Tympäisee kokoajan yhtä tyhjänpäivisiä ja keksittyjä juttuja kaikki. Olenkin nyt lukenut aloituksen, jos on asiallinen sit lähetän viestin.Muuten en lue yhtään viestiä näistä kolmesta henkilöstä.
Aloitukset melkein kaikki on Sofi Stefan Martina, eikö ole muita haukuttavia julkkuja olemassa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on samat henkilöt ja samaa soopaa päivästä päivään , ei paljon koskaan asiallisia viestejä.Muutamia kyllä on ja kiitos heille, asialisista viesteistä.
- Anonyymi
Moni myös aloittaa kirjoittaa ihan asiaa, sit kuitenkin hetken päästä alkaa haukkua jotain näistä kolmesta samaan viestiin.
- Anonyymi
Tänne voi kukin, sinäkin, tehdä aloituksia ihan kenestä vaan julkkiksesta, kyllä aihetta löytyy. Ei tartte tyytyä lukemaan muiden muiden mileipidettä ihailemastasi/inhoamastasi julkusta.
- Anonyymi
Sama täällä. En edes lue noita Stefu-Sofia-Martina- juttuja enää. Pelkää negaa.
- Anonyymi
Ihme,ettei porukka väsy tai tylsisty kommentoimaan viikosta viikkoon samoista asioista, jokainen on ne lukenut tietää. Tahallista provosointia, menemme halpaan.
- Anonyymi
Miksi samat asiat ovat päivästä toiseen ja valheita ja syytöksiä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi samat asiat ovat päivästä toiseen ja valheita ja syytöksiä kaikki.
Ilmeisesti paljon muistisairaita kommentoimassa ja samaa toistavat vuorotellen kaikista kolmesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749