkaksi ole .

    • Anonyymi

      TISSIT PUHKES LEVILLÄ.... HUONO RUNKO ISSIELLÄ PELAA EI ENÄÄ OOTISSEJÄ..

      • Anonyymi

        Kenen?, vaimosko" vai "tyttöystäväsikö, onkho juutas käynnä vieräs aitas?, mith thähän Ashlak?


    • Anonyymi

      AMANDALLA MAIILMAN PARAS PERSE ..UPEA NAINEN

    • Anonyymi

      Ihan sama onko "muka julkkiksella" meikkiä vai ei, Amanda on ihan "nonename" jos ei meikkaa, kysy vaik amaanitsoonilta itteltään, aiwan turha julkimo, osoitteen järjen köyhyyttä, kun muuten ei olis päässyt "leivänsyrjään" kiinni (huh onneks sukunimi on Harkimo) ja näin vei monelta paikalliselta oikealta kauneus tytöltä työt, mutta mitä se "julkkis ¤amanda" = ihan normaali muka kaunis = no ei tosiaankaan ("amandoja mahtuu tusinaan 15kpl, jotka ovat kauniinpia, vaan perushöttö) ei muilta kateudessaan veisi, no tulot tietenkin, ja sitäpaitsi Amanda on ihan tavallinen lypsytyttö maatilalla (Helsingin yökerhoissa), kyllä varmaan veetuttaa "isäntää" ku hjuvä lypsäjä on lähtenyt navetasta, hmm.... emäntä kiittää, ku on sen 100kg ja isäntä siittä moittinut. . . . .
      noh mut Sipilä tykkäis kaikista, ku on pakko, koska muuten kannatus vähenee entisestään ja persesuomaalaiset JYRÄÄ, näin se vaan menee. . . .
      jos haluatvoittaa "kunnallisvaalit", pitää sun luvata sata ja kuuskyt hyvää, joita ei voi toteuttaa, sori vaan persesuomaalaiset, ihmisillä on ihan omat AIWOT, vaikka teidän "pomolla" ne on jumittuneet "pakolaisten tulemisen estämiseen" ja siihen "omituiseen katkonieleskelyyn", jotenkin tuntuu, rt ei oo oikeella asialla, vaan yrittää peitellä sitä omaa SS-mentaliteettia, elikäs, normi persujen persepolitiikalle, maalle kaikki ja siitä joitain osia "pohjanmaan" muka yrittäjille, itseasiassa pohjanmaan yrittäjät on se suomen perseenreikä, jota persesuomaalaiset haluaa puolustaa, elikkäs nse siitä.

      • Anonyymi

        Olin ja olen yhä samanlainen no-name. Meikki tai meikittömyys eivät ole pääasia. Kotkan meripäivillä, Hangon regatassa ja Kaivopuistossa, Eiran kultarannassa menestyy jos on kiva. Pomojen rouvasväki makoilee kesät Suomen eliittikohteissa ja talvet etelässä. Heille itselleen on melkein samantekevää miltä he näyttävät. Alkoholismi on vanhemmalle polvelle aina ollut numero yksi, kuohuviini virtaa. Puhun kokemuksesta. Siellä ei pidetä mitään köyhien lettukestejä vaan joka elämän päivän on oltava samaa luxusta. Lähdin pois siksi, että elämää on muissakin piireissä.

        Menneisyyden Amandat ja tulevan rikkaat lapset ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä. Sen pinnallinen retostelu ei muuta asioita. On kuitenkin osoitus valveillaolosta, jos tuntemattomat jatkavat kiinnostua eri aiheista. Menkää, ystävät hyvät, pintaa syvemmälle. Pohtikaa purjehduskilpailuja, saavutuksia, menestystä oikeina tuloksina ja rekistereinä. Siellä on todellistakin yrittäjyyttä ja osaamista, Ei se Amandan huulipuna ole ydinasia. Kokonaisuus ratkaisee.


    • Anonyymi

      Amanda kultasein, sanon tämän yhden ja ainoan kerran:
      SITÄ SAA MITÄ TILAA!
      meiti ja mieti, mihin olet ryhtynyt, jos sen hyväksyt, niin sama mitä kirjootetaan, kunhan pysytään otsikoissa, vai mitä?
      no olkoon ja suoli (24vrk) pettää, joskus jokaisen/jonkun.
      Ole muuntokykyinen tai siút teilataan järvenpään rivi 52 osaston puolesta, mut älä kerro tätä muille, muuten ne on miun kimpus, het maanantaina, hyvästi sano partiotoveri lenkille lähtiessään ja takaasin ei tullunna, jotta tiiettiin kuin oli käynynnä. . . .. . . . ÄLÄ NOSTA PÄÄTÄS!!! jos nii sanotaan.

      • Anonyymi

        mistä rahat toimeentuloon?, siinäpä vasta kysymys, hmm.. rikas vanhempi mies, ja "hyvin antava" nuori nainen, toimiiko?


    • Anonyymi

      Se joka naamaansa lähtee näyttelemään, sestäköön siitä tulleet kritiikit, tai jos ei kestä, niin lähteköön julkisuudesta, eli amanda, lopeta teko "harkimointi"ja palaa sinne jonnekin savo-karjalaan, siellä toimit sitten "pääkaupunkiseudun lypsäjänä", saattaa uusi "lypsyurä" Saaran opissa navetassa aueta.

      • Anonyymi

        Jep, "Amanda" on meillä areenan pojilla lypsykoneena, hyvin on TYKÄNNYT hommastaan, vaikka lampaita/lehmiä ei olekaan lähellä, vaan meitä pelaajia kuleksimassa ja aikaa kuluttamassa. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, "Amanda" on meillä areenan pojilla lypsykoneena, hyvin on TYKÄNNYT hommastaan, vaikka lampaita/lehmiä ei olekaan lähellä, vaan meitä pelaajia kuleksimassa ja aikaa kuluttamassa. :)))

        Juu, olet vaan pelaajana siellä aikaa kuluttamassa ja Amandan aikaa tuhlaamassa?, jotenkin ei nyt osu ns, kohdilleen (olen ent. Jokereitten fys. terapeutti ja en todellakaan usko sun jaaritteluitas, no ihan sama, nyt tää loppuu.., hyvästi


    • Anonyymi

      Miksi parasta pitää heti loukata?, ammis, sä oot paras, parempaa hieri´ontaa en oo keneltäkään saanut, sä oot BEST.
      Nähdään seuraavaks !!

    • Anonyymi

      Voi amanta raukkaa, ihan julkimosk ei ois kannattanut lähtee, jos ei kestä ROIOMAA Kritiikkiä

    • Anonyymi

      Voi Ei. nyt KAIKKI näkee hänen oman ja oikea naaman, mikä tossa nyt on niin pahaa, vai vituttaako Amandaa että kaikki näkee hänen olevan ihan tavis, seki vituttaa pientä Adammaanista "linssiludetta" joka luulee olevansa jotain, mut onkin vaan se amanda, josta kukaan ei tiedä mitään, mutta sukunimi "Harkimo" pitää mainita, että ssa edes jotain mm. "mallintöitä", muuten olis täysin omillaan ja sossusta joutuis tukea hakemaan, sori vaan amanda, mut muuta sä et osaa,olis kannattanu miettii siiloin kun kouluja olis pitäny valita, ei noi sun malli/kuvahommat kauaa sua elätä, noh ite oot tien valinnut, odotan vaan seuraavaks, että joku "salaatti/kasvispaska" ohjelma sulta pukkaa väkisin näille "halpakanaville, josta kaikki dissaa heti pois kun ne alkaa, et silleen, "pidä kii siit mista muutkin tykkää", ja onnea, vaikka perseelle jos ei muulle.

      • Anonyymi

        Nii ja olihan Amanda "Keskisen kyläkaupassa" ohjelmassa mukana, eli on TODELLAKIN SUURI SUOMALAINEN JULKKIS, mieti sinä Matti ja Liisa, mistä se rautatie on tehty?, onko se muka raudasta?, oliskohan Amanda tiennyt jos ois ylläripyllärinä kysytty?, on muuten ton viimekesän Keskisen kyliksen mukaan aika "saamaton/osaamaton", tissejään (silikoni) yrittää kyllä tuoda kokoajan esille, mutta harvoin kukaan noihin "kalastus" koukkuihin tarttuu, kun kalaeetut tietää mistä niitä oikeita "kalaleidejä" saa=yökalastuskerholta", no TANSSIPARKETILTA tietty, sieltä ne parhaat saaliit tulee, kattokaa vaikka kuinka täynnä on "parkkipaikka" matkailuautoja/vaunuja silloín kun joku/jotkut haluu säästää leirintämaksussa, tähän varmaan tullaan puuttumaan, ite olin siellä (maksullisella camping alueella) vuonna 2015 viimeeksi ja hyvin oli porukkaa, varsinkin se muutaman vaunun päässä ollut pariskunta, joiden (olin yksin) kanssa pelasin heidän vaunussaan lautapeliä aikaiseen aamuun asti ja sitten pelin jälkeen kun mies "nukahti" oli naispuoli valmis lähtemään mun "kämpille" hoivaamaan, silloin aattelin, et onko tää karavaanari elämä sinkkuna tällasta varattujen paneskelua, ei helvetti sentään ja paha mieli jäi. En antanut, vaik kuinka pyyteli :), hymyiltiin kun tavattiin. . . olis kai pitäny . . . .mut ei antana luonto periks, siitä saa syyttee ihteänsä ei muita.

        Voi senthään, olen heinäkuussa taas siellä, palthaan. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja olihan Amanda "Keskisen kyläkaupassa" ohjelmassa mukana, eli on TODELLAKIN SUURI SUOMALAINEN JULKKIS, mieti sinä Matti ja Liisa, mistä se rautatie on tehty?, onko se muka raudasta?, oliskohan Amanda tiennyt jos ois ylläripyllärinä kysytty?, on muuten ton viimekesän Keskisen kyliksen mukaan aika "saamaton/osaamaton", tissejään (silikoni) yrittää kyllä tuoda kokoajan esille, mutta harvoin kukaan noihin "kalastus" koukkuihin tarttuu, kun kalaeetut tietää mistä niitä oikeita "kalaleidejä" saa=yökalastuskerholta", no TANSSIPARKETILTA tietty, sieltä ne parhaat saaliit tulee, kattokaa vaikka kuinka täynnä on "parkkipaikka" matkailuautoja/vaunuja silloín kun joku/jotkut haluu säästää leirintämaksussa, tähän varmaan tullaan puuttumaan, ite olin siellä (maksullisella camping alueella) vuonna 2015 viimeeksi ja hyvin oli porukkaa, varsinkin se muutaman vaunun päässä ollut pariskunta, joiden (olin yksin) kanssa pelasin heidän vaunussaan lautapeliä aikaiseen aamuun asti ja sitten pelin jälkeen kun mies "nukahti" oli naispuoli valmis lähtemään mun "kämpille" hoivaamaan, silloin aattelin, et onko tää karavaanari elämä sinkkuna tällasta varattujen paneskelua, ei helvetti sentään ja paha mieli jäi. En antanut, vaik kuinka pyyteli :), hymyiltiin kun tavattiin. . . olis kai pitäny . . . .mut ei antana luonto periks, siitä saa syyttee ihteänsä ei muita.

        Voi senthään, olen heinäkuussa taas siellä, palthaan. . .

        Voi tässä kommentissa on osuttu pahan ytimeen! Olin unohtaa mainita, että Helsingin Kaivopuiston rahaeliitissä mukana olijana huomasin samoja asioita. Konservatiiveina esiintyvät ihmiset ovat avioliittoineen enemmän tai vähemmän ongelmissa. Jokainen uusi ryhmään tulija joutuu miettimään oman paikkansa auringossa. Yleensä varmin keino lentää ulos rahapiireistä on iskeä jonkun aviomies. Tietyt rouvat ovat nysvöjä, joille ei tulisi mieleenkään hakea avioeroa siksi, että mies pettää. Se on sielläpäin normaalin miehen tunnusmerkki. Yleensä se vain tarkoittaa, että kostopettäminen seuraa kostopettämistä. Kaikki pettivät kaikkia. Ulkomaanmatkat tehdään juurikin sillä mentaliteetilla.


    • Anonyymi

      Kuka tietää Harryn iän?, eli kuinka VANHA on Harry (sipoo) Harkimo?

