Kun p*llu ei maistunut, pakko silti oli edes yrittää ☺. Ehkä hänelläkin oli samat aatokset, ei tota p*llua , no jait tostakin orkun saa 😂😂😂😂
Oliko vähän harmillista
50
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo pillu on ainoo minkä haluun 😘😘🔥 ja sen omistajan haluun myös, sori vaan 😊😊
- Anonyymi
Mitäs täältä on poistettu?
- Anonyymi
Sen todellakin"omistat"koko ihmisen ,rakas ❤😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen todellakin"omistat"koko ihmisen ,rakas ❤😘😘😘😘
Minä en ymmärrä tätä hiusten halkomista. Ei ketään voi, eikä saa, eikä pidä, enkä halua omistaa, vaikka olisi naimisissa tai haluaisi naimisiin. Se, että haluaa jonkun ei-polysyhteeseen parisuhteeseen "omaksi" rakkaakseen, ei ole omistamista.
- Anonyymi
Vai että vaan sen perässä olit? 😭😭😭 olisihan se pitänyt arvata😢
- Anonyymi
Älä viitsi rakas puhua näin. Tiedät että rakastan sinua yli kaiken. Rakastaa mieltäsi ja kehoasi hellästi kunnioittaen haluan.
- Anonyymi
Rakas, tiedän ❤. Ymmärsit tuon vähän väärin ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, tiedän ❤. Ymmärsit tuon vähän väärin ☺
No kerro nyt sitten kuinka se oikein ymmärretään?
- Anonyymi
Yök mitä oksennusta suollat🤢 hävettääkö
- Anonyymi
Pioni717 kirjoitti:
Täällä on välillä ihan sairaita kirjoituksia.. Mitään järkeä.
No, mitäs järkiliittoosi kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitäs järkiliittoosi kuuluu?
Sääli, järkiliitossa ei pahemmin intohimoa näy eikä kuulu vällyjen välissä eikä lämpimät rakkauden tunteet vello eikä kutittele vatsassa perhosina...Aika menee keskustellessa päivän makarooniostoksista..ja mitkä kurahaalarit sitä pukisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli, järkiliitossa ei pahemmin intohimoa näy eikä kuulu vällyjen välissä eikä lämpimät rakkauden tunteet vello eikä kutittele vatsassa perhosina...Aika menee keskustellessa päivän makarooniostoksista..ja mitkä kurahaalarit sitä pukisi..
Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkiliitossa sitä täytellään Kelan kaavakkeita ja käydään ostamassa lenkkareita, makkaraa ja tuulipukuja yhdessä sen sijaan, että tuntisi sydäntä raastavaa ja polttavaa intohimoa ja kuumia aaltoja vatsan pohjassa..
Lähden järkiliitosta rakkauden luo.
Anonyymi kirjoitti:
Bläa blaa.. Olemme molemmat timmejä mimmejä ja nautimme toisistamme. Tulista ja kiihkeää seksiä, että lotina käy.. Joka päivä voi olla vaaleanpunaista höttöä. Eipä tarvitse haikailla tavoittamantonta unelmaa. Sori siitä😥
Anonyymi kirjoitti:
Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää skeidaa ja mistä sinä kenenkään suhteista tiedät tai olet niitä arvostelemaan. Enpä yllättyisi, jos olisit sinkku. Happamia sanoi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää skeidaa ja mistä sinä kenenkään suhteista tiedät tai olet niitä arvostelemaan. Enpä yllättyisi, jos olisit sinkku. Happamia sanoi..
Parempi olla kulissi/järkiliitossa kuin sinkku vai? Ai niin, Kelalle ainakin parempi niin ei tarvitse tukia maksaa:)
- Anonyymi
Pioni717 kirjoitti:
Bläa blaa.. Olemme molemmat timmejä mimmejä ja nautimme toisistamme. Tulista ja kiihkeää seksiä, että lotina käy.. Joka päivä voi olla vaaleanpunaista höttöä. Eipä tarvitse haikailla tavoittamantonta unelmaa. Sori siitä😥
Aaa. Joku saa bonareita kun parittaa yhteen asumaan niin Kelan ei tartte mitään maksaa?
- Anonyymi
Pioni717 kirjoitti:
Järkiliitossakin voi tuntea palavaa intohimoa.. Ei täytellä Kelan kaavakkeita, eikä ostella tuulipukuja vaan merkkivaatteita, shamppanjaa ja mansikoita. Katkera leba, joka ei saa mitään purkaa turhautunutta katkeraa kiukkuaan.. Sori siitä😪
Kuules kokkare, järkiliitossa ollaan sen takia kun siitä joku saa taloudellista hyötyä kuten Kela.. Tai vaikkapa poliittisia irtopisteitä, että nyt ollaan pienennetty Kelan tukia parittamalla kaksi toisilleen täysin sopimatonta asumaan yhteen..
Oi autuas sitä ”onnea”.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules kokkare, järkiliitossa ollaan sen takia kun siitä joku saa taloudellista hyötyä kuten Kela.. Tai vaikkapa poliittisia irtopisteitä, että nyt ollaan pienennetty Kelan tukia parittamalla kaksi toisilleen täysin sopimatonta asumaan yhteen..
Oi autuas sitä ”onnea”..Tai sitten tietenkin järkiliitto voi tarkoittaa sitä, että joku köyhä persjalkanen elää jonkun siivillä asumassa jollakin vuokralla ja maksattaa kaiken hänellä ja toimeentulotukea ei tarvitse maksaa..
Tai vaikkapa joku kokkare suppo seppo soluttautuu jonkun kumppaniksi asumaan kohdehenkilön luona ja saa siitä palkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko röökit loppu kun kaksin käsin vetelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla kulissi/järkiliitossa kuin sinkku vai? Ai niin, Kelalle ainakin parempi niin ei tarvitse tukia maksaa:)
No ne tuet eivät niin suuria ole. Mitäpä sellaisessa liitossa olemaan, joka tekee sairaaksi? Onko sellaisessa elämässä mitään järkeä? Ei ole ollut elämäni elämisen arvoista.
- Anonyymi
Pioni717 kirjoitti:
Kukas se kiukkuinen on, minä vai sinä?
Anonyymi kirjoitti:
Oi autuas sitä ”onnea”..Kuules työtön tai hanttihommissa oleva.. Olemme molemmat hyvä palkkaisessa duunissa ja omistusasunto😉 ei kaikki tarvitse Kelan tukia. Rauhoitu nyt, kyllä se auriko paistaa sullekkin. Olen onnellinen liitossani ja elämä ihanaa. 🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkiliittokin voi olla onnellinen ja kestää paremmin, kuin hetken huuma. Kaksin aina kaunihimpi. Älä välitä, siellä katkera ylijämä määkii🤣🤣
- Anonyymi
Pioni717 kirjoitti:
Hetkinen äsken olit sinkku joka etsii seuraa?! Nyt kiihkeässä suhteessa? Kumpi on totta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen äsken olit sinkku joka etsii seuraa?! Nyt kiihkeässä suhteessa? Kumpi on totta?!
Mieti sitä, kun täytät niitä Kelan tukihakemuksia tai mene vaikka töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä, kun täytät niitä Kelan tukihakemuksia tai mene vaikka töihin.
Töihin menen kun opinnot suoritettu. Sulle samaa suosittelen. Mun ei tarvitse miettiä. Miettiköön itse kumpaa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin menen kun opinnot suoritettu. Sulle samaa suosittelen. Mun ei tarvitse miettiä. Miettiköön itse kumpaa on.
Töissä olen ja vielä hyväpalkkaisessa duunissa.
- Anonyymi
Siinä aloittajalta jääny iltalääkkeet ottamatta.
- Anonyymi
Ja vastailee itselleen... Näihin ei kannattaisi vastata.
Samaa p*skan suoltamista koko ajan.
- Anonyymi
Juu, saan orkkuja kävellessäni, niin kuin aina sinut tavattuani 😍😘🔥
- Anonyymi
Ja heteromiehet siellä tumputtaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heteromiehet siellä tumputtaa jo.
Ei sill oo tarvetta.. Jos on niin olkoon.. Mä oon ovesta ulos 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiraa ulkoiluttamassa vai;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko taxi on valmiina odottamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiraa ulkoiluttamassa vai;)
Iltalenkillä viemässä myytyjä turhia tavaroitani.. Koirani kuoli kesällä 15-vuotiaana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko taxi on valmiina odottamassa?
Autoni saan ensi viikolla huollosta, sitten alkaa lähtemään😗
- Anonyymi
Tupakointi vaikuttaa seksihaluihin laskevasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakointi vaikuttaa seksihaluihin laskevasti..
Näinhän sitä on yritetty.. Mutta ei auta ja on pakko muutenkin lopettaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sitä on yritetty.. Mutta ei auta ja on pakko muutenkin lopettaa..
Niin juu, se tyyppi tosiaan 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juu, se tyyppi tosiaan 😂😂😂😂
Mikä tyyppi? Ei oo tyyppejä täällä ainakaan liikenteessä.. Tais olla enempi femme fatale tuolloin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tyyppi? Ei oo tyyppejä täällä ainakaan liikenteessä.. Tais olla enempi femme fatale tuolloin..
Eikä ollut sekään, kun kiltti tyttö, niin kuin nykyäänkin..
- Anonyymi
Mitä nämä sekavat kirjoitukset täällä palstalla ovat? Joko hullujen jorinoita tai vankien kommunikointia?
- Anonyymi
Mielummin nunnaluostarin kuin vankilan..:)
- Anonyymi
Hullujen jorinoita näyttää olevan.. K
- Anonyymi
Tää olikin uus pointti. Oon luullut että se on sama pipipää, joka täällä päivästä toiseen kysyy ja vastaa itse, mutta ehkä tää on sittenkin jotain rikollisten koodikieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää olikin uus pointti. Oon luullut että se on sama pipipää, joka täällä päivästä toiseen kysyy ja vastaa itse, mutta ehkä tää on sittenkin jotain rikollisten koodikieltä.
Joo. Tätä samaa vangit tekee myös esimerkiksi tekstitv:n palstojen kautta. Yhtä sekavia viestejä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tätä samaa vangit tekee myös esimerkiksi tekstitv:n palstojen kautta. Yhtä sekavia viestejä.
Niin, mistäpä sitä tietää mistä käsin kukin kirjottaa 😅😉 vaan eppäilen, että avopuolella tarvihtee olla, jotta ompi pääsy Suomikaksneloseen. Keinot on tiätysti monet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940