Mun lempijoukkue on ollut aina Manchester United,
toisena tulee Inter
Lemoi joukkue
10
1012
Vastaukset
- man-legally
SAKSASTA BAYERN MUNCHEN.BORUSSIA DORTMUND.VFB STUTTGART.HSV.HERTHA BERLIN.ITALIASTA JUVENTUS.AC MILAN.INTER MILAN.PARMA.JUVENTUS.LAZIO.AC MILAN.ESPANJASTA REAL MADRID.MALLORCA.REAL VALLADOLID.BARCELONA.MALLORCA.REAL MADRID.TENERIFE.PORTUGALISTA BENEFICA,
- blackmagictiger
SEURAJOUKKUEET 1.SAKSAN LIIGA
1.BAYERN MUNCHEN
2.BAYERN LEVERKUSEN
3.BORUSSIA DORTMUND
4.BAYERN LEVERKUSEN
5.VFB STUTTGART
6.WALDHOF MANNHEIM
ITALIAN LIIGA
1.JUVENTUS
2.INTER MILAN
3.PARMA
4.AC MILAN
5.INTER MILAN
6.JUVENTUS
- man-legally
SAKSA
PUOLA
ENGLANTI
RUOTSI
NORJA
URUGUAY
VENÄJÄ
JA VANHOISTA MAAJOUKKUEISTA NEUVOSTOLIITTO.ITÄ-SAKSA JA ESPANJAN 1970-1980 L JOUKKUEET- Lady Blue
Tietenki Real Madrid on ykkönen! Barcelona, Arsenal ja Liverpool tulee perässä. Maajoukkueista Ranska ja Englanti saa mun kannatuksen. Brasilia on tietty hyvä mutta Eurooppalaisia pitää aina tsempata!
- minä
Lady Blue kirjoitti:
Tietenki Real Madrid on ykkönen! Barcelona, Arsenal ja Liverpool tulee perässä. Maajoukkueista Ranska ja Englanti saa mun kannatuksen. Brasilia on tietty hyvä mutta Eurooppalaisia pitää aina tsempata!
Liverpool, AC Milan ja Real Madrid
Maajoukkueista: Brasilia ja Tsekki - blackmagictiger
Lady Blue kirjoitti:
kiovan dynamo
psg
psv
ifk norrköping
mallorca
real madrid - blackmagictiger
minä kirjoitti:
Liverpool, AC Milan ja Real Madrid
Maajoukkueista: Brasilia ja TsekkiITALIA < PARMA.INTER.JUVENTUS.AC MILAN
ESPANJA < VALENCIA.REAL MADRID.FC BARCELONA.REAL BETIS
SAKSA < BAYERN LEVERKUSEN.BAYERN MUNCHEN.BORUSSIA DORTMUND. RUOTSI IFK NORKKÖPING.IFK GÖTEBORG.
- juhaldo
mun lemppari on tiätenki real madrid.liverpool,barcelona ja inter tulee peräs.
- päksii
Te sitte diggaatte REAL Madridia JA Barcelonaa... Just joo... Kas ku ette interiä ja milania kans. No suosikkejahan saa olla.
- <<<<
1.IFK NORRKÖPING
2.INTER MILAN
3.VFB STUTTGART
4.PARMA
5.IPSWICH
6.REAL SOCIEDAD
7.SOCHEAUX
8.BAYERN LEVERKUSEN
9.BAYERN MUNCHEN
10.VFB STUTTGART
< ESPANJAN LIIGA TOP10
1.FC BARCELONA
2.REAL SOCIEDAD
3.REAL BETIS
4.REAL VALLADOLID
5.REAL MADRID
6.REAL BETIS
7.ZARAGOSA
8.CF MALLORCA
9.CF MALLORCA
10.CF TENERIFE
JA SOKERINA POHJALLA CF VALENCIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812