No justiinsa

Anonyymi

Isäni onnistui pitämään melkeinpä kuukauden tipattoman mutta eilen piti saada sitten pieni 40cl pullo viinaa. No illalla oli saunonut ja hupsista, saunasta tullessa kaatunut ja lyönyt päänsä. Olin avuin päässyt jotenkin ylös, mutta syytti minua että lattia minun takia märkä vaikka suihkun jälkeen olin lattian kuivannut. Viinaa ottanut puolisen pulloa, en tiedä oliko miten vahva paukku kyseessä. Hirveen helppo hakea muista syytä jos itse kaatuu ja varsinkin humalassa.

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan alkoholistin touhulta. Alkoholistilla on voimakas kielto päällä sekä omaa sairautta että sen aiheuttamia haittoja kohtaan.
      Alkoholisti ei koskaan näe syytä ongelmiinsa omassa juomisessaan, vaan syy on aina jossain ulkopuolisessa tekijässä.

      • Anonyymi

        Toinen alkoholismin muoto on tissutella viinejä tai skumppaa kuten eräs tuttavani. Eihän silloin edes voi olla alkoholisti, nehän on niitä "sillan alus porukkaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen alkoholismin muoto on tissutella viinejä tai skumppaa kuten eräs tuttavani. Eihän silloin edes voi olla alkoholisti, nehän on niitä "sillan alus porukkaa".

        Tuo on myös totta. Alkoholisti vertaa koko ajan omaa juomistaan "jonkun toisen" juomiseen, ja antaa sillä tavoin itselleen luvan jatkaa juomista.
        Ja kun alkoa alkaa kulumaan enemmän kuin "sillä toisella" niin vertailukohdetta pitää vaihtaa.
        Suomessa elää vieläkin voimakkaana vanha harhakuvitelma, jossa alkoholisti on aina puistokemisti, pummi ja sosiaalinen tapaus.
        Mutta tosiasiassa Suomessa arvioidaan olevan 300.000 - 500.000 työssä käyvää alkoholistia. Ja näitä kaikkia yhdistää vain se seikka, että he kaikki yrittävät epätoivoisesti vähentää tai kohtuullistaa juomistaan. Muuten työpaikka lähtee pian alta.
        Alkoholismi jakaantuu paljon tasaisemmin kuin varallisuus. Alkoholisteissa on muurareita ja opettajia, lääkäreitä ja pappeja. kassaneitejä ja insinöörejä jne, eli kaikista ammattiryhmistä löytyy alkoholisteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe