kävin tuossa lääkärillä edelleen jatkuneista vatsakivuista ja hän sanoi, että se vaan on jha sille ei voi tehdä oikein mitään. Edelleeen pelottaa tuo syöpä ja olen kuullut, että syöpää ei nähdä verikokeista niin voisiko lääkäri muka erehtyä 2 kertaan.
Tosiaan tuo suolistosyöpäja haiamsyöpä pelottavat edelleen. ikää 15v
haimasyöpä
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein ymmärtänyt selitystäsi,mutta tuskin mistään syövästä on kyse,kyllä lekurin kertoo asiat niinkuin ne on,toisekseen tietyillä verikokeilla kyllä päästään mahdollisen syövän jäljille.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kuin tuo toinen kommentoija.
Kivut yleensäkään eivät ole ensimmäiseksi merkki jostain syövästä.
Ja lääkärit tosiaankin sanoisivat, jos olisi jostain niin vakavasta kyse.
Ap on ehkä vähän turhan herkkä, etenkin iän suhteen olisi syöpä aika epätodennäköinen.
Ehkä ennemminkin kannattaisi seurailla syömisiä, eli mitä sinne suuhunsa laittaa, ja lisääkö joku ruoka-aine mahdollisesti kipuja.
Suolisto-ongelmat ovat nykyisin aika yleisiä, eivätkä nekään läheskään aina tarkoita syöpää.
Jos ja kun löytää oikean ruokavalion, eli sellaiset ruoka-aineet, jotka vatsalle sopivat, niin sen pitäisi jo kipuun auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708