tuli telkkarist ohjelmaa kun ottivat mahlaa koivuista..miten se vahingoittaa koivun runkoa ja paljonko mahlasta maksetaan??
mahla
10
669
Vastaukset
- Juoksuttaja
Ei koivu siihen kuole, mutta ei kannata juoksuttaa sitä vaneriksi tarkoitetusta koivusta.
Olen itse juoksuttanut sitä kymmenien vuosien ajan pihakoivusta. Maksimi on ollut 10 l/6 tuntia.
Mustaherukkamehun seassa se on oikein hyvää ja lienee myös harvinaisia hivenaineita mukana.
Pakastamalla myös säilyy, muuten pahenee muutamassa päivässä.- Vedenmakuinen tuote
"Mustaherukkamehun seassa se on oikein hyvää..."
Kerrottakoon niille, jotka eivät vielä ole tuotetta maistaneet, että se maistuu lähes täysin samalta, kuin vesi.
Se, mikä maussa on eroa veteen verraten, ei ainakaan ole mahlalle eduksi. - Mahaloa
Vedenmakuinen tuote kirjoitti:
"Mustaherukkamehun seassa se on oikein hyvää..."
Kerrottakoon niille, jotka eivät vielä ole tuotetta maistaneet, että se maistuu lähes täysin samalta, kuin vesi.
Se, mikä maussa on eroa veteen verraten, ei ainakaan ole mahlalle eduksi.Mahala on hyvää. Eri puissa vähän eri makuista ja maaperästä riippuu paljon, onko vetistä vai makeaa. Kivennäismaan koivuissa on makeampaa. Itse olen suosinut rauduskoivuja.
Jos ei oikopäätä mahla maistu, niin ehkä syy on siinä että nyt ei ole enää C-vitamiinipuutosta keväisin kun K-kaupan vihannes- ja hedelmätiski notkuu kirjavanaan kaikewn vuotta. - Anonyymi
Vedenmakuinen tuote kirjoitti:
"Mustaherukkamehun seassa se on oikein hyvää..."
Kerrottakoon niille, jotka eivät vielä ole tuotetta maistaneet, että se maistuu lähes täysin samalta, kuin vesi.
Se, mikä maussa on eroa veteen verraten, ei ainakaan ole mahlalle eduksi.Kerron myös että OMA PISSI maistuu hieman kitkereltä
Se, mikä maussa on eroa veteen verraten, ei ainakaan ole mahlalle eduksi.
- mahlamies
Minne voin myydä keräämäni koivun mahlan? Sitä tulee meille aivan liikaa yli omien tarpeiden.
- Anonyymi
Yleensä siilaan OMAN paskani lävitse, on hybää
- mahlaa
Kyllä se maistuu erilaiselle ku vesi mahassa on jotain semmosia juttuja et se maistuu makealta. Mut minne myydä sitä??
- Vettä se on
"...et se maistuu makealta."
Joistakin koivuista valutetusta mahlasta voi aistia hieman makeaa makua.
Mutta lähes kaikissa tapauksessa mahla maistuu huonolaatuiselle vedelle.
- Anonyymi
mahlamies
tulee meille aivan liikaa yli omien tarpeiden.
Yleensä hieman kuivunut kakkani on paras Siilausväline- Anonyymi
kOETIN KAKKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637