onko se huijoominen loppunna vanhalla essolla? monellakohan jäe rahat suamati...
esson paroni
17
3582
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomo on rehellinen savolainen ja kauppias.
- Anonyymi
Tuomohan ei edes koko firmaa omista kun on liiketoiminta kiellossa kuulemma. Se nuor juippi sen omistaa.
- Anonyymi
Paperilla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperilla 😁
Vessapaperilla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperilla 😁
Jaah 😀 Mutta melekonen parivaljakko se on 😂
- Anonyymi
Kätteiskaapassa jiäp rahat suamati vuan verottajalta. Loput männöö yrittäjien taskuun lyhentämättömänä
- Anonyymi
Ketkuilta puuttuu omatunto eli helppo porskuttaa. Usein ketkuilu siirtyy sukupolvelta toiselle kahta kauheampana.
- Anonyymi
Itse en uskalla mennä essolle muuten, kuin kattila vyöllä takapään suojaksi kiinnitettynä.
No onneksi ei enää tartte mennä, kun matkahuolto siirtyi asialliseen paikkaan maitokauppaan. Eräs paketti oli kadoksissa ja joskus piti pakolla itse etsiä "varastosta" paketti, vaikka ei olisi saanut mennäkkään... - Anonyymi
Ei sitä rahhoo sua jos sitä muille antaa. Tiesvät essobaarissa kertoo.
- Anonyymi
aeka hyvä maenos piä kylälle tulo väylällä tuo törkypesä
- Anonyymi
Aivan surkee mesta. Silloin kun huoltoasemaa pyöritti Veikko Itkonen, niin silloin on tekemisen meininki. Veikon aikaan palvelu pelasi ja homma hoituu.
- Anonyymi
Ei se ollut tahallista varmaan, mutta kyllä kun muistelee aikaa kun oli Esso jota Veti Veikko Itkonen sitä ei saa Verrata nykyiseen kaaokseen. Veikko oli yrittäjä, asiakaspalvelija.
Nykyään paikka on jo pohjaltaan sotkuinen ja sekava ettei houkuttele. Kerran vaihdatutin renkaat, surkee esitys, poika nosti auton ylös laittaen tunkin lehtijouset kohdalle ja pamaus oli melkoinen kun se siitä lipesi. Renkaat oli kiristetty niin että kuukauden päästä kaksi pulttia irtosi koska ne oli poikki ja pulkkisells renkaita syksyllä vaihdettaessa huomasivat että oli kolmaskin pultti viallinen, jotenkin saatu väärille kierteelle jota en ymmärrä miten mahdollista. Itse kun vaihdan renkaat kierrä alun käsin en voimalla.... - Anonyymi
Paroni on Kingi ja muut kumartaa...
- Anonyymi
Kyllä se oli sellainen mesta ettei toista, onneksi ei sillä enää toimintaa Suonenjoella.
- Anonyymi
Mutta siinä Ex Esson vieressä l Kasarminkadulla lähellä uusi yhtiö kumppani olisi tiloille tavaroille..Ei pressuilla tarviis peittää
- Anonyymi
Vexin palvelua tarvittaisiin tänäkin päivänä. Siinä oli laatu ja palvelu kohdillaan.
- Anonyymi
Eikä ollut !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041