Nyt minä lähden palstalta jos

Anonyymi

minun tajuntaani ei enää keskustelun kautta häiritä toisen tajuntojen sekavilla jutuilla joita en kestä enää pohtia. Kysyb heiltä apua oman tiedostavuuteni lisäämiseen, mutta jospa he eivät edes tiedosta mitään sen enempää tai ajoittain jopa vähemmän, niin ei minun pääni kanssaan keskustelusta kirkastu.





ppoiuyuuii

392

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      puhelinkeskustelut ovat siitä ongelmallisia, että niiden sisältö on mielikuvitusta, mielen kuvitusta, eikä se oikein selkeytä todellisuutta jakaa toisen mielen kuvitusta, Ne toisen mielen kuvat minun päässäni vaan mutkistaa kaikkea-


      ppiuytttggghh

      • Anonyymi

        Enhän mä voi lakata kärsimästä tajuntaani häiritsevänlaisten mielen kuvista puhelinkeskustelujen avulla koska koko keskustelu tapahtuakseen on nimenomaan mielen kuvittamista, joten se tietenkin vain lisää mielen kuvitusta,
        Taas olemme kuin hölmöläiset jotka yrittää kantaa säkillä valoa taloon.


        poiuuyyhhjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä voi lakata kärsimästä tajuntaani häiritsevänlaisten mielen kuvista puhelinkeskustelujen avulla koska koko keskustelu tapahtuakseen on nimenomaan mielen kuvittamista, joten se tietenkin vain lisää mielen kuvitusta,
        Taas olemme kuin hölmöläiset jotka yrittää kantaa säkillä valoa taloon.


        poiuuyyhhjh

        ja he vioelä neuvoi mulle ylimääräisten mielen kuvien ongelmaan lisää ja lisää keskustelöua joka tietenkin tuottaa vain lisäöä ja lisää kuvia. aivan älytöntä koko juttu,

        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja he vioelä neuvoi mulle ylimääräisten mielen kuvien ongelmaan lisää ja lisää keskustelöua joka tietenkin tuottaa vain lisäöä ja lisää kuvia. aivan älytöntä koko juttu,

        ppiuuyyyyy

        Minä en jaksa keskustella ihmisten kanssa jotka eivät ota huomioon heille esitettyjä loogisia pointteja. nyt olen saanut ihan tarpeekseni. Äiti eläköön todellisuudessaan , minä en enää hänen todellisuuteensa mene koska mulle se on ihan älytöntä mielikuvitusta, enkä jaksa sitä mielikuvitusta enää kanssaan jakaa vaikka olenkin ekspertti jakamaan ihmisten mielikuvituksia kanssaan, mutta mulle itselleni se on hirveää-.


        ppiuuyyggt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jaksa keskustella ihmisten kanssa jotka eivät ota huomioon heille esitettyjä loogisia pointteja. nyt olen saanut ihan tarpeekseni. Äiti eläköön todellisuudessaan , minä en enää hänen todellisuuteensa mene koska mulle se on ihan älytöntä mielikuvitusta, enkä jaksa sitä mielikuvitusta enää kanssaan jakaa vaikka olenkin ekspertti jakamaan ihmisten mielikuvituksia kanssaan, mutta mulle itselleni se on hirveää-.


        ppiuuyyggt

        oleellisempaa olisi etsiä mielen kuvituksen tuollapuolen olevaa todellisuutta.


        ppiuyyyygy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oleellisempaa olisi etsiä mielen kuvituksen tuollapuolen olevaa todellisuutta.


        ppiuyyyygy

        se on se empatia joka laittaa jakamaan ihmisten kanssa mielensä kuvitusta ja kehonsa tuntemuksia, mutta mä en enää jaksa täträ kuormaa kaikenmaailman ihmisten mielten kuvitusta ja energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on se empatia joka laittaa jakamaan ihmisten kanssa mielensä kuvitusta ja kehonsa tuntemuksia, mutta mä en enää jaksa täträ kuormaa kaikenmaailman ihmisten mielten kuvitusta ja energiaa.

        saavat olla pääosin ilman mua ja hyvä niin.


        poihyhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saavat olla pääosin ilman mua ja hyvä niin.


        poihyhhh

        mä haluan että mun mielen kuvitus on kirkasta ja selkeää ja se ei kyllä sellaiseksi tule puhumalla vanhempieni tai kriisipuhelinvastaajien kanssa. vaan he juurikin aiheuttaa aivosumua joka minun ongelmanani on.


        ppiuyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä haluan että mun mielen kuvitus on kirkasta ja selkeää ja se ei kyllä sellaiseksi tule puhumalla vanhempieni tai kriisipuhelinvastaajien kanssa. vaan he juurikin aiheuttaa aivosumua joka minun ongelmanani on.


        ppiuyyh

        oikeesti henkilön tajuntaa voi kirkastaa vain vielä kirkkaamoi tajuntainen. jos keskustelija ei sellainen ole hän vain sumentaa. ja ne ei ainakaan kenenkään tajuntaa kirkasta jotka käyttää apuna lääkehuurua. se on päinvastainen suunta kuin mun tavoite.


        ppiuuyuyuyh


      • Anonyymi

        minäki tästä lähen aamu ryypylle, tahi jo kolmannelle joo o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäki tästä lähen aamu ryypylle, tahi jo kolmannelle joo o

        mun mielestä tärkein mielen tavoite on olla mahdollisimman tietoinen ja aina vain tietoisempi. Minua ei k iinnosta tippaakaan mikään muu mielen tavoite. enkä omaa mieltäni halua käsitellä sellaisten kanssa jotka ei oo samaa mieltä että tavoite on olla mahdolisimman tietoinen.


        ppoiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä tärkein mielen tavoite on olla mahdollisimman tietoinen ja aina vain tietoisempi. Minua ei k iinnosta tippaakaan mikään muu mielen tavoite. enkä omaa mieltäni halua käsitellä sellaisten kanssa jotka ei oo samaa mieltä että tavoite on olla mahdolisimman tietoinen.


        ppoiuu

        Voin yrittää auttaa itseäni tokkuraisempia


        ppiyytgtg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin yrittää auttaa itseäni tokkuraisempia


        ppiyytgtg

        Tokkuraisemman ei pidä lähteä "auttamaan" tietoisemman tajunnantilaa, mutta sitähän hän ei tajua tokkurassaan-.
        Osaisimpa nukkua pidempään, nukun nelisen tuntia yössä.
        ppiuyyyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkuraisemman ei pidä lähteä "auttamaan" tietoisemman tajunnantilaa, mutta sitähän hän ei tajua tokkurassaan-.
        Osaisimpa nukkua pidempään, nukun nelisen tuntia yössä.
        ppiuyyyg

        Mä jotenkin inhoon nukkumista kun se on niin tokkuraista,


        ppouyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin inhoon nukkumista kun se on niin tokkuraista,


        ppouyyty

        Inhoon kaikkea mikä vähentää tietoisuutta ja kirkasta tajunnantilaa


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoon kaikkea mikä vähentää tietoisuutta ja kirkasta tajunnantilaa


        ppiuyyyy

        mulle onnellisuus on yhtäkuin kirkas tajunnantila

        ppiggfgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle onnellisuus on yhtäkuin kirkas tajunnantila

        ppiggfgg

        Mitään ei ole maallisessa maailmassa jonka vaihtaisin kirkkaaseen tajunnantilaan...


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei ole maallisessa maailmassa jonka vaihtaisin kirkkaaseen tajunnantilaan...


        ppiuyyyy

        tarkoitan kirkas tajunnantila on mulle arvokkaampaa kuin mikään nautinto tms


        ppiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitan kirkas tajunnantila on mulle arvokkaampaa kuin mikään nautinto tms


        ppiuyy

        mä olin nuorena onnellinen kun vaan meditoin kaiket päivät


        ppiiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olin nuorena onnellinen kun vaan meditoin kaiket päivät


        ppiiuuyuy

        sitten tuli elämään tää ällö keskusteleminen


        ppiytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten tuli elämään tää ällö keskusteleminen


        ppiytttt

        mä oksennan tätä keskustelua....


        hiljaisessa kirkkaassa tajunnasssa on onnellisuus...


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oksennan tätä keskustelua....


        hiljaisessa kirkkaassa tajunnasssa on onnellisuus...


        ppiuyyy

        keskustelu on kuin tajunnan a nsa.


        ppiuyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskustelu on kuin tajunnan a nsa.


        ppiuyyt

        keskustelun kautta mä linkityn pahaan maailmaan. Mieluummin olisin siitä irti.

        popiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskustelun kautta mä linkityn pahaan maailmaan. Mieluummin olisin siitä irti.

        popiuuuuu

        enkä mä oikeestaan jaksa edes keskustella semmosten kanssa jotka ei mitään tiedä neurologisesti tietoisuuden ja tajunnan muodostumisesta ja kuinka uskomukset vaikuttaa kokemukseen jne,

        en mä jaksa semmosia jotka täysillä uskoo omaan subjektiiviseen kokemukseensa tajuamatta miten se on muodostunut,,,


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkä mä oikeestaan jaksa edes keskustella semmosten kanssa jotka ei mitään tiedä neurologisesti tietoisuuden ja tajunnan muodostumisesta ja kuinka uskomukset vaikuttaa kokemukseen jne,

        en mä jaksa semmosia jotka täysillä uskoo omaan subjektiiviseen kokemukseensa tajuamatta miten se on muodostunut,,,


        ppiuyyy

        siis esim. nää mun nettikirjioitukset. on näissä tietyllä tasolla paljon totta, mutta toisaalta nää on vaion jonkun hetken tajunnan tuosta,, en minä


        ppoiuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis esim. nää mun nettikirjioitukset. on näissä tietyllä tasolla paljon totta, mutta toisaalta nää on vaion jonkun hetken tajunnan tuosta,, en minä


        ppoiuyyyu

        siis jonkun hetken tajunnan tuotosta,


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jonkun hetken tajunnan tuotosta,


        ppoiuuuuu

        jos ei usko mitä mä sanon jos sanon faktoja on väärässä, mutta toisaalta jos uskoo täysillä niinkuin sanottu olisi koko todellisuus ja koko totuus, on siloinkin väärässä, koska se on vain juttua tietyltä tasolta tiettynä hetkenä


        ppiuyyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei usko mitä mä sanon jos sanon faktoja on väärässä, mutta toisaalta jos uskoo täysillä niinkuin sanottu olisi koko todellisuus ja koko totuus, on siloinkin väärässä, koska se on vain juttua tietyltä tasolta tiettynä hetkenä


        ppiuyyhhhh

        eli vaikka sanomani olisikin täysin totta ja faktoja sen voi siinä mielessä uskoa, mutta se on vaan niin pirstale, ettei siihenkään pidä mennä täysillä.-


        ppiuygtgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli vaikka sanomani olisikin täysin totta ja faktoja sen voi siinä mielessä uskoa, mutta se on vaan niin pirstale, ettei siihenkään pidä mennä täysillä.-


        ppiuygtgg

        mä kirjoitan tänne jotain, mutta periaatteessa minuutissa mun tajunnassa voi olla joitain aivan muuta


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä kirjoitan tänne jotain, mutta periaatteessa minuutissa mun tajunnassa voi olla joitain aivan muuta


        ppiuyyyyy

        esim . annan joinkun kuvan persoonallisuudestani ja minuutin päästä voisin antaa toisenlaisen. liian fiksaatoitunut käsitys toisen persoonosta , ainakaan munlaisen ei voi pitää paikkansa. esim. jos he luo kriisipuhelimessa jonkun yksinbkertaisen yhden käsityksen siitä kuka mä oon, se on tietenkin väärä käsitys.


        ppiuyytgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim . annan joinkun kuvan persoonallisuudestani ja minuutin päästä voisin antaa toisenlaisen. liian fiksaatoitunut käsitys toisen persoonosta , ainakaan munlaisen ei voi pitää paikkansa. esim. jos he luo kriisipuhelimessa jonkun yksinbkertaisen yhden käsityksen siitä kuka mä oon, se on tietenkin väärä käsitys.


        ppiuyytgg

        mulla on monipuolinen tajunta


        ppiuiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on monipuolinen tajunta


        ppiuiuuyuy

        siksiokin tämä ouhuminen on niin turhauttavaa,. ei tällä puhumalla mitään selkoa ikinä tule.,


        ppiuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksiokin tämä ouhuminen on niin turhauttavaa,. ei tällä puhumalla mitään selkoa ikinä tule.,


        ppiuyyyh

        keskustelukumppani aina takertuu johonkin luuloon johon juuttuu.


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskustelukumppani aina takertuu johonkin luuloon johon juuttuu.


        ppiuyyyyy

        tai ni yks persoonakuva vois pitää paikkansa minusta,. oon henkilö joka tykkää hyvin monipuolisesta ajattelusta.


        ppiuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai ni yks persoonakuva vois pitää paikkansa minusta,. oon henkilö joka tykkää hyvin monipuolisesta ajattelusta.


        ppiuyytyy

        mulle aina tuntuu ettäö muut juuttuu johonkin eikä keskustelu etene soljuvampiin sfääreihin


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle aina tuntuu ettäö muut juuttuu johonkin eikä keskustelu etene soljuvampiin sfääreihin


        ppiuuyyyyy

        yliopistikursseilla oon saanu ajatella aika luonnollisen monipuolisesti. siitä kiitos,. Suomessa on hyvä yliopisto, avaraa ajattelua., muttas siinä on valtava ero muuhun yhteiskuntaan.


        ppiuuyhyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yliopistikursseilla oon saanu ajatella aika luonnollisen monipuolisesti. siitä kiitos,. Suomessa on hyvä yliopisto, avaraa ajattelua., muttas siinä on valtava ero muuhun yhteiskuntaan.


        ppiuuyhyhh

        sitä yliopiston mahdollistamaa ajattelumaailmaa ei muille ihmisille pääosin ole olemassakaan


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä yliopiston mahdollistamaa ajattelumaailmaa ei muille ihmisille pääosin ole olemassakaan


        ppiuyyyyy

        mutta mä oon yllättynyt kuinka paljon kuitenkin on reittejä uudellekin ajattelulle.
        mutta sitten tämä minkä kanssa joutuu pärjään päivittäin missä ei paljon mitään ajatella on mulle tosi rankkaa


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mä oon yllättynyt kuinka paljon kuitenkin on reittejä uudellekin ajattelulle.
        mutta sitten tämä minkä kanssa joutuu pärjään päivittäin missä ei paljon mitään ajatella on mulle tosi rankkaa


        ppiuyyyy

        ei ihmiset ymmärrä mun puhetta, kun mulla on vaikka kuinka paljon kaikkea tausta-ajattelua mistä se puhe kumpuaa mut mikä ei oo samaa kuin se puhe.
        Niinkuin esim. mä voisin ihan hyvin pellellä itseni vaikka miksikä, en ota omaa persoonaani niin vakavasti ja siy toisaalta oon äärimmäisen vakava perusteliha ja totuuteen pyrkijä, mutta se on mun mielestä osa totuutta, että oman persoonan voi ottaa tietyllä tasolla huumorilla oli se miten vakava persoona hyvänsä.

        ppiuuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ihmiset ymmärrä mun puhetta, kun mulla on vaikka kuinka paljon kaikkea tausta-ajattelua mistä se puhe kumpuaa mut mikä ei oo samaa kuin se puhe.
        Niinkuin esim. mä voisin ihan hyvin pellellä itseni vaikka miksikä, en ota omaa persoonaani niin vakavasti ja siy toisaalta oon äärimmäisen vakava perusteliha ja totuuteen pyrkijä, mutta se on mun mielestä osa totuutta, että oman persoonan voi ottaa tietyllä tasolla huumorilla oli se miten vakava persoona hyvänsä.

        ppiuuyyyh

        mä luulen että mä ajattelen ihan hirveen monimutkaisesti, eikä ihmiset tuuu ajatelleeksi että mä ajattelen niin.


        ppoiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä luulen että mä ajattelen ihan hirveen monimutkaisesti, eikä ihmiset tuuu ajatelleeksi että mä ajattelen niin.


        ppoiuuyuyuu

        mulla on niinkuion ajattelussa kymmeniä kerroksia päällekkäin samaan aikaan


        ppiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on niinkuion ajattelussa kymmeniä kerroksia päällekkäin samaan aikaan


        ppiuyuyy

        mut parhaitenkin tunteva ihminen jonka kaa hyvin ymmörrämme toisiamme , niin mun abstraktein ajattelu on semmosta jota hänkään ei ymmärrä.


        ppiuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut parhaitenkin tunteva ihminen jonka kaa hyvin ymmörrämme toisiamme , niin mun abstraktein ajattelu on semmosta jota hänkään ei ymmärrä.


        ppiuyyyyu

        itselläni tuo abstrakti on semmosta nautinnollista ajattelua.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselläni tuo abstrakti on semmosta nautinnollista ajattelua.


        ppiuyyyy

        se on niinku semmonen ihana avautuva ihmemaailma....abstraktit ajatukset on mun mielestä hauskoja, kauniita,


        ppiuytytyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on niinku semmonen ihana avautuva ihmemaailma....abstraktit ajatukset on mun mielestä hauskoja, kauniita,


        ppiuytytyyuyu

        Mä koen sen niinku henkisyydeksi koska sillon ei ajattele mitään luotua muotoa. Se ikäänkuin vapauttaa maailman kahleista, kun ajattelee niin abstraktisti ettei se kiinnity maalliseen maailmaan. Tää on mun ydin.


        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkä mä oikeestaan jaksa edes keskustella semmosten kanssa jotka ei mitään tiedä neurologisesti tietoisuuden ja tajunnan muodostumisesta ja kuinka uskomukset vaikuttaa kokemukseen jne,

        en mä jaksa semmosia jotka täysillä uskoo omaan subjektiiviseen kokemukseensa tajuamatta miten se on muodostunut,,,


        ppiuyyy

        Toimi paska puhelin saatsna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä yliopiston mahdollistamaa ajattelumaailmaa ei muille ihmisille pääosin ole olemassakaan


        ppiuyyyyy

        Miksi kirjoitat huumeissa?


        gkiutrtgjuur


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jaksa keskustella ihmisten kanssa jotka eivät ota huomioon heille esitettyjä loogisia pointteja. nyt olen saanut ihan tarpeekseni. Äiti eläköön todellisuudessaan , minä en enää hänen todellisuuteensa mene koska mulle se on ihan älytöntä mielikuvitusta, enkä jaksa sitä mielikuvitusta enää kanssaan jakaa vaikka olenkin ekspertti jakamaan ihmisten mielikuvituksia kanssaan, mutta mulle itselleni se on hirveää-.


        ppiuuyyggt

        Oireena teillä on Paha Narsismi Sellaisen taudin omaavaa ei saa sääliä.


    • Anonyymi

      Kunnia Herralle.

      • Anonyymi

        Amen



        "ppiuygthh"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen



        "ppiuygthh"

        Tulin tänne vielä korjaamaan, että kunnia Jumalalle.-

        Koska minä en käytä tuota Herra sanaa, koska en ole kristitty.


        "ppuyyyhh"


    • Anonyymi

      Minulle näytettiin seuraava unesssa.,
      Tiedän miksi Youtube suosittelee minulle videoita siitä kuinka Jumala paljastaa vihoilliseni ennen minulle kuuluvia siunauksia,


      "ppuygggghh"

      • Anonyymi

        Mulla on näkijän kykyjä. Tiedän asioita, joista mulle ei ole annettu vihiäkään.
        Tulin tänne todistaan, että tiedän.

        Olin jakamassa siunauksestani toiselle, Jos hän ei halua kunnioittavasti jakaa, koko siunaus kuuluu minulle. Tunnen kuinka hän liiikkuu selkäni takana. Näen hänet visiossa.


        ppoiuyhyjjkj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on näkijän kykyjä. Tiedän asioita, joista mulle ei ole annettu vihiäkään.
        Tulin tänne todistaan, että tiedän.

        Olin jakamassa siunauksestani toiselle, Jos hän ei halua kunnioittavasti jakaa, koko siunaus kuuluu minulle. Tunnen kuinka hän liiikkuu selkäni takana. Näen hänet visiossa.


        ppoiuyhyjjkj

        Ja mulla ei ole mitään toimittajia vastaan. Päinvastoin. Olen aina tykännyt toimittajista ja itsekin haaveillut nuorena, että minusta tulisi toimittaja.

        ppiuyyyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla ei ole mitään toimittajia vastaan. Päinvastoin. Olen aina tykännyt toimittajista ja itsekin haaveillut nuorena, että minusta tulisi toimittaja.

        ppiuyyyyhh

        Toimittajat on joskus tarpeellisia totuuden paljastamiseen.


        ppiuiuyuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajat on joskus tarpeellisia totuuden paljastamiseen.


        ppiuiuyuuuu

        Joku tännekin lähettää rikollisia törkyviestejä ketjuuni


        ppiuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tännekin lähettää rikollisia törkyviestejä ketjuuni


        ppiuyuyuu

        Minä olen ensimmäinen oman filosofiani kehittäjä, ei hän joka sitä haikailee.
        Jos hän ei osaa jakaa, se ei kuulu hänelle,. Kauniit asiat pitää jakaa kauniisti tai ei ollenkaan.


        ppoiuiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ensimmäinen oman filosofiani kehittäjä, ei hän joka sitä haikailee.
        Jos hän ei osaa jakaa, se ei kuulu hänelle,. Kauniit asiat pitää jakaa kauniisti tai ei ollenkaan.


        ppoiuiuuuuu

        Minä olen tämä jolla on aito näkijän kyky,


        ppoiuyhhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tämä jolla on aito näkijän kyky,


        ppoiuyhhyh

        Kriisipuhelinkin on ollut pulassa visualisaatioideni kanssa,
        Minä se näkijä olen, Kaikki sen tietää.


        ppiuyyyuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelinkin on ollut pulassa visualisaatioideni kanssa,
        Minä se näkijä olen, Kaikki sen tietää.


        ppiuyyyuyuuu

        Hmm...
        Moitin äitiäni ettei hän mitään tiedä, mutta ehkä se olikin totta mitä hän sanoi ja tällä kertaa moitin väärin.

        Äiti sanoi
        Että joudun pikkusen odottaan koska kysytään varmaan vielä joltain muulta koska on se semmonen juttu....siis se minun keksintöni...


        ppoiuiyuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...
        Moitin äitiäni ettei hän mitään tiedä, mutta ehkä se olikin totta mitä hän sanoi ja tällä kertaa moitin väärin.

        Äiti sanoi
        Että joudun pikkusen odottaan koska kysytään varmaan vielä joltain muulta koska on se semmonen juttu....siis se minun keksintöni...


        ppoiuiyuyyuu

        Äitikin sen tunnustaa että olen tehnyt ihmekeksinnön, vaikkei hän ymmärrä sitä kuin osin.
        Äitikin tietää, ettäö se on minun keksimä- Kerran äiti mumisi, että yrittääköhän joku muu väittää sitä omakseen.


        ppoiuuhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikin sen tunnustaa että olen tehnyt ihmekeksinnön, vaikkei hän ymmärrä sitä kuin osin.
        Äitikin tietää, ettäö se on minun keksimä- Kerran äiti mumisi, että yrittääköhän joku muu väittää sitä omakseen.


        ppoiuuhhh

        Minä voisin tälle m,uulle hieman jakaa omastani. Jos ei halua jakaa se on minun.


        ppiuhyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin tälle m,uulle hieman jakaa omastani. Jos ei halua jakaa se on minun.


        ppiuhyhhhh

        Tämän keksinnön olen tehnyt jäettavaksi, ei kenenkään pönkäksi.


        ppoiuuyyuyuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän keksinnön olen tehnyt jäettavaksi, ei kenenkään pönkäksi.


        ppoiuuyyuyuui

        Tätä keksintöä pitää käyttää keksinnön sisällön mukaisesti


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä keksintöä pitää käyttää keksinnön sisällön mukaisesti


        ppiuyyyy

        Niinkuin minä tässä nyt eräiltä osin teen...vaikka tämä onkin tämä epämukavin osio


        ppoiyuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin minä tässä nyt eräiltä osin teen...vaikka tämä onkin tämä epämukavin osio


        ppoiyuuuu

        Totuuden palsastaminen on mutkikasta hommaa ja mulla on siihen intohimo.
        Olen "totuuden torvi". Siksi näytän totuuden rinnalla torvelta.


        ppiuyyyyuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden palsastaminen on mutkikasta hommaa ja mulla on siihen intohimo.
        Olen "totuuden torvi". Siksi näytän totuuden rinnalla torvelta.


        ppiuyyyyuiu

        Niin täytyyhän minun nyt ihan pokkana kestää tämä torvelta näyttäminen.,


        ppiuyyuuij


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täytyyhän minun nyt ihan pokkana kestää tämä torvelta näyttäminen.,


        ppiuyyuuij

        Vähän niinku siellä balettikoulussa jossa tulisieluinen opettajani käski minut keskelle salia pyörähtelemään siinä ympäri samalla kun pilkataan. Ehkä mua koulutettiin tulevaan.


        ppoiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niinku siellä balettikoulussa jossa tulisieluinen opettajani käski minut keskelle salia pyörähtelemään siinä ympäri samalla kun pilkataan. Ehkä mua koulutettiin tulevaan.


        ppoiuyuyyy

        Keksintöni kuuluu niiden käyttöön, jotka myös toimii sen mukaisesti.


        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksintöni kuuluu niiden käyttöön, jotka myös toimii sen mukaisesti.


        ppoiuyyyyy

        Ei sitä oikein voisi tehdä niin, että kun joku tarjoaa jolekin herkullista ateriaa, ottaa sen vastaan sanoen että hyi mä heitän sen menemään. Ja sitten kun aterian tarjoaja on poissa, alkaakin henkilö sitä vesi kielellä sitä mössytellä.


        ppiouiyyyyhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä oikein voisi tehdä niin, että kun joku tarjoaa jolekin herkullista ateriaa, ottaa sen vastaan sanoen että hyi mä heitän sen menemään. Ja sitten kun aterian tarjoaja on poissa, alkaakin henkilö sitä vesi kielellä sitä mössytellä.


        ppiouiyyyyhhh

        näkijänkyvyillä on näköjään haittapuoli, välillä hankalia oloja päässä kuten tässä taas tänä aaamuna. Kun nään noita visioita en oikein tajuu mitä materuaalisessa maailmassa saillä välin tapahtuu.

        Mutta siis Google ja Youtube on tosi jänniä Mitä vaan m'ä puhun, hetken päästä mulle tarjotaan aiheesta videoita. En oikein edes tiedä miten se tapahtuu, mutta ei sillä väliä kun toimittamansa asiasisältö on niin hyödyllistä .


        ppooiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näkijänkyvyillä on näköjään haittapuoli, välillä hankalia oloja päässä kuten tässä taas tänä aaamuna. Kun nään noita visioita en oikein tajuu mitä materuaalisessa maailmassa saillä välin tapahtuu.

        Mutta siis Google ja Youtube on tosi jänniä Mitä vaan m'ä puhun, hetken päästä mulle tarjotaan aiheesta videoita. En oikein edes tiedä miten se tapahtuu, mutta ei sillä väliä kun toimittamansa asiasisältö on niin hyödyllistä .


        ppooiiuuyy

        semmostakin videoo tarjottiin että henkilöllä ois henkinen lahja, ja sitten just semmosta videoo, että viholliseni paljastetaan ennenkuin minut siunataan.


        ppoiuyyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        semmostakin videoo tarjottiin että henkilöllä ois henkinen lahja, ja sitten just semmosta videoo, että viholliseni paljastetaan ennenkuin minut siunataan.


        ppoiuyyygg

        siis jos ajattelen itsekseni sinä sanat videoissa,

        ppiuyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos ajattelen itsekseni sinä sanat videoissa,

        ppiuyyhh

        ne on siellä kriisipuhelimen vastaajistossa väärässä jotka näkijänkykyjeni varjopuolen takia haluaisi tuhota aivoni.


        ppoiuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne on siellä kriisipuhelimen vastaajistossa väärässä jotka näkijänkykyjeni varjopuolen takia haluaisi tuhota aivoni.


        ppoiuuuuii

        kaikella fyysisessä maailmassa on varjopuolensa.


        ppoiiuuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikella fyysisessä maailmassa on varjopuolensa.


        ppoiiuuiu

        et sä voi alkaa tuhota jotain siksi , että sillä on varjo. silloin tuhoisit kaiken fyysisen.

        ppoiuuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä voi alkaa tuhota jotain siksi , että sillä on varjo. silloin tuhoisit kaiken fyysisen.

        ppoiuuuuuuu

        Onko järkeä käydä jonkun varjon kimppuun tuhoamaan sitä. Eihän se varjo mihinkään katoa ennenkuin on kadonnut se todellinen mistä se varjo on heijastunut.,


        ppoihhyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkeä käydä jonkun varjon kimppuun tuhoamaan sitä. Eihän se varjo mihinkään katoa ennenkuin on kadonnut se todellinen mistä se varjo on heijastunut.,


        ppoihhyhh

        Ja sen todellisen tuhoaminen olisi silkaa laitonta väkivaltaa,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen todellisen tuhoaminen olisi silkaa laitonta väkivaltaa,


        ppoiuuu

        Voisko olla että narsisti luulee varjoaan itsekseen ?


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko olla että narsisti luulee varjoaan itsekseen ?


        ppoiuuuu

        Tästä mulle tuli mieleen se Platon luolateoria.
        Mulle on vaikeampaa pärjätä varjojen maailmassa kuin ideoiden maailmassa.
        Siksi kirjoitin lukion opelle, että minulla on "filosofin syndrooma" Platonin luolateorian jatkoksi. Ope ei oikein tykännyt sain 7 ja vastauksen että "Ei kukaan ole mestari syntyessään".

        "ppoiuuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä mulle tuli mieleen se Platon luolateoria.
        Mulle on vaikeampaa pärjätä varjojen maailmassa kuin ideoiden maailmassa.
        Siksi kirjoitin lukion opelle, että minulla on "filosofin syndrooma" Platonin luolateorian jatkoksi. Ope ei oikein tykännyt sain 7 ja vastauksen että "Ei kukaan ole mestari syntyessään".

        "ppoiuuuuu"

        Sitten otin yhteyttä opinto-ohjaajaan ja valitin, että kun ideani on niin hyvä että sillä varmasti pärjää yliopistossa mutta lukiosta saan 7 argumentointivirheellä perusteltuna. Niin jätän sen lukion.


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten otin yhteyttä opinto-ohjaajaan ja valitin, että kun ideani on niin hyvä että sillä varmasti pärjää yliopistossa mutta lukiosta saan 7 argumentointivirheellä perusteltuna. Niin jätän sen lukion.


        ppoiiuuuuu

        Ja jos kaksi filosofia kiistelee kyllä mun mielestä kiistan voittaja pitäisi olla sen filosofiselta näkökannalta ja argumentoinnin filosofiselta vahvuudelta voittaja,..ei varjojen maailman voittaja.


        ppiuuyuyygy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kaksi filosofia kiistelee kyllä mun mielestä kiistan voittaja pitäisi olla sen filosofiselta näkökannalta ja argumentoinnin filosofiselta vahvuudelta voittaja,..ei varjojen maailman voittaja.


        ppiuuyuyygy

        En viitannut tällä lukio opeen. Hänen kanssa m inulla ei ole kiistaa.


        ppiuyuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitannut tällä lukio opeen. Hänen kanssa m inulla ei ole kiistaa.


        ppiuyuyyyh

        Siis mun mielestä filosofoen kiista pitää ratkoa filosofisella argumentoinnilla ei varjojen maailman argumentoinnilla.


        ppouyyuyuiik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun mielestä filosofoen kiista pitää ratkoa filosofisella argumentoinnilla ei varjojen maailman argumentoinnilla.


        ppouyyuyuiik

        Siis jos tilanne on se että kaksi filosofia kiistelee ja toinen heistä voittaisi varjojen maailmassa ja toinen ideoiden maailmassa, niin jos kyseessä todella on filosofit voittajan tulisi olla ideoiden maailmassa voittanut osapuoli.


        ppiuiuuujh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos tilanne on se että kaksi filosofia kiistelee ja toinen heistä voittaisi varjojen maailmassa ja toinen ideoiden maailmassa, niin jos kyseessä todella on filosofit voittajan tulisi olla ideoiden maailmassa voittanut osapuoli.


        ppiuiuuujh

        Tosin haastan myös joitakin Platon ideoista,


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin haastan myös joitakin Platon ideoista,


        ppoiuuyyy

        Tää meni nyt vähän vakavaksi.
        Mutta kun mä näin unta näistä tapahtumista..
        Että ehkä nyt pitäisi vähän puhua totuutta, eikä vain esittää torvea.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää meni nyt vähän vakavaksi.
        Mutta kun mä näin unta näistä tapahtumista..
        Että ehkä nyt pitäisi vähän puhua totuutta, eikä vain esittää torvea.


        ppiuyyyy

        Hassua että youtube myös tarjoaa mulle usein videoita Josefista


        ppoiyuyyyhhh


      • Anonyymi

        Ei Jobkaan helpolla päässyt


        https://en.wikipedia.org/wiki/Job_(biblical_figure)


        Mistä joillain on semmonen käsitys että vääryyksien kokemus tarkoittaisi sitä ettei Jumalaa ole olemassa kun juuri Profeetoille tapahtuu hirveitä vääryyksiä?


        ppoiuyytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jobkaan helpolla päässyt


        https://en.wikipedia.org/wiki/Job_(biblical_figure)


        Mistä joillain on semmonen käsitys että vääryyksien kokemus tarkoittaisi sitä ettei Jumalaa ole olemassa kun juuri Profeetoille tapahtuu hirveitä vääryyksiä?


        ppoiuyytyyy

        Mä maalasin mun elämän tapathtumia 4-9 vuotta etukäteen.
        Ihmekokemus.


        ppoiuhhjkj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä maalasin mun elämän tapathtumia 4-9 vuotta etukäteen.
        Ihmekokemus.


        ppoiuhhjkj

        Siitä syystä olen vihainen silloin kun kriisipuhelinvastaaja neuvoo minua terapiaksi maalaamaan minule manipuloituja kauhukuvia.


        ppouyyghyhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä syystä olen vihainen silloin kun kriisipuhelinvastaaja neuvoo minua terapiaksi maalaamaan minule manipuloituja kauhukuvia.


        ppouyyghyhj

        Mun mielestä semmonen "taideterapia" on huuhaata ja vaarallista.
        Mitä sä maalaat, siitä voi tulla totta!


        popihhjhjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä semmonen "taideterapia" on huuhaata ja vaarallista.
        Mitä sä maalaat, siitä voi tulla totta!


        popihhjhjk

        Puhun totta olen saanut puhelimesta useita kuolemanvaarallisia ohjeita.
        He hoitaisivat "pelkoja" tuottamalla todellisia fyysisiä vaaroja. Eihän siin ä ole mitään järkeä!

        poihhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun totta olen saanut puhelimesta useita kuolemanvaarallisia ohjeita.
        He hoitaisivat "pelkoja" tuottamalla todellisia fyysisiä vaaroja. Eihän siin ä ole mitään järkeä!

        poihhhhh

        Ei ole mitään järkeä hoitaa pelkoa pyrkimällä toteuttamaan pelko.

        Toki se ei silloin ole enää pelko, vaan paljon pahempaa.


        ppoiuuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään järkeä hoitaa pelkoa pyrkimällä toteuttamaan pelko.

        Toki se ei silloin ole enää pelko, vaan paljon pahempaa.


        ppoiuuuj

        Mun vahvuus on siinä että kestän paljon voimakkaita tunteita.
        Kestän myös valtavat määrät pelkoa tarvitsematta siihen mitään keinohelpotusta,


        ppoiuyuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vahvuus on siinä että kestän paljon voimakkaita tunteita.
        Kestän myös valtavat määrät pelkoa tarvitsematta siihen mitään keinohelpotusta,


        ppoiuyuyyyh

        Ne siellä puhelimessa vastaa pieninmpäänkin pelkoon tyyliin...kauheeta sul on pelko, kannattais mennä terveyskeskukseen. Mulle he kuulostaa ihan hassahtaneille itse.


        ppihyhghgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne siellä puhelimessa vastaa pieninmpäänkin pelkoon tyyliin...kauheeta sul on pelko, kannattais mennä terveyskeskukseen. Mulle he kuulostaa ihan hassahtaneille itse.


        ppihyhghgg

        Mitä kauheeta siinä on jois mul on pelko ?

