Onko kilpahiihto kuollut kokonaan Uuraisilta?

Anonyymi

Uurainen oli ennen tunnettu hiihtopitäjä. Nykyisin hiihtäjiä ei taida olla ollenkaan. Pienille lapsille järjestetään kilpailuja ja siinä kaikki. Onko Uuraisilla enää lainkaan kilpahiihtäjiä?

8

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uuraisten kilpahiihdon perinne on todellakin vahva. Sodan jälkeisinä vuosina Uuraisten hiihtomainetta ovat ylläpitäneet Arvo Viitanen, Pokelan veljekset, Mirja Lehtonen (Kierros) ja monet muut. Nykyisin ei ole ketään.

• Anonyymi

Uuraisten koko kylä on kuollu jo aikaa sitten.

• Anonyymi

Tilannehan on sitten sama kuin kaikissa muissakin kepun ja demareiden hallitsemissa maalaiskunnissa.

• Anonyymi

Homma hoidossa. Paikallista intersektionaalista sopimista parhaimmilaan.

• Anonyymi

Ei taida olla kaikki parhaat hiihtäjät muilla paikkakunnilla ja nämä uuraislaiset eivät kateuden suomentamana pysty antamaan vastusta näille.

• Anonyymi

Uuraisten suuruudenhullut päättäjät ovat rakentaneet Uuraisille HIIHTOSTADIONINKIN. Siitä huolimatta Uuraisilla ei ole menestyviä kilpahiihtäjiä.

• Anonyymi

Ennen Uurasisilla ei ollut stadionia, mutta hyviä hiihtäjiä oli. Pokelan Sulo hiihteli Kuukan hiihtoihin ladut ja se riitti. Nyt on hiihtostadion, mutta ei ole hiihtäjiä, vaikka koneella tehdyt ladutkin ovat aivan erinomaisia.

• Anonyymi

Uuraisten vaakunassaon suksisauvan porkan kuva. Se ei enää kuvaa uuraista ja uuraislaisia.Porkan kuva voidaan vaihtaa keskikaljapullon kuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe