Aihe

Onko Juuassa koirille koulutustoimintaa

Anonyymi

Korona sotkee pahasti koiran koulutusmahdollisuuksia. Kyselenkin löytyykö Juuasta koulutusryhmiä, tai yksittäisiä TOKO, MEJÄ, NOME, näyttelyharrastajia?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuassa koulutetaan koronakoiria puistossa keskiviikkoisin klo 17-20. Vapaa pääsy

• Anonyymi

Myös koirat ovat tervetulleita Juuan yliopistolle jossa niistä koulutetaan tohtoreita.

• Anonyymi

Juuassa on myös koirien aktiivista astutus toimintaa. Siellä on koulutettu horonakoiria.

• Anonyymi

Koirat vartioivat Juuan kirkon vieressä sillan alla luvattoman rajan ylitysten varalta. Vartioikoiria koulutetaan jatkuvasti. Ilmoittautumiset kurssille abcn munamarttojen kautta.

• Anonyymi

Asiallisia kirjoituksia olisin toivonut. Ehkä otsikoin huonosti ja siksi ei tavoita oikeaa kohderyhmää.

Etsin siis ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita kouluttamaan omaa koiraansa joko kotitarpeiksi, tai pidemälle vietyyn kokeisiin tähtäävään koulutukseen. Ei siis tarvitsisi olla ennestään mitään osaamista (toki suotavaa), kiinnostus riittäisi. Tietenkin myös koronarajoitukset huomioiden, samoin koiran rokotukset.

• Anonyymi

Olen yrittänyt opettaa koiralleni kung fu:ta huonolla menestyksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt opettaa koiralleni kung fu:ta huonolla menestyksellä.

Koulutin nykyisen koirani ja silti tekee tarpeensa kotiin. Aikasempi koirani koulutettiin ja päätyi siten eläinkokeisiin jotka vietiin mielestäni liian pitkälle.

• Anonyymi

Koiran koulutus toimintaa opasteiden mukaan on soramontulla. Olenko oikeassa?

• Anonyymi

Olet täysin oikeassa. Haluatko jonkun mitalin siitä hyvästä?

• Anonyymi

Millä soramontulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Haluatko jonkun mitalin siitä hyvästä?

Kyllä minulle mitalli kelpaisi kiitos kysymästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä soramontulla?

Kun lähtee mataraan päin niin siel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      9360
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      4029