Yritin tehdä töitä, en ajatellut sua. Mutta sä päätit toisin? Niinkö mies? :)
Miten sä nyt taas tuut noin
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastatko?
- Anonyymi
Rakastan. Ihan täysillä rakastan.
- Anonyymi
Millainen mies
- Anonyymi
Aikaslailla ihana. Sellainen joka säteilee jotain outoa valoa mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaslailla ihana. Sellainen joka säteilee jotain outoa valoa mulle.
Vaan odotan kuin kuuta taivaalta et jotain konkreettista näkisin itekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan odotan kuin kuuta taivaalta et jotain konkreettista näkisin itekkin
Samoin mä odotan. Ulvon jo kuuta tuskissani.
- Anonyymi
Oli ikävä halusin nähdä sut... Onneksi näinkin ja vähän yritin hymyilläkin sulle maskin takaa mutta tuskin näit ellet sitten silmistä.. Rakastan sinua ja toivottavasti oli kiva työpäivä ❤️
- Anonyymi
Ei me nähty, hän tuli ajatuksiin. Olin kotona.
- Anonyymi
🧓🥰👩🦳
- Anonyymi
Kukas toi kolmas pyörä on? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas toi kolmas pyörä on? :)
Koneiston sydän 😂🎅😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koneiston sydän 😂🎅😎
Se on joku muu nutturapään ihailtu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koneiston sydän 😂🎅😎
En ymmärrä. Ihan sama. Tuskinpa sä hän olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joku muu nutturapään ihailtu.
ihailtu? tarkoitatko ihailema?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihailtu? tarkoitatko ihailema?
Ihan sama mitä kirjoitat loppupelissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, en vaan ymmärtänyt onko nutturapää ihailtu vai jonkun ihailema. Mutta en tajunnut tosiaan, että olet noita palstanarkkeja. En minä teidän kanssa halua jutella.
- Anonyymi
Nämä sekavasti palstalla käyttäytyvät tiskaajat ja muu keittiöhenkilökunta ei sitten liity aloitukseen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkin mua pelle. Sanoin ihan sama sulle ensin. Juo enemmän ja tulet isommaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Matkit
- Anonyymi
Ei ole kuin yksi! Mää en oo semmonen joka kaikkia yhtäaikaa.. Mulle riittäs se ainut kohteeni ja jos häntä en saa ne kukaan muista ei mua kiinnosta! Toivottavasti S nainen tiedät että olet se ainoa josta pidän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuin yksi! Mää en oo semmonen joka kaikkia yhtäaikaa.. Mulle riittäs se ainut kohteeni ja jos häntä en saa ne kukaan muista ei mua kiinnosta! Toivottavasti S nainen tiedät että olet se ainoa josta pidän!
Aloitus ei ole S-naiselta eikä sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kirjoitti sen aikaisemmin onko se matkimista.?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717163Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912204Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El455997Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644862MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144795Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2591434- 851031