Vaihdan kahden kanssa

Anonyymi

Korteilla intuitiivisesti vaihdan. Vanha vakkari ellit palstalta.

Onko tämä työpaikka viimeinen työpaikkani? Mitä näkyy miesasioihin?

Sinulle?

5

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle rakkauhommii kiitos :) Olen vaalea ja tällä hetkellä vapaa kuin taivaan lintu. Työssä olen ja perustyytyväinen. Menneet suhteeni menneeseen olen jättänyt.

      Tarotein sulle katsoin:
      Menestystä työelämässä naispuolisen kumppanin kanssa näkyy. Kumppani voi olla myös esimies tms. tärkeä työsi kannalta. Järkeviä uusia askelia, sijoituksia tulevaan edessä. Vakaata työelämää ja ”harmonisia” työelämän suhteita.

      Ystävällinen nuorekkaan oloinen mies (voi tarkoittaa luonnettakin) kuvassa, voi tietää uutta alkua elämässä ;) Kärsivällisyyttä, suoraselkäisyyttä peräänkuulutetaan, ”hajottavia” voimia edessä jonkin verran, ne lopulta hyväksi kääntyy. Hajoittava ei tarkoita musertavaa välttämättä, se luo uutta. Matkoja jotenkin kovasti, uusi kotikin näkyy, työn tai suunnan vaihdos taas täällä. Eli jotain uutta työhön varmasti.

      Joskus mahdollinen maastamuuttokin, mutten tiedä oletko sellaista edes ajatellut. Nuo matkat ja uusi koti voi merkitä sitäkin. Myös matkaa itseesi, henkistä kasvua monessa asiassa - tämäkin voi olla lopputulema ja Tarotien merkitys.

      • Anonyymi

        AP kiittää. Aika jännittävää ja pelottavaakin olisi muuttaa maasta. Eläkepäiviä voisi osin viettää ulkomailla. :)

        Romantiikka ja uusi miesystävä/kumppani näkyy nousevan työelämän kautta tai sitten on kyse miehestä/kumppanista, jolle työ on tällä hetkellä kaikki kaikessa. Jollakin tapaa hyvin näkyvä ja päättävässä asemassa. Vähintäänkin työnjohtotehtävissä, lähempänä "duunareita" kuin puhtaasti hallintotöitä tekevä. Jotenkin saan, että voi olla esimiehenä naisille. Vaaleana saan tämän henkilön tai jos ikää on niin ohimoilta harmaantuvana.

        Sinut saan alkuun hyvin hämmentyneenä, huomaat ihastuneesi. Menee kevääseen, lähemmäs kesää. Minusta olet tilannut tämän henkilön elämäsi energioihisi jo nyt. Oletko tietoinen, että kykenet unessa "matkaamaan". En ihmettelisi, jos unessa olet hänet jo kohdannut. Voit nähdä myös matkaunia.

        Kerrot, että vanhat suhteet on jo käsitelty ja näin varmasti onkin. Joku asia noissa suhteissa on sellainen, jota et suostu näkemään. Minusta se liittyy siihen, että olet valinnut kumppaneiksi henkilöitä, joilla ei ole tarvittavaa "kapasiteettia" sinun kanssa elämiseen. Ota rohkeasti yhteyttä/kontaktia myös sellaisia tyyppejä, joiden ajattelet olevat tasosi yläpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP kiittää. Aika jännittävää ja pelottavaakin olisi muuttaa maasta. Eläkepäiviä voisi osin viettää ulkomailla. :)

        Romantiikka ja uusi miesystävä/kumppani näkyy nousevan työelämän kautta tai sitten on kyse miehestä/kumppanista, jolle työ on tällä hetkellä kaikki kaikessa. Jollakin tapaa hyvin näkyvä ja päättävässä asemassa. Vähintäänkin työnjohtotehtävissä, lähempänä "duunareita" kuin puhtaasti hallintotöitä tekevä. Jotenkin saan, että voi olla esimiehenä naisille. Vaaleana saan tämän henkilön tai jos ikää on niin ohimoilta harmaantuvana.

        Sinut saan alkuun hyvin hämmentyneenä, huomaat ihastuneesi. Menee kevääseen, lähemmäs kesää. Minusta olet tilannut tämän henkilön elämäsi energioihisi jo nyt. Oletko tietoinen, että kykenet unessa "matkaamaan". En ihmettelisi, jos unessa olet hänet jo kohdannut. Voit nähdä myös matkaunia.

        Kerrot, että vanhat suhteet on jo käsitelty ja näin varmasti onkin. Joku asia noissa suhteissa on sellainen, jota et suostu näkemään. Minusta se liittyy siihen, että olet valinnut kumppaneiksi henkilöitä, joilla ei ole tarvittavaa "kapasiteettia" sinun kanssa elämiseen. Ota rohkeasti yhteyttä/kontaktia myös sellaisia tyyppejä, joiden ajattelet olevat tasosi yläpäässä.

        Kiitän! Ja tunnistan työmaaltani henkilön kuvauksestasi, välillämme on ollut jo jonkin aikaa sähköä ;) ja lähentymistä. ”Hallintotyössä” olemme tavallaan molemmat, mutta emme pelkästään papereita pyörittele. Eli päättävässä asemassa hän ja muutoksia ohjaava on hänen rooli, monella foorumilla mukana, näkyvä asema. Arjen päätöksissä mukana.

        Menneiden suhteet ovat todellakin kuten sanot, ei riittävästi ”kapasiteettia” - tässä sitä olisi nyt. Arvomaailmat eivät aina kohdanneet. Tämän kanssa jonka kuvasin, asiat olisi toisin.

        Unia näen :)


    • Anonyymi

      Vaihdan kanssasi. Työ on menestyksen avaimet käsissään. Saat siitä sellaista etua/kunniaa vielä, mikä on piilossa nyt. Sinulle tulee rinnalle naishenkilö, jonka kanssa innostuneesti suunnittelette. Yrittäjyys tai muutoin itsenäinen tekeminen korostuu tulevassa. Kolmen seuraavan vuosisyklin aikana ei työnantajaan muutosta.

      Miesasioihin katsoessa joku tässä on häilyvästi tai on ystävänä enemmän kuin rakkauskumppanina. Näin koet. Imua, tunteiden paloa ja elämää väreissä on kaipuuna. Tulee aika, jolloin toiveet täyttyvät. Menee arkisten asioiden järjestelyä ja niiden parissa työakentelyä ensin. Hyvin voimakas tunnekausi ajoittuu loppuvuoteen/ensi vuoden alkuun.


      Onko ystäväni (mies) ja hänen epäuskonsa ja omistamisen tarpeensa viemässä ystävyytemme allikkoon? Miten ajattelee tästä nyt?

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Sinulle: tuo ystävyys on nyt paineen alla ja pientä säröäkin näkyy. Hän on nyt harmistunut, koska tunnistaa itsessään tunteita/omistamisen halua ja tietää ettei sinulla ole ystävyyttä enempää mielessä.

        Tähän nousee tumma mies, joka voi olla sinua vanhempi ja minusta näyttää jopa siltä, että hän on ystävyytenne eripuran aiheuttaja.

        Näyttää siltä että ystävyytenne jatkuu. Tumma mies vaikuttaa nopealta käänteissään ja hänen kanssaan voi tilanne muuttua yllättäinkin.

        Jos et tunnista tummaa miestä, niin joskus tämä kortti voi edustaa elämässämme olevia auktoriteetteja/instituutioita. Jokatapauksessa jollakin tapaa haaste ystävyytenne välissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe