Ihmissudet...

Hei! Olen ihmissusi joka tahtoisi tavata toisen. Olisi kiva tavata livenä. Olen siis ollut kauan jo ihmissusi ja rakastan mennä metsään ulvomaan. Minulta saa myös vinkkejä ihmissusi ongelmiin. Itse tulin ihmissudeksi loitsun kautta. Pystyn kommunikoimaan muiden ihmissusien kanssa. Olisi siis kiva tavata toinen ihmissusi 😁.

5

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tahdon kertoa, niin minkä loitsun? Olen hyvin kiinnostunut ihmissusista. Olen löytänyt muutaman loitsun, mutten ole tietoinen niiden toimivuudesta. Tahdon tietää ihmissusista, tahdon olla sellainen.

• Ihmissutena on hyvin mukavaa olla 😌, ja onneksi Suomessa ei saalisteta ihmissusia. En tiedä kuinka monta ihmissutta Suomessa on. Jos haluat olla ihmissusi voit muuttua suden tai ihmissuden dna:sta tai loitsusta. On varmaan jokin muu keinokin mutta en tunne sellaista. Ihmissutena on paremmat aistit kuin normaalilla ihmisellä. Aisteja on helppo terävöittää. Paljoa harjoittelua ei tarvita muuhun kuin että ei tapa liikaa eläimiä, koska se houkuttelee. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.

• WolfHowler kirjoitti:

Ihmissutena on hyvin mukavaa olla 😌, ja onneksi Suomessa ei saalisteta ihmissusia. En tiedä kuinka monta ihmissutta Suomessa on. Jos haluat olla ihmissusi voit muuttua suden tai ihmissuden dna:sta tai loitsusta. On varmaan jokin muu keinokin mutta en tunne sellaista. Ihmissutena on paremmat aistit kuin normaalilla ihmisellä. Aisteja on helppo terävöittää. Paljoa harjoittelua ei tarvita muuhun kuin että ei tapa liikaa eläimiä, koska se houkuttelee. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.

Wolfhowler. Voisitko purra minua😩🤗

• Anonyymi

tulee ny vähä myöhäs mut ite oon susi.

• Anonyymi

Minulla on ainakin lauma ja he on ainoita sellaisia jotka tuntisin ja he hyväksyisivät myös susi puoleni kun minulla on se ja koen ainakin että se olen aito minä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe