Tietääkö joku onko olemassa appia joka automaattisesti, käyttäjää mitenkään häiritsemättä, vastaa soittoon jonka numeronnäyttö on estetty, kertomalla että: "liittymä johon soititte ei ota vastaan soittoja joissa numeronäyttö on estetty" (mielellään nunnukaksi sekä englanniksi). Ja silloin kun on niin että tietty liittymänumero on pantu estoon, niin sieltä tullut soitto/sms saisi vastaukseksi että "yhteydenotot liittymänumerostanne on estetty".
Nyt on käytössä Blockade appi, se "lyö luurin korvaan", aivan välittömästi, soittajille jotka ovat estäneet numeronsa näytön. Tässä on se ongelma että soittaja saattaa olla esim jokin viranomainen tai DHL, DBSchenker, tms, jonka olisi hyvä saada tietää miksi ei vastasta.
Ja tietenkin on käytössä Androidin perusvarustukseen kuuluva soitonesto, useimmista Android OS versioissa se toimii siten että kapula vain ei reagoi mitenkään, joten soittaja odottelee aikansa että vastattaisiin, ja sitten soittaa uudelleen, ja uudelleen. Mikä on vain hauskaa siinä tapauksessa että kysessä on puhelintyrkyttäjä. Mutta joissakin tapauksissa olsisi parempi että soittaja saisi tiedon siitä että littymänumeronsa on pantu estoon.
Android, onko informatiivista robottivastaaja appia soitto/sms?
3
974
Vastaukset
- Anonyymi
Ota käyttöön puhelinvastaaja ja talleta sinne tuollainen viesti.
- Anonyymi
Puhelinvastaajaan lyhyt viesti, että jos soittajalla on oikeaa asiaa niin voi lähettää tekstarin.
- Anonyymi
Luulen että vastaaja-viesti ei ole toimiva/siedettävä ratkaisu. Luulen että sitä ei saa toimimaan siten että kun häirikkö soittaa tai lähettää textarin, niin häirikkö saa sillä sillä samalla sekunnilla ilmoituksen siitä että yhteydenotto on estetty, ja häirikkö saa tiedon siitä miksi ei vastata (häirikkö on estänyt numeronsa näytön tai olen estänyt yhteydenotot häirikön liittymänumerosta). Ja erityisesti siten, että minun kännykkäni ei inahdakaan häirikön yhteydenottoyrityksistä, eikä siihen jää yhtään mitään notificaatiota/historiatietoa häirikön soittoyrityksestä/textariyrityksestä.
Tämä häirikön esto on todella helppoa (luulen että kaikilla) some-viestimillä, mutta puhelu/sms ovat vaikeita estää siististi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187