Katsoa peiliin , jos meinaa Keskustan riveissä jatkaa?
Olisikohan Riuttasen aika
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole keskustalainen • Mutta ihmettelen Riuttanen temppuja
- Anonyymi
toivottavasti Riuttasella on todella hyvät selitykset valmiina kun kiusattujen asiamies käy Apollonkadulla puhumassa vähän asioita selvemmiksi..
Saattaapi käydä niinkin että nimi tipahtaa listoilta..
- Anonyymi
liukkaat sormet / lipevä kieli niilläkö kiivetään pitkälle ?
- Anonyymi
Sehän on aivan oiken vaikka on jostakin asiasta erimieltä ja siitä demokraattisesti äänestetään niin enemmistön kanta voittaa, Virolainenkin aikonaan sanoi että pulinat pois vaikka hävisi puheenjohtaja äänestyksessä
- Anonyymi
Niinpä niin . Tarvitaan luottamusta & joihinkin on ja joihinkin ei
- Anonyymi
Joo en minäkään luota sellaiseen joka turhaa valittaa demokraattisesti päätetystä asiasta, tiktatuurista vähemmistö päättää!
- Anonyymi
jos pää pelää ,niin kannattas erota kepusta ja työntyä persuihin. Siellä riuttanen meni vielä täyvestä.
- Anonyymi
Sehän se ilmeisesti toimiikin sanansaattajana persuille.
- Anonyymi
Noistahan pitäisi jo ymmärtää .
- Anonyymi
juuri riuttasen kaltasia tarvitsemme persuihin , naistenkaatoon.
- Anonyymi
Vassarit vauhdissa, tyypilistä vassaripolitiikkaa, kateelista vainoamista maalittamisesta puhumattakaan. Toivottavasti kansalaiset osaavat tehdä valintansa.
- Anonyymi
Koittakaa pitää asiallista linjaa.
Olipa mistä puolueesta tahansa tai kuka poliitikko tahansa,niin koittakaa puhua asiasta, ei persoonasta.
- Anonyymi
Se katto eilen peiliin ,minä näin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642