VILLE VALO LEIKANNUT HIUKSET!

noppa

Näin todellakin on. Ja lyhyemmät kuin koskaan aiemmin. Kylläpä muuttui ulkonäkö radikaalisti. No pääasia että uusi levy saadaan lokakuun tienoilla ja DVD huomenna:)
http://warnerbrosrecords.com/him/podcast/images/karri_p1.jpg

21

6212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevari.. (n)

Siis se hän on ihan sairaan ruman näkönen!! Siis ville valohan tunnetaan juuri sen seksikkyydestä ja mahtavasta laulu äänestä. Mut siis tollaset hiukset.. miten se saattoi..! x)

• Linda

...jotenkin musiikkia? Eikö hiusten pituus ole kuitenkin jokaisen oma PÄÄtös. Sama tyyppi se kuitenkin on vaikka hiusten pituus vaihtelee. Mun mielestä sopii hyvin. Ja kyllä ne taas kasvaa jos antaa kasvaa. (lohdutukseksi)

• Blond92

Siis eihän hiusten pituus vaikuta siihen että onko se hyvä laulaja!!! just joooo!!!!
        painu saatanan horo vittuun!!!!!

• His Infernal Majesty

Ai huomenna? Mä ostin sen netistä jo tänään...

• mielestä

noi lyhyet sopii hyvin! ehkä ne vähä puhdistaa sen "tupakkamainetta" ku se on vähän siistimpi.

mut kyl mäki ehkä enemmän digailit niit pitkii rasvahiuksia.

• ötökkä

Ville on ihan varmaan tullut hulluksi! sanon MINÄ!
      Miten se selittää ton hiustenleikkuun sen sadoille tuhansille faneilleen?? :)
      Olen itse sitä mieltä,että pitemmät hiukset sopi paljon paljon paremmin sille..mut ei voi mittään..

• Poison

"Miten se selittää ton hiustenleikkuun sen sadoille tuhansille faneilleen?? :)"

Miksi täytyisi selittää? Villen oma asia. Kuulin että leikkasi ne itse joka saattaa hieman selittää lopputulosta. ;) Mutta näyttää ihan mukavalta.

• HIM-Reaper666

Ville Valo tuskin selittelee tekemisiään faneilleen. Eihän sillä ole mitään syytä selitellä. Ja tuskin sun tarviis kenellekään selittää, miks oot leikannu hiukses. Se on jokaisen yksityisasia. Yksityisyyttä tähdillekin. Eihän noi yhtä hyvät oo ku ennen mut.. silti. Ja älkää pikkuset tulko tänne horottelemaan muita. Jokaisella omat mielipiteet ja niitä kunnioitetaan. x) aivan varmasti!

• heikki

Ei ollu edes ville valo vaan joku toinen jantteri.

• fani***

joku idiootti fani otti matkamuiston eli pätkäs melkeen puoli tukkaa mukaan :( ville joutui tasoittamaan tuollaiSEKSI!

• Viltsufan
        fani*** kirjoitti:

joku idiootti fani otti matkamuiston eli pätkäs melkeen puoli tukkaa mukaan :( ville joutui tasoittamaan tuollaiSEKSI!

Hän kertoi hiustenleikkuun syyksi sen että Billy Idol on juuri julkaissut uuden levyn.

http://download.wbr.com/himcast/himcast1.mp3

• Ville on hottis...<3

Ou mai gaad..! Mitä se on tehny sen ihQ hiuksille...? :/ No mutta pääsasia että Villellä on mukavaa... Ja kyllähän se noinkin ihan söpö on...;D

• katatonia69

www.livejournal.com/community/valo_daily/493640.html?page=2&style=mine

• katatonia69
        katatonia69 kirjoitti:

http://www.livejournal.com/community/valo_daily/493640.html?page=2&style=mine

tossa on nyt se linkki siihen :)

• Pain87
        katatonia69 kirjoitti:

tossa on nyt se linkki siihen :)

Sanokaa mulle ettei tuo oo totta!!!!
        voi helvetti, tähän tää maailma menee kohta ei löydy enää mistään perkele miehiä joilla on pitkä letti, vaan joitain helvetin anttituisku-homotöyhtöjä!!!!Saatana!

Minä kuolen. prkl.

• lovehim
        Pain87 kirjoitti:

Sanokaa mulle ettei tuo oo totta!!!!
        voi helvetti, tähän tää maailma menee kohta ei löydy enää mistään perkele miehiä joilla on pitkä letti, vaan joitain helvetin anttituisku-homotöyhtöjä!!!!Saatana!

Minä kuolen. prkl.

Kyl löytyy niit näkee melkee enemmän ku noit "anttituisku-homotöyhtöjä". Mein isällä ja veljellä ja siskon miehelläki on!:D

• lavs

ite ihastuin heti uuteen hiustyylin, aivan

• Pain87

...mutta elämä on.

Se on kyllä totta että Valo on nii komee ja sexy, ettei sen hiukset, oli ne sit millaset tahansa, sitä ainakaan rumenna.
        Meikä on vaan niin hullaaantunu pitkätukkasiin miehiin..
        Voi Ville minkä teit! *nyyh*

• villevalofani
        Pain87 kirjoitti:

...mutta elämä on.

Se on kyllä totta että Valo on nii komee ja sexy, ettei sen hiukset, oli ne sit millaset tahansa, sitä ainakaan rumenna.
        Meikä on vaan niin hullaaantunu pitkätukkasiin miehiin..
        Voi Ville minkä teit! *nyyh*

Siis villel o ny ihan sellaset söötit pitkähköt hiukset ja vähä kiharat. onks valittamist? Ja sehä on paska hailee mikkä hiukset sil on ku muuten koko jätkä on niin karismaattinen ja hyvä laulamaan oon ihan samaa mieltä blond92 kaa.

• hömbula
        villevalofani kirjoitti:

Siis villel o ny ihan sellaset söötit pitkähköt hiukset ja vähä kiharat. onks valittamist? Ja sehä on paska hailee mikkä hiukset sil on ku muuten koko jätkä on niin karismaattinen ja hyvä laulamaan oon ihan samaa mieltä blond92 kaa.

Samaa mieltä siitä, että mitä ihmeen väliä sillä on minkälaiset hiukset Ville Valolla on laulaa se kumminkin minun mielestä osaa. Vaikka itsekin pitkistä hiuksista pidän, ei nyt sentään yksi hiustenleikkuu maailmaa kaada aina ne takasin kasvaa, niinkuin nyt näkyy. Saahan niitä mielipiteitä aina olla ja niin edespäin, mutta loppujen lopuksi se on ihan Valon itse päätettävissä mitä hiuksillensa tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe