Hei! Olen ihmissusi joka tahtoisi tavata toisen. Olisi kiva tavata livenä. Olen siis ollut kauan jo ihmissusi ja rakastan mennä metsään ulvomaan. Minulta saa myös vinkkejä ihmissusi ongelmiin. Itse tulin ihmissudeksi loitsun kautta. Pystyn kommunikoimaan muiden ihmissusien kanssa. Olisi siis kiva tavata toinen ihmissusi 😁.
Ihmissudet...
5
399
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tahdon kertoa, niin minkä loitsun? Olen hyvin kiinnostunut ihmissusista. Olen löytänyt muutaman loitsun, mutten ole tietoinen niiden toimivuudesta. Tahdon tietää ihmissusista, tahdon olla sellainen.
Ihmissutena on hyvin mukavaa olla 😌, ja onneksi Suomessa ei saalisteta ihmissusia. En tiedä kuinka monta ihmissutta Suomessa on. Jos haluat olla ihmissusi voit muuttua suden tai ihmissuden dna:sta tai loitsusta. On varmaan jokin muu keinokin mutta en tunne sellaista. Ihmissutena on paremmat aistit kuin normaalilla ihmisellä. Aisteja on helppo terävöittää. Paljoa harjoittelua ei tarvita muuhun kuin että ei tapa liikaa eläimiä, koska se houkuttelee. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
WolfHowler kirjoitti:
Ihmissutena on hyvin mukavaa olla 😌, ja onneksi Suomessa ei saalisteta ihmissusia. En tiedä kuinka monta ihmissutta Suomessa on. Jos haluat olla ihmissusi voit muuttua suden tai ihmissuden dna:sta tai loitsusta. On varmaan jokin muu keinokin mutta en tunne sellaista. Ihmissutena on paremmat aistit kuin normaalilla ihmisellä. Aisteja on helppo terävöittää. Paljoa harjoittelua ei tarvita muuhun kuin että ei tapa liikaa eläimiä, koska se houkuttelee. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
Wolfhowler. Voisitko purra minua😩🤗
- Anonyymi
tulee ny vähä myöhäs mut ite oon susi.
- Anonyymi
Minulla on ainakin lauma ja he on ainoita sellaisia jotka tuntisin ja he hyväksyisivät myös susi puoleni kun minulla on se ja koen ainakin että se olen aito minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713859- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006