Onko Juuassa koirille koulutustoimintaa
Korona sotkee pahasti koiran koulutusmahdollisuuksia. Kyselenkin löytyykö Juuasta koulutusryhmiä, tai yksittäisiä TOKO, MEJÄ, NOME, näyttelyharrastajia?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuassa koulutetaan koronakoiria puistossa keskiviikkoisin klo 17-20. Vapaa pääsy
- Anonyymi
Myös koirat ovat tervetulleita Juuan yliopistolle jossa niistä koulutetaan tohtoreita.
- Anonyymi
Juuassa on myös koirien aktiivista astutus toimintaa. Siellä on koulutettu horonakoiria.
- Anonyymi
Koirat vartioivat Juuan kirkon vieressä sillan alla luvattoman rajan ylitysten varalta. Vartioikoiria koulutetaan jatkuvasti. Ilmoittautumiset kurssille abcn munamarttojen kautta.
- Anonyymi
Asiallisia kirjoituksia olisin toivonut. Ehkä otsikoin huonosti ja siksi ei tavoita oikeaa kohderyhmää.
Etsin siis ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita kouluttamaan omaa koiraansa joko kotitarpeiksi, tai pidemälle vietyyn kokeisiin tähtäävään koulutukseen. Ei siis tarvitsisi olla ennestään mitään osaamista (toki suotavaa), kiinnostus riittäisi. Tietenkin myös koronarajoitukset huomioiden, samoin koiran rokotukset.- Anonyymi
Olen yrittänyt opettaa koiralleni kung fu:ta huonolla menestyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt opettaa koiralleni kung fu:ta huonolla menestyksellä.
Koulutin nykyisen koirani ja silti tekee tarpeensa kotiin. Aikasempi koirani koulutettiin ja päätyi siten eläinkokeisiin jotka vietiin mielestäni liian pitkälle.
- Anonyymi
Koiran koulutus toimintaa opasteiden mukaan on soramontulla. Olenko oikeassa?
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. Haluatko jonkun mitalin siitä hyvästä?
- Anonyymi
Millä soramontulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Haluatko jonkun mitalin siitä hyvästä?
Kyllä minulle mitalli kelpaisi kiitos kysymästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä soramontulla?
Kun lähtee mataraan päin niin siel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."
Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so1489360Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"
Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype1274029