Kuinka pitkä matka linja-autoasemalta on ekamin haminan kampukseen?
Neuvoa kyselen
12
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulet Kotkasta (sieltä missä ei kunnon kaverii päähän potkasta) nii kannattaa jäädä jo torin pysäkillä pois, silloin on vähän lyhempi matka eli noin 1km.
- Anonyymi
Liian pitkä se on jos kysellä tarvii.
- Anonyymi
Siitä on noin 250 kilometriä jos en väärin muista
- Anonyymi
Et siiten osa käyttää Google Mapsia?
- Anonyymi
Tulihan ne junttipäät, sieltä esiin. Odotinkin sivusta pitkään, koska eka älyvapaa kommentti tulee.
- Anonyymi
Ja sitten halusit liittyä joukkoon?
- Anonyymi
Torin pysäkiltä mummeli kävelee ekamille 10 minuutissa. Teini kävelee vartissa.
- Anonyymi
Käveleekö teinit?
- Anonyymi
Ei ihan.
Välillä täytyy pysähtyä ja ostaa tuore lihatsu kahel nakeil, et jaksaa loppuu asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käveleekö teinit?
Olen nähnyt niiden joskus kävelevän, mutta hyvin hitaasti. Menee varmaan enemmänkin kuin tuo vartti, jos ikää 16-18 v. Sitä vanhemmat kävelee jo vähän nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan.
Välillä täytyy pysähtyä ja ostaa tuore lihatsu kahel nakeil, et jaksaa loppuu asti.Sinäkin vitun kusipää olet selittänny noita lihatsujuttuja joka ketjussa jo kakskymmentävuotta. Mitä se h….. on sulle oikein tehny ku viha noin kauan kestää.
- Anonyymi
Ei ole 13 kilometriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984