Nahkasaappaat.

Anonyymi

Punaiset nahka tai vinyyli Ylipolvensaappaat ja punaiset stringit, tässä asussa tunnen itseni seksikkaaksi ja tuhmaksi tytöksi ja näyttäähän nuo miehetkin kiihottuvat kun puen tämän asun sänkyyn tullessa.

Kissanainen💋

38

1155

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hupiukko villiintyi

    • Anonyymi

      Varmasti upea näkymä itsensä tosin touhuan mieluummin ihan alastoman naisen kanssa.toisaalta niillä naisilla joista tykkään ei yleensä mahdu pohkeet noihin pitkävartisiin saatikka reidet.

    • Anonyymi

      Tiedät selvästi mitä miehet ajattelee. Katsotko taaksesi, minkälaisia katseita saat perääsi. Missä sua pääsis katselee☺

      • Anonyymi

        Niitä pääsee katselemaan vain seksikumppanit, koska saappaat ja stringit ovat ainoastaan sänky käyttöä varten, niistä tulee kiihottunut ja tuhma olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pääsee katselemaan vain seksikumppanit, koska saappaat ja stringit ovat ainoastaan sänky käyttöä varten, niistä tulee kiihottunut ja tuhma olo.

        Niinhän ne bordelli horot pukeutuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pääsee katselemaan vain seksikumppanit, koska saappaat ja stringit ovat ainoastaan sänky käyttöä varten, niistä tulee kiihottunut ja tuhma olo.

        Toi on totta. Mä kiihotun kans ylipolven saappaista. Onko minkälaiset korot?
        Saisko kuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pääsee katselemaan vain seksikumppanit, koska saappaat ja stringit ovat ainoastaan sänky käyttöä varten, niistä tulee kiihottunut ja tuhma olo.

        Näky saisi pulssin kiihtymään ilmeisesti haluat ottaa miehen rajuun käsittelyysi ja naida aivot pihalle onkos kädessäsi vielä piiska jolla annat hieman alkutahtia kai stringsit ovat halkiomallia pääsee häpyhuulet kiihottavasti esiin kai oot myös posliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näky saisi pulssin kiihtymään ilmeisesti haluat ottaa miehen rajuun käsittelyysi ja naida aivot pihalle onkos kädessäsi vielä piiska jolla annat hieman alkutahtia kai stringsit ovat halkiomallia pääsee häpyhuulet kiihottavasti esiin kai oot myös posliini

        Ai sinä tykkäät paljaasta posliinista, niin minäkin karvaton miehen kulli ja pallit kiihottavat minua kovasti, ne tuntuu ihanan samettisilta kädessä ja huulilla, ja mun vinyyli stringit on ihan viileät karvatonta pillu vasten. En tykkää piiskasta mutta tykkään että minä otan ohjat ja nussien sinua ja jos haluat niin minulla on myös valjaat jossa on ohut tekokulli niin voin varovasti nussia sua pyllyyn tai sitten olen päälläsi ja ohjaan kullisi sisääni ja määrään tahdin ja syvyyden, ja päätän koska saat laueta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näky saisi pulssin kiihtymään ilmeisesti haluat ottaa miehen rajuun käsittelyysi ja naida aivot pihalle onkos kädessäsi vielä piiska jolla annat hieman alkutahtia kai stringsit ovat halkiomallia pääsee häpyhuulet kiihottavasti esiin kai oot myös posliini

        Eihän teidän ukkojen aivoja voi naida pihalle kun ne lilluu perseessä


      • Anonyymi

        Elä naurata hupiukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä tykkäät paljaasta posliinista, niin minäkin karvaton miehen kulli ja pallit kiihottavat minua kovasti, ne tuntuu ihanan samettisilta kädessä ja huulilla, ja mun vinyyli stringit on ihan viileät karvatonta pillu vasten. En tykkää piiskasta mutta tykkään että minä otan ohjat ja nussien sinua ja jos haluat niin minulla on myös valjaat jossa on ohut tekokulli niin voin varovasti nussia sua pyllyyn tai sitten olen päälläsi ja ohjaan kullisi sisääni ja määrään tahdin ja syvyyden, ja päätän koska saat laueta.

