https://poliisiuutiset.fi/ajokiellossa-ollut-rattijuoppo-jai-kiinni-lumipenkkaan-outokummussa-keskiviikkoyona/
27.01.2021 klo 01.11 oli hätäkeskus saanut ilmoituksen Outokummusta Maljasalmentieltä ja sen mukaan auto oli kiinni lumipenkassa. Poliisi puhallutti paikalla epäillyn kuljettajan ja hänelle tehty puhalluskoe oli osoittanut 0,72 promillea, joten miestä epäillään rattijuopumuksesta ja lisäksi kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta, sillä mies oli ajokiellossa.
Ajokiellossa ollut rattijuoppo jäi kiinni lumipenkkaan Outokummussa keskiviikkoyönä
Anonyymi
5
975
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kuka sankari oli?
- Anonyymi
joooo bmvee rahoitusyhtymän omistama vaanhaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joooo bmvee rahoitusyhtymän omistama vaanhaaa
Oliko sininen farkku!?
- Anonyymi
Haittaakse ??
Ei minua ainakaan pätkääkään, jokainen vastaa teoistaan itse olkoon kuka hyvänsä..
Itsekin jäin muutaman kerran kiinni penkkaan tai ajoin ojaan pikkukaasussa korvessa.. Kukaan ei kyrväyttänyt vaan auttoi miestä eteenpäin.. Rikokset vanhentuneet ja autoilen edelleen mutta selvinpäin, juopottelu on jäänyt iän myötä lähes kokonaan.. - Anonyymi
Noita uutisia tulee tuon tuostakin. Ei siis mitään uutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089