Ilmavaivat ja leipäjuuri

Anonyymi

Hei

Olen kärsinyt ajoittaisista ilmavaivoista koko ikäni. Syksystä alkaen ne ovat olleet hyvin pahoja. Lääkkeestä (Cuplaton) ja maitohappobakteerivalmisteesta ei ole apua. Vaiva tulee mistä tahansa ruuasta. Nyt olen yrittänyt leipoa leipää juuresta, koska yksi arvaus on, että hiivalla kohotettu leipä tuottaa ilmavaivoja.

Kaikkea kun maistelen, niin maistoin myöskin hapanta leipäjuurta. Vaikutus oli hyvin yllättävä: yhdestä ruokalusikallisesta vatsani rauhoittui heti. Juuri on hyvin hapanta ja tymäkkää, joten liuotan noin ruokalusikallisen juurta veteen ja juon sen ennen ruokailua. Olen todella yllättynyt tehosta. Ilmeisesti leipäjuuren mikrobit muuttavat suoliston mikrobitoimintaa niin, että suolistokaasuja ei enää muodostu.

Joku varoituksen sana. Leipäjuurta tietenkin käytetään leivän valmistuksessa, mutta en ole varma, miten terveellistä se on raakana syötynä. Minulla on takana myös iso vatsaleikkaus, joten suolistoni toimii hieman eri tavoin kuin normaalisti.

Jos joku kuitenkin omalla vastuullaan kokeilee tätä konstia, olisi kiva kuulla kokemuksia.

2

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa jo vihreät voi puuttua metaanipäästöihin.

• Anonyymi

mistä sait leipäjuurta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      68
      2932
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      52
      2230
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      22
      1923
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      385
      1440
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      66
      1353
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1319
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      56
      1109
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      1079
    9. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      72
      977
    10. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      47
      963
    Aihe