        Oot nainen jota haluan saada mun posliini kalu kaipaa käsittelyäsi ja itselläkin käsiraudat pöytälaatikossa kun otat mut niin laukeanko sisääsi vai runkkaatko rinnoillesi spermaa valuva pillusi ois kiihottavaa nuolla kun istuisit kasvoilleni haluaisitko naida mua valjaillasi joskus hieman nuoltu ja naisen sormi tutkinut samalla runkannut kalua voisin myös sitoa sut ja silmälaput silmillesi ja saisit elämäsi käsittelyn😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot nainen jota haluan saada mun posliini kalu kaipaa käsittelyäsi ja itselläkin käsiraudat pöytälaatikossa kun otat mut niin laukeanko sisääsi vai runkkaatko rinnoillesi spermaa valuva pillusi ois kiihottavaa nuolla kun istuisit kasvoilleni haluaisitko naida mua valjaillasi joskus hieman nuoltu ja naisen sormi tutkinut samalla runkannut kalua voisin myös sitoa sut ja silmälaput silmillesi ja saisit elämäsi käsittelyn😊

        Stop, stop poika, minä olen se joka määrää tahdin, sinä et käsittele minua jos minä en halua. Jos kerran haluat että nussin sua valjailla niin saamasi pitää, olet selällään jalat pystyssä niin että peräreikäsi on näkyvillä tekokullia varten ja pallisi ja kullisi puristeluani varten. Saat poika kunnon käsittelyn, osaan ja olen rajun käsittelyn antava nainen, katsotaan kuinka kauan kestät. Kun laukeat käsiini niin ohjaan spermat vatsalleni ja rintakehällesi ja saat hieroa ne ihoosi, minä katselen ja runkkaan itseäni sinä nuolet lopuksi pilluni puhtaaksi kiima limasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stop, stop poika, minä olen se joka määrää tahdin, sinä et käsittele minua jos minä en halua. Jos kerran haluat että nussin sua valjailla niin saamasi pitää, olet selällään jalat pystyssä niin että peräreikäsi on näkyvillä tekokullia varten ja pallisi ja kullisi puristeluani varten. Saat poika kunnon käsittelyn, osaan ja olen rajun käsittelyn antava nainen, katsotaan kuinka kauan kestät. Kun laukeat käsiini niin ohjaan spermat vatsalleni ja rintakehällesi ja saat hieroa ne ihoosi, minä katselen ja runkkaan itseäni sinä nuolet lopuksi pilluni puhtaaksi kiima limasta.

        Ohoh, nyt on nainen mun makuun, en ole koskaan kokenut tai kokeillut miltä vinyyli tuntuu mutta kuulostaa aika mielen kiintoiselta ja minä tykkään naisista jotka määrää. Kerro itsestäsi, ikä, pituus, koko, rintojen koko, tumma vai vaalea. Itse olen hoikka 181/95 28.v sinkkumies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh, nyt on nainen mun makuun, en ole koskaan kokenut tai kokeillut miltä vinyyli tuntuu mutta kuulostaa aika mielen kiintoiselta ja minä tykkään naisista jotka määrää. Kerro itsestäsi, ikä, pituus, koko, rintojen koko, tumma vai vaalea. Itse olen hoikka 181/95 28.v sinkkumies.

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋

        ukko64, saitko inspiksen kun alistin sua viesteilläni eilen..? arvasin, että nautit siitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋

        Hitto oon 193 cm pitkä vanha suht raamikas voimailija pitäisin kyl käsittelystäsi mut haluaisin lopuksi painaa sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋

        Höhöhöö hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto oon 193 cm pitkä vanha suht raamikas voimailija pitäisin kyl käsittelystäsi mut haluaisin lopuksi painaa sua

        Eli 50kymppinen jatkoa edelliseen onkosulla tekokynnet ne tuntuvat jumalaiselta kalulla kun nipistelee kalusta ja nänneistä toivottavasti käsittelysi aikana nuoletat pilluasi istuen kasvoillani ja voisit sqruitata myös kasvoilleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋

        Täällä yks pikku-ukko vailla käsittelyänne. Kun 184 senttiin lisätään korkeat korot...niin onhan kissanaisella mittaa...nainen minun mieleeni. Tähän asti 180 korkeat naiset on katsoneet viileästi...haihdu pikku-ukko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stop, stop poika, minä olen se joka määrää tahdin, sinä et käsittele minua jos minä en halua. Jos kerran haluat että nussin sua valjailla niin saamasi pitää, olet selällään jalat pystyssä niin että peräreikäsi on näkyvillä tekokullia varten ja pallisi ja kullisi puristeluani varten. Saat poika kunnon käsittelyn, osaan ja olen rajun käsittelyn antava nainen, katsotaan kuinka kauan kestät. Kun laukeat käsiini niin ohjaan spermat vatsalleni ja rintakehällesi ja saat hieroa ne ihoosi, minä katselen ja runkkaan itseäni sinä nuolet lopuksi pilluni puhtaaksi kiima limasta.

        Uuh, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta... 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko minun ominaisuuksilla väliä, eikö se riitä että olen seksin valtiatar, no okei, olen pieni rintainen iso nänninen 184/68 eli pitkä pitkä säärinen 42 vuotias urheilullinen tumma poikatukkainen posliini nainen, kaikki kynnet maalaan kirkkaanpunaisiksi koska tiedän sen kiihottava miehiä, tykkään itseäni pienemmistä miehistä miehen iällä tai kullin koolla ei ole väliä, koska kuitenkin minä vien ja sinä vingut ja vikiset, tykkään vinyylistä sekä nahka asuista, nahan tuoksu ja vinyylin viileys kiihottaa kovasti, kastun herkästi ja reilusti. Tykkään saada suuseksiä ja myös vaadin saada sitä.
        Kissanainen💋

        Kunhan vaan et ole feikki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pääsee katselemaan vain seksikumppanit, koska saappaat ja stringit ovat ainoastaan sänky käyttöä varten, niistä tulee kiihottunut ja tuhma olo.

        Tämmöinen nainen on tosi huippusexy.


    • Anonyymi

      Runkkasin ajatelessa sinua niissä kengissä mällit näyttöruutuun!!!!!!

      • Anonyymi

        💋 Uuuh 💦👠

        Kissanainen💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💋 Uuuh 💦👠

        Kissanainen💋

        Mene nyt hupiukko muualle sekoilemaan


    • Anonyymi

      Taas joku sukkahoususankari pistää parastaan 😅

    • Anonyymi

      Minua pienemmät miehet olen huomannut innokkaimmiksi ja kiimaisimmiksi kiusattaviksi, monilla pienillä miehillä on myös isompi kulli kuin isoilla miehillä, vaikka ei minua se koko kiihota vaan seisokin kovuus ja kestävyys ovat tärkeimmät, tosin niinkuin aiemmin kerroin niin eniten kiihotun kun saan "rääkätä" miestä hellästi ja panna tekokullilla perseeseen. Haluatko muuten nuolla saappaitani, ne on puhtaat koska en käytä niitä kuin sängyssä.

      Kissanainen💋

      • Tietenkin 👍😘


      • Anonyymi

        On hyvä, jos pedissä käyttää ns. sex saappaita. Silloin niiden korot voi olla todella korkeat, joilla voi ehkä hetken lattialla seisoa, mutta kävely lähes mahdotonta.
        Siten sellaiset olisi petipuuhin, kuin tarkoitetut.
        Tietenkin...minä pikku-ukko niitä nuolisin.


      • Anonyymi

        Sinähän sen tahdin määräisit mitä tehdään imetätkö koskaan nännejäsi aktin aikana kiva jos isokin 193 mies sais käsittelysi käytätkös nipistimiä ja toivottavasti sträppisi ei oo mikään halko kun ois niinsanotusti neitsyt sieltä!


      • Anonyymi

        Kyllä semmoisia tiukkia riti rati saappaita voisi nuolla, kun vingutat niita kiiltäviä vinylisaappaitasi.


    • Anonyymi

      Harrastettiinko teillä seksiä viikonloppuna, meillä harrastettiin, tällä kertaa saappaat sai olla komerossa ja peuhattiin täysin nakuna, olin ihanan miehen nuoltavana, kieli seikkaili päästä varpaisiin, yllättävän seksikkäälle tuntuu muuten kun mies imee isovarvasta, ja nuoleskelee polvitaipeita, no rintojen nuoleskelu ja nännien näykkiminen tietenkin on kaikkein parasta. Ihanan märkää seksiä. Nyt olin vuorostaan minä joka vinkui ja vikisi, sanoin miehelle: Tässä oon tee mitä haluat. Kannatti.
      Kissanainen💋

      • Anonyymi

        Vietit siis viikonlopun koiran kanssa kaksistaan?


      • Anonyymi

        Antaisin sulle kokovartalo hieronnan.Ensin rauhassa selkä pakarat levittäisin hierontaöljyn hitaasti hieroen pakaroillesi ja takareisiä hieroessa hieroisinbhitaasti sisäreitesi kuitenkinbkoskematta huuliasi sittenolis rintojeai vuoro nännisi olisivat turvonneet hengitys hieman kiihtynyt öljyä alavatsalle siitä posliini kummullesi kohti etureisiä näkisin turvonneen klittasi samalla kun hieroisin hitaasti siaäreisiäsi ottaisin nännisi suuhun imien kihtyvällä tahdilla kätesi etsisi käteni ohjaten klitalle ja hetken sormeiltua työntäisit päätäni kohti klittaasi näky hierontapöydällä kun avaisit reitesi saisi mut kiimaisena nuolemaan vakoasi useisiin orkkuihin sitten ohjaisin kaluni suuhusi nuoltavaksi samalla sormettaisin klittaasi ja lopuksi ohjaisin kaluni kosteaan turvonneeseen pilluusi😘😘t wej


      • Anonyymi

        Voi kissanainen. Olet kyllä ihana.oisko ukkomiehellä mahkui päästä tapaamaan sua. Onko sulla kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kissanainen. Olet kyllä ihana.oisko ukkomiehellä mahkui päästä tapaamaan sua. Onko sulla kik?

        Ei oo, mut herpes ja klamydia on. 👍
        Kissanainen💋


    • Anonyymi

      Mistähän tälläisen saapasjalkakissan voisi löytää. kiiltomustat tai punaiset saapikkaat ovat todella sexyt.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe