Aihe

Suosittelen hotellia U14!

Anonyymi

Suosittelen kaikille, lisäksi itse hyödynnän.
Jos Sofia sen kelpuuttaa, on hyvä.
Sofia nähnyt maailmaa ja loistoa. Lisäksi haluaa aina parasta!
Upeita kuvia ja Sofian suositukset!

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sofia on mennyt sinne, minne on ollut mahdollista mennä. Tuskin on ollut hirveesti vaihtoehtoja. Enkä usko, että on ilmainen majoitus. Tuo mainostus on lisäksi Sofian puolelta ollut niin valjua ja vähäistä, että ei ole ilmaista majoitusta saanut. Alennuksen varmastikin kyllä.

• Anonyymi

Jos olisi oikea yhteystyökuvio hotellin kanssa, Sofia olisi saanut paljon paremmin huoneen. Nythän Sofia ei ole kuvannut huonetta ollenkaan paitsi sängyltä pikkuista seinätv:tä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi oikea yhteystyökuvio hotellin kanssa, Sofia olisi saanut paljon paremmin huoneen. Nythän Sofia ei ole kuvannut huonetta ollenkaan paitsi sängyltä pikkuista seinätv:tä.

Suhde juttu, jonkun diilin tehnyt jaa kertokoon itse 😂👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde juttu, jonkun diilin tehnyt jaa kertokoon itse 😂👎

Onhan Sohvi nähny paljon ( hotelli huoneita ") .

• Anonyymi

Firma laittoi boikottiin työmatkat ko.hotelliin

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi

Kun heittävät taas sen kadulle, menekö taas johonkin hotlaan makaa ja kuvaa alastonta kroppaansa ?

• Anonyymi

Huoneet varattuna talvilomaviikolle. Sofian ansiosta saa hotelli taas uusia asiakkaita. Onneksi tälläkin palstalla joka päivä pidetään hotellin nimeä esillä. Ilmaista mainosta ja täältä mekin bongattiin, että Sofia mainostaa tuota, kun ei instaa tule niin seurailtua.

• Anonyymi

Noh, tulipa sillekin luksusyhteistyölle paskoinen loppu.

• Anonyymi

Ei se ole mikään luksushotelli😊

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      340
      7343
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      289
      5399
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      233
      4057
    4. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      3567