Oliko vähän harmillista

Anonyymi

Kun p*llu ei maistunut, pakko silti oli edes yrittää ☺. Ehkä hänelläkin oli samat aatokset, ei tota p*llua , no jait tostakin orkun saa 😂😂😂😂

50

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo pillu on ainoo minkä haluun 😘😘🔥 ja sen omistajan haluun myös, sori vaan 😊😊

      • Anonyymi

        Mitäs täältä on poistettu?


      • Anonyymi

        Sen todellakin"omistat"koko ihmisen ,rakas ❤😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen todellakin"omistat"koko ihmisen ,rakas ❤😘😘😘😘

        Minä en ymmärrä tätä hiusten halkomista. Ei ketään voi, eikä saa, eikä pidä, enkä halua omistaa, vaikka olisi naimisissa tai haluaisi naimisiin. Se, että haluaa jonkun ei-polysyhteeseen parisuhteeseen "omaksi" rakkaakseen, ei ole omistamista.


    • Anonyymi

      Vai että vaan sen perässä olit? 😭😭😭 olisihan se pitänyt arvata😢

    • Anonyymi

      Älä viitsi rakas puhua näin. Tiedät että rakastan sinua yli kaiken. Rakastaa mieltäsi ja kehoasi hellästi kunnioittaen haluan.

      • Anonyymi

        Rakas, tiedän ❤. Ymmärsit tuon vähän väärin ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, tiedän ❤. Ymmärsit tuon vähän väärin ☺

        No kerro nyt sitten kuinka se oikein ymmärretään?


    • Anonyymi

      Yök mitä oksennusta suollat🤢 hävettääkö

      • Täällä on välillä ihan sairaita kirjoituksia.. Mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Täällä on välillä ihan sairaita kirjoituksia.. Mitään järkeä.

        No, mitäs järkiliittoosi kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mitäs järkiliittoosi kuuluu?

        Sääli, järkiliitossa ei pahemmin intohimoa näy eikä kuulu vällyjen välissä eikä lämpimät rakkauden tunteet vello eikä kutittele vatsassa perhosina...Aika menee keskustellessa päivän makarooniostoksista..ja mitkä kurahaalarit sitä pukisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli, järkiliitossa ei pahemmin intohimoa näy eikä kuulu vällyjen välissä eikä lämpimät rakkauden tunteet vello eikä kutittele vatsassa perhosina...Aika menee keskustellessa päivän makarooniostoksista..ja mitkä kurahaalarit sitä pukisi..

        Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..

        Lähden järkiliitosta rakkauden luo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sääli, järkiliitossa ei pahemmin intohimoa näy eikä kuulu vällyjen välissä eikä lämpimät rakkauden tunteet vello eikä kutittele vatsassa perhosina...Aika menee keskustellessa päivän makarooniostoksista..ja mitkä kurahaalarit sitä pukisi..

        Bläa blaa.. Olemme molemmat timmejä mimmejä ja nautimme toisistamme. Tulista ja kiihkeää seksiä, että lotina käy.. Joka päivä voi olla vaaleanpunaista höttöä. Eipä tarvitse haikailla tavoittamantonta unelmaa. Sori siitä😥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..

        Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..

        Mitä tyhmää skeidaa ja mistä sinä kenenkään suhteista tiedät tai olet niitä arvostelemaan. Enpä yllättyisi, jos olisit sinkku. Happamia sanoi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyhmää skeidaa ja mistä sinä kenenkään suhteista tiedät tai olet niitä arvostelemaan. Enpä yllättyisi, jos olisit sinkku. Happamia sanoi..

        Parempi olla kulissi/järkiliitossa kuin sinkku vai? Ai niin, Kelalle ainakin parempi niin ei tarvitse tukia maksaa:)


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Bläa blaa.. Olemme molemmat timmejä mimmejä ja nautimme toisistamme. Tulista ja kiihkeää seksiä, että lotina käy.. Joka päivä voi olla vaaleanpunaista höttöä. Eipä tarvitse haikailla tavoittamantonta unelmaa. Sori siitä😥

        Aaa. Joku saa bonareita kun parittaa yhteen asumaan niin Kelan ei tartte mitään maksaa?


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪

        Kuules kokkare, järkiliitossa ollaan sen takia kun siitä joku saa taloudellista hyötyä kuten Kela.. Tai vaikkapa poliittisia irtopisteitä, että nyt ollaan pienennetty Kelan tukia parittamalla kaksi toisilleen täysin sopimatonta asumaan yhteen..

        Oi autuas sitä ”onnea”..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules kokkare, järkiliitossa ollaan sen takia kun siitä joku saa taloudellista hyötyä kuten Kela.. Tai vaikkapa poliittisia irtopisteitä, että nyt ollaan pienennetty Kelan tukia parittamalla kaksi toisilleen täysin sopimatonta asumaan yhteen..

        Oi autuas sitä ”onnea”..

        Tai sitten tietenkin järkiliitto voi tarkoittaa sitä, että joku köyhä persjalkanen elää jonkun siivillä asumassa jollakin vuokralla ja maksattaa kaiken hänellä ja toimeentulotukea ei tarvitse maksaa..

        Tai vaikkapa joku kokkare suppo seppo soluttautuu jonkun kumppaniksi asumaan kohdehenkilön luona ja saa siitä palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyhmää skeidaa ja mistä sinä kenenkään suhteista tiedät tai olet niitä arvostelemaan. Enpä yllättyisi, jos olisit sinkku. Happamia sanoi..

        Joko röökit loppu kun kaksin käsin vetelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olla kulissi/järkiliitossa kuin sinkku vai? Ai niin, Kelalle ainakin parempi niin ei tarvitse tukia maksaa:)

        No ne tuet eivät niin suuria ole. Mitäpä sellaisessa liitossa olemaan, joka tekee sairaaksi? Onko sellaisessa elämässä mitään järkeä? Ei ole ollut elämäni elämisen arvoista.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪

        Kukas se kiukkuinen on, minä vai sinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules kokkare, järkiliitossa ollaan sen takia kun siitä joku saa taloudellista hyötyä kuten Kela.. Tai vaikkapa poliittisia irtopisteitä, että nyt ollaan pienennetty Kelan tukia parittamalla kaksi toisilleen täysin sopimatonta asumaan yhteen..

        Oi autuas sitä ”onnea”..

        Kuules työtön tai hanttihommissa oleva.. Olemme molemmat hyvä palkkaisessa duunissa ja omistusasunto😉 ei kaikki tarvitse Kelan tukia. Rauhoitu nyt, kyllä se auriko paistaa sullekkin. Olen onnellinen liitossani ja elämä ihanaa. 🤗❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olla kulissi/järkiliitossa kuin sinkku vai? Ai niin, Kelalle ainakin parempi niin ei tarvitse tukia maksaa:)

        Järkiliittokin voi olla onnellinen ja kestää paremmin, kuin hetken huuma. Kaksin aina kaunihimpi. Älä välitä, siellä katkera ylijämä määkii🤣🤣


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪

        Hetkinen äsken olit sinkku joka etsii seuraa?! Nyt kiihkeässä suhteessa? Kumpi on totta?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen äsken olit sinkku joka etsii seuraa?! Nyt kiihkeässä suhteessa? Kumpi on totta?!

        Mieti sitä, kun täytät niitä Kelan tukihakemuksia tai mene vaikka töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä, kun täytät niitä Kelan tukihakemuksia tai mene vaikka töihin.

        Töihin menen kun opinnot suoritettu. Sulle samaa suosittelen. Mun ei tarvitse miettiä. Miettiköön itse kumpaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töihin menen kun opinnot suoritettu. Sulle samaa suosittelen. Mun ei tarvitse miettiä. Miettiköön itse kumpaa on.

        Töissä olen ja vielä hyväpalkkaisessa duunissa.


    • Anonyymi

      Siinä aloittajalta jääny iltalääkkeet ottamatta.

      • Anonyymi

        Ja vastailee itselleen... Näihin ei kannattaisi vastata.
        Samaa p*skan suoltamista koko ajan.


    • Anonyymi

      Juu, saan orkkuja kävellessäni, niin kuin aina sinut tavattuani 😍😘🔥

      • Anonyymi

        Ja heteromiehet siellä tumputtaa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heteromiehet siellä tumputtaa jo.

        Ei sill oo tarvetta.. Jos on niin olkoon.. Mä oon ovesta ulos 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sill oo tarvetta.. Jos on niin olkoon.. Mä oon ovesta ulos 💕

        Koiraa ulkoiluttamassa vai;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sill oo tarvetta.. Jos on niin olkoon.. Mä oon ovesta ulos 💕

        Joko taxi on valmiina odottamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiraa ulkoiluttamassa vai;)

        Iltalenkillä viemässä myytyjä turhia tavaroitani.. Koirani kuoli kesällä 15-vuotiaana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko taxi on valmiina odottamassa?

        Autoni saan ensi viikolla huollosta, sitten alkaa lähtemään😗


      • Anonyymi

        Tupakointi vaikuttaa seksihaluihin laskevasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakointi vaikuttaa seksihaluihin laskevasti..

        Näinhän sitä on yritetty.. Mutta ei auta ja on pakko muutenkin lopettaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sitä on yritetty.. Mutta ei auta ja on pakko muutenkin lopettaa..

        Niin juu, se tyyppi tosiaan 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juu, se tyyppi tosiaan 😂😂😂😂

        Mikä tyyppi? Ei oo tyyppejä täällä ainakaan liikenteessä.. Tais olla enempi femme fatale tuolloin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tyyppi? Ei oo tyyppejä täällä ainakaan liikenteessä.. Tais olla enempi femme fatale tuolloin..

        Eikä ollut sekään, kun kiltti tyttö, niin kuin nykyäänkin..


    • Anonyymi

      Mitä nämä sekavat kirjoitukset täällä palstalla ovat? Joko hullujen jorinoita tai vankien kommunikointia?

      • Anonyymi

        Mielummin nunnaluostarin kuin vankilan..:)


      • Anonyymi

        Hullujen jorinoita näyttää olevan.. K


      • Anonyymi

        Tää olikin uus pointti. Oon luullut että se on sama pipipää, joka täällä päivästä toiseen kysyy ja vastaa itse, mutta ehkä tää on sittenkin jotain rikollisten koodikieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää olikin uus pointti. Oon luullut että se on sama pipipää, joka täällä päivästä toiseen kysyy ja vastaa itse, mutta ehkä tää on sittenkin jotain rikollisten koodikieltä.

        Joo. Tätä samaa vangit tekee myös esimerkiksi tekstitv:n palstojen kautta. Yhtä sekavia viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tätä samaa vangit tekee myös esimerkiksi tekstitv:n palstojen kautta. Yhtä sekavia viestejä.

        Niin, mistäpä sitä tietää mistä käsin kukin kirjottaa 😅😉 vaan eppäilen, että avopuolella tarvihtee olla, jotta ompi pääsy Suomikaksneloseen. Keinot on tiätysti monet.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe