Mikä tuota Elisa Viihdettä vaivaa? Miksi tallennukset jurnuttavat, pysähtelevät ja alkaa joku kuplasarja ja prosenttiluku pyöriä? Joutuu lopulta katkaisemaan koko talenteen ja palautumaan uudestaan ja jo kohta taas tallenne pysähtyy, pyörii muutaman sekunnin, taas pysähtyy. Ei tuu mitään. Paska, mikä paska. Lopulta joudun sulkemaan koko telkkarin.
Joskus koko telkkari pimenee.
Joskus Elisa Viihde pysähtelee myös katsoessa kanavia, etenkin jos on tallentamassa siltä jotakin ja tietysti juuri jännimpään kohtaan! "Mitä tapahtui? Mitä siinä tapahtui??? Miksi Elisa pysäytti kuvan???"
Nykypäivänä pitää laitteiden toimia. Ne ei saa pätkiä. Nyt ollaan Suomessa ja aiemmin meillä oli kaikessa tiukka tasonsa. Nyt näköjään ollaan menossa reippaasti alaspäin. Jos jokin pätkii, se on silloin jotain 1980-luvun tekniikan tasoista roskaa. Vai eivätkö työntekijät hallitse ammattiaan, johon ovat itse ryhtyneet ja jossa heihin pitäisi voida luottaa?
Thaimaassa, Namibiassa tai P-Koreassako nämä laitteet rakennetaan?
Elisa ei kunnioita asiakkaitaan.
Elisa halveksii asiakkaitaan
23
3720
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt yritän katsoa tallenteista kotimaista elokuvaa Rautatie. Suomalainen leffa, jossa ei (ainakaan toistaiseksi) huudeta, kiroilla ja tapella. Mutta kun ääni pätkii. Leo Jokela tuossa hymyilee ja taputtaa heppaa, jotain se sanoo, en tiedä mitä.
Tällainen Elisa "Viihde".- Anonyymi
Laita tekstitykset päälle.
- Anonyymi
Huomasin tuon äänien pätkimisen viime viikon maanantaina 1.2.2021.
Tuossa viikolla oli muuta tekemistä mutta sunnuntaina 7.1.2021 aloin selvittämään vikaa. Vika ilmeni vain digiboxilla tallennetta katsoessa, tietokoneella äänet ei pätkineet ollenkaan.
Laiton OmaElisan kautta viettin sunnuntai-iltapäivällä
"Digiboksilla tallennetta katsoessa ääni pätkii siten että se häviää muutamaksi ehkä 5-15 sekunniksi kokonaan ja sitten palautuu, sama toistuu n. 5-10 minuutin välein. Kun katsoo tietokoneelta samaa tallennetta niin ääni ei pätki ollenkaan. Digiboxin tehdasasetukset ja ohjelmistopäivtys tehty mutta mitään hyötyä ei niistä ollut. Meneekö takuuseen? Vaihdetaanko vai korjataan boxi? Käytännön ohjeet korjauksen/vaihdon tekemiseksi?"
Jonna Kanerva Elisalta soitti vajaan 2 tunnin kuluttua viestin lähettämisestä.
Tein Jonnan kanssa sovitut "temput" ja vähän ylikin, maanataiaamuna laitoin taas viestiä Elisalle.
"Tein seuraavat toimenpiteet:
-Nollasin reitittinen, virtajohto pois ja takaisin
-Kytkin digiboksin reitittimeen RJ45-kaapelilla
-Tein digiboksiin pakotetun ohjelmistopäivityksen
-Palutin digiboksin tehdasasetukset
-Nollasin digiboksin välimuistin
Mitään hyötyä ei noista toimenpiteistä ollut
Sitten vaihdoin vielä ihan uuden pöytälaatikostani löytyneen HDMI-kaapelin mutta siitäkään ei olleut hyötyä
Vika ei johdu hitaasta nettihyhteydestä eikä sen pätkimisestä sillä kuva näkyy normaalisti eikä tyypillisä oireita kuten kuvan laadun heikkeneminen, kuvan pysähtyminen eikä tiimalasia ja numeroita ilmesty ruudulle, mitään virheilmoituksia ei tule."
Vajaan parin tunnin kuluttua viestin lähettämisestä soitti Elisalta Samu
Keskustelu oli mielenkiintoinen ja intensiivinen mutta mitään ratkaisua mihinkään asiaan ei saatu.
Tiistaina 9.2.2021 äänen pätkimsten jatkuess tuli minulla mitta täyteen ja laitoin taas viestiä Elisalle.
"NYT RIITTÄÄ!!
Ääni pätkii edelleen.
Tässä on nyt tasan 2 vaihtoehtoa
1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
2) Puretaan sopimus.
Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon tai ette vastaa mitään tällä viikolla niin kuluttajavirasto saa postia."
Vastaus tuli Elisalta n. 3 tunnin kuluttua
"Ikävä kuulla että digiboksin kanssa on edelleen ongelmia.
Tuosta sinun tallennus ongelmastasi pitäisi tehdä vikailmoitus. Tähän vikailmoitukseen tarvitsisimme mahdollisimman tarkat tiedot että mihin kellonaikaan ja missä tallenteessa häiriöt esiintyvät.
Kun meillä on tiedossa tarkka kellonaika ja kyseinen tallenne, pystyisimme vian korjaamaan kun se ei ollut korjaantunut aijemmilla toimenpiteillä.
Jos ongelma esiintyy useammassa tallennuksessa voit kaikki esimerkit laittaa tähän viestiketjuun.
Pahoittelut aiheutuneesta harmista.
Ystävällisin terveisin
Jutta Ryynänen
Elisan asiakaspalvelu"
Vastaukseni viestiin oli.
"Vika ei ole tallenteissa koska tietokoneella katsottaessa ääni ei pätki vaan vain digiboxilla katsottaessa, vika on ilmennyt kaikissa tallenteissa joita olen katsonut.
Olen jo kertonut kaiken aikasemmin viesteissä tässä viestiketjussa ja puhelimessa eilen ja toissapäivänä, sen pitää riittää, en tee tuon kummempaa vikailmoitusta jonka olen jo tehnyt.
Valitkaa vaihtoehto
1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
2) Puretaan sopimus.
Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon niin kuluttajavirasto saa postia."
Vastaus viestiini tuli 10.02.2021 aamulla heti 7 jälkeen
"Kiitos viestistäsi ja pahoittelut kokemastasi.
Tein ongelmasta tekniikalle vikailmoituksen ja saat sen tunnisteen sms-viestillä ja kun tekniikkan on sen selvittänyt , niin säät sms viestillä ratkaisun.
Onko sinulla jo tietoturva laitteillesi suojaamassa viruksilta ja haittaohjelmilta?
Meillä on tarjolla tällä hetkellä Elisa Turvapaketti Premium kaikille laitteille. Elisa Turvapaketti Premium on virussuoja, joka on kehitetty yhdessä kotimaisen F-Securen kanssa, F-securen tietoturva 4kk hintaan 3,45e jonka jälkeen normaalihintaan 6,90e/kk. Jos tahdot tilata Elisa Turvapaketti Premiumin, vastaathan tähän viestiin.
Lisäksi jos halua turvata myös liikenteen ja estää mainosseurannan on myös F-securen tuote Freedome VPN 3 (kolmelle laitteelle. puhelin ja tietokone) sopiva sinulle. Freedome VPN 3 hinta on 5,90e/kk, mutta nyt aukaisuetuna 4kk-50% eli 2,95e/6kk jonka jälkeen normaalihinnalla 5,90e/kk.
Jos tahdot tilata Jos tahdot tilata Freedome VPN 3, vastaathan tähän viestiin.
Ystävällisin terveisin
Juha Sillanpää
Elisan asiakaspalvelu"
jatkuu ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin tuon äänien pätkimisen viime viikon maanantaina 1.2.2021.
Tuossa viikolla oli muuta tekemistä mutta sunnuntaina 7.1.2021 aloin selvittämään vikaa. Vika ilmeni vain digiboxilla tallennetta katsoessa, tietokoneella äänet ei pätkineet ollenkaan.
Laiton OmaElisan kautta viettin sunnuntai-iltapäivällä
"Digiboksilla tallennetta katsoessa ääni pätkii siten että se häviää muutamaksi ehkä 5-15 sekunniksi kokonaan ja sitten palautuu, sama toistuu n. 5-10 minuutin välein. Kun katsoo tietokoneelta samaa tallennetta niin ääni ei pätki ollenkaan. Digiboxin tehdasasetukset ja ohjelmistopäivtys tehty mutta mitään hyötyä ei niistä ollut. Meneekö takuuseen? Vaihdetaanko vai korjataan boxi? Käytännön ohjeet korjauksen/vaihdon tekemiseksi?"
Jonna Kanerva Elisalta soitti vajaan 2 tunnin kuluttua viestin lähettämisestä.
Tein Jonnan kanssa sovitut "temput" ja vähän ylikin, maanataiaamuna laitoin taas viestiä Elisalle.
"Tein seuraavat toimenpiteet:
-Nollasin reitittinen, virtajohto pois ja takaisin
-Kytkin digiboksin reitittimeen RJ45-kaapelilla
-Tein digiboksiin pakotetun ohjelmistopäivityksen
-Palutin digiboksin tehdasasetukset
-Nollasin digiboksin välimuistin
Mitään hyötyä ei noista toimenpiteistä ollut
Sitten vaihdoin vielä ihan uuden pöytälaatikostani löytyneen HDMI-kaapelin mutta siitäkään ei olleut hyötyä
Vika ei johdu hitaasta nettihyhteydestä eikä sen pätkimisestä sillä kuva näkyy normaalisti eikä tyypillisä oireita kuten kuvan laadun heikkeneminen, kuvan pysähtyminen eikä tiimalasia ja numeroita ilmesty ruudulle, mitään virheilmoituksia ei tule."
Vajaan parin tunnin kuluttua viestin lähettämisestä soitti Elisalta Samu
Keskustelu oli mielenkiintoinen ja intensiivinen mutta mitään ratkaisua mihinkään asiaan ei saatu.
Tiistaina 9.2.2021 äänen pätkimsten jatkuess tuli minulla mitta täyteen ja laitoin taas viestiä Elisalle.
"NYT RIITTÄÄ!!
Ääni pätkii edelleen.
Tässä on nyt tasan 2 vaihtoehtoa
1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
2) Puretaan sopimus.
Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon tai ette vastaa mitään tällä viikolla niin kuluttajavirasto saa postia."
Vastaus tuli Elisalta n. 3 tunnin kuluttua
"Ikävä kuulla että digiboksin kanssa on edelleen ongelmia.
Tuosta sinun tallennus ongelmastasi pitäisi tehdä vikailmoitus. Tähän vikailmoitukseen tarvitsisimme mahdollisimman tarkat tiedot että mihin kellonaikaan ja missä tallenteessa häiriöt esiintyvät.
Kun meillä on tiedossa tarkka kellonaika ja kyseinen tallenne, pystyisimme vian korjaamaan kun se ei ollut korjaantunut aijemmilla toimenpiteillä.
Jos ongelma esiintyy useammassa tallennuksessa voit kaikki esimerkit laittaa tähän viestiketjuun.
Pahoittelut aiheutuneesta harmista.
Ystävällisin terveisin
Jutta Ryynänen
Elisan asiakaspalvelu"
Vastaukseni viestiin oli.
"Vika ei ole tallenteissa koska tietokoneella katsottaessa ääni ei pätki vaan vain digiboxilla katsottaessa, vika on ilmennyt kaikissa tallenteissa joita olen katsonut.
Olen jo kertonut kaiken aikasemmin viesteissä tässä viestiketjussa ja puhelimessa eilen ja toissapäivänä, sen pitää riittää, en tee tuon kummempaa vikailmoitusta jonka olen jo tehnyt.
Valitkaa vaihtoehto
1) Lähetätte uuden digiboxin välittömästi
2) Puretaan sopimus.
Ellette suostu kumpaankaan vaihtoehtoon niin kuluttajavirasto saa postia."
Vastaus viestiini tuli 10.02.2021 aamulla heti 7 jälkeen
"Kiitos viestistäsi ja pahoittelut kokemastasi.
Tein ongelmasta tekniikalle vikailmoituksen ja saat sen tunnisteen sms-viestillä ja kun tekniikkan on sen selvittänyt , niin säät sms viestillä ratkaisun.
Onko sinulla jo tietoturva laitteillesi suojaamassa viruksilta ja haittaohjelmilta?
Meillä on tarjolla tällä hetkellä Elisa Turvapaketti Premium kaikille laitteille. Elisa Turvapaketti Premium on virussuoja, joka on kehitetty yhdessä kotimaisen F-Securen kanssa, F-securen tietoturva 4kk hintaan 3,45e jonka jälkeen normaalihintaan 6,90e/kk. Jos tahdot tilata Elisa Turvapaketti Premiumin, vastaathan tähän viestiin.
Lisäksi jos halua turvata myös liikenteen ja estää mainosseurannan on myös F-securen tuote Freedome VPN 3 (kolmelle laitteelle. puhelin ja tietokone) sopiva sinulle. Freedome VPN 3 hinta on 5,90e/kk, mutta nyt aukaisuetuna 4kk-50% eli 2,95e/6kk jonka jälkeen normaalihinnalla 5,90e/kk.
Jos tahdot tilata Jos tahdot tilata Freedome VPN 3, vastaathan tähän viestiin.
Ystävällisin terveisin
Juha Sillanpää
Elisan asiakaspalvelu"
jatkuu ...... jatkuu
Vasta nyt tunnustivat että vika on Elisan ja ilmeisesti valtakunnallinen, lisäksi tyrkyttivät maksullista tietoturvaa vaikka totesin jo puheluissa se olevan kunnossa eikä vika johdu tietorurvasta, hävytöntä.
Vastasin viestiin 10.02.2021
"PERRRRKELE NYT RIITTÄÄ!!!
Ettekö te saatanan tunarit tajua ettei vika ole tallenteissa vaan digiboxissa koska tallenteet näkyy tietokoneelta normaalisti ilman äänikatkoja.
Venkoilujenne, osaamattomuutenne ja ymmrtämättömyytenne vuoksi ja myös sen vuoksi että että kykene päättämään esittämistäni vaihtoehdoista kumpaakaan niin ole päättänyt että vaihtoehto 2 eli sopimuksen purkaminen on ainoa vaihtoehto.
Ilmoitan täten että puran Elisa-viide sopimuksen välittömästi.
Perustelut:
Tässä viestiketjussa mainitut ääniongelmat ja sen lisäksi toimivuusongelmia on ollut muitakin.
Elisan minulle vastanneiden henkilöiden täydellinen osaamattomuus ja haluttomuus korjata ongelmaa.
Ellette suostu sopimuksen purkamiseen niin asia menee kuluttajaviraston käsittelyyn.
Suostutteko sopimuksen purkamiseen, vastus on joko KYLLÄ tai EI? VASTATKAA!!
Paskanjauhanta on turhaa ja sen pitää nyt loppua ja tästä asiasa ei neuvotella enää."
Tuon jälkeen on tullut kaksi tekstaria mutta vastausta purkuaatimukseen ei ole tullut.
Viesteissä pahoitellaan häiriötä. Häiriö 34785182 liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Pahoittelemma haittaa. Saat lisätietoja selvityksen edetessä.
Ongelma on syntynyt imeisesti jo tammikuussa mutta nyt vasta aletaan korjata vikaa. Häiriötiedotteissa ei ollut mitään mainitaa tuosta häiriöstä. Ei ole koska vaatimuksia toimimattoman palvelun hinnan alennuksista ja purkuvaatimuksia tulisi varmaan runsaasti.
Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... jatkuu
Vasta nyt tunnustivat että vika on Elisan ja ilmeisesti valtakunnallinen, lisäksi tyrkyttivät maksullista tietoturvaa vaikka totesin jo puheluissa se olevan kunnossa eikä vika johdu tietorurvasta, hävytöntä.
Vastasin viestiin 10.02.2021
"PERRRRKELE NYT RIITTÄÄ!!!
Ettekö te saatanan tunarit tajua ettei vika ole tallenteissa vaan digiboxissa koska tallenteet näkyy tietokoneelta normaalisti ilman äänikatkoja.
Venkoilujenne, osaamattomuutenne ja ymmrtämättömyytenne vuoksi ja myös sen vuoksi että että kykene päättämään esittämistäni vaihtoehdoista kumpaakaan niin ole päättänyt että vaihtoehto 2 eli sopimuksen purkaminen on ainoa vaihtoehto.
Ilmoitan täten että puran Elisa-viide sopimuksen välittömästi.
Perustelut:
Tässä viestiketjussa mainitut ääniongelmat ja sen lisäksi toimivuusongelmia on ollut muitakin.
Elisan minulle vastanneiden henkilöiden täydellinen osaamattomuus ja haluttomuus korjata ongelmaa.
Ellette suostu sopimuksen purkamiseen niin asia menee kuluttajaviraston käsittelyyn.
Suostutteko sopimuksen purkamiseen, vastus on joko KYLLÄ tai EI? VASTATKAA!!
Paskanjauhanta on turhaa ja sen pitää nyt loppua ja tästä asiasa ei neuvotella enää."
Tuon jälkeen on tullut kaksi tekstaria mutta vastausta purkuaatimukseen ei ole tullut.
Viesteissä pahoitellaan häiriötä. Häiriö 34785182 liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Pahoittelemma haittaa. Saat lisätietoja selvityksen edetessä.
Ongelma on syntynyt imeisesti jo tammikuussa mutta nyt vasta aletaan korjata vikaa. Häiriötiedotteissa ei ollut mitään mainitaa tuosta häiriöstä. Ei ole koska vaatimuksia toimimattoman palvelun hinnan alennuksista ja purkuvaatimuksia tulisi varmaan runsaasti.
Olen pitänyt noita operaattoreita omien kokemusteni perusteella lähtökohtaisesti huijjareina enkä juuri ole erehtynyt luokittelussa.Jäi vielä kertomatta että ilmoittakaa OmaElisan viestillä tuosta ääniongelmasta ja muistakin vioista, vaatikaa samalla hinnanalennusta ja/tai sopimuksen purkamista.
Tästäkin viasta kannattaa ilmoittaa koska niin vian laajuus ja mahdollisnen syykin selviää helpommin ja korjaustoimenpiteiden alku ei viivästy, nytkin meni hoohaillessa yli viikko.
Sille tyypille joka kirjoitti "Laita tekstitykset päälle." kerron että ongelmien lakaisu maton alle kasvattaa niitä.
Sille tyypille joka kirjoitti "Et vaan osaa!" kerron ettei kannata sotkeentua sellaisiin asioihin joista ei ymmärrä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi vielä kertomatta että ilmoittakaa OmaElisan viestillä tuosta ääniongelmasta ja muistakin vioista, vaatikaa samalla hinnanalennusta ja/tai sopimuksen purkamista.
Tästäkin viasta kannattaa ilmoittaa koska niin vian laajuus ja mahdollisnen syykin selviää helpommin ja korjaustoimenpiteiden alku ei viivästy, nytkin meni hoohaillessa yli viikko.
Sille tyypille joka kirjoitti "Laita tekstitykset päälle." kerron että ongelmien lakaisu maton alle kasvattaa niitä.
Sille tyypille joka kirjoitti "Et vaan osaa!" kerron ettei kannata sotkeentua sellaisiin asioihin joista ei ymmärrä mitään.Soittivat juuri Elisalta että Elisa viihteessä on äänivika joka on ilmennyt jo tammikuussa. Sain ilmaisen kuuakauden, ainakin yhden ja jopa enemmän (neuvottelut kesken).
Tehkää tuosta viasta vikailmoitus Elisalle niin saatte hyvitystä, kannattaa toimia nopeasti ennen kun kerkeävät korjata vian.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16799369/elisa-viihteessa-aanivika-tienaa-ilmainen-kuukausi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittivat juuri Elisalta että Elisa viihteessä on äänivika joka on ilmennyt jo tammikuussa. Sain ilmaisen kuuakauden, ainakin yhden ja jopa enemmän (neuvottelut kesken).
Tehkää tuosta viasta vikailmoitus Elisalle niin saatte hyvitystä, kannattaa toimia nopeasti ennen kun kerkeävät korjata vian.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16799369/elisa-viihteessa-aanivika-tienaa-ilmainen-kuukausiVikaa ei ole vieläkään saatu korjattua
Viimeisin ilmoitus tekstarilla
17.2.2021 klo 8:30
Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Olemme tuoneet kanavien sekä tallenteiden katselussa ilmenneisiin ongelmiin useita korjauksia. Viimeiset korjaukset on tehty maanantaina 15.2. noin klo 14. Jatkamme toimivuuden seurantaa, ja tiedotamme kun tilanne saadaan korjattua kokonaisuudessaan.).
Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.
Terveisin Elisa
www.elisa.fi/hairiotiedotteet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikaa ei ole vieläkään saatu korjattua
Viimeisin ilmoitus tekstarilla
17.2.2021 klo 8:30
Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Olemme tuoneet kanavien sekä tallenteiden katselussa ilmenneisiin ongelmiin useita korjauksia. Viimeiset korjaukset on tehty maanantaina 15.2. noin klo 14. Jatkamme toimivuuden seurantaa, ja tiedotamme kun tilanne saadaan korjattua kokonaisuudessaan.).
Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.
Terveisin Elisa
www.elisa.fi/hairiotiedotteetViimeisin tekstari
17.3.2021 klo 14:15
Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Hei, viankorjaus on edennyt. Olemme päivittäneet premium Elisa Viihde digiboksien ohjelmistoversion, jossa ongelma on korjattu. Tunnistat premiumin siitä, että digiboksin pohjassa lukee laitemallina N7950. Vanhemmille digibokseille (N7800) päivitystä valmistellaan.).
Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.
Terveisin Elisa
www.elisa.fi/hairiotiedotteet
Vikaa on siis edelleen ja kun katsoin yhtä tallennetta niin näyttää tekstityskin sekoilevan ja nuo äänettömät pätkät on pidentyneet kestäen jopa useita minuutteja.
Sain maaliskuunkin ilmaiseksi ja lupasivat purkaa sopimuksen 1.4. (=aprillipäivä) ellei vikaa ole siihen mennessä saatu korjattua. Sitä aprillipäivää nyt sitten odottelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin tekstari
17.3.2021 klo 14:15
Hyvä asiakkaamme, ilmoittamasi häiriö 34785182 liittyy laajempaan häiriötilanteeseen. (Hei, viankorjaus on edennyt. Olemme päivittäneet premium Elisa Viihde digiboksien ohjelmistoversion, jossa ongelma on korjattu. Tunnistat premiumin siitä, että digiboksin pohjassa lukee laitemallina N7950. Vanhemmille digibokseille (N7800) päivitystä valmistellaan.).
Kerromme sinulle viankorjauksen etenemisestä ja kun palvelu on jälleen käytössäsi.
Terveisin Elisa
www.elisa.fi/hairiotiedotteet
Vikaa on siis edelleen ja kun katsoin yhtä tallennetta niin näyttää tekstityskin sekoilevan ja nuo äänettömät pätkät on pidentyneet kestäen jopa useita minuutteja.
Sain maaliskuunkin ilmaiseksi ja lupasivat purkaa sopimuksen 1.4. (=aprillipäivä) ellei vikaa ole siihen mennessä saatu korjattua. Sitä aprillipäivää nyt sitten odottelen.Aprillipäivä lähestyy ja ääni pätkii edelleen. Saa nähdä onko Elisalla selkärankaa purkaa sopimus kuten ovat luvanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aprillipäivä lähestyy ja ääni pätkii edelleen. Saa nähdä onko Elisalla selkärankaa purkaa sopimus kuten ovat luvanneet.
Sopimus irtisanottu 1.4.2021 alkaen, 24 kk määräaikaa olisi ollut jäljellä vielä 8 kk. Vaativat digioxia palutettavaksi mutta ei päästy yhteisymmärrykseen korvauksesta joka muodostuisi boxin pakkaamisesta ja postiin viemisestä, lupasin kyllä antaa sen heille jos tulevat hakemaan. Pakkasin boxin romppeineen laatikkoon ja heitin komeroon, olkoon mokoma paskaläjä siellä, onneksi se ei sentään haise. Pidän lähtökohtaisesti noita operaattoreita huijjreina ja siksi en suostu tekemään mitään heille ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ihmisten palveleminen on melko harvinaista yhä.
- mutta ammatikseen kai tekee mitä vaan..- Anonyymi
On tullut oltua palveluammateissakin monessa paikassa, yksikään asiakas ei saanut tuollaista törkypalvelua mitä saa Elisalta ja muiltakin operaattoreilta, huijjareita kaikki jotka on kohdalle osuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tullut oltua palveluammateissakin monessa paikassa, yksikään asiakas ei saanut tuollaista törkypalvelua mitä saa Elisalta ja muiltakin operaattoreilta, huijjareita kaikki jotka on kohdalle osuneet.
minultakin löi chatin poikki kylmästi kun olisin apua tarvinnut
- Anonyymi
Nyt suututtaa itseänikin todella. Television roskatarjonnan vuoksi olen pari päivää "katsellut" Harry Potter-tallenteitani: kuva pysähtelee kaiken aikaa. Ääni on kaiken aikaa (ajoittain) pois. Hyppäsin pois tallenteesta toiseen tallenteeseen (Zoolander). Siinä ääni toimi. Ääni palasi Potteriinkin, mutta vain hetkeksi. Tekstitys on pois (ajoittain). Onneksi osaan auttavasti englantia.
Saan tämän tästä kelata leffaa taaksepäin, nähdäkseni mitä jännää tapahtui aikana jolloin kuva oli vajaan minuutin pysähdyksissä, mutta leffa itse kuitenkin eteni.
Mikä voi tällainen, jo vuosia jatkunut ja nyt pahentunut ja paheneva vika olla? - Anonyymi
Olin yhteydessä Elisaan ja siellä neuvottiin tuo tehdasasetusten palauttaminen. Tein niin.
Nyt tuo vaikuttaisi toimivan, katselen juuri pari päivää sitten tullutta Poirot-tallennetta.
Katsotaan nyt, kuinka pitkäaikainen ilo tämä on... - Anonyymi
Onpa mukava lukea näitä Elisan juttuja. Itse olen miettinyt juuri näitä Elisan palveluiden hankkimista. Mutta en varmasti sotkeudu näihin!!!!
- Anonyymi
Onko teliassa tai dnassa mahdollista aloittaa jonkin ohjelman tallennus kesken lähetyksen niin että koko lähetys tallentuu alusta lähtien?
- Anonyymi
Ja laskut maksaa aina ajallaan
Elisa on uudistanut yritysasiakkaiden perintämaksuja 1.1.2021 alkaen ja käyttöön on otettu 35 euron viivästysmaksu korvaamaan aiemmin lähetetyt maksukehotusmaksut.
Vakiokorvauksen tarkoituksena on kannustaa suorittamaan maksut viimeistään eräpäivänä. Laki saatavien perinnästä (pykälä 10e) mahdollistaa 40 euron suuruisen vakiokorvauksen perimisen yritysvelalliselta yrityssaatavien perinnässä. - Anonyymi
Elisa viihde on aika ovelaa kun taas aloitettu mainostamaan nelosella että voi lopettaa milloin vain? Eipä siinä kertottu pakko maksuista joita on minulta veloitettu nyt pian 2 vuotta. vaikka ottaessani viihteen minulle luovattiin että voin lopettaa milloin vain ja sen jälkeen ei tule mitään pakko maksuja. voi minua tyhmää eipä näin Ollut ja syy lopettamisee. oli kun ei toimi vaan sammuu ja ei avaa ja jatkuvasti esiintyi paljon ongelmia.... Elisa veloittaa edelleen 20€ vaikka en mitään kiinteätä sopimusta tehnyt. katsotaan mikä on elisan selitys kun 2 vuotta tulee nyt täyteen? Tuleeko uusi syy mildi velvoittavat?? koen elisan toiminnan kieroksi ja epärehelliseksi toiminnaksi jossa luvataan taysin ilmainen lopetus ilman mitään sitoumuksia.... toidin kävi. Varokaa että ette joudu samazn pakko rahastuksen kohteesi. . asiakas ei ole minkään arvoinen tavoite vain tehdä voittoa.....
- Anonyymi
Kyllä se on näin. Lopettaa voi koska tahansa eikä silloin enää maksuja tule mikäli liittymän mukana tullut mahdollinen laite on jo maksettu..
- Anonyymi
siirry jos mahdollista kuitu liittymään,me siirryttiin ja elisan netti lopetettiin ja nykyisin ei mitään ongelmia ja vielä edullisemmin...... jos surffaan netissä on niin mukavaa kun ei sammu kesken kaikkea ja elisalla oli kumma sammutella nettiä iltaisin..... todella ärsyttävää kiusan tekoa.... mutta nykyään ei tätä ongelmiaa ei ole
- Anonyymi
totta Elisa ei kunnioita asiakasta.... me maksamme edelleen viihde paketista 20€ vaikka emme ole 2 kk kokeilu jakson päätyttyä ,käyttäneet elisa viihdettä ja kirjallisesti irtisanoa sopimukset jos ei toimi ja ei toiminut kunnolla ja yritimme irtisanoa kutenu luvattu että voidaan tehdä jos ei toimi mutta emme saa irtisanoa jälk. vasta 2v:,den kuluttua ??
Aika kiero veto.- Anonyymi
Elisa toimii ihan oikein. Ei se turhaan veloita mitään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283170Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132198- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .271468Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2911277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090