Rakkautta ensi silmäyksellä?

Anonyymi

Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä? Siihen että se toinen tuntuu itselle oikealta kumppanilta jo ihan ensi tapaamisesta lähtien ja sitä vain ihastuu auttamatta palavasti sillä hetkellä?

45

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      No en usko. Ensimmäisellä tapaamisella usein näytetään vain ne hyvät puolet itsestä, ja niillä on tapana romottua kun oppii tuntemaan.

      Sitten taasen jos ensinäkemä ollut vähän niin ja näin, että paremminkin olisi voinut mennä, niin siitä on yleensä noustu kohinalla vain ylöspäin. :)

      • Anonyymi

        Et ole rakastunut ensi silmäyksellä, se ei tarkoita tuota mistä puhut. Oikeestaan ne jotka ei oo rakastunut ensisilmäyksellä ei usko siihen. Sen verta mystinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole rakastunut ensi silmäyksellä, se ei tarkoita tuota mistä puhut. Oikeestaan ne jotka ei oo rakastunut ensisilmäyksellä ei usko siihen. Sen verta mystinen juttu.

        Tuo on totta, en uskonut tälläiseen rakastumiseen ensi silmäyksellä ja naljailin sitten aina kavereille kunnes osui viimein omalle kohdalle. Anteeksihan sitä joutui nöyränä pyytämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole rakastunut ensi silmäyksellä, se ei tarkoita tuota mistä puhut. Oikeestaan ne jotka ei oo rakastunut ensisilmäyksellä ei usko siihen. Sen verta mystinen juttu.

        No tässähän kysyttiin, että USKOTKO. Ja minä sanoin että en usko, uskon kun näen.
        Ei sinun tarvitse tulla omia mielipiteitäsi siihen jankkaamaan. 😀


    • Anonyymi

      Uskon. Omalla kohdalla tosin ei ollut kyse ensimmäisestä silmäyksestä sillä olimme olleet jonkin aikaa samassa ympäristössä, mutta ei tekemisissä.
      Itsellä se tapahtui ensimmäisessä kontaktissa, joka tapahtui aivan ohimennen ja oli sisällöltään yhdentekevä. Tiesin sen heti ja ajan kanssa tunne on vain vahvistunut vahvistumistaan.

      • Anonyymi

        Niin kun työskentelet elintarvikekaupassa ja mies käy ostoksilla.


      • Anonyymi

        Mutta mitä sillä on väliä, jos tunne ei ole molemminpuoleinen, on varattu tms.
        Yksinään sama ketä rakastaa on sitten kyseessä sielunkumppani, vähemmän sopiva ehdokas tai se the ONE.


    • Anonyymi

      Kyllä. On asioita, joita vaan tietää.

      Ja sitten on sanonta, jos epäilet, niin älä. Tai että kahdesta huonosta ei kannata valita kumpaakaan.

    • Anonyymi

      Kyllä vain.

    • Anonyymi

      Mulle kävi niin naisen kanssa. Rakastuin heti, kun katsottiin toisiamme silmiin.

      • Anonyymi

        Tämä tapahtui myös minulle.


      • Anonyymi

        Milloin tämä tapahtui teidän välillä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui teidän välillä mies?

        Voi kirjoittaja olla nainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kirjoittaja olla nainenkin.

        Ei ole nainen, olen mies ja rakastuin naiseen viime keväänä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nainen, olen mies ja rakastuin naiseen viime keväänä,

        Mitä on kevään ja nykyhetken välisenä aikana tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kevään ja nykyhetken välisenä aikana tapahtunut?

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nainen, olen mies ja rakastuin naiseen viime keväänä,

        Tunnetteko te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Arka paikka..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kevään ja nykyhetken välisenä aikana tapahtunut?

        Ei varmaan mitään, kun tuo mies täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        hyvää yötä hahhahahaah
        onhan sekin jotain


    • Anonyymi

      Kyllä uskon, että tuollaista voi tapahtua. Itselle ei välttämättä ihan ensisilmäyksellä mutta suurta ihastusta kyllä oli ilmassa jo silloin. Oikeastaan aluksi ihastuin hänen ääneensä kun puhuttiin puhelimessa ja sitten kun nähtiin face to face niin homma oli niinsanotusti selvää pässinlihaa.

      • Anonyymi

        Minulle kävi myös juuri noin.


    • Anonyymi

      Ois kai tuo ollut mahdollista monetkin kerrat, harva mies vaan uskaltaa katsoa silmiini kauhean kauaa. Ehkä näkevät pelottavan sieluni 😉

    • Anonyymi

      Uskon kyllä, ei vaan omalla kohdallani käynyt ihan niin. Ihastuin kyllä heti ensinäkemältä, tuli myös tunne että jotain isompaa on tapahtumassa ja ihmettelin miksi toinen tuntuu niin tutulta. Rakastumiseen tarvittiin kyllä tutustumista, rakastamiseen jo muutakin. Vastoinkäymisiä ja niistä yhdessä selviämistä, arkea ja kaikkea mitä elämään kuuluu. Rakkaus vahvistuu päivä päivältä, vaikka edelleen tavoitamme leikkisän ihastumisen ja intohimon.

    • Anonyymi

      Juu.. kylse niioli

      • Anonyymi

        Hjallis?


    • Anonyymi

      En usko. Ihastuksia tullut ja mennyt. Se Oikea vielä jossain karkusilla.

    • Anonyymi

      En ihastu tai rakastu ensi silmäyksellä. Inhoan kaikkia uusia ihmisiä tasapuolisesti.

    • Anonyymi

      On se mahdollista. Mutta pitää olla jollain tapaa vastaanottavassa tilassa, että noin tapahtuu. Itse rakastuin vasta jollain viidennellä tai kuudennella kerralla kun hänet näin. En ole laskenut. Olisin rakastunut heti, jos olisin ollut hereillä mutta enpä ollut. Joskus toisesta ihmisestä ikäänkuin säteilee jotain selittämätöntä, se pitää vaan nähdä. Hänessä se jokin on.

      • Anonyymi

        Ei sitä voi selittää miksi joku kolahtaa melkein kerralla tajuntaan . ja usein aivan puun takaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi selittää miksi joku kolahtaa melkein kerralla tajuntaan . ja usein aivan puun takaa .

        Juuri näin. Se tunne syttyi mulla niin yllättäen ja odottamatta, että sitä ei voi kun ihmetellä. Ei siis oltu treffeillä vaan kaikki tapahtui sananmukaisesti puun takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Se tunne syttyi mulla niin yllättäen ja odottamatta, että sitä ei voi kun ihmetellä. Ei siis oltu treffeillä vaan kaikki tapahtui sananmukaisesti puun takaa.

        Olikohan juuri yksi merkittävä puu? 🌲 Oikea mies tietää....


    • Anonyymi

      Itselläni oli vuosia, vuosia sitten ikimuistoinen kohtaaminen. Katseidemme kohdatessa tunsin olevani täynnä suunnatonta rakkautta tuota tuntematonta ihmistä kohtaan. Menin tilanteesta niin hämilleni, että punastuin ja käännyin kannoillani. Olen harmitellut tuota "pakenemista" lukemattomat kerrat jälkikäteen. Ulkonäöstä muistan lähinnä hiusten värin. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa ketään toista miestä kohtaan.

    • Anonyymi

      En usko.

    • Anonyymi

      Itselleni kävi niin. Täysin odottamatta, ehkä aika korjaa tunteen pois.

    • Anonyymi

      Ennen en uskonut, mutta sitten eroni jälkeen tapasin naisen johon rakastuin ensi tapaamisella.
      Olimme vaihdelleet viestejä, puhuneet puhelimessa, yms, mutta näkeminen sai kaiken loksahtamaan paikoilleen.
      Tapasimme nopeasti, mutta se riitti, rakastuin häneen ja sen jälkeen jokaisella tapaamisella syvemmin.
      Olin niin varma hänestä, meistä, että aloin tehdä monenlaisia järjestelyitä, jotta saisimme viettää yhdessä koko loppuelämämme
      Myöhemmin kävi ilmi, ettei hän tuntenut yhtä syvästi ja suhde päättyi.

    • Anonyymi

      En. Putinkin keksii kaikkea koko ajan. Sen ajan, jonka hän on valinnut.

      • Anonyymi

        Hienoa että seuraat Putleria. Minä en viitti. Mutta kiinnostaa, että mitä se keksii. Kerro...


    • Anonyymi

      Yes sir näin on käynyt.

    • Anonyymi

      Uskoin liian myöhään.

    • Anonyymi

      Kosketelkaa toisianne

    • Anonyymi

      Uskon rakkauteen ensi silmäyksellä. Sen voi selittää biologian ja vaistojen avulla, mutta ihminen tykkää romantisoida ja helpottaa asioita ja siksi sanotaan, että "se oli rakkautta ensi silmäyksellä". Biologia vaikuttaa parinvalintaan enemmän kuin haluamme myöntää tai tiedostaa.

      Mahdollisen pontentiaalisen kumppanin haju kertoo, onko tämä mies/nainen biologialtaan täydellinen kumppani sinulle. Jos hajun mukaan te sovitte toisillenne biologisesti, niin se voi aiheuttaa sen tunteen, että rakastuu ensi silmäyksellä. Harvoin ihminen rakastuu ensi silmäyksellä eli on hyvin harvinaista löytää kumppani tällä tavalla - mutta jos näin käy, voit olla varma, että se johtuu biologiasta ja biologian takia te sovitte yhteen.

      Mutta vaikka sovitte biologian kautta yhteen, niin ei se tarkoita sitä, että teillä voisi olla toimiva suhde. Toimiva suhde vaatii vähän muutakin kuin biologiaa ja vaistoja.

    • Anonyymi

      Noup. Enempi tuntuu siltä ettei rakkautta ole olemassakaan. On vain parisuhteissa olevien salasuhteita, kun hakevat uutta piristystä arkeensa ja vaihtavat tuolla tavalla uuteen parisuhteeseen ja kyllästyttyään hakevat uudestaan ulkopuolista suhdetta. Tuon aloittajan kuva rakkaudesta on kuin jostain harlekiinikirjasta tai hömppäelokuvasta. Ehkä enempi kuvitellaan ihastuneensa, ett salasuhde ei vaikuttais vaan pelkältä aktien sarjalta. Vähän niinkuin huumetta käyttäis, pitää saada lisää ja kun aikansa on leikkinyt, huomaa ett arki on yhtä paskaa kuin aiemmissakin suhteissa, haetaan uudestaan sitä dopingia elämään. Eli en usko rakkauteen, enkä mihinkään ensikatseesta ihastumiseen, se on jotain lehtien hömppäjuttuosastoa.

      • Anonyymi

        Kiitos, tämä oli erittäin hyvin ilmaistu. Itselläni ilmeni vuosi sitten tällainen 'ensi silmäyksellä' -tapaus, mutta on tullut hyvin selväksi että se on aika puhdasta himoa, vaikkakin sitkeää sellaista. Luulen olevani ihastunut, mutta kyse on varmasti juuri tuosta kuvailemastasi. Oikeasti, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe