Onko täällä kokemusta Enston PXA55 rf-liiketunnistimen toiminnasta kerrostalon porraskäytävän valaistuksen ohjauksessa? Tämä ei siis ole PIR-tunnistin.
Radiotaajuus liiketunnistin
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti Nick Nailerilta löytyisi kokemsta...
- Anonyymi
Siitä kätevä tuommoinen on että käytävän valot voi sytyttää sisältä asunnosta avaamatta asunnon ulko-ovea.
- Anonyymi
Kaksi tutkallista valaisinta olen asentanut noin 5 metriseen lasitettuun ulkotilaan . Tiloissa on myös portaat. Suosittelivat tutkaa portaikkoon.
PIR olisi ehkä soveltunut paremmin, koska tutkavalaisin reagoi myös pihalla olevaan liikeeseen karkaistun lasiseinän läpi. PIR tuskin sitä olisi tehnyt. En tiedä miten hyvin PIR olisi kyseisissä portaissa muuten toiminut.
Tutkan toiminta-alue on noiden asennusten perusteella PIRejä suurempi ja tunkeutuminen materiaalien läpi "parempaa" (omassa tapauksessa huonompaa, koska valot menevät tarpeettomasti päälle ohikulkijoiden liikkeistä).
Nick Nailer
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248