nähty taas vaihteeksi.. ja jonne katsoi mua vielä suoraa silmiin ! se oli mukava hetki kyllä, piristystä päivään!
jonne larry kaupungilla
8
1372
Vastaukset
- kyllä nyt
kateellinen! haluaisin kyl nähä Jonnen ihan "elävänä"..
- FrozenAndBroken
Ei tuo Jonne Aaron poikkea "taviksista" sitten yhtään. Hiljanen se on ku hiiri, tai sitten ei vaan paljon puhu tuntemattomien kanssa.
- maammeliin
mä en ikinä tunnista jos joku negativestä tai uniklubista tulee vastaan ja aikani olen pyörinyt tampereella ja vuosia samoissa baareissa pyöriny. ei kyllä erotu mistään ne =)
- mine
ai mä oon kuullu että Jonne olis päin vastoin aika puheliaskin, ja kyllä se ny vähän taviksesta poikkeaa ;)
..vaikka ei kylläkään (joissain asiossa) paljoa
- ?????
Missä ihmeessä te niitä näätte??? keskustassa?? arkipäivänä??? viikonloppuna?? en oo kertaakaan niitä siellä nähny ku oon tampereella käyny. ihme juttu. =)
- Guard
Larry löyty oman kotirappunsa alakerrasta jonkun oven taakse sammuneena aamuyöllä vajaa kuukausi sitten... Siinä sitä sitten kannettiin ylimpään kerrokseen omaan petiin uinumaan.
- Guard
Larry löyty oman kotirappunsa alakerrasta jonkun oven taakse sammuneena aamuyöllä vajaa kuukausi sitten... Siinä sitä sitten kannettiin ylimpään kerrokseen omaan petiin uinumaan.
- gfjgf
Guard kirjoitti:
No tyypithän bongaa lähes päivittäin Tammelanpuistokadulla sijaitsevasta rock-henkisestä kuppilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840