Saakohan smart tv:n netin toimimaan netti tikulla joss on prepaid kortti.?Olisi tiedossa edullinen smart tv,mutta muuta netti yhteyttä ei ole käytettävissä.
Smart tv ja nettitikku
9
2758
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös noissa älytöllöissä ole wifi ja rj45-liitin jo omastakin takaa....?
- Anonyymi
Mutta katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta.
Jaa..., no... en tiedä että mikä tubutin on kyseessä, mutta minun äidillä on joku philipsin älytöllö, jossa ei ole android, vaan joku muu, ja yhdistin sen wifillä nettiin, niin nyt voi katosoa yle-areenaa, ruuta, netflix, jne.
Minulla itselläni on philipsin android-äly-tv, ja netissä kiinni piuhalla, ja toimii yle-areena, youtube, netflix, kodi, jne...
En nyt ihan ymmärrä pointtia...
- Anonyymi
Luulen että "smart"TV:t eivät huoli nettiä USB reiästään.
Se varmasti toimii, että tökkää prepaid nettitikun sellaiseen reisittimeen joka sen huolii, ja sitten ottaa konjakkia "smart"TV:stä siihen reisittimeen, joko WiFi:llä tai rj-45:llä. Tuollaisia reisittimiä voi ostaa aika edullisesti, jos ei omasta rompelaatikosta löydy.
Mutta miksi ihmeessä sinulla vielä on antiikin esihistoriaa edustava prepaid nettitikku?
Mielestäni on edullisinta kätevintä, että on älykapula jossa on dataliiittymä, koska kapula toimii reisittimenä kun asettaa sen HotSpot toiminnon aktiiviksi. - Anonyymi
Ei Smart tv:tä katsota millään nettitikulla. Noissa on sisäänrakennetut systeemit, nettiyhteys joko WiFillä tai kaapelilla
- Anonyymi
Tietäisipä vaan että mikä tubutin on kyseessä, kun kuulemma ..."katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta."...
- Anonyymi
Ei löydykkään koska nettitikkua yritettiin.
- Anonyymi
...ja sitten se tv meni rikki...
- Anonyymi
Käytetäänkö vielä yleisesti nettitikkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121959Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734