Elisa halveksii asiakkaitaan

Anonyymi

Mikä tuota Elisa Viihdettä vaivaa? Miksi tallennukset jurnuttavat, pysähtelevät ja alkaa joku kuplasarja ja prosenttiluku pyöriä? Joutuu lopulta katkaisemaan koko talenteen ja palautumaan uudestaan ja jo kohta taas tallenne pysähtyy, pyörii muutaman sekunnin, taas pysähtyy. Ei tuu mitään. Paska, mikä paska. Lopulta joudun sulkemaan koko telkkarin.

Joskus koko telkkari pimenee.

Joskus Elisa Viihde pysähtelee myös katsoessa kanavia, etenkin jos on tallentamassa siltä jotakin ja tietysti juuri jännimpään kohtaan! "Mitä tapahtui? Mitä siinä tapahtui??? Miksi Elisa pysäytti kuvan???"

Nykypäivänä pitää laitteiden toimia. Ne ei saa pätkiä. Nyt ollaan Suomessa ja aiemmin meillä oli kaikessa tiukka tasonsa. Nyt näköjään ollaan menossa reippaasti alaspäin. Jos jokin pätkii, se on silloin jotain 1980-luvun tekniikan tasoista roskaa. Vai eivätkö työntekijät hallitse ammattiaan, johon ovat itse ryhtyneet ja jossa heihin pitäisi voida luottaa?

Thaimaassa, Namibiassa tai P-Koreassako nämä laitteet rakennetaan?

Elisa ei kunnioita asiakkaitaan.

23

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt yritän katsoa tallenteista kotimaista elokuvaa Rautatie. Suomalainen leffa, jossa ei (ainakaan toistaiseksi) huudeta, kiroilla ja tapella. Mutta kun ääni pätkii. Leo Jokela tuossa hymyilee ja taputtaa heppaa, jotain se sanoo, en tiedä mitä.

      Tällainen Elisa "Viihde".

      • Anonyymi

        Laita tekstitykset päälle.


      • Anonyymi

        Huomasin tuon äänien pätkimisen viime viikon maanantaina 1.2.2021.
        Tuossa viikolla oli muuta tekemistä mutta sunnuntaina 7.1.2021 aloin selvittämään vikaa. Vika ilmeni vain digiboxilla tallennetta katsoessa, tietokoneella äänet ei pätkineet ollenkaan.
        Laiton OmaElisan kautta viettin sunnuntai-iltapäivällä
        "Digiboksilla tallennetta katsoessa ääni pätkii siten että se häviää muutamaksi ehkä 5-15 sekunniksi kokonaan ja sitten palautuu, sama toistuu n. 5-10 minuutin välein. Kun katsoo tietokoneelta samaa tallennetta niin ääni ei pätki ollenkaan. Digiboxin tehdasasetukset ja ohjelmistopäivtys tehty mutta mitään hyötyä ei niistä ollut. Meneekö takuuseen? Vaihdetaanko vai korjataan boxi? Käytännön ohjeet korjauksen/vaihdon tekemiseksi?"

        Jonna Kanerva Elisalta soitti vajaan 2 tunnin kuluttua viestin lähettämisestä.
        Tein Jonnan kanssa sovitut "temput" ja vähän ylikin, maanataiaamuna laitoin taas viestiä Elisalle.
        "Tein seuraavat toimenpiteet:
        -Nollasin reitittinen, virtajohto pois ja takaisin
        -Kytkin digiboksin reitittimeen RJ45-kaapelilla
        -Tein digiboksiin pakotetun ohjelmistopäivityksen
        -Palutin digiboksin tehdasasetukset
        -Nollasin digiboksin välimuistin
        Mitään hyötyä ei noista toimenpiteistä ollut
        Sitten vaihdoin vielä ihan uuden pöytälaatikostani löytyneen HDMI-kaapelin mutta siitäkään ei olleut hyötyä
        Vika ei johdu hitaasta nettihyhteydestä eikä sen pätkimisestä sillä kuva näkyy normaalisti eikä tyypillisä oireita kuten kuvan laadun heikkeneminen, kuvan pysähtyminen eikä tiimalasia ja numeroita ilmesty ruudulle, mitään virheilmoituksia ei tule."

        Vajaan parin tunnin kuluttua viestin lähettämisestä soitti Elisalta Samu
        Keskustelu oli mielenkiintoinen ja intensiivinen mutta mitään ratkaisua mihinkään asiaan ei saatu.

        Tiistaina 9.2.2021 äänen pätkimsten jatkuess tuli minulla mitta täyteen ja laitoin taas viestiä Elisalle.
        "NYT RIITTÄÄ!!
        Ääni pätkii edelleen.
        Tässä on nyt tasan 2 vaihtoehtoa
        1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
        2) Puretaan sopimus.
        Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon tai ette vastaa mitään tällä viikolla niin kuluttajavirasto saa postia."

        Vastaus tuli Elisalta n. 3 tunnin kuluttua
        "Ikävä kuulla että digiboksin kanssa on edelleen ongelmia.
        Tuosta sinun tallennus ongelmastasi pitäisi tehdä vikailmoitus. Tähän vikailmoitukseen tarvitsisimme mahdollisimman tarkat tiedot että mihin kellonaikaan ja missä tallenteessa häiriöt esiintyvät.
        Kun meillä on tiedossa tarkka kellonaika ja kyseinen tallenne, pystyisimme vian korjaamaan kun se ei ollut korjaantunut aijemmilla toimenpiteillä.
        Jos ongelma esiintyy useammassa tallennuksessa voit kaikki esimerkit laittaa tähän viestiketjuun.
        Pahoittelut aiheutuneesta harmista.

        Ystävällisin terveisin

        Jutta Ryynänen

        Elisan asiakaspalvelu"

        Vastaukseni viestiin oli.
        "Vika ei ole tallenteissa koska tietokoneella katsottaessa ääni ei pätki vaan vain digiboxilla katsottaessa, vika on ilmennyt kaikissa tallenteissa joita olen katsonut.

        Olen jo kertonut kaiken aikasemmin viesteissä tässä viestiketjussa ja puhelimessa eilen ja toissapäivänä, sen pitää riittää, en tee tuon kummempaa vikailmoitusta jonka olen jo tehnyt.

        Valitkaa vaihtoehto
        1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
        2) Puretaan sopimus.
        Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon niin kuluttajavirasto saa postia."

        Vastaus viestiini tuli 10.02.2021 aamulla heti 7 jälkeen
        "Kiitos viestistäsi ja pahoittelut kokemastasi.

        Tein ongelmasta tekniikalle vikailmoituksen ja saat sen tunnisteen sms-viestillä ja kun tekniikkan on sen selvittänyt , niin säät sms viestillä ratkaisun.

        Onko sinulla jo tietoturva laitteillesi suojaamassa viruksilta ja haittaohjelmilta?
        Meillä on tarjolla tällä hetkellä Elisa Turvapaketti Premium kaikille laitteille. Elisa Turvapaketti Premium on virussuoja, joka on kehitetty yhdessä kotimaisen F-Securen kanssa, F-securen tietoturva 4kk hintaan 3,45e jonka jälkeen normaalihintaan 6,90e/kk. Jos tahdot tilata Elisa Turvapaketti Premiumin, vastaathan tähän viestiin.
        Lisäksi jos halua turvata myös liikenteen ja estää mainosseurannan on myös F-securen tuote Freedome VPN 3 (kolmelle laitteelle. puhelin ja tietokone) sopiva sinulle. Freedome VPN 3 hinta on 5,90e/kk, mutta nyt aukaisuetuna 4kk-50% eli 2,95e/6kk jonka jälkeen normaalihinnalla 5,90e/kk.
        Jos tahdot tilata Jos tahdot tilata Freedome VPN 3, vastaathan tähän viestiin.

        Ystävällisin terveisin

        Juha Sillanpää

        Elisan asiakaspalvelu"

        jatkuu ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin tuon äänien pätkimisen viime viikon maanantaina 1.2.2021.
        Tuossa viikolla oli muuta tekemistä mutta sunnuntaina 7.1.2021 aloin selvittämään vikaa. Vika ilmeni vain digiboxilla tallennetta katsoessa, tietokoneella äänet ei pätkineet ollenkaan.
        Laiton OmaElisan kautta viettin sunnuntai-iltapäivällä
        "Digiboksilla tallennetta katsoessa ääni pätkii siten että se häviää muutamaksi ehkä 5-15 sekunniksi kokonaan ja sitten palautuu, sama toistuu n. 5-10 minuutin välein. Kun katsoo tietokoneelta samaa tallennetta niin ääni ei pätki ollenkaan. Digiboxin tehdasasetukset ja ohjelmistopäivtys tehty mutta mitään hyötyä ei niistä ollut. Meneekö takuuseen? Vaihdetaanko vai korjataan boxi? Käytännön ohjeet korjauksen/vaihdon tekemiseksi?"

        Jonna Kanerva Elisalta soitti vajaan 2 tunnin kuluttua viestin lähettämisestä.
        Tein Jonnan kanssa sovitut "temput" ja vähän ylikin, maanataiaamuna laitoin taas viestiä Elisalle.
        "Tein seuraavat toimenpiteet:
        -Nollasin reitittinen, virtajohto pois ja takaisin
        -Kytkin digiboksin reitittimeen RJ45-kaapelilla
        -Tein digiboksiin pakotetun ohjelmistopäivityksen
        -Palutin digiboksin tehdasasetukset
        -Nollasin digiboksin välimuistin
        Mitään hyötyä ei noista toimenpiteistä ollut
        Sitten vaihdoin vielä ihan uuden pöytälaatikostani löytyneen HDMI-kaapelin mutta siitäkään ei olleut hyötyä
        Vika ei johdu hitaasta nettihyhteydestä eikä sen pätkimisestä sillä kuva näkyy normaalisti eikä tyypillisä oireita kuten kuvan laadun heikkeneminen, kuvan pysähtyminen eikä tiimalasia ja numeroita ilmesty ruudulle, mitään virheilmoituksia ei tule."

        Vajaan parin tunnin kuluttua viestin lähettämisestä soitti Elisalta Samu
        Keskustelu oli mielenkiintoinen ja intensiivinen mutta mitään ratkaisua mihinkään asiaan ei saatu.

        Tiistaina 9.2.2021 äänen pätkimsten jatkuess tuli minulla mitta täyteen ja laitoin taas viestiä Elisalle.
        "NYT RIITTÄÄ!!
        Ääni pätkii edelleen.
        Tässä on nyt tasan 2 vaihtoehtoa
        1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
        2) Puretaan sopimus.
        Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon tai ette vastaa mitään tällä viikolla niin kuluttajavirasto saa postia."

        Vastaus tuli Elisalta n. 3 tunnin kuluttua
        "Ikävä kuulla että digiboksin kanssa on edelleen ongelmia.
        Tuosta sinun tallennus ongelmastasi pitäisi tehdä vikailmoitus. Tähän vikailmoitukseen tarvitsisimme mahdollisimman tarkat tiedot että mihin kellonaikaan ja missä tallenteessa häiriöt esiintyvät.
        Kun meillä on tiedossa tarkka kellonaika ja kyseinen tallenne, pystyisimme vian korjaamaan kun se ei ollut korjaantunut aijemmilla toimenpiteillä.
        Jos ongelma esiintyy useammassa tallennuksessa voit kaikki esimerkit laittaa tähän viestiketjuun.
        Pahoittelut aiheutuneesta harmista.