    • Anonyymi

      Huh ja oikein, tossakin "muka julkkiksessa näkee että "kauneus on katoavaa", ei sillä että Amanda olisi ruma, vaan se miten meikkaaminen saa ihmisen näyttämään aivan taivaalliselta, ajattele jos "rakastut" meikattuun lärviin ja vielä se muukin "meikattu silikonitissi/perse ja tekoripset TOSI ISOT ne vaan viuhuu vuh ja vuh.. ja muukin feikki, sitten siihen/noihin näkyviin osiin mies ihastuu/rakastuu, mennään ekaa kertaa toisen (jompikumpi) kämpille, kaikki menee ja sujuu niinkuin pitää, aamusella heräillään, muija ei saa ripsiään irti peitosta, lakana on kääriytynyt äijän jalkoihin, no sitten siitä päästään eteenpäin, tyttö ensin suihkussa, mä ihmettelen peiton "mustaa" rantua, mistä toi on voinut tulla?, ei kyl nyt ymmärrä, no sit tajuun kun Lady tulee "suihkunraikkaana" vastaan, eli onks sil silmii olleskaan, vai onks se pienet kuin sialla?, no ihan sama, laitan aamiaista ka tuknne yht`äkkiä kädet lanteilla, jotka hamuaa alaspäin, ja vieno ääni takanani sanoo: otetaanko uusiksi?, minä siihen häkeltyneenä jotta mikä ettei, jasitten taas mentiin, loppu onkin "hämärän peitossa", hyvää kuulemma teki, en edes kysynyt, vaan kommentti oli ns. sponttaani, eli olin hoitanuut hommat hyvin, no siitä onkin jo aikaa, mutta tällaista muistelen, ehkä nukun ens viikolla pitempään, hyvää seuraavaa yötä kaikillensa, Amandallekin. ;))

    • Anonyymi

      Mikä julkkis tämäkin on? Harkimo siivellä sukulainen. Levynpyörittäjä sukulaisensa firmassa. Onko hänessä romanitaustaa?

      Koulutusta ei ole ja milloin missäkin kuvissa itseään esittelee, anorektikko ja ei tuo kauniskaan edes ole.

      Nämä rikkailla sukulaisilla ratsastajat ovat joka paikassa ja luulevat itsestään aivan liikoja.

      Pintaliitäjiä, joka paikan höyliä ja salarakkaita eipä muuta. Varmaan aika kuivaa elämää, glamouria ja hienoja piirejä. Mutta varmaan aika yksinäinen hän on!

    • Anonyymi

      Kaunis on ilman meikkejäkin. Ei mitään syytä itkuun.

    • Anonyymi

      Ihan päihdetyön ammattilaisena jäin kuuntelemaan.
      Vaikka hän ilmeisesti onkin joku fitness-malli? niin römeä "tahmea" ääni, puheen hienoinen mongerrus tai sammallus, vaikka onkin "vesiselvä" ja muutama muu seikka esim. katse, hermostunut ylivirittyneisyys kieli, että henkilölle on alko maistunut elämänsä aikana liiankin hyvin ja jo hyvin nuoresta.
      Tuli paha olo häntä katsellessa. ihmiset eivät tajua, että alkoholi tuhoaa aivosoluja. Näen paljon työssäni 50v. asiakkaita, jotka kulkevat rollaattorilla, kun ovat nuoruutensa bilettäneet alkon voimalla ja keski-iässä juominen on vain jatkunut ja pahentunut ja aivoihin on tullut peruuttamatonta vahinkoa.
      myös raskas, pitkäaikainen ryyppääminen jättää tunnistettavat merkkinsä ulkoiseen olemukseen, katseeseen, ilmeeseen ym. vaikka olisikin selvinpäin.

    • Anonyymi

      HAH :D
      akan piti saada Porsche osamaksulla, jotka jätti hoitamatta ja nyt ulosotossa ja ei itketä yhtään, voi hh:n pylly sentäs!
      oma kuva vain itkettää :O
      ois ostanu pikku nissanin kympin kuukausierällä...

    • Anonyymi

      Voi, voi, joudun luopumaan urheiluautostani ja Botox-pistoksista pandemian takia! Mikä kohtalo minulla onkaan, itken kun näen peilikuvani!
      Kuinka paljosta ihminen joutuukaan luopumaan koronaviruksen vuoksi, voih!!!

    • Anonyymi

      Voi voi pientä, onneksi oikeat ongelmat vielä joskus opettavat.

      • Anonyymi

        Aivot noille pitäisi rakentaa uudelleen, tisseistä ei ole vanhetessa mitään hyötyä!!


    • Outoa ei ole se, että Amanda itkee nähdessään peilikuvansa, vaan se että Hjallis ei itke nähdessään peilikuvansa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe