Iphonessa on häkkeri

Anonyymi

Minulla kuukausi sitten tuli ilmoitus että ”iphonessasi on häkkeri” ja nyt kalenterissani on monta linkkiä jossa lukee ” iphonellasi saattaa olla häkkeri” sitten painoin siitä linkistä ja tuli ilmoitus ”iphonellasi 4 virusta jotka voivat vahingoittaa sim korttia ja poistaa yhteystietoja” en tiedä mitä pitäisi tehfä ja tarvitsen nopeasti apua

26

8745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitsen nopeasti apua

    • APUAAAAAAA

      • Anonyymi

        Menet nukkumaan ja mietit aamulla uudestaan korjoituksiasi, myös luultavasti olet vain haaveillut iPhonesta koska nuo ilmoitukset ja vaarat on ainoastaan Androidissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet nukkumaan ja mietit aamulla uudestaan korjoituksiasi, myös luultavasti olet vain haaveillut iPhonesta koska nuo ilmoitukset ja vaarat on ainoastaan Androidissa.

        No mä menin ja mun kalenteri täytty sellasista että iphonessasi voi olla virus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä menin ja mun kalenteri täytty sellasista että iphonessasi voi olla virus

        Se on Android mikä sulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet nukkumaan ja mietit aamulla uudestaan korjoituksiasi, myös luultavasti olet vain haaveillut iPhonesta koska nuo ilmoitukset ja vaarat on ainoastaan Androidissa.

        Säkö tosiaan luulet että iphoneen ei voisi tulla viruksia yms😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö tosiaan luulet että iphoneen ei voisi tulla viruksia yms😂😂

        Ei voi, laita yksikin linkki uutiseen jossa iPhone joka ei ole korkattu, olisi saastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi, laita yksikin linkki uutiseen jossa iPhone joka ei ole korkattu, olisi saastunut.

        Seuraappa digiuutisia niin pysyt ajantasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraappa digiuutisia niin pysyt ajantasalla.

        Eli et löytänyt sellaista uutista, niimpä niin, on ne noloja nuo Android lampaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et löytänyt sellaista uutista, niimpä niin, on ne noloja nuo Android lampaat.

        Mä en oo mikään linkittäjä. Jos et itse osaa käyttää nettiä ja löytää sieltä tietoa siitä että ihan samanlailla se iphonekin on ns haavoittuva laite niin turhaan räksytät täällä. On ne noloja nuo iphone uskovaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo mikään linkittäjä. Jos et itse osaa käyttää nettiä ja löytää sieltä tietoa siitä että ihan samanlailla se iphonekin on ns haavoittuva laite niin turhaan räksytät täällä. On ne noloja nuo iphone uskovaiset.

        Etpä tietenkään ole lonkittäjä, mutta paskan puhuja olet.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo mikään linkittäjä. Jos et itse osaa käyttää nettiä ja löytää sieltä tietoa siitä että ihan samanlailla se iphonekin on ns haavoittuva laite niin turhaan räksytät täällä. On ne noloja nuo iphone uskovaiset.

        Etpä tietenkään ole linkittäjä, mutta paskan puhuja olet. 😂
        Mistäpä sitä todistaa kun sellainen on mahdotonta 😂
        Noloa 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tietenkään ole linkittäjä, mutta paskan puhuja olet. 😂
        Mistäpä sitä todistaa kun sellainen on mahdotonta 😂
        Noloa 😂😂😂😂😂

        Sinä tässä paskaa jauhat jos joku. Edelleen niitä uutisia siitä iphonen turvallisuudesta tai turvattomuudesta kyllä googlettamalla löytyy. Vai etkö sä vaan osaa hakea tietoa netistä😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tässä paskaa jauhat jos joku. Edelleen niitä uutisia siitä iphonen turvallisuudesta tai turvattomuudesta kyllä googlettamalla löytyy. Vai etkö sä vaan osaa hakea tietoa netistä😂😂😂😂

        No mikset sitten todista?
        Niin kauan piheesi on täyttä paskaa ja valetta.


    • Anonyymi

      iphonet on korkattu jopa toisista maista

    • Anonyymi

      Chekkaa tästä ja muuten se ei ole virus vaan spammia.. suht helppo poistaa, seuraa vaan tämän videon ohjeita.

    • Anonyymi

      Apple käyttäjät hoi! Suomeen on tullu ip hakkeri ja jos teille tulee sellanen viesti jossa lukee jtn puhelimessasi saattaa olla hakkeri ja muuta tällästä yms. Jos painatte siitä viestistä niin se vie teidät Apple Storen josta sä saat jonkun virusten toiminta ohjelman

      • Anonyymi

        Älä valehtele, sun viestistä lähti ylläpitoon ilmoitus


    • Anonyymi

      apua mullakin on

    • Anonyymi

      Luen tätä vuosi tämän kinastelun jälkeen...
      Ios laitteet voivat saada viruksia, mutta tämä on äärimmäisen harvinaista.
      Tämä niin sanottu ”kalenteri virus” ei ole oikea virus, vaan pikemminkin tilaus palvelimelta, joka syytää huijaus viestejä. Tämä kalenteri virus toimii samalla tavalla kuin vaikka uutiskirjeen tilaaminen. Tämän kalenteri spämmäyksen kanssa käyttäjä, on itse vain ”mis clikannut” tilaa nappia. Näin siis ”virus” tulee iphoneen. Spämmiviestin tilaus on mahdollista perua menemällä asetuksiin ja valitsemalla mailin. Mailista näät voimassa olevat kalenteri tilaukset, sieltä vain yksinkertaisesti painat ”lopeta tilaus” näppäintä. Ongelma korjattu. Et enään tilaa kalenteria, joka laittaa spämmiviestiä apple laitteeseesi. Vain murto-osa apple laitteista on saastuneita, siispä syytä huoleen ei ole, vaikka muita vastaavanlaisia ongelmia ilmenisikin eri muodoissa... -Tapsa

      • Anonyymi

        Ensinnäkään se ei ole virus eikä se saastuta laitetta millään tavalla


    • Anonyymi

      Niin ja miten sen hakkerin nyt saa pois tuola IFÖÖNISTÄ. tosiaankin joku on nyt kaapannut tyttären puhelimen (IPÖÖNIN). Ottaa kuvia, hakee safarilla tietoa, laittaa snäppiä ym. kerran on jo vedetty puhelin sileäksi tehdasasetuksille ja hommattu Kasperskyn virustorjunta. ei auttanut. eli ihan oikeasti IPHONEen voi tulla viruksia/hakkeri. Ärsyttää muutenkin nää IFÖÖNIuskovaiset kun pitää hommata typerän kallis puhelin kun puolet halvemmalla tekisi ihan samat asiat.

    • Anonyymi

      Kaikkiin puhelimiin auttaa kun laittaa sen tehdas asetuksille.

      • Anonyymi

        Kalenteri merkinnät ei edelleenkään ole viruskai eikä haittaohjelmia, täysin vaarattomia säikyttelyjä ne on.
        Androidissa asiat on toisin ja puhelin on aina formatoitava.


    • Anonyymi

      Johan se mainoskin sanoo mitä pitää tehdä "kipin kapin giganttiin".

      Eivät edes multa veloittaneet aikoinaan kun poistivat puhelimesta ulkopuolisen käyttäjän. Ei se kauan ollut laitteessa kiinni kun sanoi, "ole jatkossa varovaisempi" linkkien yms suhteen. No joo silloin etsin ilmaiseksi maksullisia mobiilipelejä joita sit laitailin, ja kas kummaa tiedoston mukana tuli (unknownuser880) oli aika häijy tunne kun puhelimen käyttäjiin ilmestyi sellainen. Oli kuin kauhu elokuvista. Heti kun tuon näin niin, sammutin puhelimeni (ja mietin todellakin mitä kaikkea se sisältää).
      Lähin tosiaan kipinkapin giganttiin ja sanoin että tälläinen tilanne.

      He neuvoivat vaikka MONI sanoo että puhelin ei tarvitse virusturvaa, nniin hankkimaan sellaisen. Asensin sitten pitkän harkinnan jälkeen siihen "avast antivir" eikä ole enää tullut ongelmia.

      Tuo opetti minulle sen että virusturva pitää olla jos laitteella pääseee nettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe