onko se huijoominen loppunna vanhalla essolla? monellakohan jäe rahat suamati...
esson paroni
19
4397
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomo on rehellinen savolainen ja kauppias.
- Anonyymi
Tuomohan ei edes koko firmaa omista kun on liiketoiminta kiellossa kuulemma. Se nuor juippi sen omistaa.
- Anonyymi
Paperilla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperilla 😁
Vessapaperilla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperilla 😁
Jaah 😀 Mutta melekonen parivaljakko se on 😂
- Anonyymi
Kätteiskaapassa jiäp rahat suamati vuan verottajalta. Loput männöö yrittäjien taskuun lyhentämättömänä
- Anonyymi
Ketkuilta puuttuu omatunto eli helppo porskuttaa. Usein ketkuilu siirtyy sukupolvelta toiselle kahta kauheampana.
- Anonyymi
Itse en uskalla mennä essolle muuten, kuin kattila vyöllä takapään suojaksi kiinnitettynä.
No onneksi ei enää tartte mennä, kun matkahuolto siirtyi asialliseen paikkaan maitokauppaan. Eräs paketti oli kadoksissa ja joskus piti pakolla itse etsiä "varastosta" paketti, vaikka ei olisi saanut mennäkkään... - Anonyymi
Ei sitä rahhoo sua jos sitä muille antaa. Tiesvät essobaarissa kertoo.
- Anonyymi
aeka hyvä maenos piä kylälle tulo väylällä tuo törkypesä
- Anonyymi
Aivan surkee mesta. Silloin kun huoltoasemaa pyöritti Veikko Itkonen, niin silloin on tekemisen meininki. Veikon aikaan palvelu pelasi ja homma hoituu.
- Anonyymi
Ei se ollut tahallista varmaan, mutta kyllä kun muistelee aikaa kun oli Esso jota Veti Veikko Itkonen sitä ei saa Verrata nykyiseen kaaokseen. Veikko oli yrittäjä, asiakaspalvelija.
Nykyään paikka on jo pohjaltaan sotkuinen ja sekava ettei houkuttele. Kerran vaihdatutin renkaat, surkee esitys, poika nosti auton ylös laittaen tunkin lehtijouset kohdalle ja pamaus oli melkoinen kun se siitä lipesi. Renkaat oli kiristetty niin että kuukauden päästä kaksi pulttia irtosi koska ne oli poikki ja pulkkisells renkaita syksyllä vaihdettaessa huomasivat että oli kolmaskin pultti viallinen, jotenkin saatu väärille kierteelle jota en ymmärrä miten mahdollista. Itse kun vaihdan renkaat kierrä alun käsin en voimalla.... - Anonyymi
Paroni on Kingi ja muut kumartaa...
- Anonyymi
Kyllä se oli sellainen mesta ettei toista, onneksi ei sillä enää toimintaa Suonenjoella.
- Anonyymi
Mutta siinä Ex Esson vieressä l Kasarminkadulla lähellä uusi yhtiö kumppani olisi tiloille tavaroille..Ei pressuilla tarviis peittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siinä Ex Esson vieressä l Kasarminkadulla lähellä uusi yhtiö kumppani olisi tiloille tavaroille..Ei pressuilla tarviis peittää
Joo postisetä vois perustaa kadonneen postin pisteen...
- Anonyymi
Vexin palvelua tarvittaisiin tänäkin päivänä. Siinä oli laatu ja palvelu kohdillaan.
- Anonyymi
Eikä ollut !
- AnonyymiUUSI
Kuka kyseisen huoltoaseman nykyään omistaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658