Aihe

Vellu on ikuinen lapsi, jota SRK ei päästä kasvamaan aikuiseksi uskossa Jeesukseen!

Hebr
5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
5:14 mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

1.Korinttolaiskirje:
3:1 Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
3:2 Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;
3:3 olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?

28

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän täytyy kasvaa täyteen miehuuteen Kristuksen tuntemuksessa. Paholainen sanoo vl-puhujan suulla ettette koskaan saa olla vanhempia kuin päivän lapsia.

Ef.
      4:13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
      4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa

• Laitanpa tähän koko luvun, etteivät vl-kavalat pääse väittämään että otan irrallisia Raamatunjakeita esille.

Efesolaiskirje:
        4:1 Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
        4:2 kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
        4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
        4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
        4:5 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
        4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
        4:7 Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan.
        4:8 Sentähden on sanottu: "Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi lahjoja ihmisille."
        4:9 Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikkoihin?
        4:10 Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
        4:11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
        4:12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
        4:13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
        4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
        4:15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
        4:16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
        4:17 Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
        4:18 nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,
        4:19 ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa.
        4:20 Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan,
        4:21 jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:
        4:22 että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,
        4:23 ja uudistua mielenne hengeltä
        4:24 ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen.
        4:25 Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toinen toisemme jäseniä.
        4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
        4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa.
        4:28 Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle. >> Jakeen lisätiedot
        4:29 Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
        4:30 Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
        4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
        4:32 Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

• Anonyymi

A lewd demon nest defecates.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on suomenkieliset haukkumasanat kulutettu loppuun !

eikö aikuinen mies kykene tuon parempaan totuuden peilin edessä, mikä mättää!

• Anonyymi kirjoitti:

In fact ,y are very afraid of your future!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei uskoisi että tervejärkinen väittää Raamatun kirjoituksia ulosteeksi :-O
        Oletan että olet tervejärkinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Joko on suomenkieliset haukkumasanat kulutettu loppuun !

eikö aikuinen mies kykene tuon parempaan totuuden peilin edessä, mikä mättää!

Luulenpa että tuo on vielä teini tähtityttö.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Luulenpa että tuo on vielä teini tähtityttö.

JA SIE SE VAIN JAKAT "VÄNKÄTÄ", "hyvästi" alkoi helmikuukin, ja pitäs vielä jaksaa, ties miten kauan !! Huh , hoijakkaa !!
        KUKA armahtaisi meitä, hänestä !?!

• Anonyymi kirjoitti:

JA SIE SE VAIN JAKAT "VÄNKÄTÄ", "hyvästi" alkoi helmikuukin, ja pitäs vielä jaksaa, ties miten kauan !! Huh , hoijakkaa !!
        KUKA armahtaisi meitä, hänestä !?!

Mukava kun et sanonut pahasti, vaan "hyvästi" :-)

• Anonyymi

Ei uskoisi että tervejärkinen väittää Raamatun kirjoituksia ulosteeksi :-O
        Oletan että olet tervejärkinen!

Viheliäinen demonipesä oot!

• Anonyymi kirjoitti:

Viheliäinen demonipesä oot!

Totuus tekee kipeää!

Galatalaiskirje:
        1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

• Anonyymi

Totuus tekee kipeää!

Galatalaiskirje:
        1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

Voi,voi sinua demonipesä. Rauhaton luopio, narsistin haaveet.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi,voi sinua demonipesä. Rauhaton luopio, narsistin haaveet.

Ei se minua haukkumalla muutu, vl-oppi on jyrkässä ristiriidassa Raamatun opetuksen kanssa. Tuon vastakkainasettelun eteen itsekin aikanani jouduin.

Turvallisessa uskossa helvettiin vai totuuden kautta ikuiseen elämään. Valinta on sinun!

• Anonyymi

Lasten kaltaisten on jumalan valtakunta.

• Ei kuitenkaan höynäytettyjen vl-aikukuislasten kaltainen.

• Anonyymi

Tämä ylös ja äkkiä!

• Anonyymi

Oot kyllä tympiä demonipesä. Jonninjoutava riekuttaja!

• Kummallista että Rakkauden sanoman noin koet!

1.Korinttolaiskirje:
        13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

• Anonyymi

Kummallisesti tämä valuu aina alas.

• Ettepäs onnistuneet murtautumaan käyttäjätililleni :-)

• Säännöllinen Raamatun tutkistelu, ilman vääristäviä vl-laseja on välttämätöntä vanhurskaudessa varttumiseen.

• Anonyymi

Demonipesä vois lopettaa ton herjaamiseen. Alkaa mitta oleen jo täys!

• Kun esität kommenttisi minulle, niin voi jotakin sanoakin.

• Arvaan että tuo sana "lapsi" on monelle herjaa, vaikka tarkoitin sillä uskonelämässään varttumatonta, kuten Paavalikin tarkoitti. Moni muukin kuin vellu on siinä asemassa.

Miksi uskonelämässä varttuminen nähdään uhkana?

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että SaaleminPastori on lapsen asteelle jäänyt immeinen.

• Anonyymi

SAALEM ensin kyselee ja vastailee täällä sitten itse ! Outo tyyppi !

• Anonyymi

Unohditko ottaa iltapillerisi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      16334
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      337
      7352