Biilaakson kuulumia

Laitanpa nyt viä tämmösen kuulumisia lootan tänne.

57

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhana, lätkäs taas het otsikkoon kirjotusvihrettä 😁 Onneks on työpäivä jo pulukassa, niin ei saa enempää tuhoa aikasiks, ainakaan tännään 😅 Muuten mennee ihan ok.

      • Anonyymi

        Kiitos, taidan olla liikaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, taidan olla liikaa...

        Liikaa mitä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Liikaa mitä?

        Mun tarinat on liikaa kaikille..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tarinat on liikaa kaikille..

        No en tiiä miks noin ajattelet ja mitä tarinoita tarkotat. Täällä juttelu ja "kuuntelu" on aika sekavaa ja mie ainakin oon tippunu monista jutuista jo aikaa sitte eli en yhtään tajua mistä kukakin puhhuu, enkä myöskään jotta kuka anonyymi millonkin on äänessä. No eipä kai tartte tajutakaan.


    • Hiljaisuutta kuuntelen 😅 No ei oo tarttenu. Naapuripalstalla käypi semmonen meteli, jotta tänne asti kuuluu ja kämpässäkin on ihan kohtuulliset äänitasot. Lähenpä tästä mieki, nuuhkimaan ulkoilmaa ☺️

      • Hohhoijaa, nyt voi jo ruveta rauhottuun😅, tältäpäivältä. Huominen onkii taas mun perjantai, ja pääseep mökille saunoon. 😅🥰


      • Anonyymi

        No hyvä jos täällä rauhoittuu muutkin.. Hiljentymispaikkaa oon etsiny mieki tänään ja semmosen ehkä löytänykin ittelleni 🏢🐾on sauna, niin kyllä hetken rauhoittuu hyvin. Korona aikaan kun menoja ei ole, niin pääsee ihan kotona olemalla parhaiten nauttimaan 😉


      • Sari58 kirjoitti:

        Hohhoijaa, nyt voi jo ruveta rauhottuun😅, tältäpäivältä. Huominen onkii taas mun perjantai, ja pääseep mökille saunoon. 😅🥰

        Oijoi, mikäpä sen parempaa ☺️ Mie jouvun viälä tovin odottamaan, enkä sittenkään pääse mökille. Saunaan meinaan kyllä mennä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oijoi, mikäpä sen parempaa ☺️ Mie jouvun viälä tovin odottamaan, enkä sittenkään pääse mökille. Saunaan meinaan kyllä mennä.

        No en oo vielä siellä, papereita laaditaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en oo vielä siellä, papereita laaditaan..

        Jaa missä 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaa missä 😁

        Tässä lähellä mulle ja osa-asujille..


    • On kyllä nyt niin levotonta juttua toisella puolella ja täällä taas niin hilijasta porukkaa, jotta miekin hiljenen. Jos koittas taas mennä vähän enemmän tässä live-elämässä, ainaki tovin. Hyviä öitä 😴

      • Anonyymi

        Niin on rauhallista täällä ja superlevotonta tuolla ollut.. Minä juon vielä teetä ja syönkin lisää, kun päivällä juoksin ympäri kaupunkia.. Lepokin olisi hyväksi, että ajatus pelaa päivällä. Yritänpä kohta minäkin unten maille. Iltatoimia jo tehty.. Hyvää yötä❤


    • Anonyymi

      Mun miehen mielestä mä kuvittelen kiinnostukseni naisiin.. Että se on vaan mun päähänpisto.. No niinhän se onkin pisto, mut ei päähän vaan, nuoli mun sydämeen💘

      • Anonyymi

        Enhän mä sille kerro, et oon rakastunu suhun.. Luulkoon mitä luulee, kun ei se mua missään asiassa muutenkaan usko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sille kerro, et oon rakastunu suhun.. Luulkoon mitä luulee, kun ei se mua missään asiassa muutenkaan usko..

        Se on myös syy, miksi en voi luottaa häneen. Ja miksi en halua elää hänen kanssaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sille kerro, et oon rakastunu suhun.. Luulkoon mitä luulee, kun ei se mua missään asiassa muutenkaan usko..

        Aika erikoinen persoonapro... jos hänestä puhut 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika erikoinen persoonapro... jos hänestä puhut 😉

        Puhun rakkaudestani naiseen ja mun miehestä..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika erikoinen persoonapro... jos hänestä puhut 😉

        Mistäs sinä puhut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhun rakkaudestani naiseen ja mun miehestä..

        Jep, näin mie ymmärsin. Mitäpä sillä on periaatteessa väliä mitä kukakin uskoo tai ei usko. Ite en oo naisihastuksistani miehelle puhunu. Hänelle eli ihastukseni kohteella olen tunteistani kertonut.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, näin mie ymmärsin. Mitäpä sillä on periaatteessa väliä mitä kukakin uskoo tai ei usko. Ite en oo naisihastuksistani miehelle puhunu. Hänelle eli ihastukseni kohteella olen tunteistani kertonut.

        Kuulumisia. Mökki sauna lämpiämässä on jo aika päästäkki hiusten pesulle näyttääp narukasalta. 😂 Lumihommaa on taas huomiselle tarjolla, tökkäsin vaan se verran että pääs sisälle. ❄️❄️❄️Ootteko kokeillut nännipumppuja hain sexykaupasta pariviikkoo sitte ja olen nautiskelu sillon tällön mukavasta "imusta".😁Terhakoittaa ihanasti. 😉😋💖


      • Sari58 kirjoitti:

        Kuulumisia. Mökki sauna lämpiämässä on jo aika päästäkki hiusten pesulle näyttääp narukasalta. 😂 Lumihommaa on taas huomiselle tarjolla, tökkäsin vaan se verran että pääs sisälle. ❄️❄️❄️Ootteko kokeillut nännipumppuja hain sexykaupasta pariviikkoo sitte ja olen nautiskelu sillon tällön mukavasta "imusta".😁Terhakoittaa ihanasti. 😉😋💖

        Taisit sujahtaa jo saunaan...
        Ehtii sitä loppulumihommat huomennakin, ei niitä kannata iltasella pimmeessä hommata sen enempää kun on tarvis 😉 Tuota noin, mulla ei (luultavasti) ole kokemusta tuommosesta pumpusta, mutta sitä sivuavasta on ja eppäilen sen olevan aika tuttu monelle muullekin 😁 Nyt pittää lähteä iltalenkille, kun se on viä tekemättä🚶


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taisit sujahtaa jo saunaan...
        Ehtii sitä loppulumihommat huomennakin, ei niitä kannata iltasella pimmeessä hommata sen enempää kun on tarvis 😉 Tuota noin, mulla ei (luultavasti) ole kokemusta tuommosesta pumpusta, mutta sitä sivuavasta on ja eppäilen sen olevan aika tuttu monelle muullekin 😁 Nyt pittää lähteä iltalenkille, kun se on viä tekemättä🚶

        ♀️sauna ja🚿☺️ihanan puhas olo. Ja nipukat terhakkaana taas! 😁Ne pumput on vähän kö pienet kupparin sarvet. ☺️Herätteleep. 🌷


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taisit sujahtaa jo saunaan...
        Ehtii sitä loppulumihommat huomennakin, ei niitä kannata iltasella pimmeessä hommata sen enempää kun on tarvis 😉 Tuota noin, mulla ei (luultavasti) ole kokemusta tuommosesta pumpusta, mutta sitä sivuavasta on ja eppäilen sen olevan aika tuttu monelle muullekin 😁 Nyt pittää lähteä iltalenkille, kun se on viä tekemättä🚶

        🤔Lenkkeilekkö misä päi suomee ku viä sana ois länsimaata? Mie oon hämeessä, semmonen junan tuoma. 🚝😉


      • Sari58 kirjoitti:

        🤔Lenkkeilekkö misä päi suomee ku viä sana ois länsimaata? Mie oon hämeessä, semmonen junan tuoma. 🚝😉

        Tästä mun murre-sekameteli-kirjotuksesta ei kannata sen enempiä pohdintoja tehhä 😁 Hetki sitten saavuin lenkiltäni kottiin, joka sijaitsee Uuvellamaalla. Geenit on savolaiset.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tästä mun murre-sekameteli-kirjotuksesta ei kannata sen enempiä pohdintoja tehhä 😁 Hetki sitten saavuin lenkiltäni kottiin, joka sijaitsee Uuvellamaalla. Geenit on savolaiset.

        Nonnii wastuu o taasen kuulijalla/lukijalla😂♥️


      • Sari58 kirjoitti:

        Nonnii wastuu o taasen kuulijalla/lukijalla😂♥️

        No saattaahan se niinkin olla Sartsaseni 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taisit sujahtaa jo saunaan...
        Ehtii sitä loppulumihommat huomennakin, ei niitä kannata iltasella pimmeessä hommata sen enempää kun on tarvis 😉 Tuota noin, mulla ei (luultavasti) ole kokemusta tuommosesta pumpusta, mutta sitä sivuavasta on ja eppäilen sen olevan aika tuttu monelle muullekin 😁 Nyt pittää lähteä iltalenkille, kun se on viä tekemättä🚶

        Minä lenkkeilin jo iltapäivällä kun vein auton korjaukseen. Metsässä kävelin ja lumienkelin sinne tekaisin puiden joukkoon 😇🌲Jospa tuo auto menisi katsastuksessa läpi niin pääsee asioita järjestämään 🙏😊

        Onpa tuo kyseinen pumppu lapsosten kanssa tullut tutuksi.. Näistä muista ei kokemusta ole, mutta lämpöinen on olo ilman sellaisiakin ja saunareissuja, vaikka ajatus kyllä houkuttelee 😉😘


      • Anonyymi
        Sari58 kirjoitti:

        ♀️sauna ja🚿☺️ihanan puhas olo. Ja nipukat terhakkaana taas! 😁Ne pumput on vähän kö pienet kupparin sarvet. ☺️Herätteleep. 🌷

        Ihanaa että hemmottelet itseäsi 😊 Kyllähän tuo omakin keho hellimistä kaipais, taas enemmän kuin koskaan ❤ sellaista hellää kosketusta 💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä lenkkeilin jo iltapäivällä kun vein auton korjaukseen. Metsässä kävelin ja lumienkelin sinne tekaisin puiden joukkoon 😇🌲Jospa tuo auto menisi katsastuksessa läpi niin pääsee asioita järjestämään 🙏😊

        Onpa tuo kyseinen pumppu lapsosten kanssa tullut tutuksi.. Näistä muista ei kokemusta ole, mutta lämpöinen on olo ilman sellaisiakin ja saunareissuja, vaikka ajatus kyllä houkuttelee 😉😘

        En tiiä pätkähtikö tämä seuraava ajatus omasta päästä 😅 vai oonko tämän joskus kuullu ja napsahti päähän muistikortilta. Tiiätkö kun sanotaan, jotta "aikanen lintu madon nappaa", no tiiät sie, turha sitä on kysyä 😉 Mutta niin, siitä voisi viäntää, että aikanen "hiihtäjä" se ladun tekkee (ja myöhäset pääsee helpommalla) 😁
        Veitkös semmoseen paikkaan, missä saapi työlle takkuun? Toivotaan, että se sun kaarasi saapi sitten puhtaat paperit. Piän peukkua 👍
        Mullakin on ihan lämpönen olo. Vetäsin lenkin jälkeen villasukat jalkaan ja fleeceäkin on päällä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tästä mun murre-sekameteli-kirjotuksesta ei kannata sen enempiä pohdintoja tehhä 😁 Hetki sitten saavuin lenkiltäni kottiin, joka sijaitsee Uuvellamaalla. Geenit on savolaiset.

        Just näin 😉 Minun juureni ovat idästä kainuusta savokarjalaan.. Etelässä syntynyt oon, eikä murteet oo minun suussani kovin hyvin pysyneet, ne tulee ja menee.. Ei kyllä kirjakielikään ei pysy ja hyvä jos oma kielikään, kun täällä liikun 😜😘


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä pätkähtikö tämä seuraava ajatus omasta päästä 😅 vai oonko tämän joskus kuullu ja napsahti päähän muistikortilta. Tiiätkö kun sanotaan, jotta "aikanen lintu madon nappaa", no tiiät sie, turha sitä on kysyä 😉 Mutta niin, siitä voisi viäntää, että aikanen "hiihtäjä" se ladun tekkee (ja myöhäset pääsee helpommalla) 😁
        Veitkös semmoseen paikkaan, missä saapi työlle takkuun? Toivotaan, että se sun kaarasi saapi sitten puhtaat paperit. Piän peukkua 👍
        Mullakin on ihan lämpönen olo. Vetäsin lenkin jälkeen villasukat jalkaan ja fleeceäkin on päällä.

