Tähän mennessä peruspuhelimeni on toiminut hyvin nämä liki 15 vuotta. Yhdellä latauksella on pärjännyt 9-10 vrk, mutta nyt litiumakku ei lataudu.
Kun kolme palkkia oli jäljellä, laitoin kännyn lataukseen. Laite ilmoitti, että akku latautuu, mutta heti perään, että akku on täynnä. Yritin uudestaan, mutta sama toistui. Nyt on kaksi palkkia jäljellä.
Onko akku nyt tullut tiensä päähän, vai voiko tälle vielä tehdä jotain? Rahaa ei olisi ylimääräistä puhelimen ostamiseen, eikä pelkän akun vaihtaminen taida sen halvempaa olla. Onko muilla samoja kokemuksia?
1101:n akku ei lataudu, kaksi palkkia jäljellä
Anonyymi
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kännykkä korjaantuikin kotikonstein. Otin akun irti ja puhalsin sen liittimet puhtaiksi. Sitten akku takaisin koneeseen ja lataukseen, eikä mitään erikoista lataamisessa. Ilmoitti varausta olevan seitsemän palkin verran, mutta ladataan nyt lisää, kun kerran verkkosähköä on saatavilla :-)
Aloittaja Eihän akku noihin maksa kuin noin kympin.
- Anonyymi
Itellä on tämmöisiä 2 nokia 3310 luurissa ja ei ongelmaa https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/insmat-nokia-bl-5c-1100mah-akku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136