        Ei sen mun mielestä oo kauheeta,


        ppiuyhghgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kauheeta siinä on jois mul on pelko ?

        Ei sen mun mielestä oo kauheeta,


        ppiuyhghgg

        kauheeta olis jos ei koskaan kokis pelkoa


        ppiuhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauheeta olis jos ei koskaan kokis pelkoa


        ppiuhhh

        jos ei koskaan kokis pelkoa olis jo aika pahan luokan psykopaatti varmaan


        ppiuhhghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei koskaan kokis pelkoa olis jo aika pahan luokan psykopaatti varmaan


        ppiuhhghh

        Onhan mun tärkeää kokea pelkoa esimerkiksi kuullessani tuhoisan neuvon.
        Mähän saattaisin muuten toteuttaa sen.


        ppiuhgggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mun tärkeää kokea pelkoa esimerkiksi kuullessani tuhoisan neuvon.
        Mähän saattaisin muuten toteuttaa sen.


        ppiuhgggg

        Jotkut argumentoi nurinpäin: koska koet pelkoa sun pitäisi toteuttaa se neuvo.
        Toi on ku jostain pirun kirjoista


        ppiuhyhhhg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut argumentoi nurinpäin: koska koet pelkoa sun pitäisi toteuttaa se neuvo.
        Toi on ku jostain pirun kirjoista


        ppiuhyhhhg

        luonnollisesti se menee näin:

        Kuulee neuvon jolla olisi huono seuraukset, pelko astuu kuvaan kertomaan että olisi väärin seurata sitä neuvoa


        ppiuyyggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luonnollisesti se menee näin:

        Kuulee neuvon jolla olisi huono seuraukset, pelko astuu kuvaan kertomaan että olisi väärin seurata sitä neuvoa


        ppiuyyggh

        se pelko on siinä hyvällä asialla, niin mitäö kauhistelemista siinä on

        ppioyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se pelko on siinä hyvällä asialla, niin mitäö kauhistelemista siinä on

        ppioyyhh

        mua "ahsdisti" se kriisipuhelimessa että he kauhistekee tunteita, ..ja keskittyy vain muutamaan tunteeseen'

        ppiuyyhghghg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua "ahsdisti" se kriisipuhelimessa että he kauhistekee tunteita, ..ja keskittyy vain muutamaan tunteeseen'

        ppiuyyhghghg

        ja tosiaan empaattina tunnen heidän tunteensa omassa kehossani....

        siksi se soittaminen oli myöskin tuskaa


        ppouyyhyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tosiaan empaattina tunnen heidän tunteensa omassa kehossani....

        siksi se soittaminen oli myöskin tuskaa


        ppouyyhyhh

        oikeesti siellä on minulle vihaisia. MUn poikkeukselliset aiheeni ärsyttää joitain niin että HEILLE tulee vihainen olo ja sitten he alkaa jankkaamaan ja tivaamaan niinku minö olisin vihainen vaikkei siitä ole merkkiäkään...
        Mutta mulle tulee outoja oloja eläytyä empaattina heidän nurinkuriseenotunteeseensa minun vihaisuudestani...ja siinä vaiheessa oloni on jo tosi outo

        ppihghhghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikeesti siellä on minulle vihaisia. MUn poikkeukselliset aiheeni ärsyttää joitain niin että HEILLE tulee vihainen olo ja sitten he alkaa jankkaamaan ja tivaamaan niinku minö olisin vihainen vaikkei siitä ole merkkiäkään...
        Mutta mulle tulee outoja oloja eläytyä empaattina heidän nurinkuriseenotunteeseensa minun vihaisuudestani...ja siinä vaiheessa oloni on jo tosi outo

        ppihghhghh

        mä tarkoitan tuolla empaatilla ihmistä joka tuntee toisen emotionaalisen energian omassa kehossa.
        ¨He on hämmentävä kokemus että sen kokee sitten omassa kehossa vaikkei se ole itsestä lähtöisin...ja se onb pelottavaa


        ppiygggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tarkoitan tuolla empaatilla ihmistä joka tuntee toisen emotionaalisen energian omassa kehossa.
        ¨He on hämmentävä kokemus että sen kokee sitten omassa kehossa vaikkei se ole itsestä lähtöisin...ja se onb pelottavaa


        ppiygggg

        siis jos mä en itse koe aihetta vihaisuuteen , mutta toisessaa on vihaista energiaa, joka välittyy mun kehoon . ja sit mun pitää käsitellä se energia pois.,
        moni kai käyttää mua tuohon.


        ppiuyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos mä en itse koe aihetta vihaisuuteen , mutta toisessaa on vihaista energiaa, joka välittyy mun kehoon . ja sit mun pitää käsitellä se energia pois.,
        moni kai käyttää mua tuohon.


        ppiuyhhhh

        Toi on ehkö sitä kun mä nuorena tyttönä tapasin sanoa että olen ikäänkuin Luojan komposti. Käsittelen pahoja energioita vaarattomiksi., mutta välillä pelottaa jos se ei onnistu esim aivovaurioituneena


        ppouihggfgghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on ehkö sitä kun mä nuorena tyttönä tapasin sanoa että olen ikäänkuin Luojan komposti. Käsittelen pahoja energioita vaarattomiksi., mutta välillä pelottaa jos se ei onnistu esim aivovaurioituneena


        ppouihggfgghh

        sit mä keksin, että siinä paskassa voi kasvattaa kukkia ! Se on mun elämäni idea!


        ppiouyygtgghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit mä keksin, että siinä paskassa voi kasvattaa kukkia ! Se on mun elämäni idea!


        ppiouyygtgghh

        Vaihtoehtoinen tunteidenkäsittelymetodi, jolloin tunteeseen ei tarvitse psykiatria eikä lääkettä.


        ppiuytggtgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehtoinen tunteidenkäsittelymetodi, jolloin tunteeseen ei tarvitse psykiatria eikä lääkettä.


        ppiuytggtgg

        Eli siis huono tunne-energia kompostoidaan paskaksi ja kasvatetaan siinä kukkia,


        ppioiuuuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis huono tunne-energia kompostoidaan paskaksi ja kasvatetaan siinä kukkia,


        ppioiuuuyyyh

        Eli tollatavalla se energian kierratys tapahtuu vaarattomasti.


        ppiuyhyuhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tollatavalla se energian kierratys tapahtuu vaarattomasti.


        ppiuyhyuhh

        ei lähetetä suoraan toiselle ihmiselle eteenpäin saamaansa pahaa energiaa, vaan ensin kompostoidaan se kasvatetaan kukkia ja laitetaan kukat eteenpäin


        ppiuuyyggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei lähetetä suoraan toiselle ihmiselle eteenpäin saamaansa pahaa energiaa, vaan ensin kompostoidaan se kasvatetaan kukkia ja laitetaan kukat eteenpäin


        ppiuuyyggg

        Tästä tulikin mieleeni että koska minä ja kilpaileva filosofi olemme päätyneet toimittamaan toisillemme kompostointikelpoista ainesta, viisas filosofi ei voi päätellä muuta kuin että ne mitäisi kompostoida molemminpuolisesti ja kasvattaa kukkia,


        ppiuggggg


    • Anonyymi

      Jos joku kirjoittelee ketjuihini törkyviestejä jotka on jotain laitonta tekstiä en koskaan hyväksy niitä.


      popiuuuyyhh

      • Anonyymi

        Minä inhoon herkkänä ihmisenä kaikkee karmeeta.


        ppiouuyuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä inhoon herkkänä ihmisenä kaikkee karmeeta.


        ppiouuyuuyu

        mutta mä oon joutunut kuuntelemaan niin kauheesti kaikkea karmeeta että silleen karmeetakin on aivoihini päätynyt ja sen aineksen käsittely ei meinnannut aluksi onnistyua mun hienosyisellä aivosysteemillä ollenkaan, siksi jouduin siihen kriisipuhelinkierteeseen


        ppoiuiuhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mä oon joutunut kuuntelemaan niin kauheesti kaikkea karmeeta että silleen karmeetakin on aivoihini päätynyt ja sen aineksen käsittely ei meinnannut aluksi onnistyua mun hienosyisellä aivosysteemillä ollenkaan, siksi jouduin siihen kriisipuhelinkierteeseen


        ppoiuiuhhhh

        mut he ei voi auttaa mua sen karmeen käsittelyssä, koska jos siitä soittaa muodostuu aina lisää karmeaa ainesta siitä keskustelusta. ja se on ihan hirvee kierre sitten.
        Koska he ei ole tajunneet ongelman ydintä oikein.


        popuuyyhhgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut he ei voi auttaa mua sen karmeen käsittelyssä, koska jos siitä soittaa muodostuu aina lisää karmeaa ainesta siitä keskustelusta. ja se on ihan hirvee kierre sitten.
        Koska he ei ole tajunneet ongelman ydintä oikein.


        popuuyyhhgh

        he kasvatti mun kauhun siemenestä suurella määrällä lannotetta suuren puuun. Ei olis kannattanut siitä siemenestä soittaa,

        ppiuiuyyyuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he kasvatti mun kauhun siemenestä suurella määrällä lannotetta suuren puuun. Ei olis kannattanut siitä siemenestä soittaa,

        ppiuiuyyyuuj

        nyt pitää pärjätä sen puun kanssa yksikseen , koska he on vihaisia kun se lannotteensa ei auta.


        ppiuyyggggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt pitää pärjätä sen puun kanssa yksikseen , koska he on vihaisia kun se lannotteensa ei auta.


        ppiuyyggggh

        yritin koko aika vastustella alusta asti sanoen että se tekee vain haitta mulle, mutta aina vaan väkisin piti yrittää sitä., siinä se puu nyt on.


        ppiuhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yritin koko aika vastustella alusta asti sanoen että se tekee vain haitta mulle, mutta aina vaan väkisin piti yrittää sitä., siinä se puu nyt on.


        ppiuhhh

        ei ne kaavat aina toimi niin, että peloista pitää puhua. voi käydä niiinkin että peloista puhumala peloista kasvatetaan s uuri , kun se hermosto traumatisoidaan jatkuvalla mielikuvituspelon pyörityksellä.


        ppiuyghjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne kaavat aina toimi niin, että peloista pitää puhua. voi käydä niiinkin että peloista puhumala peloista kasvatetaan s uuri , kun se hermosto traumatisoidaan jatkuvalla mielikuvituspelon pyörityksellä.


        ppiuyghjj

        siot aluksi he oli niinku että "tää ei riitä",. olin ihan kauhuissani että vieläkö lisää

        ppiuyuyghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siot aluksi he oli niinku että "tää ei riitä",. olin ihan kauhuissani että vieläkö lisää

        ppiuyuyghh

        He ei todellakaan osanneet kuunnella mua että mitä mä sanon.


        ppiuhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei todellakaan osanneet kuunnella mua että mitä mä sanon.


        ppiuhhh

        he ei oo tottuneet filosofeihin jotka harkitsee mitä he sanoo.


        ppoiuuyyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he ei oo tottuneet filosofeihin jotka harkitsee mitä he sanoo.


        ppoiuuyyhhhh

        aluksi kun soitin puhuin todella vain asiaa


        ppiuuyhhghg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aluksi kun soitin puhuin todella vain asiaa


        ppiuuyhhghg

        että miks just mua olisi pitänyt kuunnella ihmeteltiin, että kun heille tulee kaikenlaista pilasoittajaa. No siksi tietenkin että mä en ollut pilasoittaja,


        ppiuyygggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että miks just mua olisi pitänyt kuunnella ihmeteltiin, että kun heille tulee kaikenlaista pilasoittajaa. No siksi tietenkin että mä en ollut pilasoittaja,


        ppiuyygggh

        Mutta ehkä Jumala teki mulle vähän niinku Jobille että jätti seitsemäksi vuodeksi suojelematta, että kaikki luulis feikiksi,


        ppiuygggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ehkä Jumala teki mulle vähän niinku Jobille että jätti seitsemäksi vuodeksi suojelematta, että kaikki luulis feikiksi,


        ppiuygggg

        mul on taas kaks pientä ihosyövän näköistä kohtaa.
        koitan mun luontaishoidolla ja rukoilulla,
        en tiedä auttaako, mut toivon.

        ppoiujjhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul on taas kaks pientä ihosyövän näköistä kohtaa.
        koitan mun luontaishoidolla ja rukoilulla,
        en tiedä auttaako, mut toivon.

        ppoiujjhj

        turha mennä lääkäriin kun hoidostaan vammautuisin mahdollisesti kokonaan

        ppiuiuhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turha mennä lääkäriin kun hoidostaan vammautuisin mahdollisesti kokonaan

        ppiuiuhhhh

        tai en mä tiedä onko heillä jotain jäädytyslaitteita tms. millä vois joissain tapauksissa poistaa jotain ihosta, No pitää katsoo.


        "ppouiyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai en mä tiedä onko heillä jotain jäädytyslaitteita tms. millä vois joissain tapauksissa poistaa jotain ihosta, No pitää katsoo.


        "ppouiyggg"

        Elämä on tosi kummallista, saapi nähdä....
        Se kummallinen elämä on enemmän totta kuin se tavallinen kuvitelma.
        Osoittaahan sen jo nuo kasvonaamioisset kaupassa.



        ppoihhghhhjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on tosi kummallista, saapi nähdä....
        Se kummallinen elämä on enemmän totta kuin se tavallinen kuvitelma.
        Osoittaahan sen jo nuo kasvonaamioisset kaupassa.



        ppoihhghhhjh

        Saan myös suosituksoa videoista, että Jumala laittaa minut odottamaan ja pitää luottaa Jumalan ajoitukseen. :)


        "ppihghghhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan myös suosituksoa videoista, että Jumala laittaa minut odottamaan ja pitää luottaa Jumalan ajoitukseen. :)


        "ppihghghhhjh"

        Ja tosiaan kaikki asiat odottaa,.
        Että pitää tässä nyt vaan odotella.


        "ppiuyyyyh"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ym3jLUX8O-Q


        Tuotakin videota mainostetaan minulle


        "poioyfgjkkkk"

        Äitikin taitaa salaa pitää minua taitavampana kuin mitä minulle paljastaa, koska kun kerran yritin löytää tulkintoja epäselville asioille, äiti oli minua enemmän taipuvainen sellaiseen tulkintaan , että ehkä minun keksintö yritetään varastaa ja pitäisi valmistautua sellaiseen yritykseen.


        "ppiuuyyghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikin taitaa salaa pitää minua taitavampana kuin mitä minulle paljastaa, koska kun kerran yritin löytää tulkintoja epäselville asioille, äiti oli minua enemmän taipuvainen sellaiseen tulkintaan , että ehkä minun keksintö yritetään varastaa ja pitäisi valmistautua sellaiseen yritykseen.


        "ppiuuyyghhh"

        Ja äiti puhuu keksinnöstäni tyyliin että: "On tää nyt semmonen juttu että..."


        "ppiuuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äiti puhuu keksinnöstäni tyyliin että: "On tää nyt semmonen juttu että..."


        "ppiuuyhhhh"

        Mutta siis mä itse tiedän tehneeni hyvän keksinnön kärsimysteni keskellä. .

        "ppiouyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis mä itse tiedän tehneeni hyvän keksinnön kärsimysteni keskellä. .

        "ppiouyggg"

        mutta ei sitä oo hoksannut kuin harvat...



        ppiuyyygh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta ei sitä oo hoksannut kuin harvat...



        ppiuyyygh

        Ja sit on sellasia jotka sanoo mulle että joo kyllä tää varmasti kiinnostaa muitakin kuin mua itseäni , mut sen jälkeen mulle ei puhuta mitään.,..



        ppoiiiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit on sellasia jotka sanoo mulle että joo kyllä tää varmasti kiinnostaa muitakin kuin mua itseäni , mut sen jälkeen mulle ei puhuta mitään.,..



        ppoiiiuuyyy

        Mä olen joslus aiemmin elämässäni antanut töitäni muiden nimiin. Nyt ei olis tarkoitus tehdä sitä.


        "ppiuuyytgtgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen joslus aiemmin elämässäni antanut töitäni muiden nimiin. Nyt ei olis tarkoitus tehdä sitä.


        "ppiuuyytgtgh"

        Kerran kun tein paljon vähäpätöisemmän työn sillekin oli ottajaa moneen lähtöön.
        Annoin mennä, koska aihe ei ollut mulle mieluinen mutta nyt on...


        ppoiuiuuhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kun tein paljon vähäpätöisemmän työn sillekin oli ottajaa moneen lähtöön.
        Annoin mennä, koska aihe ei ollut mulle mieluinen mutta nyt on...


        ppoiuiuuhj

        oikeestaan nyt on kyse mun omasta ytimestäni joten sen ei voi antaa mennä....


        "ppiuyghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikeestaan nyt on kyse mun omasta ytimestäni joten sen ei voi antaa mennä....


        "ppiuyghhjj"

        Oon tehnyt tuon keksinnön ensisijaisesti tutkimalla itseäni,.


        ppoiuyygghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tehnyt tuon keksinnön ensisijaisesti tutkimalla itseäni,.


        ppoiuyygghgh

        Mä teen joka ikisen taideteokseni niin että sillä on elävä yhteys itseeni.

        Esim. eräs taulu on satumaisesta aiheesta, josta kyllä maalaa muutkin, mutta idea ei ole kenenkään maalauksesta vaan sen nimisestä tanssista jonka tanssiopettajani opetti ja sisäisestä kokemuksestani hänen tanssitunniltaan inspiraatiuona maalattu.
        Eli se on ainma jotain mikä kumpuaa mun sisimmästä, ei itseni ulkopuolelta kopioitua muotoa,


        ppoiytgghhhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen joka ikisen taideteokseni niin että sillä on elävä yhteys itseeni.

        Esim. eräs taulu on satumaisesta aiheesta, josta kyllä maalaa muutkin, mutta idea ei ole kenenkään maalauksesta vaan sen nimisestä tanssista jonka tanssiopettajani opetti ja sisäisestä kokemuksestani hänen tanssitunniltaan inspiraatiuona maalattu.
        Eli se on ainma jotain mikä kumpuaa mun sisimmästä, ei itseni ulkopuolelta kopioitua muotoa,


        ppoiytgghhhj

        eli sen pitää olla jotain mitä olen itse elävässä elämässä kokenut, mutta ei kuitenkaan kokemuksen ulkoinen muoto,


        ppoiuyhghhghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sen pitää olla jotain mitä olen itse elävässä elämässä kokenut, mutta ei kuitenkaan kokemuksen ulkoinen muoto,


        ppoiuyhghhghhh

        Eli jotain mun todellisessa ulkoiseessa todellisuudesssa elettyä sisäistä kokemusta. Noin siitä tulee mun mielestä erityisen autenttista


        ppiuygggggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jotain mun todellisessa ulkoiseessa todellisuudesssa elettyä sisäistä kokemusta. Noin siitä tulee mun mielestä erityisen autenttista


        ppiuygggggh

        ikäänkuin toinen todellisuus johon aukeaa portti jostakin kohtaa konkreettista todellisuutta mun omaa elämää


        ppoiuuyyghghg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäänkuin toinen todellisuus johon aukeaa portti jostakin kohtaa konkreettista todellisuutta mun omaa elämää


        ppoiuuyyghghg

        Tossa videossahan sanotaan että mun pitäisi muuttua itseni paremmaksi versioksi niin ei tarvi miettiä kilpailjoita. Joten ehkä nyt hömppä "ppoihghgjhjk" jutut ois tosiaan aika lopettaa

        "ppougtffgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa videossahan sanotaan että mun pitäisi muuttua itseni paremmaksi versioksi niin ei tarvi miettiä kilpailjoita. Joten ehkä nyt hömppä "ppoihghgjhjk" jutut ois tosiaan aika lopettaa

        "ppougtffgghh"

        pitäisikö koittaa heilauttaa taikasauvaa ja muuttua sammakosta prinsessaksi


        ppoiuyytygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäisikö koittaa heilauttaa taikasauvaa ja muuttua sammakosta prinsessaksi


        ppoiuyytygg

        Mulla oli viime yönä kauhukohtauksia.- Filmasin itseäni saadakseni tietää mitä tapahtuu niiden aikana. Ainakin mä kikattelin itsekseni niiden välissä ihan muita asioita.


        popiuyyttyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli viime yönä kauhukohtauksia.- Filmasin itseäni saadakseni tietää mitä tapahtuu niiden aikana. Ainakin mä kikattelin itsekseni niiden välissä ihan muita asioita.


        popiuyyttyyy

        mutta siis mistä mä olision kelleen vihainen. Mä vaan kompostoin ikävää ainesta ihan rauhanomaisesti ja kasvatan siin' kukkia.

        "ppoiiujhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis mistä mä olision kelleen vihainen. Mä vaan kompostoin ikävää ainesta ihan rauhanomaisesti ja kasvatan siin' kukkia.

        "ppoiiujhhhj"

        Eiks tää oo paljon parempi kuin perinteinen vihausuus kun tehdään jotain väärin ?

        "ppuihghgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tää oo paljon parempi kuin perinteinen vihausuus kun tehdään jotain väärin ?

        "ppuihghgggg"

        tähän ei niinku sovi kuvioon mikään vihaisuus


        ppiuuuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tähän ei niinku sovi kuvioon mikään vihaisuus


        ppiuuuuj

        ainoo huono puoli tässä on se että vihaista osalpuolta joskus ärsyttää kun mua ei saa kunnolla suuttumaan. Ihan totta joskus mä vaan hekottelen itsekseni kun mun olis kai kuulunut suuttua.,


        popiouyyhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainoo huono puoli tässä on se että vihaista osalpuolta joskus ärsyttää kun mua ei saa kunnolla suuttumaan. Ihan totta joskus mä vaan hekottelen itsekseni kun mun olis kai kuulunut suuttua.,


        popiouyyhj

        Jos jokukin nyt vaikka haluaa minut nolata, niin mitö sitten, mä en oikein ymmärrä koko ideaa siinä . Teen niinkuin balettikoulussa: pyörähdän siinä pilkattavana ja jatkan sitten sitä varsinaista tehtävää tanssituntia ihan normaalisti.


        poiuyggggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokukin nyt vaikka haluaa minut nolata, niin mitö sitten, mä en oikein ymmärrä koko ideaa siinä . Teen niinkuin balettikoulussa: pyörähdän siinä pilkattavana ja jatkan sitten sitä varsinaista tehtävää tanssituntia ihan normaalisti.


        poiuyggggh

        Mä oon lapsesta asti esittäny Chaplinia, oon aidosti vähän niinku se Chaplinin roolihahmo...
        semmonen tunteellinen ja välillä vähän nolo


        ppoioiujhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lapsesta asti esittäny Chaplinia, oon aidosti vähän niinku se Chaplinin roolihahmo...
        semmonen tunteellinen ja välillä vähän nolo


        ppoioiujhhhhhh

        En oikeen tiedä mikä olis semmonen hyvä lopetuslause...


        ppoiiuuh


    • Anonyymi

      Niin.. en tiedä merkkaako sinulle platonilaisittain luurit jotain auktoriteetteja... itse olen kohdannut veronmaksajain valtuuttamia sellaisena esteenä ja vääristyneenä todellisuutena, jota platonilaisesti voitaisiin pitää luolalaisina vailla ymmärrystä oikeudenmukaisuudesta. Luurilaiset on mielestäni keventyneenä syyntakeisuudesta, koska ovat usein vain vapaaehtoisia vailla institutionaalista koulimista mielelleen.

      • Anonyymi

        No sehän siinä pelottavaa olikin kun aivovauriossa päätyi "syyntakeettomien" armoille heidän käyttäytyessä äärimmäisen autoratiivisesti. Että he käyttätyy hyvin autoratiivisesti mutta ovat maallikoina vapaita vastuusta. Ja minä jouduin "syyntakeettomien" manipuloimaksi.
        Ja mihin mä siinä jouduin kukaan ei pelasta minua siintä-



        ppoiuyyyuiiji


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän siinä pelottavaa olikin kun aivovauriossa päätyi "syyntakeettomien" armoille heidän käyttäytyessä äärimmäisen autoratiivisesti. Että he käyttätyy hyvin autoratiivisesti mutta ovat maallikoina vapaita vastuusta. Ja minä jouduin "syyntakeettomien" manipuloimaksi.
        Ja mihin mä siinä jouduin kukaan ei pelasta minua siintä-



        ppoiuyyyuiiji

        mutta siellä puhelimessa on paljon koulutettuja kriisiterapeutteja, jotka käyttätyyy erittäin autoratiivisesti.


        ppiouuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siellä puhelimessa on paljon koulutettuja kriisiterapeutteja, jotka käyttätyyy erittäin autoratiivisesti.


        ppiouuuuu

        Siis harvoin edes korkeat viranomaiset käyttäytyy sillätavoin niin autoratiivisesti


        ppiuyyyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis harvoin edes korkeat viranomaiset käyttäytyy sillätavoin niin autoratiivisesti


        ppiuyyyyuuy

        se hämmensi kuin sillä on ehdottomampi tahtoonsa alistumisen vaatimus kuin muualla, mutta sit he ei ookkaan vastuussa mistään koska ovat kouluttamattomia maallikkoja. Se oli pelottavaa


        ppiuyhhyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se hämmensi kuin sillä on ehdottomampi tahtoonsa alistumisen vaatimus kuin muualla, mutta sit he ei ookkaan vastuussa mistään koska ovat kouluttamattomia maallikkoja. Se oli pelottavaa


        ppiuyhhyhh

        mua ei ole missään muualla koskaan niin voimakkaasti alistettu kenenkään toisen tahtoon kuin kriisipuhelimessa


        ppiuyyyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua ei ole missään muualla koskaan niin voimakkaasti alistettu kenenkään toisen tahtoon kuin kriisipuhelimessa


        ppiuyyyyyuu

        siks tänne päädyin


        ppiuyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siks tänne päädyin


        ppiuyyh

        siitä ei ole kovin kauan kun sinne vielä soitin ja mulla oli hyvin kummallinen olo niinä päivinä.


        nyt kun en oo soittanut on normaalimpi ja vapaampi olo


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitä ei ole kovin kauan kun sinne vielä soitin ja mulla oli hyvin kummallinen olo niinä päivinä.


        nyt kun en oo soittanut on normaalimpi ja vapaampi olo


        ppoiuuyyy

        yksinkertaisesti koen heidän manipuloivan


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yksinkertaisesti koen heidän manipuloivan


        ppiuuuyu

        Mä jotenkin alusta asti en tullut juttuun, en oo tottunut että mua niin määräillään ja alistetaan


        ppuygtyuyj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin alusta asti en tullut juttuun, en oo tottunut että mua niin määräillään ja alistetaan


        ppuygtyuyj

        koen että olin heikko ja he käytti minuun valtaa kaikkensa ja joukolla


        ppiuuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koen että olin heikko ja he käytti minuun valtaa kaikkensa ja joukolla


        ppiuuyyyyu

        koen että vaatii minulta vuosien prosessoinnin päästä sen vallan alta pois henkisesti


        ppiiuuhjjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koen että vaatii minulta vuosien prosessoinnin päästä sen vallan alta pois henkisesti


        ppiiuuhjjh

        koitin soittaa äidille, nyt tein niin ettö heti kun hön alkoi epämiellyttäväksi katkaisin puhelun niin ei ehtinyt tulla oireita


        popiuyuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koitin soittaa äidille, nyt tein niin ettö heti kun hön alkoi epämiellyttäväksi katkaisin puhelun niin ei ehtinyt tulla oireita


        popiuyuuj

        oli kauheeta ola niin vammanen että oli pakko kuunnella toisten epämiellyttävää puhetta 5 vuotta., oli niin kipee ettei voinut sanoo, että mä en kuuntele


        ppiuyyyhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli kauheeta ola niin vammanen että oli pakko kuunnella toisten epämiellyttävää puhetta 5 vuotta., oli niin kipee ettei voinut sanoo, että mä en kuuntele


        ppiuyyyhyh

        mun mielestä se on vähän semmosta väärinkäyttöä että heikoilla olevballe puhutaan epämiellyttävästi kaikkea tosi loukkaavaa


        ppiuuuyyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä se on vähän semmosta väärinkäyttöä että heikoilla olevballe puhutaan epämiellyttävästi kaikkea tosi loukkaavaa


        ppiuuuyyhhhh

        kun siinö on koko aika sitä ei niin huomaa, mutta kun saa siihen etäisyyttä se tuntuu erittäinkin kummalliselle


        ppiuyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun siinö on koko aika sitä ei niin huomaa, mutta kun saa siihen etäisyyttä se tuntuu erittäinkin kummalliselle


        ppiuyyhh

        Ennenkaikkea mua vaivasi siinä se, että suurin osa kuulostaa ylemmyydentuntoiselle, , vaikka on kyse m un asiasta. Sitä mä ymmärtänyt koiskaan

        ppuyyuujjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkaikkea mua vaivasi siinä se, että suurin osa kuulostaa ylemmyydentuntoiselle, , vaikka on kyse m un asiasta. Sitä mä ymmärtänyt koiskaan

        ppuyyuujjk

        Mulla on nuoresta asti ollut filosofinen periaate, että yleensö ihmisellä itsellä'än on parhaaty mahdolisuudet tioetää oma asiabsa parhaiten....ensi käden tieto on pätevämpää kuin toisen käden tieto


        ppiuhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nuoresta asti ollut filosofinen periaate, että yleensö ihmisellä itsellä'än on parhaaty mahdolisuudet tioetää oma asiabsa parhaiten....ensi käden tieto on pätevämpää kuin toisen käden tieto


        ppiuhhhh

        he jo heti alkuunsa vallan riikkoi tuota mnun periaatetta


        poiuuhyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he jo heti alkuunsa vallan riikkoi tuota mnun periaatetta


        poiuuhyhh

        He rikko mun käsitystä siitä kuinka tieto rakentuu ja puhuesssaan heodän kanssaan muutoin koko aika tietämättömämmäksi kaikesta


        ppiuyytgggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He rikko mun käsitystä siitä kuinka tieto rakentuu ja puhuesssaan heodän kanssaan muutoin koko aika tietämättömämmäksi kaikesta


        ppiuyytgggh

        Jos mä sanon suoraan mulle se kokemus on kuin jostain luurista jokin manipulatiivinen tajunta melkein hyökkäis mun tajunnan kimppuun niin että mun pää vain pyörii ja mua pyörryttää.


        popuhyhyjhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä sanon suoraan mulle se kokemus on kuin jostain luurista jokin manipulatiivinen tajunta melkein hyökkäis mun tajunnan kimppuun niin että mun pää vain pyörii ja mua pyörryttää.


        popuhyhyjhj

        he vaativat ensin uskomaan heitä ja sitten tuovat esiin että eivät ole vastuussa mistään.

        se on luonnollisesti hyvin pelottava kokemus ja siinä voi käydä huonosti


        ppihhhhhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he vaativat ensin uskomaan heitä ja sitten tuovat esiin että eivät ole vastuussa mistään.

        se on luonnollisesti hyvin pelottava kokemus ja siinä voi käydä huonosti


        ppihhhhhj

        onhan aina pelottavaa ppäätyä vastuutakantamattoman armoille



        ppiuuyyhgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan aina pelottavaa ppäätyä vastuutakantamattoman armoille



        ppiuuyyhgh

        se on iso riski...ei ihmekään että tärisee siinä päästä varpaisiin...



        ppiuyyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on iso riski...ei ihmekään että tärisee siinä päästä varpaisiin...



        ppiuyyyhh

        vieraan armoilla joka vaatii että hänen tahtonsa on sunb tahdon yläpuolella mutta hän eri ole vastuussa mistään,. Eiks se oo luonnolliusta että se lisääpelkoa?


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieraan armoilla joka vaatii että hänen tahtonsa on sunb tahdon yläpuolella mutta hän eri ole vastuussa mistään,. Eiks se oo luonnolliusta että se lisääpelkoa?


        ppiuuyyyy

        siks mun mielestä on täysin ymmärrettävä mun vaatimus, että kun kerran mä soitan omasta asiastani jonka tunnen hyvin, mä myls johdan keskustelua..




        ppuyytyyghhg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siks mun mielestä on täysin ymmärrettävä mun vaatimus, että kun kerran mä soitan omasta asiastani jonka tunnen hyvin, mä myls johdan keskustelua..




        ppuyytyyghhg

        nyt mun piti tulla tänne vuosiksi paasaamaan saadakseni tunteen että mä johdanoman asiani keskustelua


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt mun piti tulla tänne vuosiksi paasaamaan saadakseni tunteen että mä johdanoman asiani keskustelua


        ppiuyyyy

        se on mulle tosi tärkeetä että mä johdan itseöni koskevien asioiden keskustelua.,


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on mulle tosi tärkeetä että mä johdan itseöni koskevien asioiden keskustelua.,


        ppiuuyyyy

        se on mulle periaatteellinen kysymys ja mä oon periaatteen nainen


        ppiuyuyghhg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on mulle periaatteellinen kysymys ja mä oon periaatteen nainen


        ppiuyuyghhg

        niinku näätte mä pälätän vaikka vuosia sen eteen. ..

        ppiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinku näätte mä pälätän vaikka vuosia sen eteen. ..

        ppiuuyuyy

        Mä oon nimittäin joutunut semmoseen erittäin yllättävään tilanteeseen erään henkilön kikkailun takia ja mä jouduin siihen koska mä en tajunnu ajoissa kuinka hyvä mun idea on.



        ppoiuuyhhiki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nimittäin joutunut semmoseen erittäin yllättävään tilanteeseen erään henkilön kikkailun takia ja mä jouduin siihen koska mä en tajunnu ajoissa kuinka hyvä mun idea on.



        ppoiuuyhhiki

        ja mä oon ite käyttäytynyt ihan hassusti ennenkuin tajusin. tuohon se itseni aliarviointi lopulta johti.

        ppiuuuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mä oon ite käyttäytynyt ihan hassusti ennenkuin tajusin. tuohon se itseni aliarviointi lopulta johti.

        ppiuuuuyuyu

        en aio aliarvioida enää ikinä filosofisia kykyjäni. sen opetuksen ainakin sain.


        ppiuyyyyhy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en aio aliarvioida enää ikinä filosofisia kykyjäni. sen opetuksen ainakin sain.


        ppiuyyyyhy

        Kun siis soittaessani kriisipuhelimeen aluks mä selitin kaikille että oletan kaikien ihmistenolevan vähintään mun älytasoa tai sitten älykkäämpiä.
        Mutta siis toi arvioni meni aivan pieleen.


        ppoiiuuyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis soittaessani kriisipuhelimeen aluks mä selitin kaikille että oletan kaikien ihmistenolevan vähintään mun älytasoa tai sitten älykkäämpiä.
        Mutta siis toi arvioni meni aivan pieleen.


        ppoiiuuyhh

        mä ajattelin kaikki asiat väärin ajatellessani noin...


        ppiuyggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä ajattelin kaikki asiat väärin ajatellessani noin...


        ppiuyggg

        sit mä vaan jakelin hienoja filosofioitani ympäri maailmaa ku roskaa.,,,



        ppioiuuyyyhy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit mä vaan jakelin hienoja filosofioitani ympäri maailmaa ku roskaa.,,,



        ppioiuuyyyhy

        mä en ollut varautunut kikkaileviin filosofeihin, ku itse otan filosofian niin vakavasti,


        ppoiugggghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en ollut varautunut kikkaileviin filosofeihin, ku itse otan filosofian niin vakavasti,


        ppoiugggghh

        Kysymys on nyt siitä että kuinka mä nyt pääsisin tehokkaasti jatkamaan filosofointiani , ettei mun aika mee jonkun kikkailun ihmettelemiseen kun olisi kiire filosofoida.


        ppiouytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on nyt siitä että kuinka mä nyt pääsisin tehokkaasti jatkamaan filosofointiani , ettei mun aika mee jonkun kikkailun ihmettelemiseen kun olisi kiire filosofoida.


        ppiouytttt

        Jopa mun taidenettisuvulleni kirjoittamani esseen on joku muu jo vuosia sitten varastanut mun taidenettisivuiltani jollein ihme sivustolle joka myy akateemisia esseitä. Olisko muka mainokseksi myymilleen essseille,


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa mun taidenettisuvulleni kirjoittamani esseen on joku muu jo vuosia sitten varastanut mun taidenettisivuiltani jollein ihme sivustolle joka myy akateemisia esseitä. Olisko muka mainokseksi myymilleen essseille,


        ppoiuyyy

        en piitannu asiasta mitään kun ajattelin vaan että wow mä oon hyvä kun kirjoitelmiani myydään akateemisina esseinä ja yks mun maalaus oli omin luvin napattu sivustolle joka myy tapettikuvioita


        ppoiuhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en piitannu asiasta mitään kun ajattelin vaan että wow mä oon hyvä kun kirjoitelmiani myydään akateemisina esseinä ja yks mun maalaus oli omin luvin napattu sivustolle joka myy tapettikuvioita


        ppoiuhhh

        äiti pilaili tossa kerran että ehkä mun elämänbtehtävä on jaella ideani ilmaiseksi muiden käyttöön...


        ppoiiuhyhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äiti pilaili tossa kerran että ehkä mun elämänbtehtävä on jaella ideani ilmaiseksi muiden käyttöön...


        ppoiiuhyhhh

        Äiti pilaili myös semmosta tossa kerran että kohta pääsen ostamaan jonkun kirjoittaman kirjan omista filosofioistani.


        ppiuuhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti pilaili myös semmosta tossa kerran että kohta pääsen ostamaan jonkun kirjoittaman kirjan omista filosofioistani.


        ppiuuhhhh

        Äiti sanoi: "Oota vaan , niin kohta pääset ostamaan...

        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sanoi: "Oota vaan , niin kohta pääset ostamaan...

        ppoiiuuyy

        Ni mnä ajattelin että jos mun pitäisi varmuudenn vuoksi kertoa tästä asiasta etukäteen, ettei jälkiköteen


        ppoiuhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni mnä ajattelin että jos mun pitäisi varmuudenn vuoksi kertoa tästä asiasta etukäteen, ettei jälkiköteen


        ppoiuhhhh

        En mä sit tiedä kuinka uskottavia nää äitini spekulaatiot on

        ppiiuuyhgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sit tiedä kuinka uskottavia nää äitini spekulaatiot on

        ppiiuuyhgh

        Mutta niin tosissaan hän on, että sanoi että mun pitäisi kirjata tapahtumapäivämääriä kaiken varalta,

        poouyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin tosissaan hän on, että sanoi että mun pitäisi kirjata tapahtumapäivämääriä kaiken varalta,

        poouyyyyu

        Joku on voinut laskelmoida niin, että mut saadaan niin kauhukohtauksiin, etten pysy perässä.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on voinut laskelmoida niin, että mut saadaan niin kauhukohtauksiin, etten pysy perässä.


        ppoiiuuuu

        Mun periaate on aina ollut että asioista kannattaa puhua etukäteen ei jällkikäteen



        ppoiuuyuhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun periaate on aina ollut että asioista kannattaa puhua etukäteen ei jällkikäteen



        ppoiuuyuhh

        mutta mulla on yks konsti millä voisin sabotoida ideoideni varastamisen.
        levittämällä ne niin moneen paikkaan varastettavaksi, ettei kukaan saa egoistista hyötyä.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mulla on yks konsti millä voisin sabotoida ideoideni varastamisen.
        levittämällä ne niin moneen paikkaan varastettavaksi, ettei kukaan saa egoistista hyötyä.


        ppoiuuyyyy

        Sit ne vois vaan katella toisiaan:
        Mist sä ton sait ?
        Niin mut mistä sä?
        Mut entä sä?

        hihih


        ppoiuyhghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit ne vois vaan katella toisiaan:
        Mist sä ton sait ?
        Niin mut mistä sä?
        Mut entä sä?

        hihih


        ppoiuyhghgh

        sit mä voisin tehdä sen niin että ne kaikki olis toinen toisistaan ihan eri tahoja, niinku ihan eri maalaisia kaikki jne


        ppoiuyttrtt


    • Anonyymi

      Ota jyyppy. Siis ryyppy. Alkoholi vilkastuttaa verenkiertoa etenkin aivoissa!

    • Anonyymi

      Tässä kaikessa on ilmeisesti pääosin kysymys vedätyksestä ja mun kauhukohtauksetkjin luultavasti johtuu niin tavallisesta syystä kuin vedätyksestä.


      ppoiyttgyhj

      • Anonyymi

        siis mua on vedätetty oikeen kunnolla


        ppiiuuyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mua on vedätetty oikeen kunnolla


        ppiiuuyyhh

        oon kirjoittanut tänne vuosia pötköön koska mullla on ollut semmon en tunne että vielä voi ilmetä jotain miks ois hyvä että esim täältä näkyis vähän tapahtumien kulkua vuosien kuluesssa. Vaika te ette ookkaan mulle niin kauheen sydänystäviä, niin ootte tekin todistavia silmäpareja sille miten täällä palstalla ion nää kirjoitukset edenneet.


        poiutfggghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon kirjoittanut tänne vuosia pötköön koska mullla on ollut semmon en tunne että vielä voi ilmetä jotain miks ois hyvä että esim täältä näkyis vähän tapahtumien kulkua vuosien kuluesssa. Vaika te ette ookkaan mulle niin kauheen sydänystäviä, niin ootte tekin todistavia silmäpareja sille miten täällä palstalla ion nää kirjoitukset edenneet.


        poiutfggghh

        siis mulla ei ole ollut aikaa ja voimavaroja kirjoittaa tänne hyvin, pahoitteluni siitä.

        Nimittäin myls mun korkealaatuinen filosofiani näytti roskalle pätkäkirjoituksena , mutta muutettuna hiottuun tekstiasuun siitä tuli timantti.


        ppuiyttggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mulla ei ole ollut aikaa ja voimavaroja kirjoittaa tänne hyvin, pahoitteluni siitä.

        Nimittäin myls mun korkealaatuinen filosofiani näytti roskalle pätkäkirjoituksena , mutta muutettuna hiottuun tekstiasuun siitä tuli timantti.


        ppuiyttggh

        Enkä siis siksikään ole kirjoittanut tänne hyvin, että muuten tosiaan kohta tyypit kirjoittaisi graduja mun suomi24 teksteistä.,

        Mun kimpussa on ollut aikoinaan erikoisia gradunkirjoittajiakin.


        ppiuygggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä siis siksikään ole kirjoittanut tänne hyvin, että muuten tosiaan kohta tyypit kirjoittaisi graduja mun suomi24 teksteistä.,

        Mun kimpussa on ollut aikoinaan erikoisia gradunkirjoittajiakin.


        ppiuygggg

        ja siis oikeesti mun tekstiä on aikoinaan julkaistu jopa tohtorin nimissä omasta toivomuksestani.


        ppouygggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siis oikeesti mun tekstiä on aikoinaan julkaistu jopa tohtorin nimissä omasta toivomuksestani.


        ppouygggg

        että en oo ihan tavanomainen "nettihäirikkö". Vaan sellainen nettihäiirikkö jonka teksti kelpaa tohtoritasoistenkin nimiin.


        ppiouygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että en oo ihan tavanomainen "nettihäirikkö". Vaan sellainen nettihäiirikkö jonka teksti kelpaa tohtoritasoistenkin nimiin.


        ppiouygg

        En kerro sitä kenen tohtorin nimiin on julkaistu,. Kun se asia ei ole tohtorin vika,, koska minä itse halusin livistää hommastani ja mä en ois päässyt livistämään kunnolla jos en olis saanut tekstiäni muiden nimiin,
        Mutta kokemusta on siis että teksatini kelpaa jopa tohtorin nimiin 10 kertaa vähempitasoisena kuin mitä se on nyt.


        ppiuttfghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro sitä kenen tohtorin nimiin on julkaistu,. Kun se asia ei ole tohtorin vika,, koska minä itse halusin livistää hommastani ja mä en ois päässyt livistämään kunnolla jos en olis saanut tekstiäni muiden nimiin,
        Mutta kokemusta on siis että teksatini kelpaa jopa tohtorin nimiin 10 kertaa vähempitasoisena kuin mitä se on nyt.


        ppiuttfghh

        niin jos mun teksti kelpasi tohtoritasoisen nimiin 10 kertaa vähemoitasoisena kuin nyt, niin mitä siitä voin päätellä ?
        Ton mä jopa teoriassa pystyn todistaan koska sain kuitenkin työtodistuksen työstäni, eikä kyseessä ollut minuun kohdistunut huijaus vaan mä itse livistin työstä josta mulle oli maksettu palkkaa. ja kinusin tekstini muiden nimiin ja tohtori ihmetteli että enkö itse halua kunniaa ollenkaan.


        ppouygghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin jos mun teksti kelpasi tohtoritasoisen nimiin 10 kertaa vähemoitasoisena kuin nyt, niin mitä siitä voin päätellä ?
        Ton mä jopa teoriassa pystyn todistaan koska sain kuitenkin työtodistuksen työstäni, eikä kyseessä ollut minuun kohdistunut huijaus vaan mä itse livistin työstä josta mulle oli maksettu palkkaa. ja kinusin tekstini muiden nimiin ja tohtori ihmetteli että enkö itse halua kunniaa ollenkaan.


        ppouygghhh

        Ja nyt mä oon kirjottanu kymmenen kertaa parempaa tekstiä. Ja sitä on myös lennellyt minne sattuu maailmalle ennenku tajusin miten hyvä filosofi mä oon. .


        ppoiuuyyyhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt mä oon kirjottanu kymmenen kertaa parempaa tekstiä. Ja sitä on myös lennellyt minne sattuu maailmalle ennenku tajusin miten hyvä filosofi mä oon. .


        ppoiuuyyyhhh

        Ja mua on turha tässä kenenkään alkaa väittämään hulluksi. Pystyn todistaan kaiken ja suuren osan ihan virallisesti kelvollisesti.


        ppoiuuyyhhjjhjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mua on turha tässä kenenkään alkaa väittämään hulluksi. Pystyn todistaan kaiken ja suuren osan ihan virallisesti kelvollisesti.


        ppoiuuyyhhjjhjh

        mä oon vähän semmonen henkilö joka ei tavoittele itselleen kunniaa,, niin voin siks joutuu helpostui hyvöksiköäytetyksi.



        ppiuyggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon vähän semmonen henkilö joka ei tavoittele itselleen kunniaa,, niin voin siks joutuu helpostui hyvöksiköäytetyksi.



        ppiuyggg

        MUlla on paljon esimerkkejä m enneisyydestä tilanteista joissa en tavoitellut itselleni kunniaa.,.,.,


        ppoiuygff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUlla on paljon esimerkkejä m enneisyydestä tilanteista joissa en tavoitellut itselleni kunniaa.,.,.,


        ppoiuygff

        Kerron tässä joitakin.
        Kun minä nuorena tyttönä olisin päässyt muusikoiden ulkomaankiertueille ja Pariisiin tanssimaan, en lähtenyt mukaan.


        ppoiuyggggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron tässä joitakin.
        Kun minä nuorena tyttönä olisin päässyt muusikoiden ulkomaankiertueille ja Pariisiin tanssimaan, en lähtenyt mukaan.


        ppoiuyggggg

        Sit kerran kävi niin että mä pidin tanssikurssin jonka mukavat rouvat olivat järjestäneet ja kutsuneet minut opettajaksi. Noh, paikalle tuli äänekkäästi kilpailevan tanssikoulun johtaja.
        Noh en ollut moksiskaan ja pidin iloisena kurssia. Lopuksi toisen tanssikoulun porukat tuli pussaamaan minua poskelle ja sain kutsun koulunsa opettajaksi,
        Noh, tarina loppui niin että äiti tuli "pelastamaan" minut tanssikoulun johtajalta soittamalla hänelle vihaisen puhelun, että en tule kouluunsa opettamaan ja kaikki valokuvat minusta on hävitettävä. Tämän tarinan kuultuaan neurologini kirjoitti papereihini, että voi Aspergerin syndrooman johdosta menettää työtilaisuuksia, koska ei hahmota sosiaalisia tilanteita.


        ppoiuyghjhjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit kerran kävi niin että mä pidin tanssikurssin jonka mukavat rouvat olivat järjestäneet ja kutsuneet minut opettajaksi. Noh, paikalle tuli äänekkäästi kilpailevan tanssikoulun johtaja.
        Noh en ollut moksiskaan ja pidin iloisena kurssia. Lopuksi toisen tanssikoulun porukat tuli pussaamaan minua poskelle ja sain kutsun koulunsa opettajaksi,
        Noh, tarina loppui niin että äiti tuli "pelastamaan" minut tanssikoulun johtajalta soittamalla hänelle vihaisen puhelun, että en tule kouluunsa opettamaan ja kaikki valokuvat minusta on hävitettävä. Tämän tarinan kuultuaan neurologini kirjoitti papereihini, että voi Aspergerin syndrooman johdosta menettää työtilaisuuksia, koska ei hahmota sosiaalisia tilanteita.


        ppoiuyghjhjj

        Rouvat kertoivat jälkikäteen miettineensä kurssin alussa että mitähän siitä tulee mutta sitten huokaisseet että hyvinhän se meni.


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouvat kertoivat jälkikäteen miettineensä kurssin alussa että mitähän siitä tulee mutta sitten huokaisseet että hyvinhän se meni.


        ppoiuyyyy

        Niin mun pitäs nyt olla tarkkana etten aliarvioi itseäni koska oon tehnyt jotain kymmenen kertaa parempaa,.


        ppouyyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mun pitäs nyt olla tarkkana etten aliarvioi itseäni koska oon tehnyt jotain kymmenen kertaa parempaa,.


        ppouyyg

        Että mua ei enää vedetetä tolla jutulla että oisin nettihäirikkötasoa.


        ppiuytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mua ei enää vedetetä tolla jutulla että oisin nettihäirikkötasoa.


        ppiuytttt

        uskon että suomi24:kään ei mua enää moderoi pois, koska ovat hoksanneet etten oo oikeesti nettihäirikkö,


        ppoiuytggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskon että suomi24:kään ei mua enää moderoi pois, koska ovat hoksanneet etten oo oikeesti nettihäirikkö,


        ppoiuytggg

        siis mua on vedätetty niin että muka oisin nettihäirikkö



        ppiouyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mua on vedätetty niin että muka oisin nettihäirikkö



        ppiouyyyh

        No et ole tietenkään nettihäirikkö. Jotkut vain häiriköi niin että olisit. Näillä palstoilla on paljon arvostelukyvytöntä ja häiriintynyttä porukkaa. Olet kirjoittanut niin paljon että jotkut muutkin palstalla asuvat ovat huomanneet ja tarttuneet sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole tietenkään nettihäirikkö. Jotkut vain häiriköi niin että olisit. Näillä palstoilla on paljon arvostelukyvytöntä ja häiriintynyttä porukkaa. Olet kirjoittanut niin paljon että jotkut muutkin palstalla asuvat ovat huomanneet ja tarttuneet sinuun.

        Niin, sen jälkeen kun vammauduin lääkeainereaktiosta (kyseessä ei ollut psyykelääke, en ole koskaan ollut sellaisten tarpeessa,), elämäni merkitykset kääntyi oudosti ikäänkuin ylösalaisin. Ylikilttinä ja ylitunnollisena tunnetusta filosofisesti ja henkisesti ajattelevasta naisesta tuli yhtäkkiä silmänräpäyksessä "nettihäirikkö". Se on hyvin outo elämänkokemus,
        Ottaen huomioon että olin lapsesta asti hyvistä käytössäännöistä erityisen kiinnostunut,
        Niin olihan se järkkyä ollla yhtäkkiä arvojeni vastakohta "nettihäirikkö", kun se on jotenkin juurikin syvällisen ajattelijan vastakohta mun mielestä, joka voi innostua nettihäiriköksi. Siinä ajattelussa ei ole syvyyttä, vaan "nettihäiriköinti" on ikääänkuin pelleilyä, sekä tahallista ilkeilyä tai vahingon tuottamista. Siksi mielestäni en ole määriteltävissä oikeesti "nettihäiriköksi",

        "ppouytgtggghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sen jälkeen kun vammauduin lääkeainereaktiosta (kyseessä ei ollut psyykelääke, en ole koskaan ollut sellaisten tarpeessa,), elämäni merkitykset kääntyi oudosti ikäänkuin ylösalaisin. Ylikilttinä ja ylitunnollisena tunnetusta filosofisesti ja henkisesti ajattelevasta naisesta tuli yhtäkkiä silmänräpäyksessä "nettihäirikkö". Se on hyvin outo elämänkokemus,
        Ottaen huomioon että olin lapsesta asti hyvistä käytössäännöistä erityisen kiinnostunut,
        Niin olihan se järkkyä ollla yhtäkkiä arvojeni vastakohta "nettihäirikkö", kun se on jotenkin juurikin syvällisen ajattelijan vastakohta mun mielestä, joka voi innostua nettihäiriköksi. Siinä ajattelussa ei ole syvyyttä, vaan "nettihäiriköinti" on ikääänkuin pelleilyä, sekä tahallista ilkeilyä tai vahingon tuottamista. Siksi mielestäni en ole määriteltävissä oikeesti "nettihäiriköksi",

        "ppouytgtggghg"

        Vai onko se niin, että netissä nettihäiriköinti alkaa muuttua normiksi, että ne jotka ei ole nettihäirikköjä nimitetään nettihäiriköiksi,


        ppiiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko se niin, että netissä nettihäiriköinti alkaa muuttua normiksi, että ne jotka ei ole nettihäirikköjä nimitetään nettihäiriköiksi,


        ppiiuuyyyyy

        Eli jos on ikäänkuin netin pinnalliseen maailmaan sopimaton on "nettihäirikkö".


        ppoiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos on ikäänkuin netin pinnalliseen maailmaan sopimaton on "nettihäirikkö".


        ppoiuuyyyyy

        Mä sanon ihan rehellisesti, että mun ei ole ikinä ollut niin vaikea sopeutua mihinkään kuin "nettihäiriköksi", Se oli aluksi ihan järkkyä, mutta näköjään monenlaiseen tottuu. Mä luulen että tää nimike on tullut mulle ikäänkuin valtavirtaa vastavirtaan kulkemisesta,

        ppoiiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanon ihan rehellisesti, että mun ei ole ikinä ollut niin vaikea sopeutua mihinkään kuin "nettihäiriköksi", Se oli aluksi ihan järkkyä, mutta näköjään monenlaiseen tottuu. Mä luulen että tää nimike on tullut mulle ikäänkuin valtavirtaa vastavirtaan kulkemisesta,

        ppoiiuuyyyyy

        Nyt voin jo melkeen hymyssä suin todeta olevani uuden ajan "nettihäirikkö"., Elämä on yllätyksiä täynnä. En ole varmaan mistään yllättynyt niin paljon kuin nimityksestäni nettihäiriköksi, kun koulussa olin kiusattu siksi kun en suostunut mukaan, jos muut vähänkään rikkoi sääntöjä.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voin jo melkeen hymyssä suin todeta olevani uuden ajan "nettihäirikkö"., Elämä on yllätyksiä täynnä. En ole varmaan mistään yllättynyt niin paljon kuin nimityksestäni nettihäiriköksi, kun koulussa olin kiusattu siksi kun en suostunut mukaan, jos muut vähänkään rikkoi sääntöjä.


        ppoiuyyy

        Jotenkin muutenkin 50 vuotias nutturapäinen filosofinen 100% raitis nainen, on niin omituinen "nettihäirikkö" jo mielikuvana.

        ppoiiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin muutenkin 50 vuotias nutturapäinen filosofinen 100% raitis nainen, on niin omituinen "nettihäirikkö" jo mielikuvana.

        ppoiiuuyyyy

        Tyyli on lähempänä vanhanajan kotiopettajatarta ja ryhtynyt "nettihäiriköksi."


        ppiuyyytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyli on lähempänä vanhanajan kotiopettajatarta ja ryhtynyt "nettihäiriköksi."


        ppiuyyytyyy

        Ehkä "nettihäiriköt" on nykyään semmosia kuin ennen vanhanajan kotiopettajattaret .


        ppoiuuytyttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä "nettihäiriköt" on nykyään semmosia kuin ennen vanhanajan kotiopettajattaret .


        ppoiuuytyttg

        Mä oon vielä ennen käyttänyt semmosta pitkää pienitalopreerialla tyylistä hammetta, ja olin vannoutunut somesta ja toppahousuista kieltätyjä, Joskus erehtyy, nyt mulla on elämäni ensimmäiset toppahousut ja someprofiili.

        ppouiuyyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vielä ennen käyttänyt semmosta pitkää pienitalopreerialla tyylistä hammetta, ja olin vannoutunut somesta ja toppahousuista kieltätyjä, Joskus erehtyy, nyt mulla on elämäni ensimmäiset toppahousut ja someprofiili.

        ppouiuyyytyy

        Mutta siis mulla meni vähän identiteetti sekaisin soiteltuani sinne kriisipuhelimeen, koska he jostain syystä kuvittelelivat minut kaikeksi muuksi kuin siksi mikä oikeesti oon. 'Siinä keskustelussa meni ihan sekasin jopa uni ja todellisuus,

        ppiuygghghg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis mulla meni vähän identiteetti sekaisin soiteltuani sinne kriisipuhelimeen, koska he jostain syystä kuvittelelivat minut kaikeksi muuksi kuin siksi mikä oikeesti oon. 'Siinä keskustelussa meni ihan sekasin jopa uni ja todellisuus,

        ppiuygghghg

        Siis tulee siitä outo olo jos 50 vuotiaana yhtäkkiä puhutaan kuin lapselle jne,


        ppiuytytytg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tulee siitä outo olo jos 50 vuotiaana yhtäkkiä puhutaan kuin lapselle jne,


        ppiuytytytg

        siis jos olin jo 16-vuotiaana aikuismaisempi ja mulle puhuttiin kuin aikuiselle ja mun keverit oli 17-vuotiaasta lähtien 25-50 vuotiaita,
        Niin sit ku oon 50 MULLE yhtäkkiä puhutaan kuin lapselle.

        ppoiiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos olin jo 16-vuotiaana aikuismaisempi ja mulle puhuttiin kuin aikuiselle ja mun keverit oli 17-vuotiaasta lähtien 25-50 vuotiaita,
        Niin sit ku oon 50 MULLE yhtäkkiä puhutaan kuin lapselle.

        ppoiiuuyyyy

        ku mua vielä nuorena pidettiin "vanhana sieluna"

        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ku mua vielä nuorena pidettiin "vanhana sieluna"

        ppiuyyy

        Ai niin väittäähän täälläkin joku mua vanhukseksi kun taas puhelimessa lapseksi. Ettei kyl oo kovin selkeetä meininkiä.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin väittäähän täälläkin joku mua vanhukseksi kun taas puhelimessa lapseksi. Ettei kyl oo kovin selkeetä meininkiä.


        ppiuyyyy

        Kyllähän siitä tulee tietystä vähän outi olo identiteetistä kuunnella semmosta outoo 7 vuotta,


        ppoiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siitä tulee tietystä vähän outi olo identiteetistä kuunnella semmosta outoo 7 vuotta,


        ppoiuuyuyy

        Että voiko sitä luottaa semmostenkaan ajatteluun jotka eivät edes erota mummoja lapsista


        ppouuyyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voiko sitä luottaa semmostenkaan ajatteluun jotka eivät edes erota mummoja lapsista


        ppouuyyyyh

        Miten mä voisin luottaa semmosen ihmisen itsevarmaan neuvoon, jolla ei ole käsitystä oonko mummo vai lapsi?


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä voisin luottaa semmosen ihmisen itsevarmaan neuvoon, jolla ei ole käsitystä oonko mummo vai lapsi?


        ppoiiuuuuu

        He ovat jotenkin mun mielestä täysin hämääntyneet äidistäni ja ajattelevat asioita jotenkin mun äidin ajatusmaailman kautta,, siis 75-vuotiaan mummonn, joka ei ole vanha sielu.


        ppoiuyyhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat jotenkin mun mielestä täysin hämääntyneet äidistäni ja ajattelevat asioita jotenkin mun äidin ajatusmaailman kautta,, siis 75-vuotiaan mummonn, joka ei ole vanha sielu.


        ppoiuyyhyh

        MItä vaan mä sanon että mun äiti sanoo sitä tai tätä, vaikka se olis jotain tosi pöljää, niin he ottaa sen tosissaan. Miksköhän.


        ppoiiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MItä vaan mä sanon että mun äiti sanoo sitä tai tätä, vaikka se olis jotain tosi pöljää, niin he ottaa sen tosissaan. Miksköhän.


        ppoiiuuyuuu

        Jos mä sanoisin että mun äiti sanoo, että mä olen ruudullinen kirahvi, niin sitten mä oon.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä sanoisin että mun äiti sanoo, että mä olen ruudullinen kirahvi, niin sitten mä oon.


        ppoiuuuuu

        sen takia mä en nyt enää viitti kuunnella mitä äiti sanoo


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen takia mä en nyt enää viitti kuunnella mitä äiti sanoo


        ppiuyyy

        Omasta mielestäni oon taiteilijafilosofi.


        ppoiuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni oon taiteilijafilosofi.


        ppoiuyyyh

        Ja siis omasta mielestäni olen taiteilijafilosofi, en nettihäirikkö

        Sen myönnän että kirjoitus pätkä pätkän perään on todella huono ilmaisuasu.
        Ja sen ilmaisuasun voi tulkita ei riittävästi lukijaa arvostavaksi jossain olosuhteissa.
        Se kirjoitustapa kuitenkin tuli vakikäyttöön aivovauriossa, joka vaikeuttanut keskittymistä havainnointia koordinaatiota jne.

        ppoiuyyyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis omasta mielestäni olen taiteilijafilosofi, en nettihäirikkö

        Sen myönnän että kirjoitus pätkä pätkän perään on todella huono ilmaisuasu.
        Ja sen ilmaisuasun voi tulkita ei riittävästi lukijaa arvostavaksi jossain olosuhteissa.
        Se kirjoitustapa kuitenkin tuli vakikäyttöön aivovauriossa, joka vaikeuttanut keskittymistä havainnointia koordinaatiota jne.

        ppoiuyyyygg

        Mä tavallaan saan pidettyä aivojani koossa kirjoittamalla vähän väliä pätkiä.
        Se on mulle tapa hallita mun vairioitunutta hermostoa, ettei mun ajatus lennä sinne sun tänne kriisipuhelinvastaajien mielikuvituksen mukana.


        ppoiuyyttggfgf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tavallaan saan pidettyä aivojani koossa kirjoittamalla vähän väliä pätkiä.
        Se on mulle tapa hallita mun vairioitunutta hermostoa, ettei mun ajatus lennä sinne sun tänne kriisipuhelinvastaajien mielikuvituksen mukana.


        ppoiuyyttggfgf

        se on mulle vähän kuin itsemanipulaatiota tää pätkäkirjoitus. Että mun ajatus pysyy sinne suuntaan min ne mä itse haluan.


        ppoiuuyyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on mulle vähän kuin itsemanipulaatiota tää pätkäkirjoitus. Että mun ajatus pysyy sinne suuntaan min ne mä itse haluan.


        ppoiuuyyg

        Sen myönnän ettei siinä ole riittävästi lukijaa huomioitu. Kirjoitan sitten erikseen lukijaa huomioivasti vaivalla, jos siihen ilmenee tarvetta tai toivetta.

        ppiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen myönnän ettei siinä ole riittävästi lukijaa huomioitu. Kirjoitan sitten erikseen lukijaa huomioivasti vaivalla, jos siihen ilmenee tarvetta tai toivetta.

        ppiiuyyyy

        Mulla kun on vain tämä tosi huono kirjoitus tyyli ja sitten virallinen ja filosofistieteellinen tyyli

        ppiuytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kun on vain tämä tosi huono kirjoitus tyyli ja sitten virallinen ja filosofistieteellinen tyyli

        ppiuytytt

        Mutta en mä oikeen voi tänne kirjoittaa virallisesti tai tieteellisesti varsinkaan,

        ppiuyttgtg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä oikeen voi tänne kirjoittaa virallisesti tai tieteellisesti varsinkaan,

        ppiuyttgtg

        Siis mulla on vain huolimaton ajatusvirta tai sitten viimeistelty julkaisukelpoinen kirjoitustyyli


        ppoiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mulla on vain huolimaton ajatusvirta tai sitten viimeistelty julkaisukelpoinen kirjoitustyyli


        ppoiiuyyyy

        Tää ensimmöinen tulee ilman mitään vaivaa ja tuo jäkimmäinen on oikein työ kirjoittaa


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ensimmöinen tulee ilman mitään vaivaa ja tuo jäkimmäinen on oikein työ kirjoittaa


        ppiuyyyy

        niin olen joutunut kai siihen, että joidenkin mielestä ajatusvirta on häiriköintiä vaikka sen sisällöstä saisi hyvälaatuisen julkaisukelpoisen tekstin..




        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin olen joutunut kai siihen, että joidenkin mielestä ajatusvirta on häiriköintiä vaikka sen sisällöstä saisi hyvälaatuisen julkaisukelpoisen tekstin..




        ppiuuyyyy

        Mutta en mä oikeen kaikille voi lähettää valmiita tekstejäkään noin vain...


        ppiouyytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä oikeen kaikille voi lähettää valmiita tekstejäkään noin vain...


        ppiouyytt

        Muuten ne kohta julkaisee kirjan siitä omiin nimiin


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten ne kohta julkaisee kirjan siitä omiin nimiin


        ppiuyyy

        Sanoisin näin: mun toinen puoli on niiiiin hyvälaatuinen, etten mä voi puhua sitä kriisipuhelimeen ilman riskiä joutua hyväksikäytetyksi,.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin näin: mun toinen puoli on niiiiin hyvälaatuinen, etten mä voi puhua sitä kriisipuhelimeen ilman riskiä joutua hyväksikäytetyksi,.


        ppoiuyyy

        Mulla on niin paljo poikkeuksellisia luovia ideoita, että niitä menisi ryöppynä muiden nimiin.


        ppiuyytyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin paljo poikkeuksellisia luovia ideoita, että niitä menisi ryöppynä muiden nimiin.


        ppiuyytyyyyu

        Siks mun pitää vähän miettiä missä mä puhun laadukkkaasti,
        koska tää on osittain vähän ongelma että ei ole sosiaalista asemaa mutta omaa sosiaalisessa asemassa oleville kelpaavia poikkeuksellisia ideoita,,,,


        ppoiiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks mun pitää vähän miettiä missä mä puhun laadukkkaasti,
        koska tää on osittain vähän ongelma että ei ole sosiaalista asemaa mutta omaa sosiaalisessa asemassa oleville kelpaavia poikkeuksellisia ideoita,,,,


        ppoiiuyyy

        tää on vähän ongelma että mä aina läpi elämän päädyn tilanteisiin joissa mun pitää jakaa poikkeuksellisetkin taitoni ilmaiseksi. ...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on vähän ongelma että mä aina läpi elämän päädyn tilanteisiin joissa mun pitää jakaa poikkeuksellisetkin taitoni ilmaiseksi. ...


        ppoiiuuuu

        Mä olen tanssiesiintynytkin paljon ilmaiseksi aikoinaan...


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tanssiesiintynytkin paljon ilmaiseksi aikoinaan...


        ppiuyyyy

        Ulkomailla asti oon käynyt esiintymässä ilmaiseksi.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla asti oon käynyt esiintymässä ilmaiseksi.


        ppiuyyyy

        Olen myös pitänyt tanssikurssia suurelle ryhmälle ilmaiseksi


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös pitänyt tanssikurssia suurelle ryhmälle ilmaiseksi


        ppiuyttt

        Olen kirjoittanut tutkimuksen muiden nimiin...



        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut tutkimuksen muiden nimiin...



        ppiuyyty

        Kun mulle luvataan palkkioksi edes video omasta esiintymisestäni, useimmiten en saa sitä.


        ppoiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mulle luvataan palkkioksi edes video omasta esiintymisestäni, useimmiten en saa sitä.


        ppoiuyyyyyy

        suurin osa ihmisiä reagoi minun näin....sisältöni kelpaa, mutta.............



        ppiuytrrtty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suurin osa ihmisiä reagoi minun näin....sisältöni kelpaa, mutta.............



        ppiuytrrtty

        minut koitetaan jättää paitsi omasta sisällöstäni....



        ppoiuyytyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minut koitetaan jättää paitsi omasta sisällöstäni....



        ppoiuyytyttt

        ja kun tuo sisältöni on yleensä vielä hyvin ainutkertaista itseni luomaa, ei keltään suoraan opittua.,,

        pouiyyttttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kun tuo sisältöni on yleensä vielä hyvin ainutkertaista itseni luomaa, ei keltään suoraan opittua.,,

        pouiyyttttt

        mä jopa väittäisin että mun taide on vähintään yhtä omaperäistä kuin joidenkin tunnetuksi tulleiden taiteiolijoiden.


        ppiuytttgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä jopa väittäisin että mun taide on vähintään yhtä omaperäistä kuin joidenkin tunnetuksi tulleiden taiteiolijoiden.


        ppiuytttgg

        mutta kun siis oon tämmösessä asemassa on iso riski että multa ryöstetään mun sisältö,.,,


        popiuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun siis oon tämmösessä asemassa on iso riski että multa ryöstetään mun sisältö,.,,


        popiuyyyt

        Onneks mulla on kuitenkin hyviä todisteita siitä että se on mun...


        ppiuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks mulla on kuitenkin hyviä todisteita siitä että se on mun...


        ppiuyytyy

        mutta siis voihan sen joku ryöstää mutta mä kyllä aion silti esitellä sitä omanani ja olla sitten otettu jos joku parempiasemainen haluaa jäljitellä minua,,,



        ppoiyyttytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta siis voihan sen joku ryöstää mutta mä kyllä aion silti esitellä sitä omanani ja olla sitten otettu jos joku parempiasemainen haluaa jäljitellä minua,,,



        ppoiyyttytyt

        Kun joku vois ajatella että "nettihäirikön" asemaiselta vois ottaa mitä vaan...


        ppiuuytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku vois ajatella että "nettihäirikön" asemaiselta vois ottaa mitä vaan...


        ppiuuytytt

        että nettihäiriköksi leimaamiselle löytyy myös motiiveja.


        ppiuyuytyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että nettihäiriköksi leimaamiselle löytyy myös motiiveja.


        ppiuyuytyttt

        Kun siis mulla oli tää tilanne ennen vammautumistani jo lievästi, että mun sisältöä joutuu antaan ilmaiseksi ja nyt mun sisältö on vielä kehittyneempää...


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis mulla oli tää tilanne ennen vammautumistani jo lievästi, että mun sisältöä joutuu antaan ilmaiseksi ja nyt mun sisältö on vielä kehittyneempää...


        ppoiuuyyy

        Tää on osittain syy siihen aspergerdiagnoosiin,...että on siis huomattavasti korkeatasoisempi sisältö kuin sosiaalinen asema, ja nyt tää on kärjistynyt äärimmilleen, mun sisältö on jo hyvää akateemista tasoa ja mä olen "nettihäirikkö"


        ppiytttrttf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on osittain syy siihen aspergerdiagnoosiin,...että on siis huomattavasti korkeatasoisempi sisältö kuin sosiaalinen asema, ja nyt tää on kärjistynyt äärimmilleen, mun sisältö on jo hyvää akateemista tasoa ja mä olen "nettihäirikkö"


        ppiytttrttf

        Siis tää on tätä mitä tää Asperger minun kohdallaa tarkoittaa Asperger on siis kärjistynyt hyvää akateemista tasoa olevaksi "nettihäiriköksi",.


        ppiuytrrrr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on osittain syy siihen aspergerdiagnoosiin,...että on siis huomattavasti korkeatasoisempi sisältö kuin sosiaalinen asema, ja nyt tää on kärjistynyt äärimmilleen, mun sisältö on jo hyvää akateemista tasoa ja mä olen "nettihäirikkö"


        ppiytttrttf

        Foorumin ilonpilaajana joudun tähän toteamaan, että "floodaus" on yksi netti foorumien vanhimmista vitsauksista, ja häiriköinnin muodoista.

        Siis ajattele mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet.

        Eihän kukaan esim. pysty vastaamaan mitään järkevää kirjoitukseesi, jos välissä kirjoitat jo kolme muuta lausetta. Vaikka he kuinka haluaisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää on tätä mitä tää Asperger minun kohdallaa tarkoittaa Asperger on siis kärjistynyt hyvää akateemista tasoa olevaksi "nettihäiriköksi",.


        ppiuytrrrr

        Että on vähän kykyprofiilin epätasaisuutta niin sanotusti, kun sisältö on kohta huippufilosofiaa "nettihäiriköllä"


        ppiuuyytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että on vähän kykyprofiilin epätasaisuutta niin sanotusti, kun sisältö on kohta huippufilosofiaa "nettihäiriköllä"


        ppiuuyytytt

        Ja siis tämä johtaa sosiaaliseen tilanteeseen jossa toisille olen taiteilijafilosofi toisille "nettihäirikkö" erilaisten motiiviensa mukaan


        ppiuttrrfff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tämä johtaa sosiaaliseen tilanteeseen jossa toisille olen taiteilijafilosofi toisille "nettihäirikkö" erilaisten motiiviensa mukaan


        ppiuttrrfff

        Se joka kokee itselleen enemmän eduksi taiteilijafilosofiuteni on sitä mieltä että oon sitä, se ketä mielestään hyödyttäis enemmän että olisin "nettihäirikkö", sille oon sitten sitä.


        ppiuyytggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka kokee itselleen enemmän eduksi taiteilijafilosofiuteni on sitä mieltä että oon sitä, se ketä mielestään hyödyttäis enemmän että olisin "nettihäirikkö", sille oon sitten sitä.


        ppiuyytggg

        sopisko tähän se että sitä saa mitä tilaa...



        ppoioiuuyuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sopisko tähän se että sitä saa mitä tilaa...



        ppoioiuuyuuui

        Jos tilaa taiteellista filosofointia saa sitä...


        ppoiiuuhhjhj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilaa taiteellista filosofointia saa sitä...


        ppoiiuuhhjhj

        Mutta jos taiteellinen filosofia ei kelpaa, joutuu tyytymään "nettihäirikköön".


        ppiouyytytgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos taiteellinen filosofia ei kelpaa, joutuu tyytymään "nettihäirikköön".


        ppiouyytytgg

        "Nettihäirikkö" on lainaismerkeissä, koska nähdäkseni "nettihäiriköintini" ei täytä oikean nettihäiriköinnin määritelmää. Nähdäkseni oikea nettihäiriköinti edellyttää pahantahtoista motiivia ja huonoa sisältöä. Jos sisältö on laadukas ja motiivi sydämellinen, pelkkä pätkäkirjoitus ei nähdäkseni täytä nettihäiriköinnin määritelmää,


        ppoiyttgftg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nettihäirikkö" on lainaismerkeissä, koska nähdäkseni "nettihäiriköintini" ei täytä oikean nettihäiriköinnin määritelmää. Nähdäkseni oikea nettihäiriköinti edellyttää pahantahtoista motiivia ja huonoa sisältöä. Jos sisältö on laadukas ja motiivi sydämellinen, pelkkä pätkäkirjoitus ei nähdäkseni täytä nettihäiriköinnin määritelmää,


        ppoiyttgftg

        En edelleenkään koskaan tarkoituksellisesti tekisi mitään oikeasti rikkeeksi mieltämääni.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään koskaan tarkoituksellisesti tekisi mitään oikeasti rikkeeksi mieltämääni.


        ppoiuuyyy

        Vaikka minusta on tullut vastentahtoisesti "nettihäirikkö".


        ppoiuhghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minusta on tullut vastentahtoisesti "nettihäirikkö".


        ppoiuhghhh

        Aivovaurioituneenakin päätyessäni hieman hullunkurisesti käyttäytymään olen tehnyt kaikkeni varmistaakseni,, ettei käytös silti täytä minkään rikkeen tms. määritelmää.
        Olen nimenomaan pyrkinyt valikoimaan käytöksen, jolla parhaiten onnistuisin estäm'ään onnettomuuksien riskin aivovaurion aikana. Se on ollut motiivini.

        ppoiuuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivovaurioituneenakin päätyessäni hieman hullunkurisesti käyttäytymään olen tehnyt kaikkeni varmistaakseni,, ettei käytös silti täytä minkään rikkeen tms. määritelmää.
        Olen nimenomaan pyrkinyt valikoimaan käytöksen, jolla parhaiten onnistuisin estäm'ään onnettomuuksien riskin aivovaurion aikana. Se on ollut motiivini.

        ppoiuuyyyyu

        Koska siis tää hermostovaurio vaurioitti myls kykyjä epätasisesti. Teoreettinen päättely ja teoreettinen suunnetelmallisuuskyky säilyi muu niinkään ei,.


        ppiuuyyyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siis tää hermostovaurio vaurioitti myls kykyjä epätasisesti. Teoreettinen päättely ja teoreettinen suunnetelmallisuuskyky säilyi muu niinkään ei,.


        ppiuuyyyuuu

        pystyin tavallaan tekemään 7 vuoden suunnitelman: Sitten kun paranen....



        ppiuytyttytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pystyin tavallaan tekemään 7 vuoden suunnitelman: Sitten kun paranen....



        ppiuytyttytyty

        Ja tässähän on pitänyt nimenomaan saada aikaa kulumaan, koska hermostovauriot paranbee hitaasti...ja aikaa on voinut kuluttaa vaikka pätkäkirjoittamalla tänne...se on suht turvallista jos aivovauriossa nökötän pätkäkirjoittamasaa...



        ppuiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässähän on pitänyt nimenomaan saada aikaa kulumaan, koska hermostovauriot paranbee hitaasti...ja aikaa on voinut kuluttaa vaikka pätkäkirjoittamalla tänne...se on suht turvallista jos aivovauriossa nökötän pätkäkirjoittamasaa...



        ppuiuyyyy

        ainakaan sillä välin ei tapahdu mitään onnettomuuksia kun nökötän ja pätkäkirjoitan


        ppiouyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakaan sillä välin ei tapahdu mitään onnettomuuksia kun nökötän ja pätkäkirjoitan


        ppiouyttt

        Mä en aiheuta onnettomuutta eikä kukaan mulle,,,


        ppuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en aiheuta onnettomuutta eikä kukaan mulle,,,


        ppuuyyyyy

        Koin tässä tilanteessa pätkäkirjoituksen fiksuksi valinnaksi vaikka joudunkin sen takia nöyttään hullunkuriselle,


        ppiytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin tässä tilanteessa pätkäkirjoituksen fiksuksi valinnaksi vaikka joudunkin sen takia nöyttään hullunkuriselle,


        ppiytttt

        Mut siis mä en oo varma onks toi ihosyöpää, mutta ehkä paranee luontaishoidollani, jonka keksin eräänmaalaisen ihosyövän tutkimusryhmän tutkimuksesta, siis vähiten vaarallinen ihosyöpätyyppi. Mutta tämä toki ei ole suositus alkaa kokeilemaan. Tutkimusryhmän sivustollakin sanotaan ettei tutkimus tarkoita, että vois alkaa hoidella omin päin. Mut mä jatkan tätä kun näyttää tepsivän tuohon oli mitä oli.


        ppoiuuyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis mä en oo varma onks toi ihosyöpää, mutta ehkä paranee luontaishoidollani, jonka keksin eräänmaalaisen ihosyövän tutkimusryhmän tutkimuksesta, siis vähiten vaarallinen ihosyöpätyyppi. Mutta tämä toki ei ole suositus alkaa kokeilemaan. Tutkimusryhmän sivustollakin sanotaan ettei tutkimus tarkoita, että vois alkaa hoidella omin päin. Mut mä jatkan tätä kun näyttää tepsivän tuohon oli mitä oli.


        ppoiuuyyyuu

        Mutta kyllä tää vois olla ihosyöpää koska "diagnosoin" semmosen itseltäni aiemmin ja nyt äiti sanoi että samannimisen lääkäri on diagnosoinu isätäni.


        ppiuyyttgffg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä tää vois olla ihosyöpää koska "diagnosoin" semmosen itseltäni aiemmin ja nyt äiti sanoi että samannimisen lääkäri on diagnosoinu isätäni.


        ppiuyyttgffg

        Ja kai samasta kohtaakin kun mun


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kai samasta kohtaakin kun mun


        ppoiuuuu

        Tuli luettua ne ihosyöpötekstitkin ja tutkimuksia aiheesta ja vertailtua kuvia jne,

        ppoiiyyyghghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli luettua ne ihosyöpötekstitkin ja tutkimuksia aiheesta ja vertailtua kuvia jne,

        ppoiiyyyghghgh

        tällleen kärsimyksistä löytää mielenkiintoa ja ei masennu...
        esim. kyllä mua vähän kiinnostaakin miten tuo kohta reagoi eri luonnonaineisiin kun testaan...


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällleen kärsimyksistä löytää mielenkiintoa ja ei masennu...
        esim. kyllä mua vähän kiinnostaakin miten tuo kohta reagoi eri luonnonaineisiin kun testaan...


        ppiuyyyyy

        mun luonteella olis paljon kurjempaa mennä ´lääkäriin tuosta,.,.
        kun diagnosoin ettei toi ole hengenvaarallista ihosyöpää,...

        ppoiiuuuu


    • Anonyymi

      Mies väkivaltainen

    • Anonyymi

      Ota ne lääkkeet.

      titityypapapapapaa

      • Anonyymi

        Siis mä oon täysin raitis ollut 50 vuotta ja olen loppuun asti...


        ppoiuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä oon täysin raitis ollut 50 vuotta ja olen loppuun asti...


        ppoiuyyyty

        kuulostaa ihan jonkun tissuttelijan viestille,,,


        ppoiutyfgtff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostaa ihan jonkun tissuttelijan viestille,,,


        ppoiutyfgtff

        siis tuo diipadaa ylempänä


        ppiyyttyygh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tuo diipadaa ylempänä


        ppiyyttyygh

        Ja jos mä sanon ihan suoraan viihdyn parhaiten täysin raittiissa seurassa.,
        Olenhan minä ei-raittiissakin seurassa ollut, mutta he joutuu sitten koko aika kestämään raitistumisehdotuksianbi joten se ei oikein toimi.


        ppiuuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos mä sanon ihan suoraan viihdyn parhaiten täysin raittiissa seurassa.,
        Olenhan minä ei-raittiissakin seurassa ollut, mutta he joutuu sitten koko aika kestämään raitistumisehdotuksianbi joten se ei oikein toimi.


        ppiuuyytyt

        mä olin nuorena ärsyttävä kun tarkkailin aina tuttvieni silmiä varmistaakseni ettäö ovat raittiissa tilassa,. Ja kyselin että onks varma että ovat raittiita,.,,


        ppoiyyttffg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olin nuorena ärsyttävä kun tarkkailin aina tuttvieni silmiä varmistaakseni ettäö ovat raittiissa tilassa,. Ja kyselin että onks varma että ovat raittiita,.,,


        ppoiyyttffg

        Minä kyllä kestän sen mitä elämässä tulee vastaan ihan selvällä päällä.


        ppiuyytgttfg


    • Anonyymi

      Ja nimenomaan...mua inhottaa kaikki tajuntaa hämärtävä...



      ppiuyyy

      • Anonyymi

        Enkä ole aivan vakuuutunut tuon kasvonaamion hyödyllisyydestä tavallisilla kaupparessuilla.
        Ilman sitä olin kyllä mielestäni hygieenisempi. En koskaan yski tai aivasta samoissa tiloissa muiden ihmisten kanssa jne ihan hyvätapaisuuttani muutenkaan.
        Mutta tuon naamion alla mulla räkä valuu kylmästä ja kuumasta ja tukahduksesta ja huhkin sitten pakkasesssa räkäisten naamioiden kanssa. Mutta kai se on pakko kun muuten katsovat kaupassa kieroon.

        "ppuygtgghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole aivan vakuuutunut tuon kasvonaamion hyödyllisyydestä tavallisilla kaupparessuilla.
        Ilman sitä olin kyllä mielestäni hygieenisempi. En koskaan yski tai aivasta samoissa tiloissa muiden ihmisten kanssa jne ihan hyvätapaisuuttani muutenkaan.
        Mutta tuon naamion alla mulla räkä valuu kylmästä ja kuumasta ja tukahduksesta ja huhkin sitten pakkasesssa räkäisten naamioiden kanssa. Mutta kai se on pakko kun muuten katsovat kaupassa kieroon.

        "ppuygtgghhh"

        tänään kyllä tuntuu siltä etten kyllä enää halia häiritä aivojani kenenkään turhilla jutuilla. ne kriisipuhelimenkin aiheet on kohdalklani 99% turhaa päänvaivaa


        ppiuyyy


    • Anonyymi

      Yksi henkilö jo kirjoittaa aiheesta, josta pilkasi minut maan rakoon kun toin sen esiin.

      ppoiuyuyyy

      • Anonyymi

        Eli todennäköisesti minua on nimitelty nettihäiriköksi koska ideaani on pidetty käyttökelpoisena.


        ppiouytyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli todennäköisesti minua on nimitelty nettihäiriköksi koska ideaani on pidetty käyttökelpoisena.


        ppiouytyttt

        Pidin henkilöstä, mutta mulle tulee nyt huonovointinen olo kun ajattelenkaan.
        niin ne tunteet voi muuttua.


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidin henkilöstä, mutta mulle tulee nyt huonovointinen olo kun ajattelenkaan.
        niin ne tunteet voi muuttua.


        ppoiuyyyy

        Mua ei haittaisi yhtään vaikka kirjoittasi prikulleen samasta kuin minä jos olisi rehellisen kohteliaasti sanonut ideaani hyväksi pilkkaamisen sijaan-


        ppoiuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei haittaisi yhtään vaikka kirjoittasi prikulleen samasta kuin minä jos olisi rehellisen kohteliaasti sanonut ideaani hyväksi pilkkaamisen sijaan-


        ppoiuyytyy

        Joo hänen kirjoittamanaan aihe on hyvä, mun kirjoittamana nettihäiriköintiä.
        Jesss...hahaha..selvispäs tuokin...


        "ppiyyttggfg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hänen kirjoittamanaan aihe on hyvä, mun kirjoittamana nettihäiriköintiä.
        Jesss...hahaha..selvispäs tuokin...


        "ppiyyttggfg"

        No se s iitä minä haluan jatkaa hienotunteisena henkilönä ja sinnekin päin.


        ppouyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se s iitä minä haluan jatkaa hienotunteisena henkilönä ja sinnekin päin.


        ppouyyyh

        Joka tapauksessa olen kertonut luovimmat korkealaatuisimmat ideani toiselle henkilölle hermostiovaurion aikana todistaakseni etten ole nettihäirikkö .


        "ppuytgghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa olen kertonut luovimmat korkealaatuisimmat ideani toiselle henkilölle hermostiovaurion aikana todistaakseni etten ole nettihäirikkö .


        "ppuytgghjj"

        sekään ei auttanut....minua säikyteltiin hermostovaurion aikana oudolla reaktiolla minuun...


        ppoiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekään ei auttanut....minua säikyteltiin hermostovaurion aikana oudolla reaktiolla minuun...


        ppoiuuyuu

        yritin lepyttää tilannetta hyvillä tunteilla, sekään ei auttanut...


        onneks ei tarvii enää yrittää


        ppoiuyyyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yritin lepyttää tilannetta hyvillä tunteilla, sekään ei auttanut...


        onneks ei tarvii enää yrittää


        ppoiuyyyygg

        saa kyseinen henkilö tosi kovasti yrittää jos haluais minun herkkiä tunteitani. oon muissa tunnelmissa nykyään. ...


        ppooiuyyyu


    • Anonyymi

      Mulla ON tapahtunut semmonen suuri muutos, että mä en kaipaa enää ketään minun asiani torjuneita tai minulle mykistelleitä henkilöitä, en edes äitiä


      ppoiuytttgg

      • Anonyymi

        todella helpottavaa


        ppiuytyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella helpottavaa


        ppiuytyyh

        se on jännä , kuinka pettymys keventää oloa tuomalla semmoisen vapautuneen tunteen.
        Pettymykset ei ole välttämättä ikäviä tunteita vaan usein suloisia,


        ppiuyttfffgggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on jännä , kuinka pettymys keventää oloa tuomalla semmoisen vapautuneen tunteen.
        Pettymykset ei ole välttämättä ikäviä tunteita vaan usein suloisia,


        ppiuyttfffgggg

        Kun oikein pettyy joihinkin ihmisiin vapautuu heistä



        ppiuytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oikein pettyy joihinkin ihmisiin vapautuu heistä



        ppiuytttt

        mut ikäänkuin painostetaan keskittymään niihin henkilöihin jotka väittää minua nettihäiriköksi vaikka olisi parempaakin tekemistä.
        joten pitäisi varmaan vaan unohtaa kaikki paikat missä jotain semmosta on väitetty.


        ppoiuyyttttyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut ikäänkuin painostetaan keskittymään niihin henkilöihin jotka väittää minua nettihäiriköksi vaikka olisi parempaakin tekemistä.
        joten pitäisi varmaan vaan unohtaa kaikki paikat missä jotain semmosta on väitetty.


        ppoiuyyttttyg

        mun pitäisi nyt ottaa se energia itselleni...


        ppoiuiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun pitäisi nyt ottaa se energia itselleni...


        ppoiuiuuyy

        kyllähän sellainen nettihäöirikköväittäjä myös loukkaa minua eikä vaan niin että minun pitää todistella ei olevani nettihäirikkö,


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllähän sellainen nettihäöirikköväittäjä myös loukkaa minua eikä vaan niin että minun pitää todistella ei olevani nettihäirikkö,


        ppoiuyyyy

        ei tämmöstö ois eees voinut tapahtua ilman mun hermostovauriota josta kaiki nettihäirikköväittäjät ovat olleet tietoisia luultavimmin.


        ppoiuyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tämmöstö ois eees voinut tapahtua ilman mun hermostovauriota josta kaiki nettihäirikköväittäjät ovat olleet tietoisia luultavimmin.


        ppoiuyhhhh

        en mä sitten tiedä olisko silkkaa hulluutta kuvitella että henkilöllä voisi olla asian suhteen jokin hyvä aikomus vielä. Kun mulla on semmonen luonne että haluan olla varma etten "tuomitse" ketään ajatuksissani väärin.


        ppiuuyyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mä sitten tiedä olisko silkkaa hulluutta kuvitella että henkilöllä voisi olla asian suhteen jokin hyvä aikomus vielä. Kun mulla on semmonen luonne että haluan olla varma etten "tuomitse" ketään ajatuksissani väärin.


        ppiuuyyytyy

        mutta jos kyseessä on kilpailutilanne, häviän tuolla asenteella


        ppoiuyyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jos kyseessä on kilpailutilanne, häviän tuolla asenteella


        ppoiuyyg

        Rasittavaa, mua ei kiinnosta mikään kilpailu.,


        ppoiuyuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasittavaa, mua ei kiinnosta mikään kilpailu.,


        ppoiuyuyuuu

        mä oon joutunu jo vaikka mihin vaivautuun nettihäirikköväitteen takia,
        En jaksais enää.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon joutunu jo vaikka mihin vaivautuun nettihäirikköväitteen takia,
        En jaksais enää.


        ppoiuuyyy

        oli niin ihanaa päästä siitä lopulta, otti koville se lepyttely...


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli niin ihanaa päästä siitä lopulta, otti koville se lepyttely...


        ppoiuuyy

        Kun siitä pääsin haluisin nyt vaan huokasta helpotuksesta,..,.



        popiuyytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siitä pääsin haluisin nyt vaan huokasta helpotuksesta,..,.



        popiuyytytt

        Olen kyllästynyt henkilöihin, jotka tekee taiteeni ja filosofointini hankalaksi,


        ppoiuytytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllästynyt henkilöihin, jotka tekee taiteeni ja filosofointini hankalaksi,


        ppoiuytytyy

        Tääkin on nyt tänne pakko kirjoittaa koska varmalla muuten taas joku jossain valehtelee tunteeni . Mun "työ" vielä liittyy tunteen aitouteen.


        ppoiuyyttyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkin on nyt tänne pakko kirjoittaa koska varmalla muuten taas joku jossain valehtelee tunteeni . Mun "työ" vielä liittyy tunteen aitouteen.


        ppoiuyyttyyy

        Pointti olisi tehdä taidetta aidolla tunteella.,

        ppouiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti olisi tehdä taidetta aidolla tunteella.,

        ppouiuyy

        Tää on kova kamppailu koska mulle taiteeni ei ole mitään ilman aitoa tunnetta sen ytimessä-

        Ja tuota ydintä henkilö väittää nettihäiriköinniksi...niin tää on rankka juttu.,.


        ppoiuyyyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kova kamppailu koska mulle taiteeni ei ole mitään ilman aitoa tunnetta sen ytimessä-

        Ja tuota ydintä henkilö väittää nettihäiriköinniksi...niin tää on rankka juttu.,.


        ppoiuyyyy.

        Siis "uhkaa" tuhota koko taiteeni-



        "ppoiygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis "uhkaa" tuhota koko taiteeni-



        "ppoiygghh"

        Siks on pitäny vaivautua vaikka mihin väitteen takia,.,,


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks on pitäny vaivautua vaikka mihin väitteen takia,.,,


        ppiuyyyy

        Eihän sillä muuten olisi väliä


        ppiuyytytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sillä muuten olisi väliä


        ppiuyytytyty

        No jätän asian Jumalalle ja mieluiten hiljenen.
        Uskon kyllä siihen mitä Youtube videot sanoo että sen mikä Jumala on jollein tarkoittanut sen hän saa.

        ppoiuyuyyy


    • Anonyymi

      No et kuitenkaan lähde! Älä yritä!!

    • Anonyymi

      Sanoman toimitus pahoittelee sosiopaattista toimintaansa.

      Kansan pelottelu on oikeeasti tosi väärin.

    • Anonyymi

      Tunnen ap-"tytön" nikin ja kirjoitustyylin. Papan 75 vuotispäivästä on jo vuosia. Kohta sitä juhlitaan 80v. päiviään.

      • Anonyymi

        Olen 50 -vuotias nuorekas nainen ja nyt se on mun vuoro mököttää ja toisten lepytellä jos sikseen.




        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50 -vuotias nuorekas nainen ja nyt se on mun vuoro mököttää ja toisten lepytellä jos sikseen.




        ppoiuyuyy

        Tuntuu tosi hyvälle ajatus mököttämisestä..



        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tosi hyvälle ajatus mököttämisestä..



        ppiuyyyyy

        aion oikeen nautiskellen mököttää...


        ppoiiuuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aion oikeen nautiskellen mököttää...


        ppoiiuuyyyu

        heh...äitikin siellä mököttää luullen että kauheesti kaipailen....ehei mun vuorio nautiskella mököttämisestä---


        ppoiuuuyyu


    • Anonyymi

      Ehkä asiat järjestyy kun menen todella omaan rauhaani ja lakkaan "panikoimasta".
      Enkä halua keskutella kenenkään sosiaalisia konflikteja provosoivien kanssa.


      ppoiiuuyyytttt

      • Anonyymi

        Äiti provosoi jatkuvasti, se on huono juttu



        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti provosoi jatkuvasti, se on huono juttu



        ppoiuyyy

        Minä en tykkää konfliktien provosoinnista.


        ppoiuyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tykkää konfliktien provosoinnista.


        ppoiuyyyuy

        Minulla on lähes aina linja, että "hei, sovitaan asia ihan rauhassa", oon todella hyvin joustava.
        Mutta joskus toinen osapuoli voi olla sellainen että yksipuolisesti hyödyntää toisen joustavuutta, jolloin joustamisen voi joutua lopettaan kokonaan. Silloin toki ilmestyy sitten paikalle ne siitä "joustamattomuudesta" syyttelijät, jotka sitten syyttää sitä joustavinta osapuolta, joka ei voi joustaa niin pitkälle että menettää itsensä kokonaan, sen viimeisenkin langan mitä on vielä yhteyttä itseensä. Silloin erityisen joustava voi ilmetä "joustamattomana", koska jos joustaa vielä millinkin, katkeaa. Ja se on tosi pelottavaa silloin saada suuri voimakas joukko vaatimaan sitä katkeamista,


        ppoiuyttttt


        ppoiuuyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on lähes aina linja, että "hei, sovitaan asia ihan rauhassa", oon todella hyvin joustava.
        Mutta joskus toinen osapuoli voi olla sellainen että yksipuolisesti hyödyntää toisen joustavuutta, jolloin joustamisen voi joutua lopettaan kokonaan. Silloin toki ilmestyy sitten paikalle ne siitä "joustamattomuudesta" syyttelijät, jotka sitten syyttää sitä joustavinta osapuolta, joka ei voi joustaa niin pitkälle että menettää itsensä kokonaan, sen viimeisenkin langan mitä on vielä yhteyttä itseensä. Silloin erityisen joustava voi ilmetä "joustamattomana", koska jos joustaa vielä millinkin, katkeaa. Ja se on tosi pelottavaa silloin saada suuri voimakas joukko vaatimaan sitä katkeamista,


        ppoiuyttttt


        ppoiuuyygg

        Mulla on halua muuttua hiljaiseksi itsekseni nautiskelevasti mökötteleväksi, Katsotaan onnistunko silmänräpäyksessä. ...


        ppiuyytytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on halua muuttua hiljaiseksi itsekseni nautiskelevasti mökötteleväksi, Katsotaan onnistunko silmänräpäyksessä. ...


        ppiuyytytyyy

        kaikki minua provosoivat jäteetään nyt itsekseen.


        ppoiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki minua provosoivat jäteetään nyt itsekseen.


        ppoiuiuyyy

        Minähän EN ole nettihäirikkö jos en reagoi siihen , jos sellaiseksi väitetään.


        ppoioiuhyhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän EN ole nettihäirikkö jos en reagoi siihen , jos sellaiseksi väitetään.


        ppoioiuhyhhh

        Riittävästi on jo perusteltu miksi en ole nettihäirikkö.



        ppoiiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittävästi on jo perusteltu miksi en ole nettihäirikkö.



        ppoiiuuyuyy

        Kyllästyttää oikeesti koko viestin lähettely mutta kun oli pakko sen hermostovaurion ajan.

        ppiuyttttgt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyttää oikeesti koko viestin lähettely mutta kun oli pakko sen hermostovaurion ajan.

        ppiuyttttgt

        ei se loppuenlopuksi ole hauskaa mitään yksisuuntaisia viestejä lähettää tai puheluita paljoa.
        Eihän semmosta aivan vapaavalintaisesssa tilanteeessa halua tehdä.


        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se loppuenlopuksi ole hauskaa mitään yksisuuntaisia viestejä lähettää tai puheluita paljoa.
        Eihän semmosta aivan vapaavalintaisesssa tilanteeessa halua tehdä.


        ppoiuyyyyy

        Mä pelkäsin niin hirveesti kun ihmisillä oli levinnyt väärä käsitys vammani laadusta, että sen väärän käsityksen johdosta voitais jopa tehdä jotain mikä vois aiheuttaa jopa kuoleman.
        Niin piti päivittää tiheesti tilannetta.


        ppoiuuyygtghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pelkäsin niin hirveesti kun ihmisillä oli levinnyt väärä käsitys vammani laadusta, että sen väärän käsityksen johdosta voitais jopa tehdä jotain mikä vois aiheuttaa jopa kuoleman.
        Niin piti päivittää tiheesti tilannetta.


        ppoiuuyygtghgh

        Mun olemus on nyt varsin normaali, että sosiaalisten hämminkien riski siinä mielessä pienentynyt huomattavasti.


        ppiuyttgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun olemus on nyt varsin normaali, että sosiaalisten hämminkien riski siinä mielessä pienentynyt huomattavasti.


        ppiuyttgg

        niin ehkei tätä enää tarvita. Mut tuun tänne ilmottaa jos jotain tosi huolestuttavaa ilmenee.



        ppiuyytttffg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ehkei tätä enää tarvita. Mut tuun tänne ilmottaa jos jotain tosi huolestuttavaa ilmenee.



        ppiuyytttffg

        Ku mä en kerta voi soittaa kriisipuhelimeen kriisitilanteessa, niin ilmotan kriiseistä tänne,


        ppiuyttfg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku mä en kerta voi soittaa kriisipuhelimeen kriisitilanteessa, niin ilmotan kriiseistä tänne,


        ppiuyttfg

        Mä en kertakaikkiaan enää halua puhua semmoselle joka ei tunteella ilmaise halua siihen.
        Enkä itse jaksa puhua ihmisille joista en henk koht tykkää.
        Äiti ei ole koskaan ilmaissut tykkäämistä puhua mun kaa, joten niistä jutuista on varmaan vaan luovuttava sitten vaikka se johtuisi jostain vauriosta äidissä mikä eiu olisi hänen syy.

        ppiiuuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kertakaikkiaan enää halua puhua semmoselle joka ei tunteella ilmaise halua siihen.
        Enkä itse jaksa puhua ihmisille joista en henk koht tykkää.
        Äiti ei ole koskaan ilmaissut tykkäämistä puhua mun kaa, joten niistä jutuista on varmaan vaan luovuttava sitten vaikka se johtuisi jostain vauriosta äidissä mikä eiu olisi hänen syy.

        ppiiuuyyyty

        noin on pakko tehdä siksikin, että se johtaa kierteeseen että mä puhun ihmisille silti vaikkei siinä olisi hyviä tunneilmapiiriä, koska teen sitä äidinkin kanssa aina. Siitä on tullut niinku mun tehtävä.


        ppiiuuyygh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin on pakko tehdä siksikin, että se johtaa kierteeseen että mä puhun ihmisille silti vaikkei siinä olisi hyviä tunneilmapiiriä, koska teen sitä äidinkin kanssa aina. Siitä on tullut niinku mun tehtävä.


        ppiiuuyygh

        Mä niinku huolehdin ihmisistä jotka ilmaisee inhoovansa mua.
        Ku tunnen syyllisyyttä jos en huolehtis. Niinku äidistäkin.


        ppiuyuytttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä niinku huolehdin ihmisistä jotka ilmaisee inhoovansa mua.
        Ku tunnen syyllisyyttä jos en huolehtis. Niinku äidistäkin.


        ppiuyuytttg

        mutta ei kai mulla oo semmosta velvollisuutta, vaika tuntuu että silti ois...



        ppioiuyytytg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta ei kai mulla oo semmosta velvollisuutta, vaika tuntuu että silti ois...



        ppioiuyytytg

        Tää ongelma varmaan johtuu tästä että koska äiti ilmaisee semnmosta tunnetta johon luonnoillinen reaktio olisi poistua kuviosta. Mutta mä joudunkin oilemaan poistumatta vain siksi, että hän on mun äiti. Niin mä teen tota muuaallakin. Niin että koko kriisipuhelin nauraa, että miks mä en poistu, vaikka mulle on ilmaistu jo hyvin epämiellyttävää tunnetta.
        No samasta syystä kuin miks he ajattelee että mun pitäisi sietää äidin lähettämää epämiellyttävää tunnetta.


        ppiygtgghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ongelma varmaan johtuu tästä että koska äiti ilmaisee semnmosta tunnetta johon luonnoillinen reaktio olisi poistua kuviosta. Mutta mä joudunkin oilemaan poistumatta vain siksi, että hän on mun äiti. Niin mä teen tota muuaallakin. Niin että koko kriisipuhelin nauraa, että miks mä en poistu, vaikka mulle on ilmaistu jo hyvin epämiellyttävää tunnetta.
        No samasta syystä kuin miks he ajattelee että mun pitäisi sietää äidin lähettämää epämiellyttävää tunnetta.


        ppiygtgghhh

        silto mä olisin taipuvainen semmosen periaatteen kannalle, että pitäis olla siellä missä on hyvä olla ja poistua missä ei ole, mut en oo uskaltanu toteuttaa,


        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silto mä olisin taipuvainen semmosen periaatteen kannalle, että pitäis olla siellä missä on hyvä olla ja poistua missä ei ole, mut en oo uskaltanu toteuttaa,


        ppoiuyyyyy

        sit mua väitetään häiriköksi paikoissa joissa oon koikkunut pelosta lähteä poiskaan.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit mua väitetään häiriköksi paikoissa joissa oon koikkunut pelosta lähteä poiskaan.


        ppoiuuyyyy

        mulla on paljon elämänkokemuksia joissa oon joutunut käyttäytymään pelottavia henkilöitä kohtaan tyyliin voi että kun oot kiva. tota oli nuorena tyttönä paljon, kun piti mm. esittää tykkäävänsä miehistä joita pelkäs, jotta ei uhkailtais, Esimerkiksi nuorena tyttönä ku päädyin ulkomaille yksin melko vieraan miehen autoon. No kun mies kyseli että pelottaako, ni in tottakai vastasin, että ei toki, kun mähän tykkään susta niin miks mä nyt sua pelkäisin.
        Voi olla tyhmäkin vastaus, mutta on se pelastanutkin mut monta kertaa.

        ppoioiuiyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on paljon elämänkokemuksia joissa oon joutunut käyttäytymään pelottavia henkilöitä kohtaan tyyliin voi että kun oot kiva. tota oli nuorena tyttönä paljon, kun piti mm. esittää tykkäävänsä miehistä joita pelkäs, jotta ei uhkailtais, Esimerkiksi nuorena tyttönä ku päädyin ulkomaille yksin melko vieraan miehen autoon. No kun mies kyseli että pelottaako, ni in tottakai vastasin, että ei toki, kun mähän tykkään susta niin miks mä nyt sua pelkäisin.
        Voi olla tyhmäkin vastaus, mutta on se pelastanutkin mut monta kertaa.

        ppoioiuiyyy

        Mutta siis olisi kiva ihan tykätä ihmisistä niin ettei tarvii pelätä.



        ppoiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis olisi kiva ihan tykätä ihmisistä niin ettei tarvii pelätä.



        ppoiuiuyyy

        siis ihan silleen viattoman vilpittömästi


        ppoiuyyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis ihan silleen viattoman vilpittömästi


        ppoiuyyttt

        Mutta minähän olen alunperin noudattanut jopa hyvän viestinnän periaatetta soittaessani kriisipuhelimeen: Kertonut mitä tiedän, sekä myös sen mitä en tiedä.
        Mutta viestintä ei toiminut,


        ppooiiuuytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minähän olen alunperin noudattanut jopa hyvän viestinnän periaatetta soittaessani kriisipuhelimeen: Kertonut mitä tiedän, sekä myös sen mitä en tiedä.
        Mutta viestintä ei toiminut,


        ppooiiuuytyty

        ongelmana on varmaan myös ollut ennakkoluulo Aspergersanaan.
        Ajatus, että asperger jotenkin ei ymmärrä asioita ja siksi äitini olisi oikeammassa.
        Mutta jos se asperger on nimenomaan suuntautunut filosofisesti ja ajattelun kehittämiseen, ihan hyvin saattaa ymmärtää paremminkin kuin nentti.


        ppoiouuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ongelmana on varmaan myös ollut ennakkoluulo Aspergersanaan.
        Ajatus, että asperger jotenkin ei ymmärrä asioita ja siksi äitini olisi oikeammassa.
        Mutta jos se asperger on nimenomaan suuntautunut filosofisesti ja ajattelun kehittämiseen, ihan hyvin saattaa ymmärtää paremminkin kuin nentti.


        ppoiouuyyty

        Aspergereiksi voidaan luokitella paljon minua lahjakkaampia henkilöitä. Siis esim- jos mut olis koulutettu lapsesta asti filosofiksi, en välttis olis tarvinnu mitään diagnoosia, mua ois vaan pidetty filosofina ja siks ajattelevan kaiken filosofisesti.



        ppiuyyttggtg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspergereiksi voidaan luokitella paljon minua lahjakkaampia henkilöitä. Siis esim- jos mut olis koulutettu lapsesta asti filosofiksi, en välttis olis tarvinnu mitään diagnoosia, mua ois vaan pidetty filosofina ja siks ajattelevan kaiken filosofisesti.



        ppiuyyttggtg

        Mutta mä tarvitsin diagnoosin koska yhteiskunta halus mua koko ajan täysin mulle sopimattomiin tehtäviin kuten sotaveteraanien kotihoitajaksi tai nuorisotyöhön.
        En mä semmosissa pärjää filosofialla.


        ppoiuuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä tarvitsin diagnoosin koska yhteiskunta halus mua koko ajan täysin mulle sopimattomiin tehtäviin kuten sotaveteraanien kotihoitajaksi tai nuorisotyöhön.
        En mä semmosissa pärjää filosofialla.


        ppoiuuyuyyy

        Tanssitunteja osasin pitää lapsille ennen hermostovammaa,.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssitunteja osasin pitää lapsille ennen hermostovammaa,.


        ppiuyyy

        Mutta mitä tässä välissä on tapahtunut en ikimaailmassa enää kyken isi siihen hommaan..



        popiuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä tässä välissä on tapahtunut en ikimaailmassa enää kyken isi siihen hommaan..



        popiuyyyty

        mutta asioiden tajuaminen on ihan eri asia


        ppiuyyy


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe