Vaihdan kahden kanssa

Anonyymi

Korteilla intuitiivisesti vaihdan. Vanha vakkari ellit palstalta.

Onko tämä työpaikka viimeinen työpaikkani? Mitä näkyy miesasioihin?

Sinulle?

5

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle rakkauhommii kiitos :) Olen vaalea ja tällä hetkellä vapaa kuin taivaan lintu. Työssä olen ja perustyytyväinen. Menneet suhteeni menneeseen olen jättänyt.

      Tarotein sulle katsoin:
      Menestystä työelämässä naispuolisen kumppanin kanssa näkyy. Kumppani voi olla myös esimies tms. tärkeä työsi kannalta. Järkeviä uusia askelia, sijoituksia tulevaan edessä. Vakaata työelämää ja ”harmonisia” työelämän suhteita.

      Ystävällinen nuorekkaan oloinen mies (voi tarkoittaa luonnettakin) kuvassa, voi tietää uutta alkua elämässä ;) Kärsivällisyyttä, suoraselkäisyyttä peräänkuulutetaan, ”hajottavia” voimia edessä jonkin verran, ne lopulta hyväksi kääntyy. Hajoittava ei tarkoita musertavaa välttämättä, se luo uutta. Matkoja jotenkin kovasti, uusi kotikin näkyy, työn tai suunnan vaihdos taas täällä. Eli jotain uutta työhön varmasti.

      Joskus mahdollinen maastamuuttokin, mutten tiedä oletko sellaista edes ajatellut. Nuo matkat ja uusi koti voi merkitä sitäkin. Myös matkaa itseesi, henkistä kasvua monessa asiassa - tämäkin voi olla lopputulema ja Tarotien merkitys.

      • Anonyymi

        AP kiittää. Aika jännittävää ja pelottavaakin olisi muuttaa maasta. Eläkepäiviä voisi osin viettää ulkomailla. :)

        Romantiikka ja uusi miesystävä/kumppani näkyy nousevan työelämän kautta tai sitten on kyse miehestä/kumppanista, jolle työ on tällä hetkellä kaikki kaikessa. Jollakin tapaa hyvin näkyvä ja päättävässä asemassa. Vähintäänkin työnjohtotehtävissä, lähempänä "duunareita" kuin puhtaasti hallintotöitä tekevä. Jotenkin saan, että voi olla esimiehenä naisille. Vaaleana saan tämän henkilön tai jos ikää on niin ohimoilta harmaantuvana.

        Sinut saan alkuun hyvin hämmentyneenä, huomaat ihastuneesi. Menee kevääseen, lähemmäs kesää. Minusta olet tilannut tämän henkilön elämäsi energioihisi jo nyt. Oletko tietoinen, että kykenet unessa "matkaamaan". En ihmettelisi, jos unessa olet hänet jo kohdannut. Voit nähdä myös matkaunia.

        Kerrot, että vanhat suhteet on jo käsitelty ja näin varmasti onkin. Joku asia noissa suhteissa on sellainen, jota et suostu näkemään. Minusta se liittyy siihen, että olet valinnut kumppaneiksi henkilöitä, joilla ei ole tarvittavaa "kapasiteettia" sinun kanssa elämiseen. Ota rohkeasti yhteyttä/kontaktia myös sellaisia tyyppejä, joiden ajattelet olevat tasosi yläpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP kiittää. Aika jännittävää ja pelottavaakin olisi muuttaa maasta. Eläkepäiviä voisi osin viettää ulkomailla. :)

        Romantiikka ja uusi miesystävä/kumppani näkyy nousevan työelämän kautta tai sitten on kyse miehestä/kumppanista, jolle työ on tällä hetkellä kaikki kaikessa. Jollakin tapaa hyvin näkyvä ja päättävässä asemassa. Vähintäänkin työnjohtotehtävissä, lähempänä "duunareita" kuin puhtaasti hallintotöitä tekevä. Jotenkin saan, että voi olla esimiehenä naisille. Vaaleana saan tämän henkilön tai jos ikää on niin ohimoilta harmaantuvana.

        Sinut saan alkuun hyvin hämmentyneenä, huomaat ihastuneesi. Menee kevääseen, lähemmäs kesää. Minusta olet tilannut tämän henkilön elämäsi energioihisi jo nyt. Oletko tietoinen, että kykenet unessa "matkaamaan". En ihmettelisi, jos unessa olet hänet jo kohdannut. Voit nähdä myös matkaunia.

        Kerrot, että vanhat suhteet on jo käsitelty ja näin varmasti onkin. Joku asia noissa suhteissa on sellainen, jota et suostu näkemään. Minusta se liittyy siihen, että olet valinnut kumppaneiksi henkilöitä, joilla ei ole tarvittavaa "kapasiteettia" sinun kanssa elämiseen. Ota rohkeasti yhteyttä/kontaktia myös sellaisia tyyppejä, joiden ajattelet olevat tasosi yläpäässä.

        Kiitän! Ja tunnistan työmaaltani henkilön kuvauksestasi, välillämme on ollut jo jonkin aikaa sähköä ;) ja lähentymistä. ”Hallintotyössä” olemme tavallaan molemmat, mutta emme pelkästään papereita pyörittele. Eli päättävässä asemassa hän ja muutoksia ohjaava on hänen rooli, monella foorumilla mukana, näkyvä asema. Arjen päätöksissä mukana.

        Menneiden suhteet ovat todellakin kuten sanot, ei riittävästi ”kapasiteettia” - tässä sitä olisi nyt. Arvomaailmat eivät aina kohdanneet. Tämän kanssa jonka kuvasin, asiat olisi toisin.

        Unia näen :)


    • Anonyymi

      Vaihdan kanssasi. Työ on menestyksen avaimet käsissään. Saat siitä sellaista etua/kunniaa vielä, mikä on piilossa nyt. Sinulle tulee rinnalle naishenkilö, jonka kanssa innostuneesti suunnittelette. Yrittäjyys tai muutoin itsenäinen tekeminen korostuu tulevassa. Kolmen seuraavan vuosisyklin aikana ei työnantajaan muutosta.

      Miesasioihin katsoessa joku tässä on häilyvästi tai on ystävänä enemmän kuin rakkauskumppanina. Näin koet. Imua, tunteiden paloa ja elämää väreissä on kaipuuna. Tulee aika, jolloin toiveet täyttyvät. Menee arkisten asioiden järjestelyä ja niiden parissa työakentelyä ensin. Hyvin voimakas tunnekausi ajoittuu loppuvuoteen/ensi vuoden alkuun.


      Onko ystäväni (mies) ja hänen epäuskonsa ja omistamisen tarpeensa viemässä ystävyytemme allikkoon? Miten ajattelee tästä nyt?

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Sinulle: tuo ystävyys on nyt paineen alla ja pientä säröäkin näkyy. Hän on nyt harmistunut, koska tunnistaa itsessään tunteita/omistamisen halua ja tietää ettei sinulla ole ystävyyttä enempää mielessä.

        Tähän nousee tumma mies, joka voi olla sinua vanhempi ja minusta näyttää jopa siltä, että hän on ystävyytenne eripuran aiheuttaja.

        Näyttää siltä että ystävyytenne jatkuu. Tumma mies vaikuttaa nopealta käänteissään ja hänen kanssaan voi tilanne muuttua yllättäinkin.

        Jos et tunnista tummaa miestä, niin joskus tämä kortti voi edustaa elämässämme olevia auktoriteetteja/instituutioita. Jokatapauksessa jollakin tapaa haaste ystävyytenne välissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe