Falunin sprintissä olit hienosti alkuerän kolmas. Ja se hiihto tuli upeasti ja urheilullisesti. Et estänyt ketään, et taklannut ketään, et työntänyt sivuun ketää. Hiihdit niin kuin hiihtäjän pitääkin hiihtää, hienoa.
Hieno hiihto Joni Mäki
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi oll nummer two. Den andra , second.
- Anonyymi
Huomaa ettet ole paljoa urheillut, mitähän siitäkin tulisi, jos esim. Suomalainen nyrkkeilijä ei löisi takaisin vaan sanoisi että anna tulla vaan kyllä minä häviön kestän. Luojan lykky ettei 1972 ollut tällaisia keskustelupalstoja kun Viren kaatui(tönäistiin)silloinkin varmaan se oli Virenin oma syy näiden kirjoittajien mielestä.
- Anonyymi
Hienosti hiihti Joni jälleen. Sijoitus oli taas kolmas. Tosin vain alkuerässä. Kyllä Jonin pitäisi uskaltaa taklata ja estää kilpakummpaneita, niin pääsisi ainakin loppukilpailuun. Siitähän on ennakkopäätös, että Joni saa niin tehdä.
- Anonyymi
Joni oli vielä viimeisessä nousussa hyvissä tarkkailuasemissa ja sinne jäikin.
- Anonyymi
Hienoa, kyllä on, aina kun talvilajien edustaja kahden kympin sakissa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940