Ei löytynyt lähintä liikettä

Anonyymi

Yritin Peugeotin sivulta etsiä karttahaulla (postinumerolla) lähintä Peugeot myymälää. Ei tullut postinumerolla minkäänlaista tulosta edes missä olisi ollut lähin liike. Noh ei hätää menen katsomaan kilpailevia yrityksiä.
Tarkoitukseni olisi ollut mennä katsomaan liikkeeseen uusinta 3008 mallia paikan päältä. Tulen tekemään seuraavat autokaupat kuukauden sisällä. Toivottavasti karttapalvelu toimii nopeasti, että löytäisin lähimmän edustajan.

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka ilta mainosmies käskee televisiossa ottaa yhteyttä Skodamyyjääsi. Ei minulla ole mitään Skodamyyjää, eikä minkään muunkaan automerkin "hovimyyjää". Ajan Peugeotilla jonka olen ostanut muualta kuin merkkiliikkeestä.

    • Anonyymi

      Taidottomuus ATK:n käytössä on tänä päivänä noloa.

      • Anonyymi

        Lyhenteen ATK käyttäminen vuonna 2021 se vasta noloa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhenteen ATK käyttäminen vuonna 2021 se vasta noloa onkin.

        Se on huumoria, menikö ihon alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huumoria, menikö ihon alle?

        Ei se mihinkään mennyt, aattelin vaa että jos paappa ei tiedä tätä nykymenoo


    • Anonyymi

      Hyvin Peugeotin sivut näyttää ja löytää liikkeet. Miten tuonkin pystyy sössimään?

      • Anonyymi

        Peugeot.fi sivulta yritetty "etsi jälleenmyyjä" Hakukenttään laitettu Loviisa tulos nolla liikettä ei näy kartalla ensimmäistäkään lähintä liikettä. Jos hakuun laittaa Helsinki niin jo löytyy. Mutta kun kaikki ei asu Helsingissä.
        Eli sössijät on karttapalvelun tekijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peugeot.fi sivulta yritetty "etsi jälleenmyyjä" Hakukenttään laitettu Loviisa tulos nolla liikettä ei näy kartalla ensimmäistäkään lähintä liikettä. Jos hakuun laittaa Helsinki niin jo löytyy. Mutta kun kaikki ei asu Helsingissä.
        Eli sössijät on karttapalvelun tekijät.

        Laita postinumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita postinumero.

        laitoin postinumeron, tulos sama 0 liikettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peugeot.fi sivulta yritetty "etsi jälleenmyyjä" Hakukenttään laitettu Loviisa tulos nolla liikettä ei näy kartalla ensimmäistäkään lähintä liikettä. Jos hakuun laittaa Helsinki niin jo löytyy. Mutta kun kaikki ei asu Helsingissä.
        Eli sössijät on karttapalvelun tekijät.

        Haku voisi tosiaan toimia niin, että jos ei tärppää annettuun kaupunkiin niin näyttäisi edes lähimmät.

        Itse sain heti haulla "Uusimaa" tärppejä. Myös haku "Kymenlaakso" tärppää.


    • Anonyymi

      Laita joku isompi lähellä oleva paikkakunta, Loviisa taitaa olla niin mitätön kylä ettei karttaohjelma osaa yhdistää liikeitä. Muualla päin näyttää toimivan oikein hyvin ja löytää liikkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe