Heippa,
Miten muut on toipuneet kyseisestä operaatiosta? Itselläni nyt liki kuukausi toisen lohkon poistosta ja alkanut tuntua tosi kireältä kaula ja nieleminen ajoittain hankalaa. Pelottaa nyt että menikö siinä operaatiossa jotain kuitenkin vikaan. Tikit on tosiaan sisäpuolella, osa tosin työntynyt ulos mutta kuvittelisin että olisi jo suurimmalta osalta sulaneet että ei kai nekään voi olla syynä tuohon kireyteen.. turvotusta on vielä vähäsen.
Kilpirauhasen poiston jälkeen?
Anonyymi
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Rämpimistä on toipuminen (sama leikkaus). Omalta osaltani ajattelen pienoisen kireyden johtuvan ihan vaan poikittaisviillosta. Nyt kun haava paraee niin kireydet tuntuujuuri siinä arven kohdalla. Se kireys lienee ihan normaalia kunhan ei ole särkyä.
- Anonyymi
Kireys loppuu aikanaan, sitä nopeammin miitä vähemmän ajattelet sitä. Yritä löytää sinua kiinnostavaa toimintaa, se pitää ajatukset irti haavasta. Ulkoile myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249