Älkää luopuko uskosta!

Anonyymi

Pitäkää kiinni tästä uskon lahjasta! Se on suurinta, mitä olemme saaneet. Vaikka moni ympärillänne kieltää uskon ja houkuttelee teitäkin jättämään tämän kalliin lahjan, niin älkäät kuunnelko heitä! Erityisesti nyt kannattaa valvoa ja pitää uskosta kiinni. Elämme ajan illassa. Tälle ajalle on ominaista se, että todella monet luopuvat ja viekoittelevat muitakin luopumaan. Elämme siis luopumuksen aikaa. Muistakaat kuitenkin, että aikaa ei välttämättä ole enää paljoa. Jeesus Kristus voi tulla aikana minä hyvänsä. Ja vaikka Hän ei tulisikaan pian, niin me itse voimme kuolla milloin vain. On turvallista käydä nukkumaankin, kun saa olla uskomassa. Kuten äitinikin uskomassa ollessaan usein sanoi, niin hyvä omatunto on paras päänalunen. Toivon ja rukoilen, että äitinkin saisi palaamisen armon ja pidetään me kiinni tästä! Emmehän lähde seuraamaan muita. Jumala on luvannut pitää omistaan huolen!

23

68

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sellaisesta voi luopua, jota ei ole määritelt, mikä on fokus, samoin ei sen mukana ole helppo elääkkään.

r

• Anonyymi

Jäi muuten sanomatta, kun kirjoitat; Jumala on luvannut pitää omistaan huolen!
        Raamatun mukaan Jumala pitää huolen vain Israelista, omasta silmäterästään.
        Sitten se "palaamien armo"?? Kerro tarkemmin, kun Jeesus nimenomaan käski mennä TEHDÄ parannuksen. Voisi olla hyvä teillekin. Matt. 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Sitten Luukas;Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan

Ihmisuskot hajoavat, Jeesus elää-

r
        r

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi muuten sanomatta, kun kirjoitat; Jumala on luvannut pitää omistaan huolen!
        Raamatun mukaan Jumala pitää huolen vain Israelista, omasta silmäterästään.
        Sitten se "palaamien armo"?? Kerro tarkemmin, kun Jeesus nimenomaan käski mennä TEHDÄ parannuksen. Voisi olla hyvä teillekin. Matt. 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Sitten Luukas;Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan

Ihmisuskot hajoavat, Jeesus elää-

r
        r

Jumalaton jeesustelija löpisee lämpimikseen.
        1. Piet. 5:
        6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, niin hän ajan tullen korottaa teidät. [Job 22:29; Luuk. 1:52, Luuk. 14:11]
        7 Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen. [Ps. 55:23; Matt. 6:25; Fil. 4:6]

• Anonyymi

Jos luopuu uskosta mutta ei ole Jeesuksen valittu ni ei siinä menetä mitään.

• Anonyymi

Jaksan uskoa Lentävään Spagettihirviöön ja toivon että hänen pyhä nuudelinen ulokkeensa koskettaa mahdollisimman monta Jumalan lasta.

• Anonyymi

Ennenkuin jatkat voit kertoa mistä uskosta joku luopuu? Ketä he uskovat?

• Anonyymi

Fiksuimmat ovat järkeviä ja tajuavat miten noloa ja tyhmää on uskoa johonkin olemattomaan mielikuvitus olentoon. Uskovat ovat niin tyhmiä että nolottaa seurata sivusta millaisessa huuhaasta ja harhamaailmassa he elävät ja ovat tyhmyyttään etääntyneitä todellisuudesta.

• Anonyymi

Voitte toki pitää kiinni uskostanne ja kohdata ihmiskunnan halveksunta jos kerran olette niin tyhmiä, mutta minäen teitä hihhuleita töihin palkkaa eikä teille uskovaisille kaupasaani myydä. Se on varma niin kauan kuin uskontojen aiheuttama kärsimys ja raakuus kaikkialla maailmassa jatkuu.

• Anonyymi

Helvetin moni on luopunut. Meillä on omat kohtaamispaikkamme ja olemme jopa paremmin verkostoituneita, kun vielä liikkeessä mukana olevat. Uskon jättäminen on nykyään helpompaa, kuin koskaan ennen, sillä vertaistukiryhmä on nykyisin varsin laaja! Ex-meisselit pitää hyvin yhtä!

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samaa mieltä. Usko on elämän tärkein asia.

• Anonyymi

Vaikka sä olet kuoleman hetkellä uskossa mutta et ole Jeesuksen valittu ni täysin turhaa olet uskonut.

• Anonyymi

Lupauksia on helppo antaa, vaikea pitää, jumalankin.
      Lahja?? Monelle uskonyhteisö tosiaan on elinkautinen tuomio, vapaana onkin vaikea elää.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä ei elävä usko kelepaa? Niin moni luopuu siitä! Ei voi ku ihimetellä. Elämän tärkein asia! On suuri ilo, kun nimi on elämän kirjasa. Kannattee uskoa!

• Anonyymi

Miten se elävä usko näkyy maanantaina?

• Anonyymi

Kyllä se elävä usko kelpais monellekkin mutta kaikkivaltias päättää sen kenelle sen lahjan antaa.
        Jeesus sanoo ette te valinneet minua vaan minä valitsin teidät.
        Ei pelastusta voi valita itse.

• Anonyymi

Monien on pakko luopua jotta ennustukset toteutuvat.
        Väärin niitä kohtaan jotka ei haluais luopua mutta olosuhteet pakottaa siihen jotta Raamattu toteutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se elävä usko näkyy maanantaina?

On ilmavaivoja, turvotusta ja minua pierettää. Uskon että sieltä on kohta Pyhä Henki tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monien on pakko luopua jotta ennustukset toteutuvat.
        Väärin niitä kohtaan jotka ei haluais luopua mutta olosuhteet pakottaa siihen jotta Raamattu toteutuu.

"Monien on pakko luopua jotta ennustukset toteutuvat.
        Väärin niitä kohtaan jotka ei haluais luopua mutta olosuhteet pakottaa siihen jotta Raamattu toteutuu."

Se on se kohtalon uskonto uskomus .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se elävä usko kelpais monellekkin mutta kaikkivaltias päättää sen kenelle sen lahjan antaa.

avaa joskus se kirja, niin lakkaat kirjoittamsta hölmöjä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

avaa joskus se kirja, niin lakkaat kirjoittamsta hölmöjä !

Ajatella 500 vuotta kirkossa istunut kansa ja tuollainen on Sanan tuntemus!

onneksi on paksut reidet mihin lyödä ja ihmetellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut saa elävän uskon mutta onneksi yhä useampi säilyy perusterveenä ja harkintakykyisenä. Moni parantuukin ja saa oikean elämän.

• Anonyymi

Alan käsittää miksi näillä sivuilla ei synny mitään järjellistä hengellistä keskustelua lestojen kanssa.

he eivät tiedä mitään Raamatusta, ei sitä paljoa muuta syytä sitten tarvitsekkaan olla.

• Rivivellu ei osaa sitä viekasta totuutta vääristelevää kaunopuheisuutta, minkä heidän puhujansa osaavat, varsinkin papit. He ovat kuin saippuapala joka lipeää otteesta, kun yrittää totuutta pusertaa esille heistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1219
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      67
      859
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      793
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      146
      648
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      279
      625
    6. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      91
      619
    7. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      45
      592
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      36
      541
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      536
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      520
    Aihe