Näkyykö koronatestin yhteydessä huumeiden käyttö?
Koronatesti ja Huumeet
8
1087
Vastaukset
- Anonyymi
ei
- Anonyymi
Piriä maistellut? :D
- Anonyymi
Ei mutta voi saada jotain muuta "vaikto"kauppana
- Anonyymi
Eipä ainakaan sanonut mitään. Eli en usko että näkyy.nJa eihän siinä mitään näytteitä oteta tai verikokeita, vaan laitetaan vaan se rokote sisään.
- Anonyymi
Vaikea sanoa, riippuu kait ajasta milloin testissä käy?
Jos joku heiluu, viisastelee tai ei muutoin malta olla aloillaan, ei nykyään enää välttämättä ole merkki huumausaineiden käytöstä, vaan pelkästään ihmisen omista luuloista.
Varmaan hieman kokoaikaisempaa päihde-elämää viettävät eivät niin paljon kostu koronasta, että hakeutuisivat testiin. Ehkä se parhaiten selviää, kun kysyy palstalla?
Niin ihmiset voivat kertoa onko huumausaineiden käyttö näkynyt testauksen aikana? Itse epäilen, että olen nähnyt testin vaiheiden aikana huumausaineiden käyttäjän. Mutta varsinaista huumausaineiden käyttötilannetta, en usko, että voidaan koronatilassa toteuttaa, koska siellä oli niin tarkat toimenpiteet. - Anonyymi
Miten se näkyis? Koronatestissä nenään tökätään ohut muovipuikko, jolla otetaan jotain soluja.
Niistä sitten tutkitaan onko koronavirusta. Eikai se PCR-testi edes pysty näyttämään huumeita. Se kai monistaa geenejä. - Anonyymi
No ei näy. Näytteestä tutkitaan löytyykö siitä koronavirusta. Veri-, virtsa-, ym. -näytteistä tutkitaan aina vain tietyt asiat. Jos virtsasta tutkitaan että onko henkilöllä virtsatulehdus (eli joku bakteeri joka sen aiheuttaa) niin ei labrassa aleta omavaltaisesti testailemaan että mitähän muuta tästä löytyy. Kalliiksi tulisi. Tai jos verinäytteestä tutkitaan kolesteroliarvoja niin ei sitä huumeiden varalta tutkita. Eikä nenän limakalvonäytteestä testata kuin se, löytyykö siitä koronavirusta, jos näyte on sitä varten otettu.
Muutenkin labran työntekijä saisi potkut jos alkaisi omin lupineen testailemaan kaikenlaista ihmisten antamista näytteistä.
T. Labratäti- Anonyymi
Kyllä se näkyy, olen itse nähnyt koronatestin yhteydessä huumeita käyttäneen (oheishäröilijä). Ja huumeita käyttäneen kyllä pystyy havaitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848