Aihe

Onko ollu ikävä?

Anonyymi

Mitä kuuluu joisuuhun onko liikenneylpyrät hyvin aurattu. onkos tullunna uusia liikenneylpyröitä joissa vois nissanilla ohitella ja sumutusvaloloita poltella. ostin uuven nissanin ja oon justiin ajelemassa joisuuhun päin. arvelin ainahi kesään asti siellä olla ku sielä on nii hyvät liikenneylpyrät ja kaikki ihasteloo sumutusvaloloita. joko ovat potuliaan näköhormin rakentaneet entäs toriaukeelle kaupustelutallin. en ostanu sähkönissanii ku peekooässällä on nii isot siirtomaksut ja pitäs paljo johtoo ostoo jotta vois nissanilla jokapaikkaan ajella. tiisseli nissanin ostin ja uuvet sumutusvalot. vakonopeushuristin siinä olihi jo valamiiks. mutta mukava kun ootta vuotellu kyllä minä teille tuas mielellään näitä nissani ja liikenneylpyrä ja sumutusvalo aioloita mielelläni selevitän

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulta tuli äsken kakki. Se oli valtaisa. Tule katsomaan Nissanilla sitä valtavaa kakkia.

• Anonyymi

missä liikenneylpyrässä se on. näkyykö se ilman sumutusvaloloita.

• Anonyymi

Se on bogolian näköhormissa heti siinä kärpäsen vieressä. Näkyy ainakin erkin pellityksen tienoille jos on kuumotus pallilla liikenteessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      140
      6993
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      195
      3390