        Kyllä mä oon aina ottanu välillä omaa-aikaa. 😋Pieneen hemmotteluun. 💋😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just näin 😉 Minun juureni ovat idästä kainuusta savokarjalaan.. Etelässä syntynyt oon, eikä murteet oo minun suussani kovin hyvin pysyneet, ne tulee ja menee.. Ei kyllä kirjakielikään ei pysy ja hyvä jos oma kielikään, kun täällä liikun 😜😘

        Laajalla alalla ovat sun juuresi. Mie oon kuulemma juureton, siis niin mulle on sanottu. Kauan ei tartte Savossa olla kun puhun jo melekeen kuin paikalliset, omasta mielestä 😅 Uuvellamaalla oon asunu jo aika pienestä pitäen, mutta lapsena vietin paljon aikaa myös Savossa isovanhemmilla. Jottain oli viä kielen päällä, vaan taisin nielasta ne sanat... 😉


      • Sari58 kirjoitti:

        Kyllä mä oon aina ottanu välillä omaa-aikaa. 😋Pieneen hemmotteluun. 💋😉

        Tämä oli varmaankin tuohon anonyymin kommenttiin, mutta toi juna mulle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä oli varmaankin tuohon anonyymin kommenttiin, mutta toi juna mulle.

        Minun suku on äiteen puolelta Karjalasta ja isän pohjolasta, ni mää on kait sitten karjapohjolasta! 😁


    • 😔😴

    • Se on taas villi perjantai meneillään. Töiden jälkeen päikkärit, siivousta, tuubia, kävelylenkkiä ja kohta varmaan viä vähän töllöä. Kyllä tämä bilettäminen vähän voimille ottaa...

      • Anonyymi

        Vai että bilettäminen.. Onhan tuolla toisella puolella taas menoa ihan tarpeeksi. Telkussakin E:llä alkava ranskatar naisen kanssa.. Tuo mies pilaa tunnelman kyllä tehokkaasti.. Minä tunnustan vain kovenevaa kaipaustani kaikkeen läheisyyteen, fyysiseen ja henkiseen ❤🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että bilettäminen.. Onhan tuolla toisella puolella taas menoa ihan tarpeeksi. Telkussakin E:llä alkava ranskatar naisen kanssa.. Tuo mies pilaa tunnelman kyllä tehokkaasti.. Minä tunnustan vain kovenevaa kaipaustani kaikkeen läheisyyteen, fyysiseen ja henkiseen ❤🔥

        Mie taijan jättää tunnustamiset toisille, ainakin toviks. En oo tuota toisen puolen bilettämistä jaksanu liioin seurata. Samaa juttua, ilman päätä ja häntää. Tai ehkä joku niistä jotakin tajuaa, mutta mie en, eikä oo välikskään. Areenalta kahtelin yhen lyhyehkön leffan ja kohtapuoliin taitaa Matti kuttua... Viikonloppuna meinasin vettää hokkarit naulasta ja sen jälkeen heittää muutamat piruetit ja flipit. Hyvää yötä 💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että bilettäminen.. Onhan tuolla toisella puolella taas menoa ihan tarpeeksi. Telkussakin E:llä alkava ranskatar naisen kanssa.. Tuo mies pilaa tunnelman kyllä tehokkaasti.. Minä tunnustan vain kovenevaa kaipaustani kaikkeen läheisyyteen, fyysiseen ja henkiseen ❤🔥

        Eipä taida minusta enää tällä bi-puolella pyörimään olla, naisiin vain silmäni hakeutuivat tuossa elokuvassa ja miehet vain ärsytti.. Naisten kasvot, kaulat ja rinnat, lantio ja peppu.. Ei hyvää päivää, mä oon vaan niin lesbo..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie taijan jättää tunnustamiset toisille, ainakin toviks. En oo tuota toisen puolen bilettämistä jaksanu liioin seurata. Samaa juttua, ilman päätä ja häntää. Tai ehkä joku niistä jotakin tajuaa, mutta mie en, eikä oo välikskään. Areenalta kahtelin yhen lyhyehkön leffan ja kohtapuoliin taitaa Matti kuttua... Viikonloppuna meinasin vettää hokkarit naulasta ja sen jälkeen heittää muutamat piruetit ja flipit. Hyvää yötä 💤

        Hyvää yötä❤💤 ja kauniita unia vaikka niistä pirueteista ihanaisen kainaloon 😊🌺


    • Jaaha, se veti tämä palsta sitten näköjään viimesen henkäyksen...

    • Viikonlopun viettoon ☺️
      Nyt ei oo tunnustusloota, mutta mie tunnustan, jotta olen ihmetellyt tätä Laakson hiljasuutta, vaikka ei tämä tavatonta ole, eikä uus juttu 😅 Mietteissä on kuitenkin ollu, että missä lie muun muassa "etelän hetelmät" ja "mökkinainen" vaan eipä hätä tuonlainen, eikä muunkaanlainen. Varmaan se on jotakin huikopallaa otettava ja sitte tarttis ainaki pyykätä.. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua, oli se minkämallinen tahansa ☺️

      • Anonyymi

        Tässäpä se etelän hetelmistä tykkäävä ilmoittautuu, mainostivatpahan juuri niitä marjoja eurolla pussi 😍 että ei pitäisi enää jäädä euroista kiinni. Niistä saa niin hyvää aamumehua appelsiinilla jatkettuna 😋 Minulla nuo eurot on paljon mielessä, kun tässä sisuksia kämppään haalin.. Paljon voi onneksi saada käytettynä hakemalla tai jos oikein osaa pyytää niin omaan kotiin saakka, kunhan oikea aika tulee 😊 Aivan uusia juttuja ei ole ehkä paria tuolia ja petivaatteita lukuunottamatta tarkoitus hankkia. Katsotaan kuinka käy..

        Mie oon pitkästä aikaa maistanut myös hiukan tulisempia eväitä, mitä tuolla joku kertoi laittavansa, tänään chilikanan muodossa 😍🔥Muuten on ehkä sellaista puhdistautumista ilmassa.. Olenkin fiilistellyt ensi viikonlopun odotusta paremmilla mielillä😄 huolimatta perheen pienimmän alkavasta kuumetaudista😳


    • Anonyymi

      Tunnustan, että minulle ei ole ollut ulkonäöstä kuin haittaa.. Ihmiset, joita en luokseni halua työntyvät seuraani, ja ne, joita haluan eivät taas uskalla.. Typerä maailma, en jaksa tällaista.

      • Anonyymi

        Onneksi olen jo keski-iässä eikä sellaiset asiat enää vaivaa.. Olen vapaa rakastamaan.


      • Anonyymi

        Mikä sinua estää lähestymästä sitten naisia, joita haluat? Odotatko vain toisen aloitetta?


      • Tuo on kyllä hankala ongelma 😅 Mulla ei tuota ulkoista näköä ole koskaan ollut niin paljon, että olis probleemaa pukannut. Aikojen saatossa lähestyneet ovat vain miehet (pl. yks naisen lähestyminen), mutta eivätpä nuokaan niin ussein, että olis häirihtemään alkanu. Ei kiitoksen ovat tajunneet yleensä ekalla tai viimeistään tokalla sanomiskerralla. Tuon pl:n kohalla kävi sitten niin, jotta ite en oikein pysyny hommassa mukana, kun oli niin erikoinen ja nopeasti syntynyt tilanne. Ehkä ois kannattanu pysyä, niin olisin ehkä kohtuuaikaisin heränny lesbo 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua estää lähestymästä sitten naisia, joita haluat? Odotatko vain toisen aloitetta?

        Niin, tätä miekin tahtosin kysyä. Miks et ite lähesty niitä joita haluat, pakkoko se on toisen alotetta ootella?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, tätä miekin tahtosin kysyä. Miks et ite lähesty niitä joita haluat, pakkoko se on toisen alotetta ootella?

        Olen lähestynyt.. Elämäntilanteeni on vain ollut sellainen, että ehkä hän on torjunut minut siitä syystä. Toivon siis, että se on se syy, eikä muu.. Mutta ehkä voin lähestyä häntä sitten, kun olen paremmassa tilanteessa. Ja toivoa, että hän vielä haluaa minut silloin.

        Voi ei, join punaviiniä ja kaipaus vain kovenee 😢😭


    • Anonyymi

      Jaahas.
      Sekoilet täälläkin 😏

      • Anonyymi

        Jaa kuka ja missä tämän lisäksi?


      • Miekin tahtosin tietää, jotta kuka sekoilee tai mistä syystä tuommonen toteamus.


    • Kuuntelen musiikkia. Nyt Rory Gallagher (1948-1995). Oli hyvä muusikko. Loistava kitaristi ja lauloikin ihan hyvin. Soitteli ja lauloi rockia ja bluesia. Tällä hetkellä yks mun lempiartisteista.

      • Mä kuuntelen kans paljon musiikkia. Nyttenkin on koko työpäivän ajan soinu Radio Rock taustalla. Autoakaan en oikein osaa ajaa jos ei biisit soi 😄 Musamaku on laaja ja iän myötä vaan laajentunut, vähän niinkuin oma kroppa 😅 Pitääpä tutustua tuohon Callagheriin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe