Raamatussa kerrotaan monenlaisista enkeleistä ja näiden ulkonäöistä.
Raamatussa kerrotaan myös demoneista ynnä muista pahoista hengistä, belsebuubista, saatanasta ja perkeleestä.
Kysynkin teiltä uskovaiset, että mitä hyötyä näin monenlaisista henkiolennoista on?
Miksi ei olisi vain hyviä enkeleietä jotka ovat samalla viivalla kaikki, sekä demoneita, jotka eivät erota toisistaan millään tavalla. Mihin tarvitaan mielettömiä enkelihierarkioita?
Monimutkaiset enkelihierarkiat... Mitä hyötyä niistä on?
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu "puhuu" totta ! Kaikenlaista se tämä maailma "päällään kantaa ",
kun puhutaan myös mustista enkeleistä, niitä ainakin olisi hyvä varoa !
On myös ihmisiä, jotka voivat olla toisilleen enkeleitä, niitä auttajia ja tukijoita, he ovat ihania, jos kohtaa sellaisen ihmisen, ollaan onnellisia hänestä !
Myös tuntemattomia kohtaan voi olla "enkeli", kun puhuu arvostavasti ihmisistä, ei pilkkaa ja arvostele, vaan on armollinen !
Varsinkin tänä aikana näitä "valkeuden enkeleitä" tarvitaan, jotka ovat tuki ja turva.
Ihminen voi tehdä myös hyvää toisilleen, voi, että se tuntuu ihanalle, jos on joku enkeli vierellä kulkemassa.
Onneksi on saanut itse vierellä kulkijan, jonka käteen saa tarttua. ! - Anonyymi
Meille kuitenkin on vuosia korostettu, ettei mitään kummituksia ole, paranormaalit ilmiöt ovat huuhaata, ennusunet ja -näyt ovat harhoja. Mitään henkiolentoja emme voi kutsua selvänäkijän kautta. Huuhaata kaikki. Niitä ei kerta kaikkiaan ole.
Sitten kuitenkin pitäisi ymmärtää kaikki nämä demonit ja enkelit, ja uskoa, että ne ympäröivät ihmistä, mutta eivät omat lähiomaiset, jotka ovat siirtyneet tuonpuoleiseen.
Uskonnossamme pitäisi olla yksi jumaluus, jolla on 3 persoonallisuutta, eikä sitten muita.
Miten näihin hahmoihin tulisi suhtautua, mitä sanovat uskovaiset itse.- Anonyymi
Meille kuitenkin on vuosia korostettu, ettei mitään kummituksia ole, paranormaalit ilmiöt ovat huuhaata, ennusunet ja -näyt ovat harhoja.
Väärin, teille on mutta se on totta!
On edes menneitä jotka ei saa rauhaa. On ihmisiä joilla on pahahenki tai useampi mukana.
Enneunia on ja näyt ovat juuri sitä varten,että Enkelit lähettää sinulle ohjauksen.
Ihmisillä voi olla riivaaja ja sitä ei välttämättä pappi saa pois.
https://www.youtube.com/watch?v=ailIcFkcsSI
- Anonyymi
Kun näette vastustajahengen saapuvan upottaakseen teidät, älkää hätääntykö, älkää edes katsoko sitä, älkää liioin yrittäkö karkottaa sitä sisästänne. Mitä teidän sitten pitää tehdä? Paras tapa toimia on halveksunta. Avatkaa sylinne, levittäkää kätenne Kristukselle, kuten lapsi, joka näkee pedon mutta ei pelkää, koska hänen isänsä on hänen vieressään, ja hän heittäytyy tämän syliin. Käyttäkää tätä menetelmää jokaista paholaisen hyökkäystä ja nostattamaa ajatusta vastaan – siis halveksuntaa.
- Anonyymi
Sinun pitäisi lukea enemmän. Oli valon enkeli Lusifer joka tuomittiin sitten.
Enkelit on meidän ihmisten auttajia elämässä.- Anonyymi
Sinun pitäisi lukea enemmän. Oli valon enkeli Lusifer joka tuomittiin sitten.
Enkelit on meidän ihmisten auttajia elämässä.
Oli valon kantaja mutta nyt Saatana !
Vihaa Jumalaa,kun ylpistyi vaikka Kumala hänet loi..
On se mulkku :)
Tuomittii 1000v vankeuteen mutta hänet olisi pitänyt tuomita kokoajaksi.
Miksi Jumala ei tuhoa häntä..Minä tiedän..
- Anonyymi
Näin tänään enkelin. Istuin eräässä odotustilassa, jossa oli lasiovi käytävään. Näin lääkäriksi pukeutuneen miehen. Vaikka hän oli menossa eteenpäin, hän oli kuin sivuttain minuun päin ja katse suoraan minuun. Hänellä oli pehmeännäköinen vaaleansininen hattu, jonka reuna oli käännettu, pitkä sopusuhtainen vartalo, jykevät hartiat, valkoinen lyhythihainen paita, jossa v-kaulus. Hiusut taisi olla vaaleansiniset, valkoinen maski kasvoilla. Miellyttävät , miehekkän kulmikkat kasvot. Hän toi näkemisellään erittäin lohduttavan olon ja ilon. Hänen olemuksensa oli pehmeä ja rauhoittava. Minulle tuli valtava halu juosta hänen peräänsä. Hänen katseensa oli, kuin olisimme tunteneet kauan.
- Anonyymi
Enkelihierarkioiden tunteminen se vasta tärkeää on. Kaikilla enkeleillä on varma tehtävä. Emme saa sekoittaa niitä pimeyden enkeleihin, demoneihin joissa asuu pahuus. Ne ovat pimeyden ruhtinaan Saatanan apulaisia. Emme voi antaa sydäntämme niiden asunnoksi, koska silloin kaikkinainen pahuus asettuu meihimme ja joudumme paholaisten riivaamaksi. Demonit on osattava pitää loitolla ja kun tunnet enkelihierarkiat kunnolla, pystyt paremmin taistelehtimaan pimeyden henkivaltoja vastaan Jeesuksessa Kristuksessa! Jeesus on numero yksi ja se kannattaa päästää sydämeen asukkaaksi. Ja Jeesus tulee, kun uskot omalle kohdallesi kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä toisen uskonveljen suun kautta! Jeesus antaa sen anteeksi, mitä me täällä ajassa annamme toisillemme!
- Anonyymi
Tiedän..Hyvin kirjoitettu..!
- Anonyymi
Kuuleppas kun Jumalan hallinta-alue on vähän suurempi kuin esm suomen pääministerin, jolla on avustajia autokuorma, mieti asiaa se saattaa kolahtaa.
- Anonyymi
Jotta satu olisi mielenkiintoisempi, siihen tarvitaan monenlaisia enkeleitä.
Pimeyden vallat ovat totisinta totta maan päällä, Jumalan luvalla, eivät niitä Taivaassa suvaita.
Eli, Jumalan luodessa maailman, Hän pani pääasiaksi valkeuden.
1 Moos 1;
3 Jumala sanoi: "Tulkoon valo!" Ja valo tuli.
4 Jumala näki, että valo oli hyvä. Jumala erotti valon pimeydestä,
Jo silloin Jumala erotti pimeyden valkeudesta, mihin Hän tarkoitti ihmisen elämään.
Se oli pitkäaikainen jakso, mutta kuitenkin pimeys jäi taustalle elämään, ja se kulminoitui varsinaiseksi pimeyden vallaksi käärmeessä, joka vietteli ihmisen niin, että Hän oli taipuvainen myös kääntämään selkänsä Kaikkivaltiaalle Julmalle.
Tästä alkoi alamäki, sillä Jumalahan oli luonut Paratiisin, jonne myös langennut enkeli Luchiverus tuli, ja Paratiisi oli pantava kiinni, ja aloittaa uusi kausi, jossa ihminen oli oman omantuntonsa kanssa kamppailemassa Jumalan suosiosta.
Mutta maailma meni vielä pahaksi, tuli homoutta ja okkultismia, ja Jumalan rakkaus kuitenkin voitti Hänelle uskollisten ihmisten, MM Jobin tilanteeseen, jossa saatana juorusi Jumalalle, että tarkkailepa Jobia; Job 1;
6 Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
7 Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
8 Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa."
Jumala puolusti uskollista palvelijaansa Jobia, mutta lupasi dialogin jälkiosassa saatanalle "raamit" ;Job 1;12 Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea." Sitten Saatana lähti pois Herran edestä.
Näin muodostui myös pimeyden vallat, mutta vallan määrä oli rajoitettu, - he eivät saa tapaa ihmistä, ja omana käsityksenäni on, ettei saatanalla ole minuun yhtään enempää valtaa, kun minä annan, ja minä en anna hänelle valtaa, jota samaa haluan kaikkien ihmisten toteuttavan.
Olen saanut itseni ymmärtämään, että kolmannes enkeleistä on pimeällä puolella ja kaksi kolmannesta ihmisten ja Jumalan palvelijoita, joita riittää yksi jokaiselle Pyhälle ihmiselle.
Paras karkote heille on torua heitä Jeesuksen veren voimalla, niin varmasti häipyvät, ainakin seuraavaan yritykseen asti.
Uuden Liiton aikana Jeesus on Herra, ja Hän vapauttaa ihmisen Pyhän Henkensä kanssa aina kristityn, vaikka se tuntuu joskus työläältä.
Raamattu kuitenkin sanoo; Olkaa hereillä ja se on hyvä sanoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760