Aika usein kaikenlaista vihreää agendaa. Toimittajien puoluekanta on...?
Metsää ei saisi kaataa, mainostetaanmiten FSC on luostarin tiluksilla käytössä, juttuja että metsää ei oikeasti voi edes omistaa ja mitähän syyllistämistä seuraavana. -- harkitsen tilauksen lopettamista.
eivät ole vielä maitotiloja syyllistämässä?
Mikäs Heinävesi-lehteä vaivaa?
Anonyymi
9
1134
Vastaukset 9
- Anonyymi
Metsää ei oikeasti voikaan kukaan omistaa, vaan se kuuluu meille kaikille.
Mikä on FSC?- Anonyymi
Kaikki mikä on sun on myös mun, kaikki mikä on mun ei todellakkaan oo sun. Toivoo Breznev
- Anonyymi
Tuleppa tekemään halakoja minun metästä iliman luppoo,katellaan samalla kenen mehtä on!
- Anonyymi
Olen itse huomannut täysin saman asian, eikä lehti enää kiinnosta.
- Anonyymi
joka numero piipero juttuja monta sivua ja 50 v vanhoja uutisia kerrataan loput
- Anonyymi
Hyvä lehti
- Anonyymi
Mistä sitä asiaa nyhtäisi. Kun ei mitään tapahdu.
- Anonyymi
Tämä on pienten paikkakuntien ongelma.
- Anonyymi
Se on Heinäveden Lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417