        Ystävällisin terveisin

        Jutta Ryynänen

        Elisan asiakaspalvelu"

        Vastaukseni viestiin oli.
        "Vika ei ole tallenteissa koska tietokoneella katsottaessa ääni ei pätki vaan vain digiboxilla katsottaessa, vika on ilmennyt kaikissa tallenteissa joita olen katsonut.

        Olen jo kertonut kaiken aikasemmin viesteissä tässä viestiketjussa ja puhelimessa eilen ja toissapäivänä, sen pitää riittää, en tee tuon kummempaa vikailmoitusta jonka olen jo tehnyt.

        Valitkaa vaihtoehto
        1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
        2) Puretaan sopimus.
        Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon niin kuluttajavirasto saa postia."

        Vastaus viestiini tuli 10.02.2021 aamulla heti 7 jälkeen
        "Kiitos viestistäsi ja pahoittelut kokemastasi.

        Tein ongelmasta tekniikalle vikailmoituksen ja saat sen tunnisteen sms-viestillä ja kun tekniikkan on sen selvittänyt , niin säät sms viestillä ratkaisun.

        Onko sinulla jo tietoturva laitteillesi suojaamassa viruksilta ja haittaohjelmilta?
        Meillä on tarjolla tällä hetkellä Elisa Turvapaketti Premium kaikille laitteille. Elisa Turvapaketti Premium on virussuoja, joka on kehitetty yhdessä kotimaisen F-Securen kanssa, F-securen tietoturva 4kk hintaan 3,45e jonka jälkeen normaalihintaan 6,90e/kk. Jos tahdot tilata Elisa Turvapaketti Premiumin, vastaathan tähän viestiin.
        Lisäksi jos halua turvata myös liikenteen ja estää mainosseurannan on myös F-securen tuote Freedome VPN 3 (kolmelle laitteelle. puhelin ja tietokone) sopiva sinulle. Freedome VPN 3 hinta on 5,90e/kk, mutta nyt aukaisuetuna 4kk-50% eli 2,95e/6kk jonka jälkeen normaalihinnalla 5,90e/kk.
        Jos tahdot tilata Jos tahdot tilata Freedome VPN 3, vastaathan tähän viestiin.

        Ystävällisin terveisin

        Juha Sillanpää

        Elisan asiakaspalvelu"

        jatkuu ...

        ... jatkuu

        Vasta nyt tunnustivat että vika on Elisan ja ilmeisesti valtakunnallinen, lisäksi tyrkyttivät maksullista tietoturvaa vaikka totesin jo puheluissa se olevan kunnossa eikä vika johdu tietorurvasta, hävytöntä.

        Vastasin viestiin 10.02.2021

        "PERRRRKELE NYT RIITTÄÄ!!!
        Ettekö te saatanan tunarit tajua ettei vika ole tallenteissa vaan digiboxissa koska tallenteet näkyy tietokoneelta normaalisti ilman äänikatkoja.
        Venkoilujenne, osaamattomuutenne ja ymmrtämättömyytenne vuoksi ja myös sen vuoksi että että kykene päättämään esittämistäni vaihtoehdoista kumpaakaan niin ole päättänyt että vaihtoehto 2 eli sopimuksen purkaminen on ainoa vaihtoehto.

        Ilmoitan täten että puran Elisa-viide sopimuksen välittömästi.
        Perustelut:
        Tässä viestiketjussa mainitut ääniongelmat ja sen lisäksi toimivuusongelmia on ollut muitakin.
        Elisan minulle vastanneiden henkilöiden täydellinen osaamattomuus ja haluttomuus korjata ongelmaa.
        Ellette suostu sopimuksen purkamiseen niin asia menee kuluttajaviraston käsittelyyn.
        Suostutteko sopimuksen purkamiseen, vastus on joko KYLLÄ tai EI? VASTATKAA!!
        Paskanjauhanta on turhaa ja sen pitää nyt loppua ja tästä asiasa ei neuvotella enää."

        Tuon jälkeen on tullut kaksi tekstaria mutta vastausta purkuaatimukseen ei ole tullut.

        Viesteissä pahoitellaan häiriötä. Häiriö 34785182 liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Pahoittelemma haittaa. Saat lisätietoja selvityksen edetessä.

        Ongelma on syntynyt imeisesti jo tammikuussa mutta nyt vasta aletaan korjata vikaa. Häiriötiedotteissa ei ollut mitään mainitaa tuosta häiriöstä. Ei ole koska vaatimuksia toimimattoman palvelun hinnan alennuksista ja purkuvaatimuksia tulisi varmaan runsaasti.
        Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jatkuu

        Vasta nyt tunnustivat että vika on Elisan ja ilmeisesti valtakunnallinen, lisäksi tyrkyttivät maksullista tietoturvaa vaikka totesin jo puheluissa se olevan kunnossa eikä vika johdu tietorurvasta, hävytöntä.

        Vastasin viestiin 10.02.2021

        "PERRRRKELE NYT RIITTÄÄ!!!
        Ettekö te saatanan tunarit tajua ettei vika ole tallenteissa vaan digiboxissa koska tallenteet näkyy tietokoneelta normaalisti ilman äänikatkoja.
        Venkoilujenne, osaamattomuutenne ja ymmrtämättömyytenne vuoksi ja myös sen vuoksi että että kykene päättämään esittämistäni vaihtoehdoista kumpaakaan niin ole päättänyt että vaihtoehto 2 eli sopimuksen purkaminen on ainoa vaihtoehto.

        Ilmoitan täten että puran Elisa-viide sopimuksen välittömästi.
        Perustelut:
        Tässä viestiketjussa mainitut ääniongelmat ja sen lisäksi toimivuusongelmia on ollut muitakin.
        Elisan minulle vastanneiden henkilöiden täydellinen osaamattomuus ja haluttomuus korjata ongelmaa.
        Ellette suostu sopimuksen purkamiseen niin asia menee kuluttajaviraston käsittelyyn.
        Suostutteko sopimuksen purkamiseen, vastus on joko KYLLÄ tai EI? VASTATKAA!!
        Paskanjauhanta on turhaa ja sen pitää nyt loppua ja tästä asiasa ei neuvotella enää."

        Tuon jälkeen on tullut kaksi tekstaria mutta vastausta purkuaatimukseen ei ole tullut.

        Viesteissä pahoitellaan häiriötä. Häiriö 34785182 liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Pahoittelemma haittaa. Saat lisätietoja selvityksen edetessä.

        Ongelma on syntynyt imeisesti jo tammikuussa mutta nyt vasta aletaan korjata vikaa. Häiriötiedotteissa ei ollut mitään mainitaa tuosta häiriöstä. Ei ole koska vaatimuksia toimimattoman palvelun hinnan alennuksista ja purkuvaatimuksia tulisi varmaan runsaasti.
        Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa.

        Jäi vielä kertomatta että ilmoittakaa OmaElisan viestillä tuosta ääniongelmasta ja muistakin vioista, vaatikaa samalla hinnanalennusta ja/tai sopimuksen purkamista.
        Tästäkin viasta kannattaa ilmoittaa koska niin vian laajuus ja mahdollisnen syykin selviää helpommin ja korjaustoimenpiteiden alku ei viivästy, nytkin meni hoohaillessa yli viikko.

        Sille tyypille joka kirjoitti "Laita tekstitykset päälle." kerron että ongelmien lakaisu maton alle kasvattaa niitä.

        Sille tyypille joka kirjoitti "Et vaan osaa!" kerron ettei kannata sotkeentua sellaisiin asioihin joista ei ymmärrä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi vielä kertomatta että ilmoittakaa OmaElisan viestillä tuosta ääniongelmasta ja muistakin vioista, vaatikaa samalla hinnanalennusta ja/tai sopimuksen purkamista.
        Tästäkin viasta kannattaa ilmoittaa koska niin vian laajuus ja mahdollisnen syykin selviää helpommin ja korjaustoimenpiteiden alku ei viivästy, nytkin meni hoohaillessa yli viikko.

        Sille tyypille joka kirjoitti "Laita tekstitykset päälle." kerron että ongelmien lakaisu maton alle kasvattaa niitä.

        Sille tyypille joka kirjoitti "Et vaan osaa!" kerron ettei kannata sotkeentua sellaisiin asioihin joista ei ymmärrä mitään.

        Soittivat juuri Elisalta että Elisa viihteessä on äänivika joka on ilmennyt jo tammikuussa. Sain ilmaisen kuuakauden, ainakin yhden ja jopa enemmän (neuvottelut kesken).
        Tehkää tuosta viasta vikailmoitus Elisalle niin saatte hyvitystä, kannattaa toimia nopeasti ennen kun kerkeävät korjata vian.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16799369/elisa-viihteessa-aanivika-tienaa-ilmainen-kuukausi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittivat juuri Elisalta että Elisa viihteessä on äänivika joka on ilmennyt jo tammikuussa. Sain ilmaisen kuuakauden, ainakin yhden ja jopa enemmän (neuvottelut kesken).
        Tehkää tuosta viasta vikailmoitus Elisalle niin saatte hyvitystä, kannattaa toimia nopeasti ennen kun kerkeävät korjata vian.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16799369/elisa-viihteessa-aanivika-tienaa-ilmainen-kuukausi

        Vikaa ei ole vieläkään saatu korjattua
        Viimeisin ilmoitus tekstarilla
        17.2.2021 klo 8:30

        Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Olemme tuoneet kanavien sekä tallenteiden katselussa ilmenneisiin ongelmiin useita korjauksia. Viimeiset korjaukset on tehty maanantaina 15.2. noin klo 14. Jatkamme toimivuuden seurantaa, ja tiedotamme kun tilanne saadaan korjattua kokonaisuudessaan.).

        Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.

        Terveisin Elisa
        www.elisa.fi/hairiotiedotteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikaa ei ole vieläkään saatu korjattua
        Viimeisin ilmoitus tekstarilla
        17.2.2021 klo 8:30

        Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Olemme tuoneet kanavien sekä tallenteiden katselussa ilmenneisiin ongelmiin useita korjauksia. Viimeiset korjaukset on tehty maanantaina 15.2. noin klo 14. Jatkamme toimivuuden seurantaa, ja tiedotamme kun tilanne saadaan korjattua kokonaisuudessaan.).

        Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.

        Terveisin Elisa
        www.elisa.fi/hairiotiedotteet

        Viimeisin tekstari
        17.3.2021 klo 14:15

        Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Hei, viankorjaus on edennyt. Olemme päivittäneet premium Elisa Viihde digiboksien ohjelmistoversion, jossa ongelma on korjattu. Tunnistat premiumin siitä, että digiboksin pohjassa lukee laitemallina N7950. Vanhemmille digibokseille (N7800) päivitystä valmistellaan.).

        Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.

        Terveisin Elisa
        www.elisa.fi/hairiotiedotteet

        Vikaa on siis edelleen ja kun katsoin yhtä tallennetta niin näyttää tekstityskin sekoilevan ja nuo äänettömät pätkät on pidentyneet kestäen jopa useita minuutteja.
        Sain maaliskuunkin ilmaiseksi ja lupasivat purkaa sopimuksen 1.4. (=aprillipäivä) ellei vikaa ole siihen mennessä saatu korjattua. Sitä aprillipäivää nyt sitten odottelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisin tekstari
        17.3.2021 klo 14:15

        Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Hei, viankorjaus on edennyt. Olemme päivittäneet premium Elisa Viihde digiboksien ohjelmistoversion, jossa ongelma on korjattu. Tunnistat premiumin siitä, että digiboksin pohjassa lukee laitemallina N7950. Vanhemmille digibokseille (N7800) päivitystä valmistellaan.).

        Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.

        Terveisin Elisa
        www.elisa.fi/hairiotiedotteet

        Vikaa on siis edelleen ja kun katsoin yhtä tallennetta niin näyttää tekstityskin sekoilevan ja nuo äänettömät pätkät on pidentyneet kestäen jopa useita minuutteja.
        Sain maaliskuunkin ilmaiseksi ja lupasivat purkaa sopimuksen 1.4. (=aprillipäivä) ellei vikaa ole siihen mennessä saatu korjattua. Sitä aprillipäivää nyt sitten odottelen.

        Aprillipäivä lähestyy ja ääni pätkii edelleen. Saa nähdä onko Elisalla selkärankaa purkaa sopimus kuten ovat luvanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aprillipäivä lähestyy ja ääni pätkii edelleen. Saa nähdä onko Elisalla selkärankaa purkaa sopimus kuten ovat luvanneet.

        Sopimus irtisanottu 1.4.2021 alkaen, 24 kk määräaikaa olisi ollut jäljellä vielä 8 kk. Vaativat digioxia palutettavaksi mutta ei päästy yhteisymmärrykseen korvauksesta joka muodostuisi boxin pakkaamisesta ja postiin viemisestä, lupasin kyllä antaa sen heille jos tulevat hakemaan. Pakkasin boxin romppeineen laatikkoon ja heitin komeroon, olkoon mokoma paskaläjä siellä, onneksi se ei sentään haise. Pidän lähtökohtaisesti noita operaattoreita huijjreina ja siksi en suostu tekemään mitään heille ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Ihmisten palveleminen on melko harvinaista yhä.
      - mutta ammatikseen kai tekee mitä vaan..

      • Anonyymi

        On tullut oltua palveluammateissakin monessa paikassa, yksikään asiakas ei saanut tuollaista törkypalvelua mitä saa Elisalta ja muiltakin operaattoreilta, huijjareita kaikki jotka on kohdalle osuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut oltua palveluammateissakin monessa paikassa, yksikään asiakas ei saanut tuollaista törkypalvelua mitä saa Elisalta ja muiltakin operaattoreilta, huijjareita kaikki jotka on kohdalle osuneet.

        minultakin löi chatin poikki kylmästi kun olisin apua tarvinnut


    • Anonyymi

      Nyt suututtaa itseänikin todella. Television roskatarjonnan vuoksi olen pari päivää "katsellut" Harry Potter-tallenteitani: kuva pysähtelee kaiken aikaa. Ääni on kaiken aikaa (ajoittain) pois. Hyppäsin pois tallenteesta toiseen tallenteeseen (Zoolander). Siinä ääni toimi. Ääni palasi Potteriinkin, mutta vain hetkeksi. Tekstitys on pois (ajoittain). Onneksi osaan auttavasti englantia.

      Saan tämän tästä kelata leffaa taaksepäin, nähdäkseni mitä jännää tapahtui aikana jolloin kuva oli vajaan minuutin pysähdyksissä, mutta leffa itse kuitenkin eteni.

      Mikä voi tällainen, jo vuosia jatkunut ja nyt pahentunut ja paheneva vika olla?

    • Anonyymi

      Olin yhteydessä Elisaan ja siellä neuvottiin tuo tehdasasetusten palauttaminen. Tein niin.

      Nyt tuo vaikuttaisi toimivan, katselen juuri pari päivää sitten tullutta Poirot-tallennetta.

      Katsotaan nyt, kuinka pitkäaikainen ilo tämä on...

    • Anonyymi

      Onpa mukava lukea näitä Elisan juttuja. Itse olen miettinyt juuri näitä Elisan palveluiden hankkimista. Mutta en varmasti sotkeudu näihin!!!!

      • Anonyymi

        Onko teliassa tai dnassa mahdollista aloittaa jonkin ohjelman tallennus kesken lähetyksen niin että koko lähetys tallentuu alusta lähtien?


    • Anonyymi

      Ja laskut maksaa aina ajallaan

      Elisa on uudistanut yritysasiakkaiden perintämaksuja 1.1.2021 alkaen ja käyttöön on otettu 35 euron viivästysmaksu korvaamaan aiemmin lähetetyt maksukehotusmaksut.

      Vakiokorvauksen tarkoituksena on kannustaa suorittamaan maksut viimeistään eräpäivänä. Laki saatavien perinnästä (pykälä 10e) mahdollistaa 40 euron suuruisen vakiokorvauksen perimisen yritysvelalliselta yrityssaatavien perinnässä.

    • Anonyymi

      Elisa viihde on aika ovelaa kun taas aloitettu mainostamaan nelosella että voi lopettaa milloin vain? Eipä siinä kertottu pakko maksuista joita on minulta veloitettu nyt pian 2 vuotta. vaikka ottaessani viihteen minulle luovattiin että voin lopettaa milloin vain ja sen jälkeen ei tule mitään pakko maksuja. voi minua tyhmää eipä näin Ollut ja syy lopettamisee. oli kun ei toimi vaan sammuu ja ei avaa ja jatkuvasti esiintyi paljon ongelmia.... Elisa veloittaa edelleen 20€ vaikka en mitään kiinteätä sopimusta tehnyt. katsotaan mikä on elisan selitys kun 2 vuotta tulee nyt täyteen? Tuleeko uusi syy mildi velvoittavat?? koen elisan toiminnan kieroksi ja epärehelliseksi toiminnaksi jossa luvataan taysin ilmainen lopetus ilman mitään sitoumuksia.... toidin kävi. Varokaa että ette joudu samazn pakko rahastuksen kohteesi. . asiakas ei ole minkään arvoinen tavoite vain tehdä voittoa.....

      • Anonyymi

        Kyllä se on näin. Lopettaa voi koska tahansa eikä silloin enää maksuja tule mikäli liittymän mukana tullut mahdollinen laite on jo maksettu..


    • Anonyymi

      siirry jos mahdollista kuitu liittymään,me siirryttiin ja elisan netti lopetettiin ja nykyisin ei mitään ongelmia ja vielä edullisemmin...... jos surffaan netissä on niin mukavaa kun ei sammu kesken kaikkea ja elisalla oli kumma sammutella nettiä iltaisin..... todella ärsyttävää kiusan tekoa.... mutta nykyään ei tätä ongelmiaa ei ole

    • Anonyymi

      totta Elisa ei kunnioita asiakasta.... me maksamme edelleen viihde paketista 20€ vaikka emme ole 2 kk kokeilu jakson päätyttyä ,käyttäneet elisa viihdettä ja kirjallisesti irtisanoa sopimukset jos ei toimi ja ei toiminut kunnolla ja yritimme irtisanoa kutenu luvattu että voidaan tehdä jos ei toimi mutta emme saa irtisanoa jälk. vasta 2v:,den kuluttua ??
      Aika kiero veto.

      • Anonyymi

        Elisa toimii ihan oikein. Ei se turhaan veloita mitään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisin kyllä

      pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      53
      1863
    2. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

      Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1745
    3. Sä oot nainen ihan hullu.

      Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      77
      1577
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

      Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      111
      1325
    5. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

      On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      1097
    6. Tykkäisitpä minusta

      Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1080
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

      Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      79
      1026
    8. Mitähän mietit mies

      Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      1020
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

      sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      892
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

      Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      44
      858
    Aihe