Lesbotyttöjen pyllypano

Anonyymi

Sara soitti Neean ovikelloa. Sydän pamppaili jo ja pimpissä oli paineen tuntu. Mitähän ihanan rivoa tytöt tänään keksisivät? Siitä asti kuin Sara ja Neea olivat erään saunaillan päätteeksi keksineet, miten hauskaa toisen tytön vitulla leikkiminen voi olla, he olivat tapailleet poikaystäviltään salaa ainakin kerran viikossa. Poikaystäviensä kanssa tytöt harrastivat normiseksiä, mutta kahdestaan he kadottivat kaikki estonsa ja nussivat kuin kiimaiset eläimet.

Neea avasi oven leveästi virnuillen. Hänellä ei ollut muita vaatteita kuin valkoiset nilkkasukat, ja Saran nälkäinen katse vaelteli yli terhakasti pönöttävien tytönrintojen jalkoväliin, jossa Neean söpö tussu nöpötti ohuen vaalean karvoituksen alla. Sara heittäytyi vasten ystäväänsä ja antoi tälle kuolaisen kielarin.

”Arvaas mitä mä kekkasin”, Neea kysyi hymyillen. ”Riisu kuteet ja tuu olkkariin.” Sara riuhtoi kiihtyneenä paidan ja housut yltään – rintaliivejä ja pikkareita hän ei ollut edes viitsinyt laittaa. Olohuoneen lattialla oli tuubi liukastetta – ja vihreä kurkku. ”Tää on ihan sikarivoo”, Neea kihersi. ”Tollasta kurkuu voi käyttää dildona… kakspäisenä dildona! Me voidaan saada ”kyrpää” yhtä aikaa! Täytyy vaan kattoo että se on tarpeeks pitkä ja vankka ettei katkee.”

Sara otti kurkun käteensä ja ihaili sen kiiltävää pintaa. Nuoren lutkan pillu oli jo herahtanut ihan märäksi. ”Ja arvaa mitä muuta”, Neea kuiskasi kaverinsa korvaan. ”Mä haluun kokeilla sitä pyllyyn!” Saran silmät laajenivat. Kiimasessioissaan he olivat jo nuolleet ja sormittaneet toistensa peräreikiä, mutta mitään noin isoa neitien anaalissa ei ollut ollut. Poikaystävillä ei olisi tullut mieleenkään kehdata ehdottaa persepanoa omille söpöläisilleen.

”Uuhh, vittu joo”, Sara sanoi käheällä äänellä. ”Tehään se nyt!” Hän suorastaan tärisi kiihtymyksestä. ”Miten päin me ollaan?” ”Mä haluun nelinkontin, perseet vastakkain”, Neea opasti. Sara hihitti. Lutkat nussisivat nelinkontin kuin eläimet.

Neea pursotti liukastetta kurkun molempiin päihin ja siveli kädellään niin että koko jämäkkä vihannes oli liukas. Sitten neitoset menivät kontilleen peräpää pystyssä. Molemmilla horoilla oli täydellisen pyöreät, pehmeät mutta kiinteät pakarat, joilta olisi voinut ponnahduttaa kolikon. Neean perse oli vähän leveämpi, Saran pyöreämpi. Saran peräaukko oli aavistuksen ulkoneva ja sileämpi kuin Neean ryppyinen reikä. Neean vittu oli kuin keskeltä halkaistu hedelmäviipale, Saran tussusta tususivat ulos lihaisat häppärit.

Neea asetti kurkun persereiälleen ja alkoi työntää. ”Ooh!” Kurkku ei ollut aivan ohut, mutta liukasteen ansiosta se lurpsahti sisään helposti. ”Pepussa tuntuu eriltä kuin pimpassa… Tuntuu niin täydeltä”, Neea huohotti ja alkoi liikutella kurkkua edestakaisin. ”Hei hutsu, mulle kanssa!” Sara kimmastui. ”Okei, okei… mä pidän tätä paikallaan niin peruuta siihen…” Sara työnsi töröpersettään eteenpäin ja hamuili kädellään… Hän sai otteen ja kurkku kosketti anaalin suuta… Työntö, työntö, ja se oli sisällä. Nyt oli Saran vuoro päästää nautinnollinen voihkaisu. Paksu kurkku jomotti tukevasti kummankin likan peräsuolessa.

3

3273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääh puuh

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30